Ja, ze zouden zomaar eens homo kunnen worden. Of anale seks uitproberen.quote:Op maandag 10 december 2018 09:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
In het belang van onze kinderen is het beter dat dit verdwijnt denk ik.
Nee, het is niet goed wanneer je doet wat je wilt wanneer het blanke mensen raakt, maar heel schijnheilig een enquete organiseert wanneer het om de mening van moslims gaat. Nee. Gelijke monnikken (of Mujtahid) gelijke kappen.quote:Op zondag 9 december 2018 23:15 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk is het krankzinnig dat het voor sommige types nooit goed is. Als je gewoon maar doet wat je wil, zoals met zwarte piet, is het niet goed.
Als je aan de mensen vraagt wat ze willen is het niet goed.
Eens. 1000 homo’s/wannabes/bn’ers op een boot, 200.000 hetero’s die komen kijken.quote:Op zondag 9 december 2018 22:29 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb niets met de Canal Parade, ik vind het te nichterig/sletterig en niet echt iets met homo's te maken hebben. Maar ach, als heel veel mensen er plezier aan beleven. Lekker door laten gaan![]()
![]()
Grace Jones in concert.quote:Op maandag 10 december 2018 09:25 schreef jajablahblah het volgende:
Ik was bij de eerste canal pride, en dat was echt totaal anders. Dat ging nog ergens over.
Dus nu een duidelijke stellingname van GL inzake de 3e wet van Croughs?quote:Op maandag 10 december 2018 09:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Rare zet van GroenLinks, had ik eigenlijk totaal niet verwacht. Dus inmiddels staat moslims en hun afkeer voor de 'decadente' parade boven homo's in hun deug-volgorde?![]()
Volgens mij is het bij D66 vooralsnog precies andersom, maar daar zitten ook meer homo's in de top natuurlijk, inclusief de lijsttrekker.
Al die binnenstad bewonende moslims ook!quote:Op maandag 10 december 2018 09:28 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dus nu een duidelijke stellingname van GL inzake de 3e wet van Croughs?
De 3 wetten:
1. De wet van het abjecte Westen: 'Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers.'
2. De wet van de onderdrukte minderheid: 'Bij een conflict tussen een minderheid en een meerderheid kiest de progressieve intellectueel voor de minderheid.'
3. Onderdrukt v. niet-westers: '[G]evallen waar de twee wetten met elkaar in botsing komen, wordt het ingewikkeld. Dit is onder andere het geval wanneer vrouwen of homo's (tweede wet) met vrouw en homovijandige moslims (eerste wet) in conflict komen.'
De meeste Antillianen, negers en moslims denken dat het zo werkt.quote:Op maandag 10 december 2018 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ze zouden zomaar eens homo kunnen worden. Of anale seks uitproberen.
Uiteraard.quote:Op maandag 10 december 2018 09:45 schreef Mr.Ping het volgende:
De meeste Antillianen, negers en moslims denken dat het zo werkt.
Van Newton?quote:Op maandag 10 december 2018 09:59 schreef Loekie1 het volgende:
Als het gaat om milieu/co2 of huisvesting aan derde wereld dan gaat GL voor huisvesting boven het milieu. Dat kan de 4e wet worden.
Want?quote:Op maandag 10 december 2018 10:34 schreef Loekie1 het volgende:
Wordt het niet eens tijd het Van Gogh museum naar elders te verplaatsen?
Ja, dan zal de verplaatsing van het Van Goghmuseum fikse zoden aan de dijk zetten.quote:Op maandag 10 december 2018 10:34 schreef Loekie1 het volgende:
Het wordt veel te druk met toeristen in het centrum.
Als je het Van Goghmuseum nou eens in Nuenen zet, dan heb je daar mooi alles over Van Gogh bij elkaar.quote:Op maandag 10 december 2018 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dan zal de verplaatsing van het Van Goghmuseum fikse zoden aan de dijk zetten.
Gerwen dan toch.quote:Op maandag 10 december 2018 10:36 schreef Loekie1 het volgende:
Als je het Van Goghmuseum nou eens in Nuenen zet, dan heb je daar mooi alles over Van Gogh bij elkaar.
Het Van Gogh Museum sluit 2017 af met een nieuw record van 2,26 miljoen bezoekers. Daarmee is het naar eigen zeggen het best bezochte museum van Nederland. Een jaar eerder trok het museum nog bijna 2,1 miljoen bezoekers.quote:Op maandag 10 december 2018 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dan zal de verplaatsing van het Van Goghmuseum fikse zoden aan de dijk zetten.
Nu ben ik laatst met de noordzuidlijn naar Noord gegaan vanaf CS. Dat is wel een verbetering zeg!quote:Op maandag 10 december 2018 10:37 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zou dan eerder het Rijksmuseum doen. En het Centraal Station in Amsterdam-Noord zetten zorgt denk ik ook wel voor een stuk minder mensen op het Damrak.
CS gewoon naar Groningen verhuizen.quote:Op maandag 10 december 2018 10:37 schreef Janneke141 het volgende:
En het Centraal Station in Amsterdam-Noord zetten zorgt denk ik ook wel voor een stuk minder mensen op het Damrak.
Misschien moet je niet in een stad als Amsterdam (of Parijs of New York) gaan wonen als je niet met toerisme om kunt gaan.quote:Op maandag 10 december 2018 10:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het wordt veel te druk met toeristen in het centrum.
Ik heb de NZ-lijn pas ook genomen toen ik de intercity naar Centraal gemist had en wel die naar de Zuidas kon halen, aanwinst idd.quote:Op maandag 10 december 2018 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu ben ik laatst met de noordzuidlijn naar Noord gegaan vanaf CS. Dat is wel een verbetering zeg!
Ik ben voor.
in de Provence is het nog lekker weer ookquote:Op maandag 10 december 2018 10:36 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als je het Van Goghmuseum nou eens in Nuenen zet, dan heb je daar mooi alles over Van Gogh bij elkaar.
Allemaal om te buigen voor die moslims.quote:Op maandag 10 december 2018 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
'tis wat allemaal!![]()
Die vermaledijde communisten ook altijd.Drommels! Drommels en nog eens drommels.
Bovendien heeft Amsterdam de vuurwerk traditie allang om zeep geholpen met vuurwerk vrije zones en strenge regelgeving omtrend het afsteken van vuurwerk. Bijvoorbeeld rond het UMC en verschillende Kinderboerderijen!![]()
De gemeneriken.
Van Gogh schilderde gele zonnebloemen, geen gele hesjes.quote:Op maandag 10 december 2018 10:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
in de Provence is het nog lekker weer ook
Uiteraard!quote:Op maandag 10 december 2018 10:58 schreef Copycat het volgende:
Allemaal om te buigen voor die moslims.
Hehehe.quote:Op zondag 9 december 2018 22:31 schreef BasEnAad het volgende:
Tolerantie heet dat, dat je soms wat slikt van een ander.
Jij lijkt mij wel een expert in dit soort zaken he. Nou heb ik vroeger bij het voetballen wel eens een piemel gezien onder de douche, ben ik nu homo? En zo niet, loop ik de kans om later nog geïnfecteerd te raken?quote:Op maandag 10 december 2018 09:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
In het belang van onze kinderen is het beter dat dit verdwijnt denk ik.
Ik vind de OP sowieso een heel rommelig en warrig verhaal. Alsof er een beetje naar die stok is toegeschreven ten koste van de samenhang. En ja, dat is met name te danken aan het bronartikel, niet per se TS.quote:Op maandag 10 december 2018 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
Complete volksstammen - ook hier op FOK! - hebben een gruwelijke hekel aan Canal Parade en roepen hier dat die 'vieze nichten een beetje normaal moeten doen'.
Maar nu is iedereen weer vriendjes met de homogemeenschap, aangezien ze kan worden gebruikt als stok om GL mee te slaan.
Ja dat roep je altijd, maar ik heb die ''complete volksstammen'' nog nooit gezien, ook niet hier op Fok!.quote:Op maandag 10 december 2018 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
Complete volksstammen - ook hier op FOK! - hebben een gruwelijke hekel aan Canal Parade en roepen hier dat die 'vieze nichten een beetje normaal moeten doen'.
Het spijt me als je het verschil niet begrijpt, maar dan kan ik je verder niet helpen.quote:Op maandag 10 december 2018 11:44 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel een expert in dit soort zaken he. Nou heb ik vroeger bij het voetballen wel eens een piemel gezien onder de douche, ben ik nu homo? En zo niet, loop ik de kans om later nog geïnfecteerd te raken?
Nou ja tja, leven met toerisme of midden in een soort van de efteling wonen maar dan anders is nog wel een verschil.quote:Op maandag 10 december 2018 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je niet in een stad als Amsterdam (of Parijs of New York) gaan wonen als je niet met toerisme om kunt gaan.
Ook niet in Garderen of Voorthuizen trouwens, want daar barst het ook van de toeristen, vreselijk asociaal volk ook vaak, meestal uit Amsterdam.
Je kunt me het verschil proberen uitleggen?quote:Op maandag 10 december 2018 12:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het spijt me als je het verschil niet begrijpt, maar dan kan ik je verder niet helpen.
Tussen een collectieve douche en de gay parade? Wat valt daar aan uit te leggen.quote:Op maandag 10 december 2018 12:06 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Je kunt me het verschil proberen uitleggen?
Waarom is het ene geen probleem en het andere doodeng voor je?quote:Op maandag 10 december 2018 12:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Tussen een collectieve douche en de gay parade? Wat valt daar aan uit te leggen.
Waarom moeten kinderen met de uitspattingen van volwassenen worden geconfronteerd?quote:Op maandag 10 december 2018 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom is het ene geen probleem en het andere doodeng voor je?
Hoe dan?quote:Op maandag 10 december 2018 12:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Waarom moeten kinderen met de uitspattingen van volwassenen worden geconfronteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |