"The initiative will become law 10 days after election results are certified, which must happen by at least Nov. 26, according to Secretary of State spokesman Fred Woodhams."quote:Op woensdag 7 november 2018 14:27 schreef OMG het volgende:
[..]
Hoe lang voordat edibles en zo daar vrij verkrijgbaar zijn denk je? Michigan is iets dichterbij dan Colorado.
Terecht op basis van de uitslagen en trends. Zeker Ohio is gone. Zelfs Texas is kansrijker voor de democraten. Democraten hebben echter nog wel een kans in Florida, maar republikeinen zijn duidelijk favoriet. Democraten moeten in 2020 vooral focussen op PA/WI/MI en AZ als zuidelijke staatquote:Op woensdag 7 november 2018 15:40 schreef skysherrif het volgende:
Volgens Harry Enten zijn Ohio en Florida rode staten voor 2020
Ohio heeft ie denk ik wel een punt. Florida zie ik nog altijd als toss up.quote:Op woensdag 7 november 2018 15:40 schreef skysherrif het volgende:
Volgens Harry Enten zijn Ohio en Florida rode staten voor 2020
Oke, leuk. Ik ga me aanmelden waar kan dat ?quote:Op woensdag 7 november 2018 15:47 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ohio heeft ie denk ik wel een punt. Florida zie ik nog altijd als toss up.
Speaking about 2020, heeft iedereen al zin in het nieuwe election season? Dat is per slot van rekening vandaag begonnen. Kan niet lang meer duren voordat de eerste Dem zich kandidaat stelt. The circus never ends.
oh nog hooptwitter:NickRiccardi twitterde op woensdag 07-11-2018 om 15:48:57Don’t get fooled by reports that 99% of precincts are in in AZ. That’s only Election Day votes that have been tallied. There’s a huge tranche of early votes that, ironically, still have not been counted. As much as 1/4 of the total vote. May not know #AZSen for days. reageer retweet
Ik zie Georgia ook zeker als potentiële swing state. Abrams heeft het net niet gered maar het is lang geleden dat een Democraat zo dichtbij kwam.quote:Op woensdag 7 november 2018 15:45 schreef L3gend het volgende:
[..]
Terecht op basis van de uitslagen en trends. Zeker Ohio is gone. Zelfs Texas is kansrijker voor de democraten. Democraten hebben echter nog wel een kans in Florida, maar republikeinen zijn duidelijk favoriet. Democraten moeten in 2020 vooral focussen op PA/WI/MI en AZ als zuidelijke staat
Helemaal gratis en voor niets te volgen via radio, tv en internet.quote:Op woensdag 7 november 2018 15:49 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Oke, leuk. Ik ga me aanmelden waar kan dat ?
Democraten moeten een eigen ideologie ontwikkelen.quote:Op woensdag 7 november 2018 15:52 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik zie Georgia ook zeker als potentiële swing state. Abrams heeft het net niet gered maar het is lang geleden dat een Democraat zo dichtbij kwam.
Democraten moeten nu gewoon alle energie richten op the midwest. Zeker in Michigan en Pennsylvania zijn de resultaten bemoedigend. Als Trump's challenger de staten die Clinton won weet te behouden en MI en PA wint, heeft hij/zij alleen Wisconsin of Iowa nodig.
Word altijd een beetje moe van dit soort lege hulzen. Democraten hebben een eigen ideologie. Trump weet alleen voortdurend met allerlei gekkigheid de spotlight op te eisen dus daar is niet veel aandacht voor.quote:Op woensdag 7 november 2018 15:53 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Democraten moeten een eigen ideologie ontwikkelen.
Dat Trump-bashen heeft geen lange houdheidsdatum.
Mja, maar ik verwacht niet dat er dan meteen een stel dispensaries voor recreational spul meteen openen, al zou dat wel mooi zijn.quote:Op woensdag 7 november 2018 15:44 schreef popolon het volgende:
[..]
"The initiative will become law 10 days after election results are certified, which must happen by at least Nov. 26, according to Secretary of State spokesman Fred Woodhams."
Welke ideologie ?quote:Op woensdag 7 november 2018 15:55 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Word altijd een beetje moe van dit soort lege hulzen. Democraten hebben een eigen ideologie. Trump weet alleen voortdurend met allerlei gekkigheid de spotlight op te eisen dus daar is niet veel aandacht voor.
Zolang ze maar uit de rust belt komt...quote:Op woensdag 7 november 2018 15:56 schreef westwoodblvd het volgende:
Een iemand die het verrassend sterk heeft gedaan: Klobuchar. Eigenlijk de enige Den die de urban/rural split heeft weten te weerstaan. Er zijn geruchten dat ze een run overweegt en dit zal haar zeker in haar gedachte sterken dat ze een goede kanshebber is.
Overigens wel een valide punt. Niet vergeten dat in deze midterms de republikeinen echt zwaar outspended zijn door de democraten.quote:Op woensdag 7 november 2018 15:57 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Welke ideologie ?
Democraten hebben ook veel geld gekregen om capange te voeren.
Je kan heel makkelijk Trump weerspreken...
Wat heeft "veel geld gekregen" te maken met het wel of niet hebben van een ideologie?quote:Op woensdag 7 november 2018 15:57 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Welke ideologie ?
Democraten hebben ook veel geld gekregen om capange te voeren.
Je kan heel makkelijk Trump weerspreken...
Blijkbaar werken die campagnes niet zo goed...quote:Op woensdag 7 november 2018 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou wel helpen als je je eerst eens wat verdiept in de Amerikaanse politiek voordat je hier weer ongeïnformeerd uit je nek zwetst. Je grossiert in domme vragen waar je met twee seconden googelen ook antwoord op had gevonden. Fatsoenlijke zorg, onderwijs en lonen, hervorming van het rechtssysteem en ga zo maar door. Er wordt op vele thema's campagne gevoerd en dat verschilt ook weer van district tot district omdat er soms kandidaten van de progressieve vleugel en soms juist weer kandidaten van de gematigde tak zijn.
Nogmaals, volgens mij snap je niet zo veel van de Amerikaanse politiek. Ze halen gewoon ruim 8% meer van de stemmen en winnen de meerderheid in het huis en flink wat gouverneursposities. Hoezo werkt dat niet?quote:Op woensdag 7 november 2018 16:12 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Blijkbaar werken die campagnes niet zo goed...
Ook zijn er Democratische maatregelen geweest die echt niet zo goed hebben aangeslagen bij de bevolking. Obamacare bijvoorbeeld. En ook als je ziet hoe Californië bestuurt wordt
Dan hadden ze ook nog wel de Senaat gewonnen.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nogmaals, volgens mij snap je niet zo veel van de Amerikaanse politiek. Ze halen gewoon ruim 8% meer van de stemmen en winnen de meerderheid in het huis en flink wat gouverneursposities. Hoezo werkt dat niet?
Jij snapt er allemaal niet zo heel veel van, hè?quote:Op woensdag 7 november 2018 16:17 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dan hadden ze ook nog wel de Senaat gewonnen.
Nee, eigenlijks nietquote:Op woensdag 7 november 2018 16:18 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Jij snapt er allemaal niet zo heel veel van, hè?
Zelfs Trump voert nu campagne met een dreiging dat als mensen de democraten gaan kiezen, deze misschien wel Obamacare gaan afschaffenquote:Op woensdag 7 november 2018 16:12 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ook zijn er Democratische maatregelen geweest die echt niet zo goed hebben aangeslagen bij de bevolking. Obamacare bijvoorbeeld.
http://www.msnbc.com/rach(...)obliterate-obamacaretwitter:joshtpm twitterde op dinsdag 06-11-2018 om 15:21:56Here we are, Folks. Trump: "The Democrat plan would obliterate Obamacare." https://t.co/tgWSjIoZxf reageer retweet
Hij is nu volledig dement geworden.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zelfs Trump voert nu campagne met een dreiging dat als mensen de democraten gaan kiezen, deze misschien wel Obamacare gaan afschaffen
http://www.msnbc.com/rach(...)obliterate-obamacare
Ik geloof ook niet dat iemand die bewering universeel heeft gemaakt.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:02 schreef westwoodblvd het volgende:
Andere aanname die de prullenbak in kan: een hogere turnout is altijd in het voordeel van Dems. Dat blijkt o.a. in Florida niet het geval te zijn.
quote:Donald Trump Jr. Expecting to Be Indicted by Mueller Soon
Last year, Donald Trump Jr. testified that he never informed his father of a meeting with Russian officials promising “dirt” on Hillary Clinton. It seemed hard to believe that the ne’er-do-well son would neglect to seek credit for his expected campaign coup from the father whose approval he so obviously craves. And now it seems that Robert Mueller has obtained proof that it is not in fact true. The Trump family lies all the time, of course, but doing it under oath is a crime.
Bron: nymag.com
Helaas, 'de bevolking' bestaat niet. Een groot gedeelte van 'de bevolking' zou overigens niet (meer) zonder Obamacare (of een verbeterde versie ervan) willen.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:12 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Blijkbaar werken die campagnes niet zo goed...
Ook zijn er Democratische maatregelen geweest die echt niet zo goed hebben aangeslagen bij de bevolking. Obamacare bijvoorbeeld. En ook als je ziet hoe Californië bestuurt wordt
De grootste aansteller zit in het Witte Huis.quote:Op woensdag 7 november 2018 09:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Senaat gaat over alle aanstellingen...
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De grootste aansteller zit in het Witte Huis.
Inhuren voor op zijn golfbanen en resorts natuurlijk, duh.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:52 schreef archito het volgende:
Daarnaast ben ik ook benieuwd wat Trump met de karavaan gaat doen, enorm op de spits gedreven voor de verkiezingen natuurlijk.
Nou ja...wettelijke hertelling, want marge is minder dan 0.5 % , zoiets.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Levert een hertelling ooit wel eens een ander resultaat op?
In Nederland wel.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Natuurlijk niet universeel maar over het algemeen is de stelling bij midterms dat hoe meer mensen er op komen dagen hoe beter dat is voor Dems.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat iemand die bewering universeel heeft gemaakt.
Ja, maar lokaal kan dat van veel zaken afhangen. Andere kandidaten, veranderde demografische samenstelling en ga zo maar door.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:58 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Natuurlijk niet universeel maar over het algemeen is de stelling bij midterms dat hoe meer mensen er op komen dagen hoe beter dat is voor Dems.
Het kan wel. Fouten kunnen namelijk ook op grotere hoeveelheden stemmen invloed hebben (bijvoorbeeld iemand die een map stemmen op de democraten per ongeluk op de verkeerde stapel legt)quote:Op woensdag 7 november 2018 17:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hier staan een paar voorbeelden.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk een ding ja.quote:Op woensdag 7 november 2018 18:53 schreef Hexagon het volgende:
Issue is dat je nooit zeker weet of de 2e ronde minder fouten heeft dan de eerste.
Wellicht als je ook geniet van een incontinente downie in een rolstoel die zichzelf onderzeikt.quote:Op woensdag 7 november 2018 19:21 schreef gniffie het volgende:
Deze perso van Trumpie schijnt genot te zijn?
Dat is het zeker.quote:Op woensdag 7 november 2018 19:21 schreef gniffie het volgende:
Gestoord is een betere kwalificatiequote:Op woensdag 7 november 2018 19:21 schreef gniffie het volgende:
Alleen een sluwe democratische tegenkandidaat met veel uitstraling kan het deze gast moeilijk gaan maken. Clinton hapte toe toen Trump het 'op de man/vrouw ging spelen'. Ik vrees dat je het op zo'n manier te allen tijde tegen deze hork aflegt. Dus geen "willen we echt een racist/homohater/vrouwenhater/belastingontduiker als president?" meer.quote:Op woensdag 7 november 2018 18:16 schreef Droopie het volgende:
Wat een gast is die Trump zeg.
Die persconferentie zou gewoon ongeloofwaardig zijn een paar jaar geleden, maar hij is echt een narcist.
Ondanks dat is het een geweldige strateeg en ik zie hem best makkelijk een tweede termijn halen.
Als is het alleen maar dat als je politiek haat, hij is alles behalve politiek correct en een goede verkoper.
Avenatti zou het kunnen, hij heeft de charisma en hij is niet op zijn mond gevallen.quote:Op woensdag 7 november 2018 19:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Alleen een sluwe democratische tegenkandidaat met veel uitstraling kan het deze gast moeilijk gaan maken. Clinton hapte toe toen Trump het 'op de man/vrouw ging spelen'. Ik vrees dat je het op zo'n manier te allen tijde tegen deze hork aflegt. Dus geen "willen we echt een racist/homohater/vrouwenhater/belastingontduiker als president?" meer.
Maar het zal sowieso een zware klus worden. Volksmennerij is een vak apart.
Sterker nog: zo'n beetje wereldwijd leverde hogere opkomsten decennialang betere resultaten op voor links. De minder bedeelden bleven vaak mismoedig thuis, maar als ze toch kwamen, stemden ze links. Maar dat is al een tijdje aan het veranderen. Niet alleen in de USA.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:58 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Natuurlijk niet universeel maar over het algemeen is de stelling bij midterms dat hoe meer mensen er op komen dagen hoe beter dat is voor Dems.
Eh nee, het is nog steeds goed voor de Democraten, dat zie je aan het verschil met 2014.quote:Op woensdag 7 november 2018 19:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Sterker nog: zo'n beetje wereldwijd leverde hogere opkomsten decennialang betere resultaten op voor links. De minder bedeelden bleven vaak mismoedig thuis, maar als ze toch kwamen, stemden ze links. Maar dat is al een tijdje aan het veranderen. Niet alleen in de USA.
Belastingontduiking, zelfverrijking en golf?quote:Op woensdag 7 november 2018 19:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat de democraten het beste kunnen doen is kijken op welke vlakken er met Trump samengewerkt kan worden
Tsja, het ego mag dan het 'zwakke' punt van Trump zijn, maar hij heeft er verdraaid veel stemmers mee getrokken.quote:Op woensdag 7 november 2018 19:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Avenatti zou het kunnen, hij heeft de charisma en hij is niet op zijn mond gevallen.
Zijn zwakke punt is denk ik net als bij Trump zijn ego. Of het goed is voor de VS om weer zo’n circus te hebben, ik denk het niet.
Wat de democraten het beste kunnen doen is kijken op welke vlakken er met Trump samengewerkt kan worden en ondertussen de partij compleet vernieuwen. Dat betekent stoppen met de oren laten hangen naar de radicale minderheid en proberen meer het centrum op te zoeken.
We gaan het zien de komende 2 jaar.quote:Op woensdag 7 november 2018 19:55 schreef Monolith het volgende:
Het is ook een volstrekte fantasie dat er met Trump samengewerkt kan worden. Als Trump toegeeflijk wordt komt er weer een boos itempje op Fox en dan verandert zijn mening weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
Bernie Sanders wist vooral de jeugd aan te spreken maar mocht hij president zijn geworden dan zou het denk ik een enorme zwakke president zijn geweest die niets voor elkaar had gekregen.quote:Op woensdag 7 november 2018 19:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsja, het ego mag dan het 'zwakke' punt van Trump zijn, maar hij heeft er verdraaid veel stemmers mee getrokken.
Overigens: volgens sommige analisten is dat opschuiven naar centrum/rechts al aan het gebeuren bij veel Democraten. Maar ik betwijfel of dat gaat werken. Het is meer linkse partijen (voorzover je de Democraten, naar Europese begrippen, nog links kunt noemen) elders in de wereld niet zo goed bekomen.
Bovendien deed Bernie Sanders (eigenlijk een veel linksere independent) het verrassend goed 2 jaar geleden.
Ik zou de oplossing niet weten, maar het loslaten van principes en meeschuiven naar rechts/centrum: ik betwijfel of dat gaat werken. Je loopt het risico als slappeling afgeschilderd te worden. Wat ik wel zou loslaten, is het terugkerende moralistische praatje. Iemand als Joe Biden valt wat mij betreft sowieso af.
Dat hebben we nu ook, dus het had alleen maar beter kunnen zijn. Want naast niets voor elkaar krijgen, heeft Trump nog wel een lang lang lijstje zeer zwakke punten om daar aan toe te voegen.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bernie Sanders wist vooral de jeugd aan te spreken maar mocht hij president zijn geworden dan zou het denk ik een enorme zwakke president zijn geweest die niets voor elkaar had gekregen.
En deze alinea uit dat Trouw-stuk maakt ook precies duidelijk waarom dat in het Congres een utopie zal blijken:quote:Op woensdag 7 november 2018 19:55 schreef Monolith het volgende:
Het is ook een volstrekte fantasie dat er met Trump samengewerkt kan worden. Als Trump toegeeflijk wordt komt er weer een boos itempje op Fox en dan verandert zijn mening weer.
quote:Maar Trump mag dan afgestraft zijn, binnen zijn eigen partij klinkt zijn geluid nu des te luider. In de Senaat verloren veel Democraten van het midden hun zetel aan rechts-populistische Republikeinen die loyaal zijn aan Trump. De kloof tussen Democraten en Republikeinen is dus niet gedicht.
Dus ze moeten een bruggenbouwer zien te vinden, die bij de primaries al kansloos is?quote:Op woensdag 7 november 2018 20:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bernie Sanders wist vooral de jeugd aan te spreken maar mocht hij president zijn geworden dan zou het denk ik een enorme zwakke president zijn geweest die niets voor elkaar had gekregen.
Uiteindelijk hadden de democraten vanzelf wel teruggeschoven naar rechts omdat men in de VS nu eenmaal niet zit te wachten op hoge belastingen en slap leiderschap.
Als je de uiterst linkse tak van de democratische partij tevreden wilt houden gaat dat ten koste van de onafhankelijke kiezer.
De winst valt gewoon te behalen in het midden, iemand die in staat is om een brug tussen links en rechts te slaan.
Helaas is zo’n kandidaat bij de primaries kansloos, hetzelfde geld natuurlijk voor de republikeinen.
Als Trump zo weinig bereikt heeft dan snap ik de hysterie van de democraten totaal niet.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat hebben we nu ook, dus het had alleen maar beter kunnen zijn. Want naast niets voor elkaar krijgen, heeft Trump nog wel een lang lang lijstje zeer zwakke punten om daar aan toe te voegen.
Sterker nog, het soort schandelijke campagnes als tegen Gillum werd gevoerd laat zien dat onverholen racisme ook nog eens een effectieve strategie kan zijn.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:31 schreef Zwoerd het volgende:
Misschien dat Trump de komende 2 jaar zo debiel gaat doen, dat een deel van zn aanhang niet gaat stemmen. Kiezers wegsnoepen gaat sowieso lastig worden. Je moet de republikeinse achterban behoorlijk politiek correct benaren. Zeggen waar het op staat (dat de GOP een immorele racistische achterlijke partij is geworden) lijkt daarvoor niet te werken.
Dat is het probleem met primaries, je bent vooral bezig met campagne te voeren voor je eigen achterban. Het presidentschap daarentegen word altijd gewonnen door de onafhankelijken te overtuigen. Trump had het geluk om tegenover een impopulaire Clinton te staan. Dus erg gematigd hoefde hij niet te zijn.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dus ze moeten een bruggenbouwer zien te vinden, die bij de primaries al kansloos is?
Nou ja, dan kunnen ze net zo goed weer naar links opschuiven wat mij betreft.
W.b. Sanders: hij is geen president geworden. Misschien was-ie zo slecht nog niet geweest.
In zekere zin wel idd, maar hij is een onvoorstelbaar kinderachtige narcist gebleken.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:34 schreef Chivaz het volgende:
Ik denk dat Trump wel kan terugkijken op een redelijk succesvolle periode.
De hysterie van de democraten is dan ook een gekleurde hysterie. Van de Trump-aanhang is nog steeds een groot deel dik tevreden. De gemiddelde Republiklein die minder belasting hoeft te betalen, de gemiddelde Amerikaan die (weer) een baan heeft en een dikker loonzakje krijgt, de witte mensen die bang zijn voor alles wat een kleurtje heeft, en de evangelische christenen, die conservatieve benoemingen toejuichen en het fijn vinden dat er weer een president is die mannen en vrouwen scheidt, en die tegen abortus, genderneutralen en homohuwelijken is. Amen.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als Trump zo weinig bereikt heeft dan snap ik de hysterie van de democraten totaal niet.
Ik denk dat Trump wel kan terugkijken op een redelijk succesvolle periode.
Ik denk niet dat Sanders iets had kunnen bereiken. Hij zou het congress en de senaat tegen hebben gehad en natuurlijk elementen in zijn eigen partij.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over zijn slappe persoonlijkheid, als het lastig word dan geeft hij op. Hij is totaal geen vechter of iemand die sluw de media kan bespelen.
Zou het?quote:Op woensdag 7 november 2018 20:42 schreef crystal_meth het volgende:
Ik gok dat we in 2020 reeds in recessie zullen zijn. Wat heeft Trump dan nog om over op te scheppen?
Hij het aan de ene kant ontkennen of zeggen dat het zoveel beter gaat als onder Obama en aan de andere kant de Democraten de schuld geven. Gooi er nog een laagje fear mongering overheen over immigranten en je zet al een grote stap.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:42 schreef crystal_meth het volgende:
Ik gok dat we in 2020 reeds in recessie zullen zijn. Wat heeft Trump dan nog om over op te scheppen?
Hij is een narcist, dat weet een ieder die maar iets van hem heeft gezien.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
In zekere zin wel idd, maar hij is een onvoorstelbaar kinderachtige narcist gebleken.
Die man zit er echt alleen maar om z'n eigen ego te laten strelen. Zielig eigenlijk wel.
Dat is inderdaad niet uit te sluiten. Die hele financiële markt is een zeepbel. Frappant genoeg laat Trump dat moeras in Wall Street grotendeels met rust. Hij geniet van de cijfers die ze hem daar voortoveren. Maar tovenarij is nep.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:42 schreef crystal_meth het volgende:
Dat soort zaken zullen ook nog meespelen. De economie die al opwaarts ging is nu op de pof flink verder gestimuleerd, al heeft dat geen enorm effect op de "gemiddelde Amerikaan" en is het ook vrij ongewoon om in dit soort economische tijden zo te verliezen. Dat kon bij slechtere economische omstandigheden nog wel eens verergeren.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:42 schreef crystal_meth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |