abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:27:17 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182754857
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 14 september
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 14 september
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Races voor governor:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 14 september
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze kaarten zijn van 19 oktober 2018 en RealClearPolitics

De huidige staat van de Amerikaanse politiek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:41:25 #2
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182755126
https://www.politico.com/(...)nate-governor-941802



en daar trekt hij van ellende de haren van uit het hoofd
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182755128
Mooi artikel uit de NYtimes:

https://www.nytimes.com/2(...)licans-civility.html

Rekent ook meteen af met het gezever alsof Antifa de linkervariant is van alt-right (antwoord: nee, ze hebben weinig op met de democraten terwijl alt-right wel op de GOP stemt)

[ Bericht 0% gewijzigd door Knipoogje op 26-10-2018 15:12:46 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:42:09 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182755139
Trump vreest een wipe-out in Florida. Dat kan een flink probleem zijn in 2020.

https://www.politico.com/(...)nate-governor-941802


Wat me opvalt in het stuk:

quote:
Presidential text messages are being sent to Floridians who still haven’t cast their absentee ballots.
En verder is de panhandle die in puin ligt door die storm van laatst een erg conservatief gebied. Men vreest daar een lage opkomst.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:43:23 #5
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182755163
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:41 schreef Knipoogje het volgende:
Mooi artikel uit de NYtimes:

https://www.nytimes.com/2(...)licans-civility.html

Rekent ook meteen af met het gezever alsof Intifa de linkervariant is van alt-right (antwoord: nee, ze hebben weinig op met de democraten terwijl alt-right wel op de GOP stemt)
Op gegeven moment komt bij de achterban het besef dat Trump NIET representatief is voor de republikeinse partij.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:45:09 #6
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182755195
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:42 schreef Ulx het volgende:
Trump vreest een wipe-out in Florida. Dat kan een flink probleem zijn in 2020.

https://www.politico.com/(...)nate-governor-941802

Wat me opvalt in het stuk:

[..]

En verder is de panhandle die in puin ligt door die storm van laatst een erg conservatief gebied. Men vreest daar een lage opkomst.
allicht, het gros moet op een vlot naar die rally's afreizen
Global warming reacts with a act of God :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:46:30 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182755235
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:43 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Op gegeven moment komt bij de achterban het besef dat Trump NIET representatief is voor de republikeinse partij.
Wat klets je? Trump is een prima boegbeeld van de GOP.

Alleen zullen never-trumpers op zoek moeten naar een andere partij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:49:36 #8
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182755326
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat klets je? Trump is een prima boegbeeld van de GOP.

Alleen zullen never-trumpers op zoek moeten naar een andere partij.
Ik heb het niet over het legertje jaknikkers die nu in het congres zitten. Maar de komende generatie. het kan gek klinken, maar de Republikeinen zijn ECHT wel nodig in de toekomst. Ze moeten zich heruitvinden, net als de PvdA hier.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182755470
Meer pakketjes gevonden bestemd voor Cory Booker en James Clapper.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182755730
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:57 schreef Kijkertje het volgende:
Meer pakketjes gevonden bestemd voor Cory Booker en James Clapper.
Ik zou bijna zeggen.... hoe meer hoe beter!
Intussen is toch al duidelijk dat die dingen nooit waren gemaakt om te ontploffen, maar puur voor de show waren. En met meer van die dingen kan er meer bewijs worden verzameld en is de kans groter dat de dader een fout heeft gemaakt.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:15:36 #11
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_182755746
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het legertje jaknikkers die nu in het congres zitten. Maar de komende generatie. het kan gek klinken, maar de Republikeinen zijn ECHT wel nodig in de toekomst. Ze moeten zich heruitvinden, net als de PvdA hier.
De Republikeinen zouden inderdaad al een post-Trump draaiboek moeten maken, maar de Democratische Partij zit organisatorisch en financieel op de bodem.

Zou een derde partij wellicht uitkomst kunnen bieden, of misschien nog wel meer partijen?
pi_182755759
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:14 schreef Refragmental het volgende:
Intussen is toch al duidelijk dat die dingen nooit waren gemaakt om te ontploffen
Want?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:22:38 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182755860
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Want?
Alleen antifa gebruikt geweld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182755865
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Want?
Zijn al xrays van getoond. Geen duidelijk detonationcap (ontstekingspin?) zichtbaar (mogelijk wel een autoaansteker, maar dan komen we op het volgend punt), batterij te klein om te kunnen ontsteken, draden doen maar wat, alsof ze gewoon in de buis gepropt zijn, buis gemaakt van pvc waardoor er onvoldoende drukopbouw kan zijn voor een explosie, etc.
Je moet maar even zelf achter die xrays aan gaan, nu helaas de kans niet voor.

[ Bericht 4% gewijzigd door Refragmental op 26-10-2018 15:30:14 ]
pi_182755989
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zijn al xrays van getoond. Geen duidelijk detonationcap (ontstekingspin?) zichtbaar, batterij te klein om te kunnen ontsteken, draden doen maar wat, alsof ze gewoon in de buis gepropt zijn, buis gemaakt van pvc waardoor er onvoldoende drukopbouw kan zijn voor een explosie, etc.
Je moet maar even zelf achter die xrays aan gaan, nu helaas de kans niet voor.
Die heb ik gezien. Of die draden maar wat doen is niet zo relevant, zolang ze maar verbonden zijn. Ontsteker zit in de kogelhuls (als dat het is, kan ook iets anders zijn), en bron dat de batterij te klein is? Verder kan binnen een pvc-buis best genoeg druk worden opgebouwd voor een ontploffing, zie YouTube, alleen minder dan met een metalen buis. Om die kleinere kracht te compenseren zaten er glasscherven in, zodat die de schade zouden aanrichten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:31:47 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_182756002
Een aantal daarvan zouden nooit ontploffen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze gemaakt waren om niet te ontploffen. Als ze gemaakt waren om niet te ontploffen dan waren er geen explosieven met shrapnel en ontstekers ingestopt, dat is extra werk en dan kunnen ze ook per ongeluk ontploffen door klappen of hitte, een buis met wat uitstekende draadjes was genoeg geweest.

Het is alsof je een brief met antrax stuurt. Dit was daadwerkelijk antrax maar verkeerd gemengd, niet een brief met wat tarwebloem alleen om schrik aan te jagen. Waarom zou je in godesnaam antrax gaan zitten mengen met al het gevaar van dien als bloem genoeg is?

Het enige wat je kunt zeggen is dat er waarschijnlijk geen professionele terreurorganisatie achter zat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182756020
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:31 schreef speknek het volgende:
Een aantal daarvan zouden nooit ontploffen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze gemaakt waren om niet te ontploffen.
Dit dus.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182756249
Het lijkt erop dat de dader wel de intentie had om explosieven te maken maar te weinig kennis om daadwerkelijk gerichte gevaarlijke bommen te maken.
Alsof hij slechte plannen van het internet had.

Ik zal er nooit op gaan zoeken dus ik kan het niet verifieren maar als je op pipe bomb timer zoekt dan kan het eerste resultaat wel eens lijken op de gevonden projectielen.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:54:16 #19
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182756349
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:31 schreef speknek het volgende:
Een aantal daarvan zouden nooit ontploffen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze gemaakt waren om niet te ontploffen. Als ze gemaakt waren om niet te ontploffen dan waren er geen explosieven met shrapnel en ontstekers ingestopt, dat is extra werk en dan kunnen ze ook per ongeluk ontploffen door klappen of hitte, een buis met wat uitstekende draadjes was genoeg geweest.

Het is alsof je een brief met antrax stuurt. Dit was daadwerkelijk antrax maar verkeerd gemengd, niet een brief met wat tarwebloem alleen om schrik aan te jagen. Waarom zou je in godesnaam antrax gaan zitten mengen met al het gevaar van dien als bloem genoeg is?

Het enige wat je kunt zeggen is dat er waarschijnlijk geen professionele terreurorganisatie achter zat.
Mja, dat zei ik dus in het vorige deeltje ook al; makes no sense.

Als je echt een fake bom wil maken dan ga je niet de moeite nemen om er echt kruit en glasscherven in te doen.

Dat gezever over die ontstekingsdraden slaat ook nergens op, hier is gewoon een gloeidraad gebruikt, het is dan veel logischer om die aan beide uiteinden te verbinden ipv aan één enkele zijde.

De reden waarom die bommen niet gaan werken is omdat z'n draad te lang is.

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 26-10-2018 16:31:32 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:46:33 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182757162
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het legertje jaknikkers die nu in het congres zitten. Maar de komende generatie. het kan gek klinken, maar de Republikeinen zijn ECHT wel nodig in de toekomst. Ze moeten zich heruitvinden, net als de PvdA hier.
Sure, maar je hebt conservatieven en de Trumpers. Die laatste groep wil gewoon macht om het hebben van de macht. Ze hebben geen enkel constructief idee, maar zolang ze de baas zijn vinden ze het wel best.
Ik zie die twee groepen nog wel afscheid van elkaar nemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:47:09 #21
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_182757174
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zijn al xrays van getoond. Geen duidelijk detonationcap (ontstekingspin?) zichtbaar (mogelijk wel een autoaansteker, maar dan komen we op het volgend punt), batterij te klein om te kunnen ontsteken, draden doen maar wat, alsof ze gewoon in de buis gepropt zijn, buis gemaakt van pvc waardoor er onvoldoende drukopbouw kan zijn voor een explosie, etc.
Je moet maar even zelf achter die xrays aan gaan, nu helaas de kans niet voor.
Aha we moeten dit beschouwen als de moderne rechtse versie van een ingezonden brief?
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:56:07 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182757332
De opkomst in El Paso, een Democratisch Beto-bastion met 80% Hispanics, is na twee dagen hoger dan in de eerste twee weken van 2016.
quote:
If El Paso's turnout this year is 30 percent instead of the 20 percent four years ago, O'Rourke's victory margin could be 50,000 votes or more. If it reaches 40 percent – unprecedented for a midterm election over the past half century – O'Rourke's margin could grow to 80,000 votes in El Paso County.

El Paso isn't big enough by itself to tip Texas from its longtime status as a Republican bastion, but Democrats have to significantly increase turnout in predominantly Hispanic areas like El Paso to become competitive in statewide elections.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:57:04 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182757346
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:47 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Aha we moeten dit beschouwen als de moderne rechtse versie van een ingezonden brief?
Mag je het meenemen het vliegtuig in?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182757373
quote:
Donald Trump has formally invited Vladimir Putin to visit Washington DC next year, the US national security adviser, John Bolton, has confirmed.

“We have invited President Putin to Washington,” Bolton said during a visit to Tbilisi, Georgia.
https://www.theguardian.c(...)-putin-to-washington
pi_182757436
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:31 schreef speknek het volgende:
Een aantal daarvan zouden nooit ontploffen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze gemaakt waren om niet te ontploffen. Als ze gemaakt waren om niet te ontploffen dan waren er geen explosieven met shrapnel en ontstekers ingestopt, dat is extra werk en dan kunnen ze ook per ongeluk ontploffen door klappen of hitte, een buis met wat uitstekende draadjes was genoeg geweest.
Dat valt wel mee, genoeg mensen die met kruit of vuurwerk knoeien, als je geen eigen mengsels (met fosfor of chloraten..) gebruikt kan er haast niets misgaan zolang er geen onstekingsbron is.
quote:
Het is alsof je een brief met antrax stuurt. Dit was daadwerkelijk antrax maar verkeerd gemengd, niet een brief met wat tarwebloem alleen om schrik aan te jagen. Waarom zou je in godesnaam antrax gaan zitten mengen met al het gevaar van dien als bloem genoeg is?

Het enige wat je kunt zeggen is dat er waarschijnlijk geen professionele terreurorganisatie achter zat.
Als je weet hoe men zo'n bommen onderzoekt weet je ook hoe je ze geloofwaardig maakt. Ze kijken of alles aanwezig lijkt voor een werkende bom: ofwel een mechanisme voor ontsteking, of elektronica (spanningsbron, circuit, ontsteker, gesloten kring). Of de onderdelen doen wat ze moeten doen (het elektronisch circuit en de ontsteker), dat weten ze pas nadat ze de componenten onderzocht hebben (en bij het circuit kom je daar misschien nooit achter), dat kan dagen duren (ze weten niet of de ontsteker onstabiel is, ze moeten sporen verzamelen, en vooral geen sporen vernietigen).

Ik zag slechts één batterij, maar er kan een Li-ion pouch (een batterij in een plastic zakje, je hebt er van minder dan 1 mm dik) aanwezig zijn, dat zie je niet noodzakelijk op die x-ray.
Zonder tweede batterij is het een moeilijke zaak, moet je bvb gloeidraad van een 1.5V lampje gebruiken, maar dat is flinterdun en fragiel, en in contact met het kruit warmt dat moeilijk op omdat de warmte te snel afgevoerd wordt. Bovendien hebben die dunne knoopbatterijen een weerstand van pakweg 8 ohm, de stroom door een 0.15W gloeidraad zou de spanning zo ver omlaag trekken dat de klok uitvalt. (waardoor de gloeidraad geen stroom meer krijgt, en de klok weer opstart op 0:00...) Misschien volstaat het om te ontsteken, maar het lijkt me erg onzeker.

Ik verwacht trouwens niet dat als ie gepakt wordt zich zal kunnen verdedigen met "het was geen werkende bom".

[ Bericht 2% gewijzigd door crystal_meth op 26-10-2018 17:10:34 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182757634
Er is iemand gearresteerd, 'male in his fifties'
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:19:53 #27
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182757786
en papadop zit te denken om zijn pleadeal te verscheuren

https://thehill.com/polic(...)-from-plea-deal-with

[ Bericht 68% gewijzigd door Re op 26-10-2018 17:27:06 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_182757951
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:13 schreef Kijkertje het volgende:
Er is iemand gearresteerd, 'male in his fifties'
Opererend vanuit een busje met pro-Trump stickers, zo te zien.

*Shocked*
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:30:10 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182757979
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:27 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Opererend vanuit een busje met pro-Trump stickers, zo te zien.

*Shocked*
ja dat is natuurlijk false flag, gewoon net doen alsof
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:31:27 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182757994
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:19 schreef Re het volgende:
en papadop zit te denken om zijn pleadeal te verscheuren

https://thehill.com/polic(...)-from-plea-deal-with
Had hij dat niet beter vķķr zijn veroordeling kunnen doen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182758138
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:27 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Opererend vanuit een busje met pro-Trump stickers, zo te zien.

*Shocked*
Nice!
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182758174
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:27 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Opererend vanuit een busje met pro-Trump stickers, zo te zien.

*Shocked*
:Y Windows completely covered with Trump-stickers, presidential seal etc...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182758207
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

:Y Windows completely covered with Trump-stickers, presidential seal etc...
False flag, veel te duidelijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182758215
White male, 56 years old
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182758267
Wat zal Trump zeggen?

There are fine bombers on both sides?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182758290
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:46 schreef crystal_meth het volgende:
Wat zal Trump zeggen?

There are fine bombers on both sides?
'Ik keur het niet goed, maar'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182758365
Bad people on both sides.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:53:23 #38
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182758404
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:46 schreef crystal_meth het volgende:
Wat zal Trump zeggen?

There are fine bombers on both sides?
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 16:19:39 Republicans are doing so well in early voting, and at the polls, and now this “Bomb” stuff happens and the momentum greatly slows - news not talking politics. Very unfortunate, what is going on. Republicans, go out and vote! reageer retweet
Democratisch complot om de verkiezingen te winnen.

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 16:05:49 Twitter has removed many people from my account and, more importantly, they have seemingly done something that makes it much harder to join - they have stifled growth to a point where it is obvious to all. A few weeks ago it was a Rocket Ship, now it is a Blimp! Total Bias? reageer retweet
Twitter is ook al tegen hem.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:56:34 #39
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182758471
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:43 schreef Kijkertje het volgende:
White male, 56 years old
Alex, is that you? :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:59:52 #40
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182758531
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:46 schreef crystal_meth het volgende:
Wat zal Trump zeggen?

There are fine bombers on both sides?
Ik had eigenlijk wel verwacht dat het neerschieten van Steve Scalise erbij gehaald zou worden. Sterker, ik had eigenlijk wel verwacht destijds dat dat tot veel meer ophef had geleid dan het deed.
pi_182758544
Het desbetreffende busje, eerder door iemand gefotografeerd die het al wat over the top vond:

pi_182758579
Cesar Sayoc Jr
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182758581
Verdachte is een zekere Cesar Sayoc

BREAKING: Cesar Sayoc Jr., a Florida resident, is suspect arrested in Florida in connection with wave of pipe bomb packages, law enforcement sources tell @NBCInvestigates. https://t.co/kdrUxk2XiK
pi_182758594
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Het desbetreffende busje, eerder door iemand gefotografeerd die het al wat over the top vond:

[ afbeelding ]
Tering.
pi_182758598
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Het desbetreffende busje, eerder door iemand gefotografeerd die het al wat over the top vond:

[ afbeelding ]
Sooo...dit heeft cnn (nog) niet.
Wel geraden, niet zo in detail.
Wat zegt trump, any moment he will speak.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:03:49 #46
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182758599
Nog een foto van het busje:
pi_182758624
Dat dat ding überhaupt nog niet van de weg gehaald was, zeg.
pi_182758635
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Het desbetreffende busje, eerder door iemand gefotografeerd die het al wat over the top vond:

[ afbeelding ]
Godsamme :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_182758638
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat dat ding überhaupt nog niet van de weg gehaald was, zeg.
Je mag niet meer overdreven idolaat zijn van iemand?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Redactie Games vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:07:20 #50
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_182758653
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:06 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Je mag niet meer overdreven idolaat zijn van iemand?
Niet als diegene terroristische acties gaat uitvoeren.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_182758669
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:06 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Je mag niet meer overdreven idolaat zijn van iemand?
Neu, meer omdat hij zelfs z'n passagiersraam heeft afgeplakt en het zicht niet geweldig zal zijn.
pi_182758675
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:07 schreef Puddington het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 oktober 2018 18:06 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Je mag niet meer overdreven idolaat zijn van iemand?
[/quote

Niet als diegene terroristische acties gaat uitvoeren.
Welke terroristische actie heeft Trump uitgevoerd en hoe kon de verdachte weten dat Trump een terroristische actie uit zou voeren?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:09:06 #53
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182758692
Iedereen dit weekend Maga-stickers van zijn van krabben.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:14:02 #54
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182758777
Kennelijk was het iemand die lunches rondbracht...

lesleyabravanel twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 17:59:30 OMG. My husband just called and said "Remember that picture I texted you of that crazy Trump van that delivered lunch to my office? THAT WAS THE GUY!" This is the picture he sent me of the van parked at his office on November 1, 2017. #FloridaMan @FBI reageer retweet
pi_182758784
Op het busje staat: "I am Donald Trump and I approve this message".
pi_182758840


Foto van een eerdere arrestatie
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182758842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kennelijk was het iemand die lunches rondbracht...

lesleyabravanel twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 17:59:30 OMG. My husband just called and said "Remember that picture I texted you of that crazy Trump van that delivered lunch to my office? THAT WAS THE GUY!" This is the picture he sent me of the van parked at his office on November 1, 2017. #FloridaMan @FBI [ afbeelding ] reageer retweet
En dat al sinds november. Dit is duidelijk een long con van de democraten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Games vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:18:16 #58
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_182758850
Ik had een incel-MAGA nekbaard verwacht, maar goed, ik zit er uiteindelijk niet ver naast want het is allemaal uitschot.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_182758851


[ Bericht 60% gewijzigd door westwoodblvd op 26-10-2018 18:19:16 ]
pi_182758864
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:17 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Foto van een eerdere arrestatie
Raar kapsel. Net alsof hij het erop heeft getekend met een viltstift. :')
pi_182758867
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:18 schreef Puddington het volgende:
Ik had een incel-MAGA nekbaard verwacht, maar goed, ik zit er uiteindelijk niet ver naast want het is allemaal uitschot.
Ik ook, maar geen nekbaard.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182758879
Let op, er gaat een theorie langskomen dat dit een Mexicaan is die is ingehuurd door de Democraten.

edit: als dit uitkomt, claim ik de pot overigens keihard op.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2018 18:21:31 ]
pi_182758902
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kennelijk was het iemand die lunches rondbracht...

lesleyabravanel twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 17:59:30 OMG. My husband just called and said "Remember that picture I texted you of that crazy Trump van that delivered lunch to my office? THAT WAS THE GUY!" This is the picture he sent me of the van parked at his office on November 1, 2017. #FloridaMan @FBI [ afbeelding ] reageer retweet
de democraten leggen het er wel heel erg dik bovenop om het een Trump supporter te laten lijken, dit is niet echt geloofwaardig zo.
  Redactie Games vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:27:58 #64
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_182758954
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:23 schreef koemleit het volgende:

[..]

de democraten leggen het er wel heel erg dik bovenop om het een Trump supporter te laten lijken, dit is niet echt geloofwaardig zo.
Hoeveel stickers moet een stuk verdriet op zijn busje plakken om geen Trump supporter te zijn die vrijwel alle vijanden van Trump wil opblazen waar hij heeft over lopen janken de afgelopen jaren?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_182758955
Lololol, dat busje, hij zou in een verhaal van de Fabulous Furry Freak Brothers passen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182758976
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:27 schreef Puddington het volgende:

[..]

Hoeveel stickers moet een stuk verdriet op zijn busje plakken om geen Trump supporter te zijn die vrijwel alle vijanden van Trump wil opblazen waar hij heeft over lopen janken de afgelopen jaren?
ik snap je vraag niet helemaal maar ik denk 4
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:31:23 #67
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182759001
Waarom is dat busje niet eerder van de weg gehaald door de politie? Is toch gevaarlijk om met weinig zicht de weg op te gaan :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:33:00 #68
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182759029
Lolololol



Deze tweet is echt voor degenen (waaronder ik eerst) die twijfelen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_182759058
Stuk over het voorgestelde plan voor een Medicare price index:
https://www.politico.com/(...)plan-medicare-942141
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182759186
KenDilanianNBC twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:16:43 Public records show that suspect Cesar Sayoc is a registered Republican with an extensive criminal history who appears to have owned a dry cleaning business and a catering business. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182759254
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:19 schreef Re het volgende:
en papadop zit te denken om zijn pleadeal te verscheuren

https://thehill.com/polic(...)-from-plea-deal-with
renato_mariotti twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 17:00:27 It is almost impossible for Papadopoulos to withdraw his guilty plea, and if he did, he would almost certainly be convicted and face a stiffer sentence. https://t.co/5DJZbUC5pn reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:51:43 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_182759322
Die crosshairs :')_!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182759340
Die van Sexy Smouldering Trump op een tank is m'n favoriet.
pi_182759381
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:17 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Foto van een eerdere arrestatie
Dat is duidelijk een tandarts of ingenieur.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:57:35 #75
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182759402
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:51 schreef speknek het volgende:
Die crosshairs :')_!
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:59:33 #76
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182759432
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kennelijk was het iemand die lunches rondbracht...

lesleyabravanel twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 17:59:30 OMG. My husband just called and said "Remember that picture I texted you of that crazy Trump van that delivered lunch to my office? THAT WAS THE GUY!" This is the picture he sent me of the van parked at his office on November 1, 2017. #FloridaMan @FBI [ afbeelding ] reageer retweet
foxnewsdesk twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:09:53 @lesleyabravanel Hi Fox News Here- Did you take this photo? If so, can we have permission to use on Fox News Channel, Fox Business Network, Fox Nation and all Fox News Edge affiliates across all platforms until further notice with courtesy to you? Do we also need anyone else’s permission? reageer retweet
lesleyabravanel twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:47:50 @foxnewsdesk My husband took the picture but won’t allow you guys to use it because you aren’t a reliable source of what’s going on in our country today. Sorry! reageer retweet
Géén kloon van tvlxd!
pi_182759481
“Sorry !”
pi_182759493
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:59 schreef Montov het volgende:

[..]

foxnewsdesk twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:09:53 @lesleyabravanel Hi Fox News Here- Did you take this photo? If so, can we have permission to use on Fox News Channel, Fox Business Network, Fox Nation and all Fox News Edge affiliates across all platforms until further notice with courtesy to you? Do we also need anyone else’s permission? reageer retweet
lesleyabravanel twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:47:50 @foxnewsdesk My husband took the picture but won’t allow you guys to use it because you aren’t a reliable source of what’s going on in our country today. Sorry! reageer retweet
NBC heeft wel toestemming gekregen :P
in a crowd you lose humanity
pi_182759926
Jordanfabian twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:55:28 Trump hits "globalists" at WH event after call for unity in wake of bomb-scare suspects arrested. Several audience members shout out "George Soros" and others shout "lock 'em up." Trump chuckles, points and repeats "lock 'em up." reageer retweet
:')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182759973
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:59 schreef Montov het volgende:

[..]

foxnewsdesk twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:09:53 @lesleyabravanel Hi Fox News Here- Did you take this photo? If so, can we have permission to use on Fox News Channel, Fox Business Network, Fox Nation and all Fox News Edge affiliates across all platforms until further notice with courtesy to you? Do we also need anyone else’s permission? reageer retweet
lesleyabravanel twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:47:50 @foxnewsdesk My husband took the picture but won’t allow you guys to use it because you aren’t a reliable source of what’s going on in our country today. Sorry! reageer retweet
_O_
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:10:08 #81
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182760937
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:13:00 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_182761003
Florida man heeft wel getraind voor de burgeroorlog.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:19:07 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_182761110
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182761415
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:50:13 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_182761745
Hij was zijn eigen bot lijkt het.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:51:12 #86
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182764071
Early vote updates...

Arizona
Garrett_Archer twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 20:58:59 .@SecretaryReagan EB update for 10/26: 854k ballots are in (39%). Parties now stand GOP 43.9%, DEM 32.9%, OTH 22.6% (+11 GOP). Estimate for women is now 50%, Median and average age hold 56 & 56.5. https://t.co/OU4JNhQPf4 reageer retweet
Garrett_Archer twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 21:00:33 Almost 100k ballots in today. Today's daily marks the narrowest gap between GOP and DEM ballots (+8 R). It was also the best day for Unaffiliated voters since reporting began. reageer retweet
Garrett_Archer twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 21:02:03 Democratic ballots were a full point higher today than they were yesterday. If this trend keeps up the gap between the parties could very well get into the single digits at this point. reageer retweet
Texas
Slechts turnout... ze doen daar niet aan party registration en hoewel er wel modellen zijn met betrekking tot welke stemmer waarop zou stemmen, zijn die gebaseerd op waar iemand gestemd heeft in de primaries. Ik heb daar dit jaar weinig vertrouwen in, aangezien er niks gewoons is aan deze midterms. Opkomst is vergelijkbaar met een presidentieel jaar.



North Carolina
t/m gister:
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:00:47 #87
426493 crew  PippenScottie
pi_182764295
Wat zou de MAGA-bomber eigenlijk denken als hij leest/hoort dat al zijn (waarschijnlijk) favoriete nieuwsbronnen spreken van een false flag, zeggen dat de stickers net nieuw zijn en dat de bommen niet bedoeld zijn om af te gaan?
pi_182764329
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 23:00 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zou de MAGA-bomber eigenlijk denken als hij leest/hoort dat al zijn (waarschijnlijk) favoriete nieuwsbronnen spreken van een false flag, zeggen dat de stickers net nieuw zijn en dat de bommen niet bedoeld zijn om af te gaan?
Hij gaat dat zelf ook gewoon geloven.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:09:15 #89
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182764471
Ik vind dit wel een mooie foto die voorbij kwam. Dit is van een persco'tje waarin hij aangeeft dat hij de mensen die ene bommetje hebben ontvangen niet gaat bellen, omdat ze dat niet zouden willen, maar als ze het zouden willen hij wel even zou bellen en dat volgens hem retoriek niet hiertoe geleid heeft:

Hij leunt altijd zo gek naar voren of ligt dat aan mij?!
pi_182764571
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 23:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vind dit wel een mooie foto die voorbij kwam. Dit is van een persco'tje waarin hij aangeeft dat hij de mensen die ene bommetje hebben ontvangen niet gaat bellen, omdat ze dat niet zouden willen, maar als ze het zouden willen hij wel even zou bellen en dat volgens hem retoriek niet hiertoe geleid heeft:
[ afbeelding ]
Hij leunt altijd zo gek naar voren of ligt dat aan mij?!
quote for pic
pi_182765464
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:23:23 #92
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182765920
quote:
A shout-out to the Trumpers that called the bombs a false flag liberal hoax:
Ann Coulter
James Woods
Geraldo Rivera
Candace Owens
Bill Mitchell
Rush Limbaugh
Michael Savage
Lou Dobbs
Mike Flynn Jr.
Dinesh D'Souza
Kurt Schlichter
Laura Loomer
Jacob Wohl

Take a bow- you earned it.
https://twitter.com/NumbersMuncher/status/1055887706687967232
Blijft een raar fenomeen, om iets als dat maar te gaan spinnen als whatever je goed vindt voelen.

Geraldo:
GeraldoRivera twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 19:17:57 Never mind; outsmarted myself in conjuring false flag operation designed to hurt @realDonaldTrump & #GOP. Actual alleged perp 56-year old #CesarSayoc is apparently stereotype most media assumed: a middle-aged, rabid, extreme right winger w a troubled past & long criminal record. reageer retweet
Jaja, outsmarted himself.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 02:04:57 #93
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182767523
Nog een update. vanuit Florida:

pi_182767578
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:26 schreef Kijkertje het volgende:
Jordanfabian twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:55:28 Trump hits "globalists" at WH event after call for unity in wake of bomb-scare suspects arrested. Several audience members shout out "George Soros" and others shout "lock 'em up." Trump chuckles, points and repeats "lock 'em up." reageer retweet
:')
En we hebben beeld

RobertMaguire_ twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 19:22:23 Just moments after Trump calls for unity at a WH event, he references "globalists," prompting several audience members shout "Soros" -- who was a target of one of the bombs -- and others shout "lock him up" to which Trump chuckles, points and repeats "lock him up" https://t.co/IWZR3DRCvk reageer retweet
Wat Norm Macdonald ook zal zei, de comedic timing van deze man blijft toch ongekend.
pi_182767823
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Blijft een raar fenomeen, om iets als dat maar te gaan spinnen als whatever je goed vindt voelen.

Geraldo:
GeraldoRivera twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 19:17:57 Never mind; outsmarted myself in conjuring false flag operation designed to hurt @realDonaldTrump & #GOP. Actual alleged perp 56-year old #CesarSayoc is apparently stereotype most media assumed: a middle-aged, rabid, extreme right winger w a troubled past & long criminal record. reageer retweet
Jaja, outsmarted himself.
Handig lijstje. Useful idiots die iedere keer weer hun naam te grabbel gooien omdat ze liever de fanboy uithangen dan dat ze aan journalistiek doen. De Dan Rather’s op rechts.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 06:01:52 #96
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182768244
quote:
Moet je voor de grap de comments op YouTube eens lezen bij deze video. :D
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_182768550
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 06:01 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Moet je voor de grap de comments op YouTube eens lezen bij deze video. :D
Echt raar fenomeen is dat. Of die leven in een omgekeerde wereld of het zijn allemaal Nintexjes. Beiden even triest natuurlijk.
pi_182768713
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:02 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Echt raar fenomeen is dat. Of die leven in een omgekeerde wereld of het zijn allemaal Nintexjes. Beiden even triest natuurlijk.
Ik denk nog steeds dat er een stuk meer weldenkende normale mensen zijn dan het volk wat je daar ziet. Die hebben waarschijnlijk niet echt zin of behoefte om zich te begeven in de youtube comment section, wat absoluut 1 van de afvoerputjes van het internet is.
pi_182769228
quote:
En heb je hem nog kunnen betrappen op enige compassie jegens de vermeende slachtoffers die de magabomber wou maken?
pi_182769531
Nog een stukje over de reden waarom de verdachte geen terrorismegerelateerde aanklachten ten laste gelegd worden:
http://on.theatln.tc/5mibHkz
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182770510
Even gezocht en de hele speech gevonden van Obama.
“That’s lying, please”
Wat een verademing om de man te horen spreken met een woordenschat van meer dan 500 woorden.
A fiery speech _O_
pi_182771368
Eindelijk een waardige uitdager. Zo gaat het toch nog een beetje spannend worden. :7
pi_182771566
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:40 schreef Nintex het volgende:
Eindelijk een waardige uitdager. Zo gaat het toch nog een beetje spannend worden. :7
Matige troll weer.
pi_182771792
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:55 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Matige troll weer.
Hij heeft jou iig laten reageren.
(en in verlengde mij nu ook)
pi_182771881
https://www.nationalrevie(...)ive-judicial-powers/

Interessant stuk over wat er mis is met het Amerikaanse systeem.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:26:28 #107
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182771928
De klacht van Grassley naar Swetnick & Avenatti is dat Avenatti haar gedwongen zou hebben te liegen onder ede over Kavanaugh.

Ernstige beschuldiging, dat moet onderzocht worden. Als eerste moet duidelijk worden of het inderdaad een leugen was.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:55:32 #108
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182772283
Mexico gaat wat doen aan de groep vluchtelingen die naar de VS aan het trekken was:

Mexico offers temporary permits to caravan migrants seeking asylum
pi_182772985
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:14 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Hij heeft jou iig laten reageren.
(en in verlengde mij nu ook)
Vandaar matig ipv kut. 🤓
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:50:22 #110
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182773585
Voorpagina NY Post:
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:58:33 #111
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182773665
:D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182773799
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:21 schreef Lyrebird het volgende:
https://www.nationalrevie(...)ive-judicial-powers/

Interessant stuk over wat er mis is met het Amerikaanse systeem.
Ik vind het niet zo'n sterk stuk eigenlijk. De auteur lijkt te betogen dat het congres dichter bij "de wil van het volk" zou staan dan de president. Als je naar de opkomst bij de verschillende verkiezingen kijkt, dan zie je in ieder geval dat de president door veel meer kiezers wordt gekozen dan het congres. Daar ligt ook gelijk het echt schrijnende probleem in de Amerikaanse politiek, de opkomst ligt doorgaans ergens tussen de 25-50% bij de meeste verkiezingen. Daar is weinig "wil van het volk" aan.

Overigens haalt de SC abortus ook helemaal niet uit het dan proces, maar stelt het dat aan de huidige grondwet bepaalde rechten kunnen worden ontleend, ergo de grondwet moet worden aangepast indien je die rechten wil inperken.

Natuurlijk is een volstrekt gebrek aan bipartisanship in de VS ook een probleem. Er zijn hier ook regelmatig analyses voorbij gekomen van de positie die congresleden in het politieke spectrum innemen. De GOP is heel hard conservatiever geworden, de Democraten zijn in mindere mate wat opgeschoven naar de liberale hoek.

Dan is er nog een ander probleem in de VS en dat is in mijn ogen dat zand meer stemrecht heeft dan kiezers. Dat is sowieso al een probleem bij veel FPTP systemen, maar in de VS is het heel extreem.

Als je FPTP in een tweepartijenstelsel combineert met kadaverdiscipline, dan krijg je wat je zo langzamerhand ziet in de Amerikaanse politiek.

Aan de andere kant klagen mensen hier ook altijd steen en been over het Nederlandse systeem waarbij je juist compromissen en consensus hebt.

Het gaat in de VS echter al mis bij de basispremissse van de representatieve democratie, namelijk dat zoveel mogelijk mensen gerepresenteerd moeten worden. Nou heeft de VS er ook eeuwenlang vrij veel aan gedaan om te zorgen dat specifieke groepen zo min mogelijk gerepresenteerd werden, maar dat lijkt vandaag de dag weer eerder meer dan minder te worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:46:03 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182774329
https://www.nbcnews.com/n(...)tter_impression=true

quote:
A man who was at the scene of a shooting at a Kentucky Kroger store said that moments after the alleged gunman killed two black victims, he told the white bystander that “whites don’t kill whites.”

The witness' comments, first reported by NBC affiliate WAVE3 in Louisville, was confirmed by the man’s wife, Elaine Harrell. She said her husband, identified as Ed Harrell by the Courier-Journal, has spoken to the FBI about his interaction with the suspect.(..)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:09:56 #114
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182774689
Ja hoor, het is weer zover... Schietpartij in Pittsburgh. Aanslag op een synagoge zo te horen. Dader (of daders) nog niet gepakt.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_182774732
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:09 schreef kladderadatsch het volgende:
Ja hoor, het is weer zover... Schietpartij in Pittsburgh. Aanslag op een synagoge zo te horen. Dader (of daders) nog niet gepakt.
Minimaal zeven doden volgens Google en twee agenten neergeschoten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182774733
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:09 schreef kladderadatsch het volgende:
Ja hoor, het is weer zover... Schietpartij in Pittsburgh. Aanslag op een synagoge zo te horen. Dader (of daders) nog niet gepakt.
Ik hoop heel erg dat dit niet een antisemitisch ding is. Men wordt al genoeg opgehitst tegen Joden in de VS momenteel.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:22:05 #117
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182774822
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:13 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik hoop heel erg dat dit niet een antisemitisch ding is. Men wordt al genoeg opgehitst tegen Joden in de VS momenteel.
Het is geen Kentucky daaro :)



quote:
Man defends dressing 5-year-old son as Hitler for Halloween: 'We love history'
https://www.yahoo.com/lif(...)story-211724574.html
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:28:42 #118
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182774951
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Minimaal zeven doden volgens Google en twee agenten neergeschoten.
Ik hoor net dat er drie agenten gewond zijn, dader is inmiddels gepakt.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:37:46 #119
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182775106
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:13 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik hoop heel erg dat dit niet een antisemitisch ding is. Men wordt al genoeg opgehitst tegen Joden in de VS momenteel.
W7VOA twitterde op zaterdag 27-10-2018 om 17:10:06 "All these Jews need to die," suspect tells police on scene at Pittsburgh synagogue shooting. reageer retweet
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:53:23 #120
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182776381
Heeft Soros de schuld al gehad?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182776585
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 18:53 schreef Ulx het volgende:
Heeft Soros de schuld al gehad?
De dader is een jodenhatende antitrumper... geen idee of Soros die groep sponsort.
pi_182776740
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:22 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Het is geen Kentucky daaro :)

[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/3BPktcp0iYAx9KUWQVCJLw--~A/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/http://media.zenfs.com/en(...)92470e9c3]afbeelding[/url] ]

[..]

https://www.yahoo.com/lif(...)story-211724574.html
Dat arme meisje in d'r Elsa-jurkje maakt de foto wel af.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2018 19:15:34 ]
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:17:34 #123
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182776766
Cesar Sayoc was ‘someone lost’ — but then he ‘found a father in Trump,’ family attorney tells CNN
https://www.washingtonpos(...)m_term=.53da7ff7d13d

Tijd voor een pardon.
Géén kloon van tvlxd!
pi_182776775
George Soros is actief in de (Amerikaanse) politiek. Kritiek op hem moet kunnen en is in sommige gevallen ook legitiem. Maar de barrage aan samenzweringen en antisemitische retoriek die conservatieven, met Trump bovenaan, verspreiden gaat veel verder dan inhoudelijke kritiek. Dat is gewoon teruggrijpen op het aloude angstbeeld van de rijke oude Jood die aan de touwtjes trekt. Zolang die retoriek niet stopt zijn zij die daar aan bij dragen mede verantwoordelijk voor dit soort antisemitisch terrorisme.
pi_182776802
De dader is een Trump, Qanon en Joden hatende Linux programmeur. Die hadden we nog niet gehad.

Trump geeft de schuld aan het gebrek aan wapens in de synagoge en vind dat ze mass shooters weer snel de doodstraf moeten geven in plaats van jaren te wachten.
pi_182776958
Is hier overigens al iets van terecht gekomen? Me dunkt van niet want er is toch weer een malloot met een machinegeweer op pad gegaan.

quote:
I will be strongly pushing Comprehensive Background Checks with an emphasis on Mental Health. Raise age to 21 and end sale of Bump Stocks! Congress is in a mood to finally do something on this issue - I hope!
https://twitter.com/realD(...)662241977360384?s=19
Trump's beloftes zijn ongeveer net zoveel waard als een natte scheet.
pi_182776972
Ja doodstraf dat gaat echt afschrikken als ze eigenlijk altijd zichzelf al op het einde gaan doodschieten en bonuskills erbij willen.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:36:35 #128
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182777089
Hij heeft nota bene drie agenten neergeschoten...
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:39:43 #129
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182777134
Vier zeggen ze nu.

Het schijnt verder zo te zijn dat er een soort van ceremonie in die synagoge bezig was waarbij baby's gezegend worden, of hoe ze dat ook noemen, de kans is dus groot dat er ook kinderen onder de slachtoffers zijn...
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_182777887
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:30 schreef thesiren.nl het volgende:
Ja doodstraf dat gaat echt afschrikken als ze eigenlijk altijd zichzelf al op het einde gaan doodschieten en bonuskills erbij willen.
Inderdaad, maar Trump gebruikt het meteen om bedekte verwijten te maken, alsof tegenstanders van de doodstraf verantwoordelijk zijn..
quote:
They should pay the ultimate price, I've felt that way for a long time. Some people disagree with me, I can't imagine why, but, this has to stop.
De lijken zijn nog niet koud...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:25:25 #131
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182778182
Het is niet erg om te praten over oplossingen. Wapenbezit lijkt me ook een goed discussiepunt.
Géén kloon van tvlxd!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:40:45 #132
426493 crew  PippenScottie
pi_182778697
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hij heeft nota bene drie agenten neergeschoten...
Als die agenten nou maar gewapende bewakers hadden gehad, was ze niks overkomen. :')
pi_182778927
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 20:25 schreef Montov het volgende:
Het is niet erg om te praten over oplossingen. Wapenbezit lijkt me ook een goed discussiepunt.
Now is never the time to talk about gun laws....
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:00:37 #134
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182779343
De GOP spin doctors draaien inmiddels overuren, of zouden ze in ploegendienst werken? :P
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_182779541
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:18 schreef westwoodblvd het volgende:
George Soros is actief in de (Amerikaanse) politiek. Kritiek op hem moet kunnen en is in sommige gevallen ook legitiem. Maar de barrage aan samenzweringen en antisemitische retoriek die conservatieven, met Trump bovenaan, verspreiden gaat veel verder dan inhoudelijke kritiek. Dat is gewoon teruggrijpen op het aloude angstbeeld van de rijke oude Jood die aan de touwtjes trekt. Zolang die retoriek niet stopt zijn zij die daar aan bij dragen mede verantwoordelijk voor dit soort antisemitisch terrorisme.
Mee eens idd.
I´m back.
pi_182779704
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:18 schreef westwoodblvd het volgende:
George Soros is actief in de (Amerikaanse) politiek. Kritiek op hem moet kunnen en is in sommige gevallen ook legitiem. Maar de barrage aan samenzweringen en antisemitische retoriek die conservatieven, met Trump bovenaan, verspreiden gaat veel verder dan inhoudelijke kritiek. Dat is gewoon teruggrijpen op het aloude angstbeeld van de rijke oude Jood die aan de touwtjes trekt. Zolang die retoriek niet stopt zijn zij die daar aan bij dragen mede verantwoordelijk voor dit soort antisemitisch terrorisme.
De aandacht is echter wel buitensporig. Er zijn vele donoren die heel wat meer geld in de Amerikaanse politiek pompen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182779745
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

De aandacht is echter wel buitensporig. Er zijn vele donoren die heel wat meer geld in de Amerikaanse politiek pompen.
Koch broertjes?
I´m back.
pi_182779823
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182779947
quote:
Soros nummer 5 pas idd met 15+ miljoen. Nummer 1 heeft 87+ miljoen bijgedragen (Big Pharma?).
Kochs staan er niet eens bij?
I´m back.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:26:31 #140
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182780135
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Soros nummer 5 pas idd met 15+ miljoen. Nummer 1 heeft 87+ miljoen bijgedragen (Big Pharma?).
Kochs staan er niet eens bij?
Dit betreft vermoedelijk het traceerbaar geld? De ontraceerbare superPACs zijn een ander verhaal.
pi_182780175
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dit betreft vermoedelijk het traceerbaar geld? De ontraceerbare superPACs zijn een ander verhaal.
O, dat had ik idd gelezen dat die Kochs die superPACs oprichtten idd, maar dat is ontraceerbaar dus. Dat was het hele idee natuurlijk ook van die superPACS?
I´m back.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:25:46 #142
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182781646
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, dat had ik idd gelezen dat die Kochs die superPACs oprichtten idd, maar dat is ontraceerbaar dus. Dat was het hele idee natuurlijk ook van die superPACS?
Als ik je een antwoord zou geven zou dat speculatie zijn. Herinner me wel een aflevering van Last Week Tonight van enige tijd terug waarin deze constructie besproken werd en vrij helder uitgelegd (al heb ik dat niet meer precies scherp), maar weet niet meer welke het was. Googlen leverde me dit op, al weet ik niet zeker of dit hem dan is :P


Vast wel dat een ander je hier een helderder antwoord kan geven of misschien met zekerheid de aflevering nog weet.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:32:17 #143
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_182781777
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

De aandacht is echter wel buitensporig. Er zijn vele donoren die heel wat meer geld in de Amerikaanse politiek pompen.
Soros investeert internationaal in organisaties, projecten of initiatieven die hem aan het hart gaan. Daar zal voor mensen die in hem een vijand zien de pijn zitten. Ik weet niet hoe dat bij die andere investeerders op de Open Secret-lijst is.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:53:32 #144
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_182782177
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:59 schreef Montov het volgende:

[..]

foxnewsdesk twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:09:53 @lesleyabravanel Hi Fox News Here- Did you take this photo? If so, can we have permission to use on Fox News Channel, Fox Business Network, Fox Nation and all Fox News Edge affiliates across all platforms until further notice with courtesy to you? Do we also need anyone else’s permission? reageer retweet
lesleyabravanel twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:47:50 @foxnewsdesk My husband took the picture but won’t allow you guys to use it because you aren’t a reliable source of what’s going on in our country today. Sorry! reageer retweet
Ze hebben hem toch gebruikt :')
pi_182782688
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:32 schreef Smegma. het volgende:

[..]

Soros investeert internationaal in organisaties, projecten of initiatieven die hem aan het hart gaan. Daar zal voor mensen die in hem een vijand zien de pijn zitten. Ik weet niet hoe dat bij die andere investeerders op de Open Secret-lijst is.
Waar denk je dat Geert Wilders zijn financiering vandaan haalt?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182783267
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Als ik je een antwoord zou geven zou dat speculatie zijn. Herinner me wel een aflevering van Last Week Tonight van enige tijd terug waarin deze constructie besproken werd en vrij helder uitgelegd (al heb ik dat niet meer precies scherp), maar weet niet meer welke het was. Googlen leverde me dit op, al weet ik niet zeker of dit hem dan is :P


Vast wel dat een ander je hier een helderder antwoord kan geven of misschien met zekerheid de aflevering nog weet.
Even wikipedia aangezwengeld hoe dat zit:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Political_Action_Committee

Dus bestaan sinds 1971, maar sinds 2010 is de regulatie veranderd.

quote:
Dit soort groepen mogen kandidaten ook direct aanvallen, wat in het verleden verboden was.
Is wrs heel summier NLse wiki kennende. Maar Koch broertjes (van NLse afkomst trouwens, hun grootvader was NL'er althans) doen daar veel mee, begreep ik.
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 00:09:15 #147
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182783482
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Even wikipedia aangezwengeld hoe dat zit:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Political_Action_Committee

Dus bestaan sinds 1971, maar sinds 2010 is de regulatie veranderd.

[..]

Is wrs heel summier NLse wiki kennende. Maar Koch broertjes (van NLse afkomst trouwens, hun grootvader was NL'er althans) doen daar veel mee, begreep ik.
Ze doen ook veel indirect en hebben een heel web aan organisaties inmiddels op poten gezet.

Een overzichtje uit 2012, van Open secrets, de organisatie waar dit mee begon, met concrete geldstromen:


Hier is meer een wolkentekening, want er is wel meer bekend an sich dan bovenstaande:

Er zijn daar best wat bekende namen bij. Cato Institute (libertarische thinktank), Heartland Institute (conservatief & libertarische klimaat"skeptische" club), Competitive Enterprise Institute (ook zo'n fijne club die ervoor strijd om mensen vooral lekker te laten roken, longkanker be damned)... etcetera
pi_182783574
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze doen ook veel indirect en hebben een heel web aan organisaties inmiddels op poten gezet.

Een overzichtje uit 2012, van Open secrets, de organisatie waar dit mee begon, met concrete geldstromen:
[ afbeelding ]

Hier is meer een wolkentekening, want er is wel meer bekend an sich dan bovenstaande:
[ afbeelding ]
Er zijn daar best wat bekende namen bij. Cato Institute (libertarische thinktank), Heartland Institute (conservatief & libertarische klimaat"skeptische" club), Competitive Enterprise Institute (ook zo'n fijne club die ervoor strijd om mensen vooral lekker te laten roken, longkanker be damned)... etcetera
Als NL'er word je er een beetje misselijk van...
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 00:34:12 #150
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182784064
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als NL'er word je er een beetje misselijk van...
Ja, er was dacht ik ook onderzoek naar dat de VS net an meer een oligarchie is dan een democratie op het moment. Je hebt natuurlijk ook nog Adelson(R), Mercers(R), Steyer (D), Bloomberg (D), hoewel mijn beeld is dat Koch + Adelson + Mercer aanzienlijk meer privaat regelen om de politiek hun kant op te laten gaan, maar dat is misschien wat BNW territorium.
  zondag 28 oktober 2018 @ 00:39:33 #151
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182784126
Leugens, leugens, leugens...

ddale8 twitterde op zaterdag 27-10-2018 om 21:33:33 Trump, justifying his decision to hold rally tonight, claims that the NYSE opened the day after 9/11 and "people were shocked." It was closed until six days after the attack. reageer retweet
  zondag 28 oktober 2018 @ 02:29:18 #152
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182785865
Jezus ...

joshtpm twitterde op zondag 28-10-2018 om 01:17:49 Straight out of the Protocols of the Elders of Zion. Just moments ago, Lou Dobbs guest Chris Farrell (head of Judicial Watch) says Caravan is being funded/directed by the "Soros-occupied State Department". https://t.co/QBSong7uk1 reageer retweet
Vid in tweet.

joshtpm twitterde op zondag 28-10-2018 om 01:31:51 2/ For those who don't know this world, "ZOG" is a staple of white supremacist/neo-Nazi websites/literature etc. Stands for "Zionist occupied government", i.e., US govt being controlled by Jews. This guy knows exactly what lever he's pulling when he uses this phrase. reageer retweet
joshtpm twitterde op zondag 28-10-2018 om 01:34:19 3/ Chris Farrell, the guy in the interview is "Director of Investigations" at @JudicialWatch reageer retweet
joshtpm twitterde op zondag 28-10-2018 om 01:43:59 4/ Final point. Shooter was clearly a virulent anti-semite of long standing. But what appears to have triggered his rampage is exactly THIS conspiracy theory, that Soros and Jews are funding/directing the caravan. This is little the guy's beef. Pushed on FoxBiz not 12 hrs later. reageer retweet
pi_182785994
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182786256
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 02:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jezus ...

joshtpm twitterde op zondag 28-10-2018 om 01:17:49 Straight out of the Protocols of the Elders of Zion. Just moments ago, Lou Dobbs guest Chris Farrell (head of Judicial Watch) says Caravan is being funded/directed by the "Soros-occupied State Department". https://t.co/QBSong7uk1 reageer retweet
Vid in tweet.

Dat kan Fox adverteerders kosten, gok ik.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182786698
Omdat ik er eerder al eens naar vroeg.
Oķk hopeloos dus.
Oa. Een week zoeken naar een postzegel om je als voter aan te melden. 8)7

De jeugd heeft níet de toekomst -O-
https://www.volkskrant.nl(...)e%20Staten?%20‘;March%20for%20Our%20Lives%20lijkt%20een%20beetje%20weggeëbd’&utm_term=71470&utm_userid=&ctm_ctid=89e6d310be0c0f7a4dbef80303de868d
pi_182786996
A Week Of American Hate: Bombs Mailed, Black People Executed, Jews Slaughtered
https://www.huffingtonpos(...)cd3be4b055bc948c9805

Maar laten we het vooral hebben over de 'angry liberal mob.... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182787896


Wie plakt het hoofd van de MAGAbomber op 1 van de lucifers van deze visionaire cartoon uit 2016?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182788541
In ander nieuws, komt de hypocrisie van de Democraten weer keurig naar voren. Kavanaugh werd nog net niet gekruisigd. Vrouwen die zo'n aanklacht doen deden dat niet voor niets en moeten per definitie op hun woord geloofd worden. Nu:
National Review
National Review
Washington Times
Washington Times 2
Washington Post
Politico
TIME
CNN
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_182788579
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:18 schreef Oostwoud het volgende:
In ander nieuws, komt de hypocrisie van de Democraten weer keurig naar voren. Kavanaugh werd nog net niet gekruisigd. Vrouwen die zo'n aanklacht doen deden dat niet voor niets en moeten per definitie op hun woord geloofd worden. Nu:
National Review
National Review
Washington Times
Washington Times 2
Washington Post
Politico
TIME
CNN
Matige troll
Of het gebruik van onveilige telefoons door een president terwijl je een dag later het over een onveilige emailserver hebt van jaren geleden. Jij bent niet hypocriet?
pi_182788726
En binnen 1 post is Oostwoud al weer kapot gepwnd.
pi_182789654
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 09:38 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]

Wie plakt het hoofd van de MAGAbomber op 1 van de lucifers van deze visionaire cartoon uit 2016?
Wat een raar plaatje. Denkt de linkse gek die het getekend heeft dat je vuur aan steekt door benzine over een lucifer te gieten? :')

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:18 schreef Oostwoud het volgende:
In ander nieuws, komt de hypocrisie van de Democraten weer keurig naar voren. Kavanaugh werd nog net niet gekruisigd. Vrouwen die zo'n aanklacht doen deden dat niet voor niets en moeten per definitie op hun woord geloofd worden. Nu:
National Review
National Review
Washington Times
Washington Times 2
Washington Post
Politico
TIME
CNN
Dat niet alleen. Die Avennati krijgt een rechtszaak aan zijn broek, omdat hij vrouwen opgedragen heeft om onder ede over Brett Kavanaugh te liegen. Hij gooide die olie op het vuur in verwachting dat Brett zou verliezen en hij dan in de schijnwerpers zou komen te staan, maar nu wijst onderzoek uit dat het allemaal verzonnen is. Dat ging dan om de verhalen dat Brett met zijn maatjes van feestje naar feestje trokken als een soort van groepsverkrachters bende en dat meisje toch keer op keer naar die feestjes toe ging, ook al wist ze er van.

Meneertje #basta is vol op zijn plaat gegaan. :7
  zondag 28 oktober 2018 @ 11:50:31 #162
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182789870
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 09:38 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]

Wie plakt het hoofd van de MAGAbomber op 1 van de lucifers van deze visionaire cartoon uit 2016?
pi_182790221
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:18 schreef Oostwoud het volgende:
In ander nieuws, komt de hypocrisie van de Democraten weer keurig naar voren. Kavanaugh werd nog net niet gekruisigd. Vrouwen die zo'n aanklacht doen deden dat niet voor niets en moeten per definitie op hun woord geloofd worden. Nu:
National Review
National Review
Washington Times
Washington Times 2
Washington Post
Politico
TIME
CNN
Zo, daar heb je je eigen stropop mooi weer verslagen!
De Democraten hebben met Franken al laten zien in deze kwestie over heel wat meer zelfreflectie te beschikken dan de Republikeinen inzake Kavanaugh, Moore en ga zo maar door.
Ook in deze kwestie is er wel degelijk gekeken hoe serieus de aantijgingen waren. Zijn ex heeft ook beweerd dat er video-opnamen waren van het incident, maar gaf daarna wat tegenstrijdige redenen waarom ze die vervolgens niet kon of wilde tonen:
http://time.com/5411815/d(...)h-ellison-minnesota/

Daarnaast is het maar de vraag of dit niet gewoon het einde betekent van Ellison op het nationale toneel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 28 oktober 2018 @ 12:29:48 #164
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182790542
Deze man heeft echt wel zijn prioriteiten op orde:
realDonaldTrump twitterde op zondag 28-10-2018 om 04:46:45 Watching the Dodgers/Red Sox final innings. It is amazing how a manager takes out a pitcher who is loose & dominating through almost 7 innings, Rich Hill of Dodgers, and brings in nervous reliever(s) who get shellacked. 4 run lead gone. Managers do it all the time, big mistake! reageer retweet
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_182791345
Archief van geweld tegen en het lastig vallen van Trump-supporters, met bronmateriaal. Democraten zijn net zo goed verantwoordelijk voor de escalatie in VS.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_182791367
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:21 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Matige troll
Of het gebruik van onveilige telefoons door een president terwijl je een dag later het over een onveilige emailserver hebt van jaren geleden. Jij bent niet hypocriet?
Waarom begin je direct over Trump (die ik zoals velen volslagen incompetent vind)? Dit soort zaken post ik omdat ik erg kan lachen om de morele verhevenheid van de Democraten en diens sheeple in Europa.

Is het echt zo lastig om te erkennen dat er aan beide zijdes fine people en bad people zijn?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 28 oktober 2018 @ 13:33:52 #167
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182791479
Ja, er zijn gekken bij beide partijen. Echter, is een belangrijk verschil dat de belangrijke figuren bij de republikeinen het voorstaan, waar je dat bij de democraten veel minder of zelfs niet ziet.

Trump alleen al vindt het tof dat een verslaggever gebodyslammed wordt, zegt tegen zijn volgers bij een rally dat ze iemand mogen afrossen en hij de advocatenkosten wel op zich zal nemen, roept de "2nd amendment ppl" op om het probleem van een eventueel Clinton presidentschap op te lossen, zet echt nieuws weg als nep, dag in dag uit.
  zondag 28 oktober 2018 @ 13:35:38 #168
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182791513
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 13:26 schreef Oostwoud het volgende:
Archief van geweld tegen en het lastig vallen van Trump-supporters, met bronmateriaal. Democraten zijn net zo goed verantwoordelijk voor de escalatie in VS.
Ah, Breitbart, die ga ik geen clicks geven. Heb je geen link naar een betrouwbare nieuws site?
pi_182791546
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 13:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ah, Breitbart, die ga ik geen clicks geven. Heb je geen link naar een betrouwbare nieuws site?
Je kunt doorklikken per incident, dat zei ik al.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 28 oktober 2018 @ 13:40:30 #170
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182791585
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 13:38 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Je kunt doorklikken per incident, dat zei ik al.
Maar ik ga niet vrijwillig naar Breitbart. Dus dan houdt het op.

Los van dat ik het persoonlijk een online kanker vind, mogen ze ook niet meer gebruikt worden op wikipedia op kleine dingetjes na om wat te noemen... https://mashable.com/arti(...)ke-news/?europe=true
pi_182791614
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 13:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar ik ga niet vrijwillig naar Breitbart. Dus dan houdt het op.

Los van dat ik het persoonlijk een online kanker vind, mogen ze ook niet meer gebruikt worden op wikipedia om wat te noemen... https://mashable.com/arti(...)ke-news/?europe=true
Ik ga niet ieder individueel incident hier doorlinken, dus dan houd het inderdaad op. Bij doorklikken kom je gewoon uit bij fatsoenlijke bronnen als Reuters, WaPo, Washington Times, tweets van doorgeslagen democraten en blogs van zowel Reps als Dems. Allen gedocumenteerd, allen na te slaan.

Voorbeelden:
tomselliott twitterde op zondag 21-10-2018 om 19:44:37 Here is Obama's former deputy secretary of state, Philippe Reines, excusing, and perhaps even promoting, attacking Mitch McConnell while he eats with his wife in a restaurant. McConnell "got away with murder" on Merrick Garland, so "this is fine." https://t.co/6A70d9hIqR reageer retweet
Of een poging to een aanslag met ricine:
https://www.reuters.com/a(...)s-home-idUSKCN1MQ30C

Dreiging richting Kavanaugh:
https://edition.cnn.com/2(...)ocial&utm_term=image

[ Bericht 7% gewijzigd door Oostwoud op 28-10-2018 13:47:49 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 28 oktober 2018 @ 13:52:13 #172
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182791750
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 13:42 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik ga niet ieder individueel incident hier doorlinken, dus dan houd het inderdaad op. Bij doorklikken kom je gewoon uit bij fatsoenlijke bronnen als Reuters, WaPo, Washington Times, tweets van doorgeslagen democraten en blogs van zowel Reps als Dems. Allen gedocumenteerd, allen na te slaan.

Voorbeeld:
tomselliott twitterde op zondag 21-10-2018 om 19:44:37 Here is Obama's former deputy secretary of state, Philippe Reines, excusing, and perhaps even promoting, attacking Mitch McConnell while he eats with his wife in a restaurant. McConnell "got away with murder" on Merrick Garland, so "this is fine." https://t.co/6A70d9hIqR reageer retweet
Of een poging to een aanslag met ricine:
https://www.reuters.com/a(...)s-home-idUSKCN1MQ30C

Dreiging richting Kavanaugh:
https://edition.cnn.com/2(...)ocial&utm_term=image
Maar dat je aan beide zijden gekken hebt is toch ook niet wat bestreden wordt? De republikeinse Whip in het Huis was nota bene vorig jaar neergeschoten...

Het democratisch leiderschap praat in wat je hier aanhaalt nergens geweld goed. Het dichtst in de buurt van de dingen die je aanhaalt komt een voormalige onderminister, maar dan nog gaat het om wat geschreeuw. (Het is trouwens niet duidelijk wie de poederbrief gestuurd heeft naar Collins, als we rechtse kopstukken mogen geloven is de kans dat dat een false flag is blijkbaar levensgroot...)

Bij de republikeinen ligt dat momenteel anders. Zoals ik net ook zei:

Trump alleen al vindt het tof dat een verslaggever gebodyslammed wordt, zegt tegen zijn volgers bij een rally dat ze iemand mogen afrossen en hij de advocatenkosten wel op zich zal nemen, roept de "2nd amendment ppl" op om het probleem van een eventueel Clinton presidentschap op te lossen, zet echt nieuws weg als nep, dag in dag uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 28-10-2018 14:00:44 ]
pi_182793833
En met zo'n president wordt de kans op geweld er ook niet kleiner op :')

Trump’s Incoherent Rally in Charlotte

The president calls for harmony, then attacks. He demands honesty, then lies. He insists on an end to personal attacks, then insults his opponents.
quote:
“Ninety-four percent of the press I get is negative, when I do something wonderful,” President Trump complained Friday night at a rally in Charlotte, North Carolina.

Well, it depends what one means by negative and what one means by wonderful. But Trump’s rally, his third of four this week, was a clinic in why the media is kept busy pointing out the many contradictions that emerge when the president speaks—and the many lies he tells about supposedly wonderful things he’s done.

A few hours before he went on stage, the Department of Justice announced the arrest of Cesar Sayoc in connection with a series of bombs sent to prominent critics of the president, including Barack Obama, Hillary Clinton, Maxine Waters, and George Soros. Trump has spent the last three days cycling rapidly through perspectives on the bombing, from a somber vow to catch the perpetrator to blaming the media to suggesting that the attack was a “false flag” designed to hurt the Republican Party.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182795367
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:18 schreef Oostwoud het volgende:
In ander nieuws, komt de hypocrisie van de Democraten weer keurig naar voren. Kavanaugh werd nog net niet gekruisigd. Vrouwen die zo'n aanklacht doen deden dat niet voor niets en moeten per definitie op hun woord geloofd worden. Nu:
National Review
National Review
Washington Times
Washington Times 2
Washington Post
Politico
TIME
CNN
Dat verhaal over Ellison? Hij was woedend, wilde haar het huis uit, maar het blijft bij een vergeefse poging om haar van het bed te trekken. En terwijl hij dat probeert neemt zij haar telefoon en filmt het incident.
Dat lijkt me eerder een man die niet in staat is om een vrouw te slaan.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182804063
Aardig stuk over de lessen die de Democraten zullen moeten meenemen uit de midterms:
https://www.politico.com/(...)emocrats-2020-221754
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182805018
53% van de werknemers op Amerikaanse boerderijen zijn undocumented immigrants (cijfers van USDA). Die vraag naar goedkope arbeid veroorzaakt de immigratiestroom. De Republikeinen leggen de schuld bij de democraten en Soros, waarmee ze hun eigen achterban (de boeren) buiten schot houden. En zo winnen ze de stemmen van de racisten. Win-win...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182807124
https://www.salon.com/201(...)0000-georgia-voters/

Inkijkje in hoe de Republikeinen valsspelen. Frustrerend eigenlijk. Je kunt er niets tegen beginnen.

"The fact that millions of voters lost their registrations without notice that they’d been purged means that Democrats may have effectively lost any chance of winning key elections before a single vote is cast."
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 29 oktober 2018 @ 00:52:37 #178
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182807636
Misschien is het beter om de VS voortaan maar gewoon aan te duiden als zijnde een 'democratie', met een echte democratie heeft het immers verdomd weinig meer te maken.

Vraag me af hoeveel Europeanen dit soort praktijken zouden pikken, mijn hoop is dat dit er heel weinig zijn, maar je weet het maar nooit tegenwoordig.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_182807917
cwarzel twitterde op zondag 28-10-2018 om 22:33:05 here’s a fun sunday example of the twitter hellscape: person tweets *false* meme claiming george soros was nazi (not him) 6.5k RTs. Auschwitz Memorial acct attempts to debunk (1k+ RTs). Ppl report the account but no option for spreading false news. So account/tweet stays up. Fun! https://t.co/EqrGQpVgxz reageer retweet
:')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182807971
kylegriffin1 twitterde op maandag 29-10-2018 om 02:00:00 The president of George Soros's foundations responds to Matt Gaetz's attacks: "We would encourage Rep. Gaetz to get his facts straight and try not to fuel the climate of fear and hatred that is emboldening extremists and stoking threats of violence." https://t.co/6G55CBtA8l reageer retweet
George Soros responds to Matt Gaetz

Soros has crusaded against communist and authoritarian governments for liberal democracies

quote:
Provocative publicity machine Matt Gaetz has thrown up the nonsense theory that billionaire George Soros might be funding the caravan of migrants heading from Honduras to America. In response — just before someone put a pipe bomb in Soros' mailbox, the president of Soros' foundations, responded to Gaetz. Here is the response:

By Patrick Gaspard, president of the Open Society Foundations

U.S. Rep. Matt Gaetz seems confused. Lately, he's been making a lot of false and misleading claims about George Soros and the Open Society Foundations, his philanthropic organization, which I lead. I thought it might be helpful for the people in his district to have a little more information to help them separate fact from fiction.

Last week, Rep. Gaetz tweeted out a video that he claimed depicted a man paying cash to people in Honduras to join a "caravan" of migrants headed for the U.S. He further suggested that the people were being paid by Mr. Soros to do so, and that the people in the video were coming to "storm" America at election time. President Trump amplified Gaetz's claims in a tweet of his own a day later.

Rep. Gaetz's tweet was wrong in nearly every respect. A caravan of people had formed in Central America and was making its way north, as reported by many news outlets. But the group of people in the video Reo, Gaetz shared were in Guatemala, not Honduras, as he had claimed. While the Open Society Foundations does support the historic U.S. commitment, honored by presidents of both parties until 2016, to welcome people fleeing oppression and violence, neither the foundations nor Mr. Soros was involved in supporting the Hondurans' efforts.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182808102
realDonaldTrump twitterde op maandag 29-10-2018 om 01:12:57 The Fake News is doing everything in their power to blame Republicans, Conservatives and me for the division and hatred that has been going on for so long in our Country. Actually, it is their Fake & Dishonest reporting which is causing problems far greater than they understand! reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182808194
thehill twitterde op maandag 29-10-2018 om 03:21:01 Jewish leaders tell Trump he's not welcome in Pittsburgh until he denounces white nationalism https://t.co/OpUuxLapv0 https://t.co/RxeKg2Rxul reageer retweet
quote:
President Trump:

Yesterday, a gunman slaughtered 11 Americans during Shabbat morning services. We mourn with the victims’ families and pray for the wounded. Here in Mr. Rogers’ neighborhood, we express gratitude for the first responders and for the outpouring of support from our neighbors near and far. We are committed to healing as a community while we recommit ourselves to repairing our nation.

For the past three years your words and your policies have emboldened a growing white nationalist movement. You yourself called the murderer evil, but yesterday’s violence is the direct culmination of your influence.

President Trump, you are not welcome in Pittsburgh until you fully denounce white nationalism.

Our Jewish community is not the only group you have targeted. You have also deliberately undermined the safety of people of color, Muslims, LGBTQ people, and people with disabilities. Yesterday’s massacre is not the first act of terror you incited against a minority group in our country.

President Trump, you are not welcome in Pittsburgh until you stop targeting and endangering all minorities.

The murderer’s last public statement invoked the compassionate work of the Jewish refugee service HIAS at the end of a week in which you spread lies and sowed fear about migrant families in Central America. He killed Jews in order to undermine the efforts of all those who find shared humanity with immigrants and refugees.

President Trump, you are not welcome in Pittsburgh until you cease your assault on immigrants and refugees.

The Torah teaches that every human being is made b’tzelem Elohim, in the image of God.

This means all of us.

In our neighbors, Americans, and people worldwide who have reached out to give our community strength, there we find the image of God. While we cannot speak for all Pittsburghers, or even all Jewish Pittsburghers, we know we speak for a diverse and unified group when we say:

President Trump, you are not welcome in Pittsburgh until you commit yourself to compassionate, democratic policies that recognize the dignity of all of us.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182808231
Quote”President Trump, you are not welcome in Pittsburgh until you fully denounce white nationalism.”

Wat een uitdaging voor de President...om wél te gaan.

Trieste zooi.

* neuriet Amazing grace.

Tja, quote ik mijzelve.

What was I thinking...
Tuurlijk gaat de President...amerikanen en psychologische aanpak van kleine kinderen. 8)7

[ Bericht 20% gewijzigd door AnneX op 30-10-2018 17:18:53 ]
pi_182808258
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 05:03 schreef AnneX het volgende:
Quote”President Trump, you are not welcome in Pittsburgh until you fully denounce white nationalism.”

Wat een uitdaging voor de President...om wél te gaan.

Trieste zooi.

* neuriet Amazing grace.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 29 oktober 2018 @ 08:35:03 #185
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182809493
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Sure, maar je hebt conservatieven en de Trumpers. Die laatste groep wil gewoon macht om het hebben van de macht. Ze hebben geen enkel constructief idee, maar zolang ze de baas zijn vinden ze het wel best.
Ik zie die twee groepen nog wel afscheid van elkaar nemen.
Tot die tijd moet de kiezer proberen om ze zo onschadelijk mogelijk te houden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 29 oktober 2018 @ 08:52:38 #186
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182809667
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 00:03 schreef Knipoogje het volgende:
https://www.salon.com/201(...)0000-georgia-voters/

Inkijkje in hoe de Republikeinen valsspelen. Frustrerend eigenlijk. Je kunt er niets tegen beginnen.

"The fact that millions of voters lost their registrations without notice that they’d been purged means that Democrats may have effectively lost any chance of winning key elections before a single vote is cast."
Ze WETEN dat er getalsmatig niet genoeg republikeinen zijn om een meerderheid te krijgen. Door middel van onderdrukking van kiezers, gerrymandering en fraude kunnen ze nog winnen, maar op het moment dat dit vangnet wegvalt zal de GOP ernstig bij zich zelf te rade moeten gaan of ze nog op dezelfde voet verder willen gaan. Tea-party en Trumpism hebben de Republikeinse partij dermate uitgehold dat het gezicht van deze partij ingrijpend is gewijzigd. En kiezers die bij je weglopen, krijg je niet snel meer terug.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:55:43 #187
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182810694
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 02:49 schreef crystal_meth het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 29-10-2018 om 01:12:57 The Fake News is doing everything in their power to blame Republicans, Conservatives and me for the division and hatred that has been going on for so long in our Country. Actually, it is their Fake & Dishonest reporting which is causing problems far greater than they understand! reageer retweet
Die stickers op die truck waren natuurlijk geplakt door de Fake News media.. 8)7
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182812025
"both sides"



Inderdaad: moslimterreur en alt-right wappie terreur.

En ja, een enkele linkse mafklapper.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 29 oktober 2018 @ 12:18:19 #189
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182812955
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:14 schreef Knipoogje het volgende:
"both sides"

[ afbeelding ]

Inderdaad: moslimterreur en alt-right wappie terreur.

En ja, een enkele linkse mafklapper.
Tja, dit en het standaard profiel van MAGA-terroristen maakt de VS geen aantrekkelijk land en dat de mensen daar maar beter niet naar toe willen. Die "karavaan" uit Honduras moet wel een HEEL goede reden hebben om dit risico te nemen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182813168
We kunnen wel stellen dat de kans levensgroot is dat de Republikeinen de meerderheid in de Senaat behouden. Wat betekent dit voor de sneltreinvaart waarmee de Republikeinen rechters hebben benoemd? Hoeveel vacante plekken zullen ze nog in kunnen vullen in de komende 2 jaar en wat betekent dat voor het aantal door Trump benoemde rechters in de verschillende lagen van de rechtspraak?
pi_182813356
Het word nu officieel een bananen republiek met fundamentalistische trekjes.
pi_182813494
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:31 schreef archito het volgende:
We kunnen wel stellen dat de kans levensgroot is dat de Republikeinen de meerderheid in de Senaat behouden. Wat betekent dit voor de sneltreinvaart waarmee de Republikeinen rechters hebben benoemd? Hoeveel vacante plekken zullen ze nog in kunnen vullen in de komende 2 jaar en wat betekent dat voor het aantal door Trump benoemde rechters in de verschillende lagen van de rechtspraak?
84 benoemd en er staan er alles bij elkaar nog ruim 240 open voor het einde van zijn termijn. En dan moet je nog maar hopen dat Ginsburg en breyer het loodje niet leggen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 29 oktober 2018 @ 13:05:51 #193
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182813663
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:43 schreef thesiren.nl het volgende:
Het word nu officieel een bananen republiek met fundamentalistische trekjes.
Kwestie van tijd voordat de VS uit elkaar scheurt denk ik. Elk jaar zie je het meer.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182813954
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Kwestie van tijd voordat de VS uit elkaar scheurt denk ik. Elk jaar zie je het meer.
Ben ik ook bang voor (een van de redenen om niet terug te gaan). Een oplossing zou zijn om de staten meer macht te geven. Dan kan Californië op de hippietoer en Wyoming kan een libertarische staat worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182813994
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:14 schreef Knipoogje het volgende:
"both sides"

[ afbeelding ]

Inderdaad: moslimterreur en alt-right wappie terreur.

En ja, een enkele linkse mafklapper.
Bron: Anti-Defamation League _O-
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 29 oktober 2018 @ 13:36:30 #196
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182814118
Murders in Terrorist Attacks by the Ideology of the Attacker, 1992-2017.



Injuries in Terrorist Attacks by the Ideology of the Attacker, 1992-2017.



quote:
Nationalist and Right Wing terrorists are the second deadliest group of terrorists by ideology and account for 219 murders and 6.6 percent of all terrorist deaths. The chance of being murdered in a Nationalist or Right Wing terrorist attack was 1 in 33 million per year. The 1995 Oklahoma City bombing, the second deadliest terrorist attack in U.S. history after 9/11, killed 168 people and accounted for 77 percent of the murders committed by Nationalist and Right Wing terrorists. Left Wing terrorists killed only 23 people in terrorist attacks during this time but 13 since the beginning of 2016. Nationalist and Right Wing terrorists have only killed 5 since then, including Charlottesville. Meanwhile, the annual chance of being murdered by a Left Wing terrorist was about 1 in 330 million per year. Regardless of the recent upswing in deaths from Left Wing terrorism since 2016, Nationalist and Right Wing terrorists have killed about 10 times as many people since 1992. Terrorists with unknown or other motivations were the least deadly.
Kortom de stand was in 2017 nog 10:1 voor wat betreft rechts vs links extremisme.

Bron: https://www.cato.org/blog(...)rlottesville-anomaly

nb: CATO institute is een Libertarische organisatie.

[ Bericht 18% gewijzigd door kladderadatsch op 29-10-2018 13:44:59 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  maandag 29 oktober 2018 @ 13:37:18 #197
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182814129
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:28 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Bron: Anti-Defamation League _O-
Leuk, maar dit neemt het feit niet weg dat de meeste terroristen in de VS Blank zijn en Alt - Right als politieke basis heeft.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182814153
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Leuk, maar dit neemt het feit niet weg dat de meeste terroristen in de VS Blank zijn en Alt - Right als politieke basis heeft.
De ADF staat erom bekend het begrip alt-right, rechts-extremist, white supremacist en white nationalist nogal ruim te nemen. Mooi staaltje fake news is dit.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_182814333
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:14 schreef Knipoogje het volgende:
"both sides"

[ afbeelding ]

Inderdaad: moslimterreur en alt-right wappie terreur.

En ja, een enkele linkse mafklapper.
Wij van wc eend
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182814443
Ach meerdere bronnen bevestigen het maar de alt-rechts aanhangers en "fiscaal conservatieven" weten het zonder enige onderbouwing af te doen als onzin
pi_182814481
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:55 schreef Chewie het volgende:
Ach meerdere bronnen bevestigen het maar de alt-rechts aanhangers en "fiscaal conservatieven" weten het zonder enige onderbouwing af te doen als onzin
Gebruik dan ook een degelijke bron, dan is er daar geen discussie over.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 29 oktober 2018 @ 14:08:35 #202
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182814601
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:38 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

De ADF staat erom bekend het begrip alt-right, rechts-extremist, white supremacist en white nationalist nogal ruim te nemen. Mooi staaltje fake news is dit.
Ik kategoriseer ze niet ruim: Het zijn mijn optiek allemaal fascisten, en zij die dit tuig in bescherming nemen helemaal, want die zijn nog laf bovendien.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182814655
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:59 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Gebruik dan ook een degelijke bron, dan is er daar geen discussie over.
Je krijgt 2 bronnen uit totaal verschillende hoek die bevestigen dat alt-rechts meer geweld gebruikt, dat is al meer dan waar de dom-rechts schreeuwers hier die maar blijven beweren dat het precies andersom is mee aankomen.
  maandag 29 oktober 2018 @ 14:51:05 #204
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182815389
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:59 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Gebruik dan ook een degelijke bron, dan is er daar geen discussie over.
Zelfs met de beste bronnen blijft daar gek genoeg een discussie over bestaan. Diezelfde mensen zullen het dan afslaan onder het motto: "NPC, schaapje volgt MSM, maar kan zelf niet nadenken".

Mensen willen niet inzien dat Amerikanen zelf een veel groter probleem zijn dan de groepen die ze voor de misstanden aanwijzen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_182815414
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1056879122348195841

'Hullie zijn gevaarlijk en de echte vijand van het volk. Maar verder zaai ik geen verdeeldheid.'
pi_182815451
Full text of Carter’s letter to Georgia secretary of state

quote:
Former President Jimmy Carter, a Georgia resident, wrote on his official letterhead to his state’s Republican nominee for governor, Brian Kemp, asking him to resign as Georgia secretary of state. The secretary of state oversees elections.

This is the full text of the letter, obtained by The Associated Press:

October 22, 2018

To Secretary of State Brian Kemp:

I have officially observed scores of doubtful elections in many countries, and one of the key requirements for a fair and trusted process is that there be nonbiased supervision of the electoral process.

In Georgia’s upcoming gubernatorial election, popular confidence is threatened not only by the undeniable racial discrimination of the past and the serious questions that the federal courts have raised about the security of Georgia’s voting machines, but also because you are now overseeing the election in which you are a candidate. This runs counter to the most fundamental principle of democratic elections — that the electoral process be managed by an independent and impartial election authority. Other secretaries of state have stepped down while running for election within their jurisdiction, to ensure that officials without a direct stake in the process can take charge and eliminate concerns about a conflict of interest.

In order to foster voter confidence in the upcoming election, which will be especially important if the race ends up very close, I urge you to step aside and hand over to a neutral authority the responsibility of overseeing the governor’s election. This would not address every concern, but it would be a sign that you recognize the importance of this key democratic principle and want to ensure the confidence of our citizens in the outcome.

Sincerely,

Jimmy Carter

The Honorable Brian F. Kemp

Secretary of State

214 State Capitol

Atlanta, Georgia 30334
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 29 oktober 2018 @ 15:37:23 #207
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182816202
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Mensen willen niet inzien dat Amerikanen zelf een veel groter probleem zijn dan de groepen die ze voor de misstanden aanwijzen.
Spreek ze daar NIET op aan. Mijn tante heeft dit eens gedaan, met uiterst agressieve reacties tot gevolg. Ze waagde het om tijdens een BBQ in Tucson bij de Racket club op te merken bij de gastvrouw die pronkte met haar "southern hospitality" dat dit eigenlijk een leugen is. Ze merkte op: Als je gastvrijheid werkelijk oprecht is, waarom willen jullie dan een grens laten bouwen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182816261
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Spreek ze daar NIET op aan. Mijn tante heeft dit eens gedaan, met uiterst agressieve reacties tot gevolg. Ze waagde het om tijdens een BBQ in Tucson bij de Racket club op te merken bij de gastvrouw die pronkte met haar "southern hospitality" dat dit eigenlijk een leugen is. Ze merkte op: Als je gastvrijheid werkelijk oprecht is, waarom willen jullie dan een grens laten bouwen?
Dat willen toch alleen de republikeinen ?
Of is het zuiden overwegend republikeins ?
  maandag 29 oktober 2018 @ 15:42:58 #209
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182816319
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:40 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Dat willen toch alleen de republikeinen ?
Of is het zuiden overwegend republikeins ?
Het gaat over Amerikanen, zoals Vis1980 stelt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:31:49 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_182817362
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:53 schreef archito het volgende:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1056879122348195841

'Hullie zijn gevaarlijk en de echte vijand van het volk. Maar verder zaai ik geen verdeeldheid.'


Volkomen ongerelateerd. Er zijn ook some very fine people tussen de bommenverstuurders.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182817591
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:59 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Gebruik dan ook een degelijke bron, dan is er daar geen discussie over.
FBI degelijk genoeg voor je?

Cijfers van 2016: https://ucr.fbi.gov/hate-crime/2016/topic-pages/offenders

Cijfers over de daders van hate crimes:
By race, ethnicity, and age (Based on Table 9.)
Race
In 2016, race was reported for 5,770 known hate crime offenders. Of these offenders:

46.3 percent were White.
26.1 percent were Black or African American.
7.7 percent were groups made up of individuals of various races (group of multiple races).
0.8 percent (46 offenders) were Asian.
0.8 percent (45 offenders) were American Indian or Alaska Native.
0.1 percent (7 offenders) were Native Hawaiian or Other Pacific Islander.
18.1 percent were unknown.

Leg dit naast de gemelde incidenten en je ziet een onrustbarend beeld:

Race/Ethnicity/Ancestry bias (Based on Table 1.)
In 2016, law enforcement agencies reported that 4,229 single-bias hate crime offenses were motivated by race/ethnicity/ancestry. Of these offenses:

50.2 percent were motivated by anti-Black or African American bias.
20.7 percent stemmed from anti-White bias.
10.6 percent were classified as anti-Hispanic or Latino bias.
4.2 percent were a result of bias against groups of individuals consisting of more than one race (anti-multiple races, group).
3.8 percent were motivated by anti-American Indian or Alaska Native bias.
3.1 percent resulted from anti-Asian bias.
1.3 percent were classified as anti-Arab bias.
0.2 percent (9 offenses) were motivated by bias of anti-Native Hawaiian or Other Pacific Islander.
5.8 percent were the result of an anti-Other Race/Ethnicity/Ancestry bias.

Religious bias (Based on Table 1.)
Hate crimes motivated by religious bias accounted for 1,538 offenses reported by law enforcement. A breakdown of the bias motivation of religious-biased offenses showed:

54.2 percent were anti-Jewish.
24.8 percent were anti-Islamic (Muslim).
4.1 percent were anti-Catholic.
3.1 percent were anti-multiple religions, group.
2.4 percent were anti-Other Christian.
1.8 percent were anti-Eastern Orthodox (Russian, Greek, Other).
1.3 percent were anti-Protestant.
0.8 percent (12 offenses) were anti-Hindu.
0.5 percent (8 offenses) were anti-Mormon
0.5 percent (7 offenses) were anti-Sikh.
0.4 percent (6 offenses) were anti-Atheism/Agnosticism/etc.
0.2 percent (3 offenses) were anti-Jehovah’s Witness.
0.1 percent (1 offense) was anti-Buddhist.
5.9 percent were anti-other (unspecified) religion.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:50:40 #212
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182817749
Hillary Considering 2020 Run: ‘I’d Like to Be President’

https://www.nationalrevie(...)ike-to-be-president/
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:52:06 #213
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182817778
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:50 schreef martijnde3de het volgende:
Hillary Considering 2020 Run: ‘I’d Like to Be President’

https://www.nationalrevie(...)ike-to-be-president/
:|W
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:25:22 #214
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_182818490
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:50 schreef martijnde3de het volgende:
Hillary Considering 2020 Run: ‘I’d Like to Be President’

https://www.nationalrevie(...)ike-to-be-president/
Alsjeblieft niet! Betekent tweede termijn voor Trump, nee dank je.
Op het scherp van de snede.
pi_182821264
Sarah kotsbak sanders weer eens aan het woord.
I am not going to weigh into specifics is gewoon een stopwoord.

[ Bericht 42% gewijzigd door thesiren.nl op 29-10-2018 19:48:56 ]
pi_182822359
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:33 schreef thesiren.nl het volgende:
Sarah kotsbak sanders weer eens aan het woord.
I am not going to weigh into specifics is gewoon een stopwoord.
quote:
White House press secretary Sarah Huckabee Sanders during a Monday press briefing falsely said President Trump won by an "overwhelming majority" of 63 million votes.

"He got elected by an overwhelming majority of 63 million Americans who supported him and wanted to see his policies enacted," Sanders said in passing. "He’s delivered on that." She went on to tout what she called the accomplishments of his presidency.
https://thehill.com/homen(...)jority-of-63-million
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 29 oktober 2018 @ 20:25:46 #217
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182822475
Wacht, was er weer een ‘daily’ briefing met Goebbels 0.5?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Beste debater 2022 maandag 29 oktober 2018 @ 20:57:02 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_182823227
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:40 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Dat willen toch alleen de republikeinen ?
Of is het zuiden overwegend republikeins ?
Het Zuiden is sinds Goldwater gedraaid ja.. en hoe.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_182825171
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:15 schreef crystal_meth het volgende:
53% van de werknemers op Amerikaanse boerderijen zijn undocumented immigrants (cijfers van USDA). Die vraag naar goedkope arbeid veroorzaakt de immigratiestroom. De Republikeinen leggen de schuld bij de democraten en Soros, waarmee ze hun eigen achterban (de boeren) buiten schot houden. En zo winnen ze de stemmen van de racisten. Win-win...
Ik blijf het bijzonder vinden dat het niet willen van illegale immigratie gelijkgesteld word met racisme.
pi_182825220
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:26 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ben ik ook bang voor (een van de redenen om niet terug te gaan). Een oplossing zou zijn om de staten meer macht te geven. Dan kan Californië op de hippietoer en Wyoming kan een libertarische staat worden.
Waarom gebeurt dit niet?
  maandag 29 oktober 2018 @ 22:41:00 #221
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_182825539
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik blijf het bijzonder vinden dat het niet willen van illegale immigratie gelijkgesteld word met racisme.
Omdat die 2 ook heel dicht bij elkaar liggen.

Illegale immigratie en legale migratie geeft juist al aan dat er iets scheef is gemaakt, waarom zou de 1 wel mogen en de ander niet? Op een paar criminelen en terroristen na is de gemiddelde illegale immigrant beduidend kansarmer dan een legale migrant. En juist omdat ze weten dat ze kansloos zijn om legaal binnen te komen zullen ze het illegaal proberen.

Ik weet vrij zeker dat ik wel naar de VS zou kunnen migreren, hoogopgeleid, eigen middelen, spreek de taal en gewilde kennis. Pablo uit Honduras kan krap aan het formulier lezen, ondanks dat Pablo waarschijnlijk ook zichzelf kan onderhouden.

Het onderscheid wie er legaal binnen mag komen maakt ook dat er illegale migratie kan ontstaan. En de criteria voor legale migratie zijn ook wel enigszins in het voordeel van westerse landen. En dat is bewust, waarom zou je "armoedzaaiers", de gemiddelde illegale werknemer, in je land willen?

De kansen om legaal het land in te komen zou je discriminerend kunnen vinden, dat is een andere discussie. Maar dat de kansen voor de gemiddelde Zuid-Amerikaan en gemiddelde Europeaan anders liggen durf ik wel te stellen. Simpelweg doordat de ontwikkelingsgraad van de stamgebieden zo veel verschilt.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  maandag 29 oktober 2018 @ 22:58:09 #222
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182825783
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 17:25 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet! Betekent tweede termijn voor Trump, nee dank je.
Het loont wel iets verder te lezen dan de titel:

quote:
“We’re going to talk about 2020 in a minute — do you want to run again?” Recode’s Kara Swisher asked during a live question and answer session Friday night.

“No,” [...]
Hysterisch gedoe. Ze geeft alleen antwoord op een vraag dat ze het een interessante positie vindt en de kwalificaties denkt te hebben, wat wel gek zou zijn als ze dat niet zou vinden. Waarom deed ze immers anders in 2016 mee. Mocht ze er al over gaan denken is dat na de midterms.
pi_182826418
Er zijn 5200 militairen onderweg naar de grens met Mexico, om als welkomstcomité op te treden voor de karavaan.

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-46026050

quote:
Analysis by Anthony Zurcher, BBC News, Washington

After a week in which guns and bombs dominated the headlines, Donald Trump seeks to return the focus on the migrants making their way through Mexico toward the US border.

Their numbers may be dipping thanks to an offer of Mexican asylum and the length of the journey, but the president is sounding the alarm.

The deployment of 5,000 soldiers to the border will probably have little tangible impact, given that the migrants plan to file legal requests for asylum.

The urgency is questionable as well, given that it could be months before they arrive at the border.

What the announcement represents, however, is clear. The president seeks to paint the refugees as a national threat that he alone is willing to counter.

At the moment immigration is not among the top concerns of American voters. The president, perhaps seeking political advantage, has eight days to change that.
Gezien de retoriek die Trump de afgelopen dagen bezigt, lijkt dit me een correcte analyse.
pi_182826446
kylegriffin1 twitterde op maandag 29-10-2018 om 22:50:28 Religious leaders interrupt Sessions: "Brother Jeff, as a fellow United Methodist I call upon you to repent, to care for those in need."Sessions responds: "Well thank you for those remarks and attack but I would just tell you we do our best."They were escorted out. (via ABC) https://t.co/BQEaUMXzdi reageer retweet
Filmpje in tweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182826483
ndrew_lawrence twitterde op maandag 29-10-2018 om 21:22:32 Just now a Fox News guest says the migrants may have "leprosy" and warns that "they're gonna infect our people in the United States" https://t.co/uflfjVJbc2 reageer retweet
FOX gaat morgen roepen dat de immigranten baby's eten.
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:40:47 #226
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182826565
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
ndrew_lawrence twitterde op maandag 29-10-2018 om 21:22:32 Just now a Fox News guest says the migrants may have "leprosy" and warns that "they're gonna infect our people in the United States" https://t.co/uflfjVJbc2 reageer retweet
FOX gaat morgen roepen dat de immigranten baby's eten.
Hij had het ook over dat ze de pokken (smallpox) meebrachten ... niettegenstaande het feit dat die ziekte effectief uitgeroeid is.

En je dan aanvragen hoe zo nu en dan een van de miljoenen kijkers zo doorslaat dat er maar een aanslag gepleegd moet worden op de zogenaamde enablers ervan.
pi_182826834
quote:
9s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hij had het ook over dat ze de pokken (smallpox) meebrachten ... niettegenstaande het feit dat die ziekte effectief uitgeroeid is.

En je dan aanvragen hoe zo nu en dan een van de miljoenen kijkers zo doorslaat dat er maar een aanslag gepleegd moet worden op de zogenaamde enablers ervan.
Het komt er op neer dat MAGA-Amerika zichzelf als Negan ziet in de strijd tegen the walking dead, terwijl het allemaal Carls zijn.
pi_182826948
Het lijkt er toch echt op dat de opkomst van 6 november voor midterm-begrippen extreem hoog gaat zijn. Met nog een week te gaan, zitten meerdere staten al boven 100% van de early vote opkomst van 2014. IN Tennessee zit men zelfs op anderhalf keer de opkomst van 2014, net als Texas (144%). Sommige staten steken zelfs boven de opkomst van 2016 uit.

Bron: let op, http://www.electproject.org/early_2018

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2018 00:13:22 ]
pi_182827079
Rasmussen_Poll twitterde op maandag 29-10-2018 om 17:30:00 Trump Approval Today Back at 50% Black Voter Approval at Record High.https://t.co/mazBCW77nY https://t.co/gQiNHhJmhX reageer retweet
:7
pi_182827098
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 00:26 schreef Nintex het volgende:
Rasmussen_Poll twitterde op maandag 29-10-2018 om 17:30:00 Trump Approval Today Back at 50% Black Voter Approval at Record High.https://t.co/mazBCW77nY https://t.co/gQiNHhJmhX reageer retweet
:7
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/

flikker op nintex.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 00:40:12 #231
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182827204
Oef, gevoelig tikje, in 11-15 oktober pollde hij daar nog op 51%
pi_182827252
LauraLoomer twitterde op maandag 29-10-2018 om 16:01:13 You've got to be kidding me.Your father is literally on video admitting he collaborated with the Nazis during the Holocaust.Your father is a Nazi collaborator, your father said he has no God, he is not a real Jew, & you have the nerve to say Trump hurts the Jewish community? https://t.co/n636CCC3FN reageer retweet
SethAbramson twitterde op maandag 29-10-2018 om 23:38:13 So @LauraLoomer, who has around 250,000 followers on Twitter, just tweeted out the libel that George Soros was a Nazi collaborator. Her despicable libel has now been retweeted 2,000 times. Will Twitter remove her tweet for violating its guidelines, or nah? https://t.co/WNnhCIPe6l reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182827305
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 00:50 schreef Kijkertje het volgende:
SethAbramson twitterde op maandag 29-10-2018 om 23:38:13 So @LauraLoomer, who has around 250,000 followers on Twitter, just tweeted out the libel that George Soros was a Nazi collaborator. Her despicable libel has now been retweeted 2,000 times. Will Twitter remove her tweet for violating its guidelines, or nah? https://t.co/WNnhCIPe6l reageer retweet
Maar Soros gaf in een interview toe dat hij met de Nazi's had samengewerkt in zijn jeugd en er de erg niet zo van in zag. Waarom mag dat niet gewoon benoemd worden?

pi_182827318
Die Laura Loomer is een flinke dumpster fire zeg.
pi_182827363
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 00:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

Maar Soros gaf in een interview toe dat hij met de Nazi's had samengewerkt in zijn jeugd en er de erg niet zo van in zag. Waarom mag dat niet gewoon benoemd worden?

Of je klikt het linkje even aan:

Was George Soros an SS Officer or Nazi Collaborator During World War II?

quote:
Yet the simple truth is that George Soros neither said nor did anything resembling what he has been accused of. In no sense was Soros, who turned 14 years old not long after the Germans occupied Hungary in 1944, a “Nazi collaborator.” At no time did he confiscate (or help confiscate) the property of Jews, “identify Jews to the Nazis,” or help “round up” people targeted for deportation or extermination by the Germans (to answer just a few of the accusations leveled against him). And although Soros did attest during the infamous 60 Minutes interview that he regrets nothing about the time of German occupation, he also said it is precisely because he didn’t do any of the things attributed to him that his conscience is clear.

[..]

The 60 Minutes interview is problematic in many regards, not least because Soros's testimony comes across as confused and contradictory. After assenting to Kroft's (inaccurate) statement that he "helped in the confiscation of property from the Jews," a minute later Soros says he was only a spectator and played no role in that confiscation:

[..]

Soros's biographer, Michael T. Kaufman, described Soros as "visibly dumbfounded" by Kroft's "prosecutorial" line of questioning during the interview. Kaufman addressed the claim that Soros was involved in confiscating Jewish property in his book, Soros: The Life and Times of a Messianic Billionaire (Knopf, 2002).

While it's true, Kaufman wrote, that one of the jobs delegated to young George's temporary protector (a Hungarian bureaucrat named Baumbach) was taking inventory of Jewish properties already confiscated by the Nazis, the extent of Soros's participation was accompanying Baumbach on one of those assignments:

SethAbramson twitterde op dinsdag 30-10-2018 om 01:48:31 Today Trumpists have tweeted at me 100 times--as "proof" Soros was a "Nazi collaborator"--a video in which he says he had "no role" in confiscating Jews' property when he was 14, though he was once a "spectator" to it happening. Why are we surprised Trump cons such folks so easily? reageer retweet
Allemaal Nintexjes die dezelfde video posten als bewijs :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 30-10-2018 03:48:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182827888
AynRandPaulRyan twitterde op maandag 29-10-2018 om 23:36:54 Shep Smith on FOX: "The migrants are 2 months away if they make it here at all. Tomorrow is one week before the midterm election, which is what all of this is about. There is no invasion. No one is coming to get you. There is nothing to worry about." https://t.co/6sxT6g4Y74 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182828602
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:55 schreef Chewie het volgende:
Ach meerdere bronnen bevestigen het maar de alt-rechts aanhangers en "fiscaal conservatieven" weten het zonder enige onderbouwing af te doen als onzin
Onzin gaat wat ver. Laat ik het er bij houden dat ze hun peiljaren slim gekozen hebben. Zie ook de post van kladderadatsch.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182828609
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Spreek ze daar NIET op aan. Mijn tante heeft dit eens gedaan, met uiterst agressieve reacties tot gevolg. Ze waagde het om tijdens een BBQ in Tucson bij de Racket club op te merken bij de gastvrouw die pronkte met haar "southern hospitality" dat dit eigenlijk een leugen is. Ze merkte op: Als je gastvrijheid werkelijk oprecht is, waarom willen jullie dan een grens laten bouwen?
Was zij ook Nederlands? Nederlanders in het buitenland met hun opgeheven vingertje, het heeft iets komisch.

Verder is er niets gastvrij aan illegaliteit.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182828681
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:37:11 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182828693
https://www.politico.com/(...)p-isis-terror-947798

Aardig stuk over Trump's bangmakerij over terreur en waarom hij nu een issue heeft met zijn eigen achterban die ook niet vies lijkt te zijn om af en toe een slachting aan te richten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:43:38 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182828721
https://www.politico.com/(...)-florida-2018-946218

Trump noemt Gillum een dief. Nogal bijdehand van mr Trump University. Zou hij de subcontractors al hebben betaald?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182828753
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 06:43 schreef Ulx het volgende:
https://www.politico.com/(...)-florida-2018-946218

Trump noemt Gillum een dief. Nogal bijdehand van mr Trump University. Zou hij de subcontractors al hebben betaald?
AndrewGillum twitterde op dinsdag 30-10-2018 om 04:18:24 I heard @realDonaldTrump ran home to @FoxNews to lie about me. But as my grandmother told me — never wrestle with a pig. You both get dirty, but the pig likes it. So ignore him and vote, Florida! reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182829389
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 06:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

AndrewGillum twitterde op dinsdag 30-10-2018 om 04:18:24 I heard @realDonaldTrump ran home to @FoxNews to lie about me. But as my grandmother told me — never wrestle with a pig. You both get dirty, but the pig likes it. So ignore him and vote, Florida! reageer retweet
Die is wel sterk
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:41:15 #244
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182829683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 06:03 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Onzin gaat wat ver. Laat ik het er bij houden dat ze hun peiljaren slim gekozen hebben. Zie ook de post van kladderadatsch.
Moslim-geweld is in het links-rechts spectrum an sich ook gewoon extreem rechts natuurlijk, maar buiten die simplificatie zal je als wetenschapper vast begrijpen dat of je 9/11 meeneemt nogal ernstig uitmaakt voor de hoeveelheid slachtoffers. En dat het nogal slordig kan zijn 1 uitzonderlijk event mee te laten wegen alsof dat business as usual zou zijn.
pi_182829694
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Moslim-geweld is in het links-rechts spectrum an sich ook gewoon extreem rechts natuurlijk, maar buiten die simplificatie zal je als wetenschapper vast begrijpen dat of je 9/11 meeneemt nogal ernstig uitmaakt voor de hoeveelheid slachtoffers. En dat het nogal slordig kan zijn 1 uitzonderlijk event mee te laten wegen alsof dat business as usual zou zijn.
Het is inderdaad slordig om dat event zo maar even te "vergeten".
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182829799
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:42 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het is inderdaad slordig om dat event zo maar even te "vergeten".
In de cijfers van de ADL komt 9/11 ook niet voor als ze teruggaan tot 1990, want dat was geen domestic terrorism.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182829984
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In de cijfers van de ADL komt 9/11 ook niet voor als ze teruggaan tot 1990, want dat was geen domestic terrorism.
* lyrebird mompelt Iets met statistics en lies of zo...

EWK heeft wel een punt dat het een outlier zou kunnen zijn, maar als de outlier groter is dan alle andere bijdragen bij elkaar, dan is het wat slordig om de bijdrage te vergeten. Of af te doen als dat het geen domestic terrorism zou zijn.

Waar het op neer komt is dat de ADL een prima bron is als je niet op de feiten let, of als je jezelf graag voor de gek houdt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182830046
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:03 schreef Lyrebird het volgende:
Of af te doen als dat het geen domestic terrorism zou zijn.
9/11 was ook geen domestic terrorism. Die kwamen immers uit Saudi-Arabië, Libanon en de Emiraten. Domestic terrorism betekent dat de terrorist uit Amerika kwam / Amerikaans staatsburger is en zijn eigen landgenoten aanviel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:10:26 #249
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182830066
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 06:05 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Was zij ook Nederlands? Nederlanders in het buitenland met hun opgeheven vingertje, het heeft iets komisch.

Verder is er niets gastvrij aan illegaliteit.
Mijn tante is een Amerikaans staatsburger, ze betaalt belasting en heeft stemrecht. ZIJ heeft geen "illegale" status gekregen, ze is namelijk blank. De term illegaal is ingefluisterd door de politiek om kleurlingen te weren. Als je er van uit gaat dat 99,9 percent van de Amerikanen van buitenlandse afkomst zijn, waarvan een deel zelfs zijn ontvoerd vanuit hun eigen geboortegrond (Afrika) en de oorspronkelijke bewoners van hun geboortegrond hebben verjaagd, dan is het duidelijk dat je hier compleet fout zit. Opgeheven vingertjes? De opmerking is een duidelijke aanklacht tegenover de dubbele moraal die er nu in de VS heerst.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:12:13 #250
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182830089
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

9/11 was ook geen domestic terrorism. Die kwamen immers uit Saudi-Arabië, Libanon en de Emiraten. Domestic terrorism betekent dat de terrorist uit Amerika kwam / Amerikaans staatsburger is en zijn eigen landgenoten aanviel.
Ze hebben nu geen president die dit wil onderkennen, die zegt nu dat het de schuld van de media is, althans de media die kritisch is over hem.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182830145
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

9/11 was ook geen domestic terrorism. Die kwamen immers uit Saudi-Arabië, Libanon en de Emiraten. Domestic terrorism betekent dat de terrorist uit Amerika kwam / Amerikaans staatsburger is en zijn eigen landgenoten aanviel.
Ze waren anders al een behoorlijke tijd in de VS, een aantal kapers meer dan een jaar. Of moet je om in aanmerking te komen voor domestic terrorism in de VS geboren zijn? Dit lijkt me hokjesdenken voor gevorderden. ;)
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182830212
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:18 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ze waren anders al een behoorlijke tijd in de VS, een aantal kapers meer dan een jaar. Of moet je om in aanmerking te komen voor domestic terrorism in de VS geboren zijn? Dit lijkt me hokjesdenken voor gevorderden. ;)
Dubbele standaarden: Als je een jaar er woont ben je domestic terrorist maar als je tien jaar op een boerderij werkt dan ben je nog steeds illegaal en niet amerikaans. Matig.
pi_182830251
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:18 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ze waren anders al een behoorlijke tijd in de VS, een aantal kapers meer dan een jaar. Of moet je om in aanmerking te komen voor domestic terrorism in de VS geboren zijn? Dit lijkt me hokjesdenken voor gevorderden. ;)
Nee, je moet er geboren zijn of het burgerschap hebben. Dat staat er toch gewoon. Dat was beide niet het geval, waardoor het geen domestic terrorism is.

Overigens is de ADL op dit vlak dan weer strenger dan de FBI. Zij hebben bijvoorbeeld de schietpartij in San Bernardino wel als domestic terrorism gerekend, de FBI doet dat weer niet. Die hanteren namelijk een definitie dat de terroristische beweging (bijvoorbeeld Al Qaida) Amerikaans moet zijn voordat het domestic terrorism is. Elke door IS geīnspireerde moslim, ongeacht staatsburgerschap, valt voor hun dus onder international terrorism.

Edit: laatste regel weggehaald, dat klopte niet helemaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ludachrist op 30-10-2018 09:36:25 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182830768
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, je moet er geboren zijn of het burgerschap hebben. Dat staat er toch gewoon. Dat was beide niet het geval, waardoor het geen domestic terrorism is.
Nogmaals, hokjesdenken voor gevorderden. Die twee Tjetjenen uit Boston, achter de Boston Marathon bombing. Een broer was Amerikaan, de andere niet.

https://www.theguardian.c(...)national-or-domestic

quote:
Only one of the Tsarnaev brothers was a US citizen: Dzhokhar, the younger. Tamerlan's application for citizenship had been turned down, possibly because of a conviction following the violent assault of a girlfriend in 2009, possibly following his interview with the FBI. But the pair, whose parents are of Chechen origin, had, after time spent in Russia and Dagestan, both been in the US for at least seven years, possibly nine.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182830939
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 10:02 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nogmaals, hokjesdenken voor gevorderden. Die twee Tjetjenen uit Boston, achter de Boston Marathon bombing. Een broer was Amerikaan, de andere niet.

https://www.theguardian.c(...)national-or-domestic

[..]

Ja, en dat is gewoon domestic terrorism volgens de ADL (maar niet volgens de FBI). Dit is toch niet zo heel lastig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182832405
Tevens heeft Trump een nieuw idee om die lastige legale buitenlanders aan te pakken: maak ze illegaal.

quote:
President Trump plans to sign an executive order that would remove the right to citizenship for babies of non-citizens and unauthorized immigrants born on U.S. soil, he said yesterday in an exclusive interview for "Axios on HBO," a new four-part documentary news series debuting on HBO this Sunday at 6:30 p.m. ET/PT.
https://www.axios.com/tru(...)utm_campaign=organic
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182832650
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:27 schreef Ludachrist het volgende:
Tevens heeft Trump een nieuw idee om die lastige legale buitenlanders aan te pakken: maak ze illegaal.

[..]

https://www.axios.com/tru(...)utm_campaign=organic
Dat is op zich heel normaal. In Nederland krijg je ook niet zo maar de Nederlandse nationaliteit omdat je hier geboren bent. Vond het al vreemd dat dit in Amerika wel nog zo was.
Alpha kenny one
pi_182832664
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:39 schreef falling_away het volgende:

[..]

Dat is op zich heel normaal. In Nederland krijg je ook niet zo maar de Nederlandse nationaliteit omdat je hier geboren bent. Vond het al vreemd dat dit in Amerika wel nog zo was.
Grondwet is heilig, en daar staat het op deze manier in sinds 1868.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182832928
The U.S. is preparing to announce by early December tariffs on all remaining Chinese imports if talks next month between presidents Donald Trump and Xi Jinping fail to ease the trade war, three people familiar with the matter said.

An early-December announcement of a new product list would mean the effective date -- after a 60-day public comment period -- may coincide with China’s Lunar New Year holiday in early February. The list would apply to the imports from the Asian nation that aren’t already covered by previous rounds of tariffs -- which may be $257 billion using last year’s import figures, according to two of the people.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloomberg
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_182833115
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:27 schreef Ludachrist het volgende:
Tevens heeft Trump een nieuw idee om die lastige legale buitenlanders aan te pakken: maak ze illegaal.

[..]

https://www.axios.com/tru(...)utm_campaign=organic
Gaat natuurlijk nooit gebeuren, vrij doorzichtig campagne trucje dit.

Republikeinen gaan all out op white supremacism, antisemitisme en racisme. Ben benieuwd of dat een winnende strategie is. Er is in veel van de staten waar Senaatsverkiezingen zijn zeker een 'markt' voor.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:08:25 #261
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182833217
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:02 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Gaat natuurlijk nooit gebeuren, vrij doorzichtig campagne trucje dit.

Republikeinen gaan all out op white supremacism, antisemitisme en racisme. Ben benieuwd of dat een winnende strategie is. Er is in veel van de staten waar Senaatsverkiezingen zijn zeker een 'markt' voor.
Ik heb ook mijn twijfels of de mainstream daar wel van gediend is. let wel: Een party-flip is nadrukkelijk aanwezig, want ook bij de democraten zitten er conservatieve politici..

en nee, het momentum van de GOP is al weer aan het verminderen..

https://www.politico.com/(...)-confirmation-947789
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182833290
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb ook mijn twijfels of de mainstream daar wel van gediend is. let wel: Een party-flip is nadrukkelijk aanwezig, want ook bij de democraten zitten er conservatieve politici..

en nee, het momentum van de GOP is al weer aan het verminderen..

https://www.politico.com/(...)-confirmation-947789
Het gaat niet helpen in Huisdistricten rondom grote steden, de zogenaamde Ronney-Clinton districten. Maar die waren toch al verloren. Het helpt wellicht wel om de aanhang op de stoken in veel districten die Trump heeft gewonnen en grenzen aan competitief zijn. Deze strategie helpt dus wellicht wel om de verliezen enigszins te beperken. Tegelijkertijd draait het in de Senaat vrijwel bij uitstek om staten waar Trump redelijk populair was t.o.v. eerdere Republikeinen. Al met al een extreem cynische maar in mijn ogen waarschijnlijk wel effectieve closing message. Als president heeft Trump natuurlijk de mogelijkheid om de agenda te stellen, en daar maakt hij nu handig gebruik van.
pi_182833455
"Sully" Sullenberger (piloot die na een bird strike op de Hudson landde) heeft een op-ed geschreven.

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today, tragically, too many people in power are projecting the worst. Many are cowardly, complicit enablers, acting against the interests of the United States, our allies and democracy; encouraging extremists at home and emboldening our adversaries abroad; and threatening the livability of our planet. Many do not respect the offices they hold; they lack — or disregard — a basic knowledge of history, science and leadership; and they act impulsively, worsening a toxic political environment.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This current absence of civic virtues is not normal, and we must not allow it to become normal. We must rededicate ourselves to the ideals, values and norms that unite us and upon which our democracy depends. We must be engaged and informed voters, and we must get our information from credible, reputable sources.

For the first 85 percent of my adult life, I was a registered Republican. But I have always voted as an American. And this critical Election Day, I will do so by voting for leaders committed to rebuilding our common values and not pandering to our basest impulses.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.f09799583d32
Hij zegt nergens expliciet welke leiders hij bedoelt, benieuwd of Fox of andere conservatieve media zullen claimen dat het een kacht tegen de democraten is (zoals een hoop Trumpers in de comments op The Hill deden)...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:26:24 #264
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182833517
Bommen en schietpartijen daargelaten:
Gezondheidszorg is een van de voornaamste strijdvelden in die verkiezingen.

https://www.huffingtonpos(...)c893e4b0a8f17ef3961f

En van dit soort berichten wordt de kiezer natuurlijk ook kwaad.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:28:25 #265
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182833559
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:22 schreef crystal_meth het volgende:
"Sully" Sullenberger (piloot die na een bird strike op de Hudson landde) heeft een op-ed geschreven.

[..]

https://www.washingtonpos(...)m_term=.f09799583d32
Hij zegt nergens expliciet welke leiders hij bedoelt, benieuwd of Fox of andere conservatieve media zullen claimen dat het een kacht tegen de democraten is (zoals een hoop Trumpers in de comments op The Hill deden)...
Hoewel, die laatste regel in zijn op-ed is niet mis te verstaan. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182833575
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:22 schreef crystal_meth het volgende:
"Sully" Sullenberger (piloot die na een bird strike op de Hudson landde) heeft een op-ed geschreven.

[..]

https://www.washingtonpos(...)m_term=.f09799583d32
Hij zegt nergens expliciet welke leiders hij bedoelt, benieuwd of Fox of andere conservatieve media zullen claimen dat het een kacht tegen de democraten is (zoals een hoop Trumpers in de comments op The Hill deden)...
Lijkt me vrij logisch wie hij bedoelt aangezien hij hint op het feit dat hij niet meer als Republikein geregistreerd staat.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:37:09 #267
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182833737
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:29 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Lijkt me vrij logisch wie hij bedoelt aangezien hij hint op het feit dat hij niet meer als Republikein geregistreerd staat.
Party flip :Y
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182833848
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:29 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Lijkt me vrij logisch wie hij bedoelt aangezien hij hint op het feit dat hij niet meer als Republikein geregistreerd staat.
Het is zonneklaar, maar heb heel wat Trumpers gezien die het ontkennen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:56:22 #269
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182834110
Man wat mis ik Euribob, maar dat terzijde.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:21:55 #270
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182834554
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:39 schreef falling_away het volgende:

[..]

Dat is op zich heel normaal. In Nederland krijg je ook niet zo maar de Nederlandse nationaliteit omdat je hier geboren bent. Vond het al vreemd dat dit in Amerika wel nog zo was.
Denk je dat dit de insteek is?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_182834744
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Denk je dat dit de insteek is?
mwah ik snap ook wel dat dit een beetje hetzelfde trucje is als Rutte die vlak voor de verkiezingen ineens 'pleur op' begint te roepen over de NL'se turken.

Tegelijkertijd snap ik de redenatie wel en krijgt trump tot nu toe al meer voor elkaar dan ik ooit voor mogelijk had gehouden, dus niks verbaast me meer.
Alpha kenny one
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:31:35 #272
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182834769
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:56 schreef Vis1980 het volgende:
Man wat mis ik Euribob, maar dat terzijde.
Same here, misschien komt hij nog een keer terug om het hier te ont-trollen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:06:14 #273
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182835590
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:27 schreef Ludachrist het volgende:
Tevens heeft Trump een nieuw idee om die lastige legale buitenlanders aan te pakken: maak ze illegaal.

[..]

https://www.axios.com/tru(...)utm_campaign=organic
Na 1 week Trump was het smoesje van legale immigratie al achterhaald. Duizenden visa houders en honderden greencard houders zijn toe tegengehouden door de Travel ban.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:16:10 #274
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182835780
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:30 schreef falling_away het volgende:

[..]

mwah ik snap ook wel dat dit een beetje hetzelfde trucje is als Rutte die vlak voor de verkiezingen ineens 'pleur op' begint te roepen over de NL'se turken.

Tegelijkertijd snap ik de redenatie wel en krijgt trump tot nu toe al meer voor elkaar dan ik ooit voor mogelijk had gehouden, dus niks verbaast me meer.
Het probleem met dit type "beleid"is dat het puur symptoombestrijding is. Er IS een reden waarom Trump puur per decreet besluiten neemt, en dit is om zijn achterban tevreden te stellen. Maar echte politieke besluiten nemen kosten tijd, doe je dit niet, dan slaat de oppositie toe en draait het hele zaakje net zo snel weer om.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182836021
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 10:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, en dat is gewoon domestic terrorism volgens de ADL (maar niet volgens de FBI). Dit is toch niet zo heel lastig.
Dus een broer is wel een domestic terrorist (want us citizen) en de andere niet (want niet geboren in de VS en niet genaturaliseerd). Dat laat zien dat de ADL aan een erg vreemde manier van hokjesdenken doet, die verder vrij weinig met het onderwerp van doen heeft.

In de Guardian wordt dat punt ook benadrukt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182836061
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 14:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dus een broer is wel een domestic terrorist (want us citizen) en de andere niet (want niet geboren in de VS en niet genaturaliseerd).
Als ze beiden apart een aanslag hadden gepleegd wel. In deze situatie wordt hij gewoon meegenomen in de statistieken die ze gebruiken. Dat maakt ook niet opeens dat 9/11 wel domestic terrorism is, verder, maar goed.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182836259
Lyrebird doet wel heel erg z'n best om het niet te snappen.
pi_182836265
Nikki Haley, over Pittsburgh: "We didn’t once blame Pres. Obama." (voor de schietpartij in Charleston. )
nikkihaley twitterde op dinsdag 30-10-2018 om 03:33:31 I have struggled with what happened in Pitts bc it’s so similar to what happened in Chas. The country was very racially divided @ the time. We didn’t once blame Pres. Obama. We focused solely on the lives lost & their families. Have some respect for these families & stop the blame. reageer retweet
Klopt:
quote:
Nikki Haley links Trump's rhetoric to Charleston church shooting

South Carolina Gov. Nikki Haley is sharpening her criticism of presumptive Republican presidential nominee Donald Trump, linking his rhetoric to the 2015 shooting at a black church in Charleston, S.C.

While Haley said she doesn't think Trump's supporters are racists, she told The Associated Press that the rhetoric he uses is dangerous. She invoked the Charleston shooting, in which Dylann Storm Roof is accused of killing nine black parishioners at the Emanuel African Methodist Episcopal Church there.

"I know what that rhetoric can do. I saw it happen," Haley said.

Police said Roof, who was seen holding a Confederate flag in a manifesto discovered online after the shootings, wanted to start a race war.

Haley has repeatedly spoken out against Trump, including in February when she knocked the businessman for not forcefully disavowing support from white supremacists.

"I will not stop until we fight a man that chooses not to disavow the KKK," Haley said. "That is not a part of our party, that is not who we want as president. We will allow not allow that in our country."
https://thehill.com/blogs(...)that-rhetoric-can-do
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182836561
quote:
In its annual Audit of Anti-Semitic Incidents, ADL found that the number of anti-Semitic incidents in the U.S. rose 57 percent in 2017 – the largest single-year increase on record and the second highest number reported since ADL started tracking such data in 1979. The sharp rise was in part due to a significant increase in incidents in schools and on college campuses, which nearly doubled for the second year in a row.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182837329
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 14:44 schreef koemleit het volgende:
Lyrebird doet wel heel erg z'n best om het niet te snappen.
Deze gare manier van hokjesdenken kan idd niet op mijn instemming rekenen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182837353
quote:
Pharrell Williams has ordered Donald Trump to stop playing his music at rallies, after his upbeat song Happy was played at a Trump event in Indiana just hours after a mass shooting at a Pittsburgh synagogue.

“Pharrell has not, and will not, grant you permission to publicly perform or otherwise broadcast or disseminate any of his music,” reads the letter from the R&B star’s lawyer Howard King.

“On the day of the mass murder of 11 human beings at the hands of a deranged ‘nationalist’, you played his song Happy to a crowd at a political event in Indiana,” the letter continues. “There was nothing ‘happy’ about the tragedy inflicted upon our country on Saturday and no permission was granted for your use of this song for this purpose.”

The Guardian
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:48:10 #282
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182837749
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 14:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dus een broer is wel een domestic terrorist (want us citizen) en de andere niet (want niet geboren in de VS en niet genaturaliseerd). Dat laat zien dat de ADL aan een erg vreemde manier van hokjesdenken doet, die verder vrij weinig met het onderwerp van doen heeft.

In de Guardian wordt dat punt ook benadrukt.
Wat is je punt nu eigenlijk?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:52:12 #283
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182837897
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:34 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Deze gare manier van hokjesdenken kan idd niet op mijn instemming rekenen.
Wat is er in dit geval mis met de feiten en waarom maak jij je daar zo druk over?

Dit is serieus bedoeld.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_182838026
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:34 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Deze gare manier van hokjesdenken kan idd niet op mijn instemming rekenen.
Maar wat is hokjesdenken, er zijn meerdere bronnen die het bevestigen dan kun je wel lekker simpel alleen op het ADL gaan richten maar zelfs een libertarische denktank bevestigd dat alt-rechts i.v.g. met extreem-links (in de VS) gewelddadiger is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2018 15:56:47 ]
pi_182838084
Local, national officials decline to appear with Trump in Pittsburgh

quote:
Local and national officials are declining to appear with President Donald Trump on Tuesday when he visits a grieving Pittsburgh, where funerals for slain congregants at the Tree of Life synagogue are set to begin.

Senate Majority Leader Mitch McConnell, House Speaker Paul Ryan, Senate Minority Leader Chuck Schumer, and House Minority Leader Nancy Pelosi were all invited to join the President on his visit but declined, according to two congressional sources.

Sen. Pat Toomey, R-Pennsylvania, was also invited to join Trump in Pittsburgh but declined, according to a spokesman, citing previous commitments in another part of the state.

A spate of local and state officials also said they would not appear with Trump when he visits a hospital and pays respects to the 11 victims of Saturday's massacre.

The White House has declined to say who the President will meet with when he travels to Pittsburgh on Tuesday afternoon. One official described the visit as "understated." He'll be joined by the first lady, as well as daughter Ivanka Trump and son-in-law Jared Kushner, who are Jewish.

Pittsburgh mayor Bill Peduto — who said this week Trump should forestall a visit while burials begin — will not appear with Trump, according to his spokesman.

"Mayor Peduto's sole focus today is on the funerals and supporting the families," said Tim McNulty, Peduto's communications director.

McNulty said "there has been communication with the White House" about the President's visit, but added officials did not get final word about the timing of the trip until it was made public.

City hall "got confirmation along with everyone else yesterday when Sarah Sanders announced it in the press briefing," McNulty said.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182838488
AP_Politics twitterde op dinsdag 30-10-2018 om 15:28:34 We have deleted a tweet about President Trump's claim that the U.S. is the only country that grants birthright citizenship because it failed to note that his statement was incorrect. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:29:27 #287
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_182838901
Hopelijk heeft Kara Swisher gelijk dat mensen teveel lezen in de woorden van Hillary. Zo niet, dan is dit is een moment dat Hillary tegen zichzelf in bescherming genomen zou moeten worden: https://www.nytimes.com/2(...)n-run-president.html

2020 wordt hopelijk geen Battle of the Grannies. Is er in dat hele land nu echt geen vijftiger met enige frisheid, charisma, levenservaring en politieke ervaring die mensen naar de stembus kan krijgen?
pi_182839074
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:34 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Deze gare manier van hokjesdenken kan idd niet op mijn instemming rekenen.
snap ik, als het je niet goed uitkomt.
pi_182839718
Exclusive: Defense firms see only hundreds of new U.S. jobs from Saudi mega deal

quote:
Every time President Donald Trump mentions the $110 billion arms deal he negotiated with Saudi Arabia last year, he quickly follows up, saying “It’s 500,000 jobs.”

But if he means new U.S. defense jobs, an internal document seen by Reuters from Lockheed Martin forecasts fewer than 1,000 positions would be created by the defense contractor, which could potentially deliver around $28 billion of goods in the deal.

Graphic: U.S. weapons deliveries to Saudi Arabia

Lockheed instead predicts the deal could create nearly 10,000 new jobs in Saudi Arabia, while keeping up to 18,000 existing U.S. workers busy if the whole package comes together - an outcome experts say is unlikely.

A person familiar with Raytheon’s planning said if the Saudi order were executed it could help to sustain about 10,000 U.S. jobs, but the number of new jobs created would be a small percentage of that figure.

Lockheed Martin Corp declined to comment on the Saudi package. Raytheon Co’s Chief Financial Officer Toby O’Brien said last week that hiring overall is growing, but he did not pin it to any particular program.

The White House did not immediately respond to a request for comment.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:07:50 #290
8369 speknek
Another day another slay
pi_182839769
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182840004
[quote]1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 05:03 schreef AnneX het volgende:
Quote”President Trump, you are not welcome in Pittsburgh until you fully denounce white nationalism.”

Wat een uitdaging voor de President...om wél te gaan.

Trieste zooi.

* neuriet Amazing grace.

Tja, quote ik mijzelve.

What was I thinking...
Tuurlijk gaat de President...amerikanen en psychologische aanpak van kleine kinderen. 8)7
pi_182840184
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:29 schreef Smegma. het volgende:
Hopelijk heeft Kara Swisher gelijk dat mensen teveel lezen in de woorden van Hillary. Zo niet, dan is dit is een moment dat Hillary tegen zichzelf in bescherming genomen zou moeten worden: https://www.nytimes.com/2(...)n-run-president.html

2020 wordt hopelijk geen Battle of the Grannies. Is er in dat hele land nu echt geen vijftiger met enige frisheid, charisma, levenservaring en politieke ervaring die mensen naar de stembus kan krijgen?
320 miljoen mensen 50% vrouw de kans is groot dat er een capabele kandidaat van het vrouwelijke geslacht tussen zit in de leeftijd 50-60 jaar
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182840322
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 30-10-2018 om 17:30:00 Dairy giant Land O'Lakes announced that it will no longer make financial contributions to Rep. Steve King after the synagogue shooting brought new attention to his incendiary comments about race and association with white nationalism.https://t.co/vDlD6dW6mF reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182840519
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:27 schreef Ludachrist het volgende:
Tevens heeft Trump een nieuw idee om die lastige legale buitenlanders aan te pakken: maak ze illegaal.

[..]

https://www.axios.com/tru(...)utm_campaign=organic
Biedt wel kansen als een amendement zo makkelijk terzijde geschoven kan worden. Guncontrol wordt een stuk eenvoudiger :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:39 schreef falling_away het volgende:

[..]

Dat is op zich heel normaal. In Nederland krijg je ook niet zo maar de Nederlandse nationaliteit omdat je hier geboren bent. Vond het al vreemd dat dit in Amerika wel nog zo was.
Het is in meer landen zo. Duitsland bijvoorbeeld.
in a crowd you lose humanity
pi_182841252
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 17:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het is in meer landen zo. Duitsland bijvoorbeeld.
Van wat ik kan vinden is dat niet zo.. tenminste niet zoals in de VS

in Belgie ook niet. Je wordt enkel staatsburger als een van je ouders dat is. Niet enkel omdat je in het land geboren bent.

quote:
Children born on or after 1 January 2000 to non-German parents acquire German citizenship at birth if at least one parent:

has a permanent residence permit and
has been residing in Germany for at least eight years.
Alpha kenny one
pi_182841398
Special Counsel Refers Scheme Targeting Mueller to FBI
https://www.theatlantic.com/amp/article/574411/

Plot van Republikeinse activisten en lobbyisten ontmaskerd om vrouwen te betalen om beschuldigingen van seksueel wangedrag door Robert Mueller te verzinnen. FBI doet inmiddels onderzoek.

"The special counsel’s office confirmed that the scheme was brought to its attention by several journalists who were told about it by a woman alleging that she herself had been offered roughly $20,000 by a GOP activist named Jack Burkman “to make accusations of sexual misconduct and workplace harassment against Robert Mueller.” "
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:26:30 #297
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182841434
Trump's papa was toch een Duitser?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182841449
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 18:19 schreef falling_away het volgende:

[..]

Van wat ik kan vinden is dat niet zo.. tenminste niet zoals in de VS

in Belgie ook niet. Je wordt enkel staatsburger als een van je ouders dat is. Niet enkel omdat je in het land geboren bent.

[..]

Dan is het kennelijk (gezien de datum in je quote rond 2000) veranderd in Duitsland, omdat een collega van me (die voor die tijd geboren is) me eens vertelde dat hij tot zijn 18e ook de duitse nationaliteit had, omdat zijn ouders in Duitsland waren toen hij geboren werd.

Maar in ieder geval komt het wel in meer landen voor: https://nl.wikipedia.org/wiki/Jus_soli

Op zichzelf maakt het me ook niet zoveel uit hoe ze het in de VS doen, maar het is om twee redenen wel bijzonder dat Trump er nu vanaf wil:
- zowat de hele bevolking is geimporteerd
- het is vastgelegd in de grondwet.

Met name dat laatste is wel een dingetje in de VS en Trump is nogal dom al hij denkt dat hij de grondwet terzijde kan schuiven met een amendement.
in a crowd you lose humanity
pi_182841470
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 18:26 schreef Ulx het volgende:
Trump's papa was toch een Duitser?
En Melania waarschijnlijk een illegale immigrant.
in a crowd you lose humanity
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:29:42 #300
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182841533
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 18:27 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En Melania waarschijnlijk een illegale immigrant.
Daar moet een nieuwe commissie van het Huis ook maar eens naar kijken. Als ze gewerkt heeft terwijl het niet mocht moet ze uiteraard gewoon vertrekken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182842004
dicht
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')