abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:27:17 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182754857
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
SPOILER: 14 september

Race voor de Senaat:

Races voor governor:

Deze kaarten zijn van 19 oktober 2018 en RealClearPolitics

De huidige staat van de Amerikaanse politiek
SPOILER
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:41:25 #2
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182755126
https://www.politico.com/(...)nate-governor-941802

en daar trekt hij van ellende de haren van uit het hoofd
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182755128
Mooi artikel uit de NYtimes:

https://www.nytimes.com/2(...)licans-civility.html

Rekent ook meteen af met het gezever alsof Antifa de linkervariant is van alt-right (antwoord: nee, ze hebben weinig op met de democraten terwijl alt-right wel op de GOP stemt)

[ Bericht 0% gewijzigd door Knipoogje op 26-10-2018 15:12:46 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:42:09 #4
3928 Ulx
pi_182755139
Trump vreest een wipe-out in Florida. Dat kan een flink probleem zijn in 2020.

Wat me opvalt in het stuk:

quote:
Presidential text messages are being sent to Floridians who still haven’t cast their absentee ballots.
En verder is de panhandle die in puin ligt door die storm van laatst een erg conservatief gebied. Men vreest daar een lage opkomst.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:43:23 #5
384435 klappernootopreis
pi_182755163
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:41 schreef Knipoogje het volgende:
Mooi artikel uit de NYtimes:

https://www.nytimes.com/2(...)licans-civility.html

Rekent ook meteen af met het gezever alsof Intifa de linkervariant is van alt-right (antwoord: nee, ze hebben weinig op met de democraten terwijl alt-right wel op de GOP stemt)
Op gegeven moment komt bij de achterban het besef dat Trump NIET representatief is voor de republikeinse partij.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:45:09 #6
384435 klappernootopreis
pi_182755195
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:42 schreef Ulx het volgende:
Trump vreest een wipe-out in Florida. Dat kan een flink probleem zijn in 2020.

Wat me opvalt in het stuk:

[..]

En verder is de panhandle die in puin ligt door die storm van laatst een erg conservatief gebied. Men vreest daar een lage opkomst.
allicht, het gros moet op een vlot naar die rally's afreizen
Global warming reacts with a act of God :')
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:46:30 #7
3928 Ulx
pi_182755235
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:43 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Op gegeven moment komt bij de achterban het besef dat Trump NIET representatief is voor de republikeinse partij.
Wat klets je? Trump is een prima boegbeeld van de GOP.

Alleen zullen never-trumpers op zoek moeten naar een andere partij.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:49:36 #8
384435 klappernootopreis
pi_182755326
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat klets je? Trump is een prima boegbeeld van de GOP.

Alleen zullen never-trumpers op zoek moeten naar een andere partij.
Ik heb het niet over het legertje jaknikkers die nu in het congres zitten. Maar de komende generatie. het kan gek klinken, maar de Republikeinen zijn ECHT wel nodig in de toekomst. Ze moeten zich heruitvinden, net als de PvdA hier.
pi_182755470
Meer pakketjes gevonden bestemd voor Cory Booker en James Clapper.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182755730
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:57 schreef Kijkertje het volgende:
Meer pakketjes gevonden bestemd voor Cory Booker en James Clapper.
Ik zou bijna zeggen.... hoe meer hoe beter!
Intussen is toch al duidelijk dat die dingen nooit waren gemaakt om te ontploffen, maar puur voor de show waren. En met meer van die dingen kan er meer bewijs worden verzameld en is de kans groter dat de dader een fout heeft gemaakt.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:15:36 #11
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_182755746
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het legertje jaknikkers die nu in het congres zitten. Maar de komende generatie. het kan gek klinken, maar de Republikeinen zijn ECHT wel nodig in de toekomst. Ze moeten zich heruitvinden, net als de PvdA hier.
De Republikeinen zouden inderdaad al een post-Trump draaiboek moeten maken, maar de Democratische Partij zit organisatorisch en financieel op de bodem.

Zou een derde partij wellicht uitkomst kunnen bieden, of misschien nog wel meer partijen?
pi_182755759
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:14 schreef Refragmental het volgende:
Intussen is toch al duidelijk dat die dingen nooit waren gemaakt om te ontploffen
Want?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:22:38 #13
3928 Ulx
pi_182755860
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Want?
Alleen antifa gebruikt geweld.
pi_182755865
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Want?
Zijn al xrays van getoond. Geen duidelijk detonationcap (ontstekingspin?) zichtbaar (mogelijk wel een autoaansteker, maar dan komen we op het volgend punt), batterij te klein om te kunnen ontsteken, draden doen maar wat, alsof ze gewoon in de buis gepropt zijn, buis gemaakt van pvc waardoor er onvoldoende drukopbouw kan zijn voor een explosie, etc.
Je moet maar even zelf achter die xrays aan gaan, nu helaas de kans niet voor.

[ Bericht 4% gewijzigd door Refragmental op 26-10-2018 15:30:14 ]
pi_182755989
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zijn al xrays van getoond. Geen duidelijk detonationcap (ontstekingspin?) zichtbaar, batterij te klein om te kunnen ontsteken, draden doen maar wat, alsof ze gewoon in de buis gepropt zijn, buis gemaakt van pvc waardoor er onvoldoende drukopbouw kan zijn voor een explosie, etc.
Die heb ik gezien. Of die draden maar wat doen is niet zo relevant, zolang ze maar verbonden zijn. Ontsteker zit in de kogelhuls (als dat het is, kan ook iets anders zijn), en bron dat de batterij te klein is? Verder kan binnen een pvc-buis best genoeg druk worden opgebouwd voor een ontploffing, zie YouTube, alleen minder dan met een metalen buis. Om die kleinere kracht te compenseren zaten er glasscherven in, zodat die de schade zouden aanrichten.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:31:47 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_182756002
Een aantal daarvan zouden nooit ontploffen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze gemaakt waren om niet te ontploffen. Als ze gemaakt waren om niet te ontploffen dan waren er geen explosieven met shrapnel en ontstekers ingestopt, dat is extra werk en dan kunnen ze ook per ongeluk ontploffen door klappen of hitte, een buis met wat uitstekende draadjes was genoeg geweest.

Het is alsof je een brief met antrax stuurt. Dit was daadwerkelijk antrax maar verkeerd gemengd, niet een brief met wat tarwebloem alleen om schrik aan te jagen. Waarom zou je in godesnaam antrax gaan zitten mengen met al het gevaar van dien als bloem genoeg is?

Het enige wat je kunt zeggen is dat er waarschijnlijk geen professionele terreurorganisatie achter zat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182756020
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:31 schreef speknek het volgende:
Een aantal daarvan zouden nooit ontploffen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze gemaakt waren om niet te ontploffen.
Dit dus.
pi_182756249
Het lijkt erop dat de dader wel de intentie had om explosieven te maken maar te weinig kennis om daadwerkelijk gerichte gevaarlijke bommen te maken.
Alsof hij slechte plannen van het internet had.

Ik zal er nooit op gaan zoeken dus ik kan het niet verifieren maar als je op pipe bomb timer zoekt dan kan het eerste resultaat wel eens lijken op de gevonden projectielen.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:54:16 #19
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182756349
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:31 schreef speknek het volgende:
Een aantal daarvan zouden nooit ontploffen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze gemaakt waren om niet te ontploffen. Als ze gemaakt waren om niet te ontploffen dan waren er geen explosieven met shrapnel en ontstekers ingestopt, dat is extra werk en dan kunnen ze ook per ongeluk ontploffen door klappen of hitte, een buis met wat uitstekende draadjes was genoeg geweest.

Het is alsof je een brief met antrax stuurt. Dit was daadwerkelijk antrax maar verkeerd gemengd, niet een brief met wat tarwebloem alleen om schrik aan te jagen. Waarom zou je in godesnaam antrax gaan zitten mengen met al het gevaar van dien als bloem genoeg is?

Het enige wat je kunt zeggen is dat er waarschijnlijk geen professionele terreurorganisatie achter zat.
Mja, dat zei ik dus in het vorige deeltje ook al; makes no sense.

Als je echt een fake bom wil maken dan ga je niet de moeite nemen om er echt kruit en glasscherven in te doen.

Dat gezever over die ontstekingsdraden slaat ook nergens op, hier is gewoon een gloeidraad gebruikt, het is dan veel logischer om die aan beide uiteinden te verbinden ipv aan één enkele zijde.

De reden waarom die bommen niet gaan werken is omdat z'n draad te lang is.

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 26-10-2018 16:31:32 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:46:33 #20
3928 Ulx
pi_182757162
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Sure, maar je hebt conservatieven en de Trumpers. Die laatste groep wil gewoon macht om het hebben van de macht. Ze hebben geen enkel constructief idee, maar zolang ze de baas zijn vinden ze het wel best.
Ik zie die twee groepen nog wel afscheid van elkaar nemen.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:47:09 #21
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_182757174
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zijn al xrays van getoond. Geen duidelijk detonationcap (ontstekingspin?) zichtbaar (mogelijk wel een autoaansteker, maar dan komen we op het volgend punt), batterij te klein om te kunnen ontsteken, draden doen maar wat, alsof ze gewoon in de buis gepropt zijn, buis gemaakt van pvc waardoor er onvoldoende drukopbouw kan zijn voor een explosie, etc.
Aha we moeten dit beschouwen als de moderne rechtse versie van een ingezonden brief?
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:56:07 #22
3928 Ulx
pi_182757332
De opkomst in El Paso, een Democratisch Beto-bastion met 80% Hispanics, is na twee dagen hoger dan in de eerste twee weken van 2016.
quote:
If El Paso's turnout this year is 30 percent instead of the 20 percent four years ago, O'Rourke's victory margin could be 50,000 votes or more. If it reaches 40 percent – unprecedented for a midterm election over the past half century – O'Rourke's margin could grow to 80,000 votes in El Paso County.

El Paso isn't big enough by itself to tip Texas from its longtime status as a Republican bastion, but Democrats have to significantly increase turnout in predominantly Hispanic areas like El Paso to become competitive in statewide elections.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:57:04 #23
3928 Ulx
pi_182757346
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:47 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Aha we moeten dit beschouwen als de moderne rechtse versie van een ingezonden brief?
Mag je het meenemen het vliegtuig in?
pi_182757373
quote:
Donald Trump has formally invited Vladimir Putin to visit Washington DC next year, the US national security adviser, John Bolton, has confirmed.

“We have invited President Putin to Washington,” Bolton said during a visit to Tbilisi, Georgia.
https://www.theguardian.c(...)-putin-to-washington
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:02:16 #25
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_182757436
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:31 schreef speknek het volgende:
Dat valt wel mee, genoeg mensen die met kruit of vuurwerk knoeien, als je geen eigen mengsels (met fosfor of chloraten..) gebruikt kan er haast niets misgaan zolang er geen onstekingsbron is.
quote:

Als je weet hoe men zo'n bommen onderzoekt weet je ook hoe je ze geloofwaardig maakt. Ze kijken of alles aanwezig lijkt voor een werkende bom: ofwel een mechanisme voor ontsteking, of elektronica (spanningsbron, circuit, ontsteker, gesloten kring). Of de onderdelen doen wat ze moeten doen (het elektronisch circuit en de ontsteker), dat weten ze pas nadat ze de componenten onderzocht hebben (en bij het circuit kom je daar misschien nooit achter), dat kan dagen duren (ze weten niet of de ontsteker onstabiel is, ze moeten sporen verzamelen, en vooral geen sporen vernietigen).

Ik zag slechts één batterij, maar er kan een Li-ion pouch (een batterij in een plastic zakje, je hebt er van minder dan 1 mm dik) aanwezig zijn, dat zie je niet noodzakelijk op die x-ray.
Zonder tweede batterij is het een moeilijke zaak, moet je bvb gloeidraad van een 1.5V lampje gebruiken, maar dat is flinterdun en fragiel, en in contact met het kruit warmt dat moeilijk op omdat de warmte te snel afgevoerd wordt. Bovendien hebben die dunne knoopbatterijen een weerstand van pakweg 8 ohm, de stroom door een 0.15W gloeidraad zou de spanning zo ver omlaag trekken dat de klok uitvalt. (waardoor de gloeidraad geen stroom meer krijgt, en de klok weer opstart op 0:00...) Misschien volstaat het om te ontsteken, maar het lijkt me erg onzeker.

Ik verwacht trouwens niet dat als ie gepakt wordt zich zal kunnen verdedigen met "het was geen werkende bom".

[ Bericht 2% gewijzigd door crystal_meth op 26-10-2018 17:10:34 ]
are we infinite or am I alone
pi_182757634
Er is iemand gearresteerd, 'male in his fifties'
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:19:53 #27
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182757786
en papadop zit te denken om zijn pleadeal te verscheuren

https://thehill.com/polic(...)-from-plea-deal-with

[ Bericht 68% gewijzigd door Re op 26-10-2018 17:27:06 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_182757951
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:13 schreef Kijkertje het volgende:
Er is iemand gearresteerd, 'male in his fifties'
Opererend vanuit een busje met pro-Trump stickers, zo te zien.

*Shocked*
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:30:10 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182757979
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:27 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

*Shocked*
ja dat is natuurlijk false flag, gewoon net doen alsof
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:31:27 #30
3928 Ulx
pi_182757994
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:19 schreef Re het volgende:

Had hij dat niet beter vóór zijn veroordeling kunnen doen?
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:39:29 #31
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_182758138
quote:

[..]

*Shocked*
Nice!
pi_182758174
quote:

[..]

*Shocked*
:Y Windows completely covered with Trump-stickers, presidential seal etc...
pi_182758207
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

:Y Windows completely covered with Trump-stickers, presidential seal etc...
False flag, veel te duidelijk.
pi_182758215
White male, 56 years old
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:46:39 #35
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_182758267
Wat zal Trump zeggen?

There are fine bombers on both sides?
pi_182758290
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:46 schreef crystal_meth het volgende:
Wat zal Trump zeggen?

'Ik keur het niet goed, maar'.
pi_182758365
Bad people on both sides.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:53:23 #38
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182758404
quote:
Wat zal Trump zeggen?

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 16:19:39 Republicans are doing so well in early voting, and at the polls, and now this “Bomb” stuff happens and the momentum greatly slows - news not talking politics. Very unfortunate, what is going on. Republicans, go out and vote! reageer retweet
Democratisch complot om de verkiezingen te winnen.

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 16:05:49 Twitter has removed many people from my account and, more importantly, they have seemingly done something that makes it much harder to join - they have stifled growth to a point where it is obvious to all. A few weeks ago it was a Rocket Ship, now it is a Blimp! Total Bias? reageer retweet
Twitter is ook al tegen hem.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:56:34 #39
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182758471
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:43 schreef Kijkertje het volgende:
White male, 56 years old
Alex, is that you? :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:59:52 #40
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182758531
quote:
Wat zal Trump zeggen?

Ik had eigenlijk wel verwacht dat het neerschieten van Steve Scalise erbij gehaald zou worden. Sterker, ik had eigenlijk wel verwacht destijds dat dat tot veel meer ophef had geleid dan het deed.
pi_182758544
Het desbetreffende busje, eerder door iemand gefotografeerd die het al wat over the top vond:

pi_182758579
Cesar Sayoc Jr
pi_182758581
Verdachte is een zekere Cesar Sayoc

BREAKING: Cesar Sayoc Jr., a Florida resident, is suspect arrested in Florida in connection with wave of pipe bomb packages, law enforcement sources tell @NBCInvestigates. https://t.co/kdrUxk2XiK
pi_182758594
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Het desbetreffende busje, eerder door iemand gefotografeerd die het al wat over the top vond:

[ afbeelding ]
Tering.
pi_182758598
quote:

[ afbeelding ]
Sooo...dit heeft cnn (nog) niet.
Wel geraden, niet zo in detail.
Wat zegt trump, any moment he will speak.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:03:49 #46
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182758599
Nog een foto van het busje:
pi_182758624
Dat dat ding überhaupt nog niet van de weg gehaald was, zeg.
pi_182758635
quote:

[ afbeelding ]
Godsamme :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_182758638
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat dat ding überhaupt nog niet van de weg gehaald was, zeg.
Je mag niet meer overdreven idolaat zijn van iemand?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Redactie Games vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:07:20 #50
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_182758653
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:06 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Niet als diegene terroristische acties gaat uitvoeren.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_182758669
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:06 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Neu, meer omdat hij zelfs z'n passagiersraam heeft afgeplakt en het zicht niet geweldig zal zijn.
pi_182758675
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:07 schreef Puddington het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 oktober 2018 18:06 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

[/quote

Niet als diegene terroristische acties gaat uitvoeren.
Welke terroristische actie heeft Trump uitgevoerd en hoe kon de verdachte weten dat Trump een terroristische actie uit zou voeren?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:09:06 #53
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182758692
Iedereen dit weekend Maga-stickers van zijn van krabben.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:14:02 #54
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182758777
Kennelijk was het iemand die lunches rondbracht...

lesleyabravanel twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 17:59:30 OMG. My husband just called and said "Remember that picture I texted you of that crazy Trump van that delivered lunch to my office? THAT WAS THE GUY!" This is the picture he sent me of the van parked at his office on November 1, 2017. #FloridaMan @FBI reageer retweet
pi_182758784
Op het busje staat: "I am Donald Trump and I approve this message".
pi_182758840

Foto van een eerdere arrestatie
pi_182758842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

lesleyabravanel twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 17:59:30 OMG. My husband just called and said "Remember that picture I texted you of that crazy Trump van that delivered lunch to my office? THAT WAS THE GUY!" This is the picture he sent me of the van parked at his office on November 1, 2017. #FloridaMan @FBI [ afbeelding ] reageer retweet
En dat al sinds november. Dit is duidelijk een long con van de democraten.
  Redactie Games vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:18:16 #58
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_182758850
Ik had een incel-MAGA nekbaard verwacht, maar goed, ik zit er uiteindelijk niet ver naast want het is allemaal uitschot.
pi_182758851

[ Bericht 60% gewijzigd door westwoodblvd op 26-10-2018 18:19:16 ]
pi_182758864
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:17 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Raar kapsel. Net alsof hij het erop heeft getekend met een viltstift. :')
pi_182758867
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:18 schreef Puddington het volgende:
Ik had een incel-MAGA nekbaard verwacht, maar goed, ik zit er uiteindelijk niet ver naast want het is allemaal uitschot.
Ik ook, maar geen nekbaard.
pi_182758879
Let op, er gaat een theorie langskomen dat dit een Mexicaan is die is ingehuurd door de Democraten.

edit: als dit uitkomt, claim ik de pot overigens keihard op.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2018 18:21:31 ]
pi_182758902
quote:

lesleyabravanel twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 17:59:30 OMG. My husband just called and said "Remember that picture I texted you of that crazy Trump van that delivered lunch to my office? THAT WAS THE GUY!" This is the picture he sent me of the van parked at his office on November 1, 2017. #FloridaMan @FBI [ afbeelding ] reageer retweet
de democraten leggen het er wel heel erg dik bovenop om het een Trump supporter te laten lijken, dit is niet echt geloofwaardig zo.
  Redactie Games vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:27:58 #64
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_182758954
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:23 schreef koemleit het volgende:

[..]

de democraten leggen het er wel heel erg dik bovenop om het een Trump supporter te laten lijken, dit is niet echt geloofwaardig zo.
Hoeveel stickers moet een stuk verdriet op zijn busje plakken om geen Trump supporter te zijn die vrijwel alle vijanden van Trump wil opblazen waar hij heeft over lopen janken de afgelopen jaren?
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:28:01 #65
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_182758955
Lololol, dat busje, hij zou in een verhaal van de Fabulous Furry Freak Brothers passen.
pi_182758976
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:27 schreef Puddington het volgende:

[..]

Hoeveel stickers moet een stuk verdriet op zijn busje plakken om geen Trump supporter te zijn die vrijwel alle vijanden van Trump wil opblazen waar hij heeft over lopen janken de afgelopen jaren?
ik snap je vraag niet helemaal maar ik denk 4
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:31:23 #67
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182759001
Waarom is dat busje niet eerder van de weg gehaald door de politie? Is toch gevaarlijk om met weinig zicht de weg op te gaan :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:33:00 #68
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182759029
Lolololol

Deze tweet is echt voor degenen (waaronder ik eerst) die twijfelen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_182759058
Stuk over het voorgestelde plan voor een Medicare price index:
https://www.politico.com/(...)plan-medicare-942141
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182759186
KenDilanianNBC twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:16:43 Public records show that suspect Cesar Sayoc is a registered Republican with an extensive criminal history who appears to have owned a dry cleaning business and a catering business. reageer retweet
pi_182759254
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:19 schreef Re het volgende:

renato_mariotti twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 17:00:27 It is almost impossible for Papadopoulos to withdraw his guilty plea, and if he did, he would almost certainly be convicted and face a stiffer sentence. https://t.co/5DJZbUC5pn reageer retweet
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:51:43 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_182759322
Die crosshairs :')_!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182759340
Die van Sexy Smouldering Trump op een tank is m'n favoriet.
pi_182759381
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:17 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is duidelijk een tandarts of ingenieur.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:57:35 #75
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182759402
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:51 schreef speknek het volgende:
Die crosshairs :')_!
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:59:33 #76
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182759432
quote:

foxnewsdesk twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:09:53 @lesleyabravanel Hi Fox News Here- Did you take this photo? If so, can we have permission to use on Fox News Channel, Fox Business Network, Fox Nation and all Fox News Edge affiliates across all platforms until further notice with courtesy to you? Do we also need anyone else’s permission? reageer retweet
lesleyabravanel twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:47:50 @foxnewsdesk My husband took the picture but won’t allow you guys to use it because you aren’t a reliable source of what’s going on in our country today. Sorry! reageer retweet
Géén kloon van tvlxd!
pi_182759481
“Sorry !”
pi_182759493
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:59 schreef Montov het volgende:

[..]

foxnewsdesk twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:09:53 @lesleyabravanel Hi Fox News Here- Did you take this photo? If so, can we have permission to use on Fox News Channel, Fox Business Network, Fox Nation and all Fox News Edge affiliates across all platforms until further notice with courtesy to you? Do we also need anyone else’s permission? reageer retweet
lesleyabravanel twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:47:50 @foxnewsdesk My husband took the picture but won’t allow you guys to use it because you aren’t a reliable source of what’s going on in our country today. Sorry! reageer retweet
NBC heeft wel toestemming gekregen :P
pi_182759926
Jordanfabian twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:55:28 Trump hits "globalists" at WH event after call for unity in wake of bomb-scare suspects arrested. Several audience members shout out "George Soros" and others shout "lock 'em up." Trump chuckles, points and repeats "lock 'em up." reageer retweet
:')
pi_182759973
quote:

[..]

_O_
Цой жив
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:10:08 #81
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182760937
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:13:00 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_182761003
Florida man heeft wel getraind voor de burgeroorlog.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:19:07 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_182761110
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:34:14 #84
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_182761415
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:50:13 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_182761745
Hij was zijn eigen bot lijkt het.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:51:12 #86
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182764071
Early vote updates...

Arizona
Garrett_Archer twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 20:58:59 .@SecretaryReagan EB update for 10/26: 854k ballots are in (39%). Parties now stand GOP 43.9%, DEM 32.9%, OTH 22.6% (+11 GOP). Estimate for women is now 50%, Median and average age hold 56 & 56.5. https://t.co/OU4JNhQPf4 reageer retweet
Garrett_Archer twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 21:00:33 Almost 100k ballots in today. Today's daily marks the narrowest gap between GOP and DEM ballots (+8 R). It was also the best day for Unaffiliated voters since reporting began. reageer retweet
Garrett_Archer twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 21:02:03 Democratic ballots were a full point higher today than they were yesterday. If this trend keeps up the gap between the parties could very well get into the single digits at this point. reageer retweet
Texas
Slechts turnout... ze doen daar niet aan party registration en hoewel er wel modellen zijn met betrekking tot welke stemmer waarop zou stemmen, zijn die gebaseerd op waar iemand gestemd heeft in de primaries. Ik heb daar dit jaar weinig vertrouwen in, aangezien er niks gewoons is aan deze midterms. Opkomst is vergelijkbaar met een presidentieel jaar.

North Carolina
t/m gister:
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:00:47 #87
426493 crew  PippenScottie
pi_182764295
Wat zou de MAGA-bomber eigenlijk denken als hij leest/hoort dat al zijn (waarschijnlijk) favoriete nieuwsbronnen spreken van een false flag, zeggen dat de stickers net nieuw zijn en dat de bommen niet bedoeld zijn om af te gaan?
My friends all drive horses
pi_182764329
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 23:00 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zou de MAGA-bomber eigenlijk denken als hij leest/hoort dat al zijn (waarschijnlijk) favoriete nieuwsbronnen spreken van een false flag, zeggen dat de stickers net nieuw zijn en dat de bommen niet bedoeld zijn om af te gaan?
Hij gaat dat zelf ook gewoon geloven.
Цой жив
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:09:15 #89
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182764471
Ik vind dit wel een mooie foto die voorbij kwam. Dit is van een persco'tje waarin hij aangeeft dat hij de mensen die ene bommetje hebben ontvangen niet gaat bellen, omdat ze dat niet zouden willen, maar als ze het zouden willen hij wel even zou bellen en dat volgens hem retoriek niet hiertoe geleid heeft:

Hij leunt altijd zo gek naar voren of ligt dat aan mij?!
pi_182764571
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 23:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vind dit wel een mooie foto die voorbij kwam. Dit is van een persco'tje waarin hij aangeeft dat hij de mensen die ene bommetje hebben ontvangen niet gaat bellen, omdat ze dat niet zouden willen, maar als ze het zouden willen hij wel even zou bellen en dat volgens hem retoriek niet hiertoe geleid heeft:
[ afbeelding ]
Hij leunt altijd zo gek naar voren of ligt dat aan mij?!
quote for pic
pi_182765464
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:23:23 #92
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182765920
quote:
A shout-out to the Trumpers that called the bombs a false flag liberal hoax:
Ann Coulter
James Woods
Geraldo Rivera
Candace Owens
Bill Mitchell
Rush Limbaugh
Michael Savage
Lou Dobbs
Mike Flynn Jr.
Dinesh D'Souza
Kurt Schlichter
Laura Loomer
Jacob Wohl

Take a bow- you earned it.
https://twitter.com/NumbersMuncher/status/1055887706687967232
Blijft een raar fenomeen, om iets als dat maar te gaan spinnen als whatever je goed vindt voelen.

Geraldo:
GeraldoRivera twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 19:17:57 Never mind; outsmarted myself in conjuring false flag operation designed to hurt @realDonaldTrump & #GOP. Actual alleged perp 56-year old #CesarSayoc is apparently stereotype most media assumed: a middle-aged, rabid, extreme right winger w a troubled past & long criminal record. reageer retweet
Jaja, outsmarted himself.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 02:04:57 #93
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182767523
Nog een update. vanuit Florida:

pi_182767578
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:26 schreef Kijkertje het volgende:
Jordanfabian twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 18:55:28 Trump hits "globalists" at WH event after call for unity in wake of bomb-scare suspects arrested. Several audience members shout out "George Soros" and others shout "lock 'em up." Trump chuckles, points and repeats "lock 'em up." reageer retweet
:')
En we hebben beeld

RobertMaguire_ twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 19:22:23 Just moments after Trump calls for unity at a WH event, he references "globalists," prompting several audience members shout "Soros" -- who was a target of one of the bombs -- and others shout "lock him up" to which Trump chuckles, points and repeats "lock him up" https://t.co/IWZR3DRCvk reageer retweet
Wat Norm Macdonald ook zal zei, de comedic timing van deze man blijft toch ongekend.
pi_182767823
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Blijft een raar fenomeen, om iets als dat maar te gaan spinnen als whatever je goed vindt voelen.

Geraldo:
GeraldoRivera twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 19:17:57 Never mind; outsmarted myself in conjuring false flag operation designed to hurt @realDonaldTrump & #GOP. Actual alleged perp 56-year old #CesarSayoc is apparently stereotype most media assumed: a middle-aged, rabid, extreme right winger w a troubled past & long criminal record. reageer retweet
Jaja, outsmarted himself.
Handig lijstje. Useful idiots die iedere keer weer hun naam te grabbel gooien omdat ze liever de fanboy uithangen dan dat ze aan journalistiek doen. De Dan Rather’s op rechts.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 06:01:52 #96
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182768550
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 06:01 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Moet je voor de grap de comments op YouTube eens lezen bij deze video. :D
Echt raar fenomeen is dat. Of die leven in een omgekeerde wereld of het zijn allemaal Nintexjes. Beiden even triest natuurlijk.
pi_182768713
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:02 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Echt raar fenomeen is dat. Of die leven in een omgekeerde wereld of het zijn allemaal Nintexjes. Beiden even triest natuurlijk.
Ik denk nog steeds dat er een stuk meer weldenkende normale mensen zijn dan het volk wat je daar ziet. Die hebben waarschijnlijk niet echt zin of behoefte om zich te begeven in de youtube comment section, wat absoluut 1 van de afvoerputjes van het internet is.
Цой жив
pi_182769228
quote:
En heb je hem nog kunnen betrappen op enige compassie jegens de vermeende slachtoffers die de magabomber wou maken?
pi_182769531
Nog een stukje over de reden waarom de verdachte geen terrorismegerelateerde aanklachten ten laste gelegd worden:
http://on.theatln.tc/5mibHkz
pi_182770510
Even gezocht en de hele speech gevonden van Obama.
“That’s lying, please”
Wat een verademing om de man te horen spreken met een woordenschat van meer dan 500 woorden.
A fiery speech _O_
pi_182771368
Eindelijk een waardige uitdager. Zo gaat het toch nog een beetje spannend worden. :7
pi_182771566
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:40 schreef Nintex het volgende:
Eindelijk een waardige uitdager. Zo gaat het toch nog een beetje spannend worden. :7
Matige troll weer.
pi_182771792
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:55 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Matige troll weer.
Hij heeft jou iig laten reageren.
(en in verlengde mij nu ook)
Цой жив
pi_182771881
https://www.nationalrevie(...)ive-judicial-powers/

Interessant stuk over wat er mis is met het Amerikaanse systeem.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:26:28 #107
3928 Ulx
pi_182771928
De klacht van Grassley naar Swetnick & Avenatti is dat Avenatti haar gedwongen zou hebben te liegen onder ede over Kavanaugh.

Ernstige beschuldiging, dat moet onderzocht worden. Als eerste moet duidelijk worden of het inderdaad een leugen was.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:55:32 #108
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182772283
Mexico gaat wat doen aan de groep vluchtelingen die naar de VS aan het trekken was:

Mexico offers temporary permits to caravan migrants seeking asylum
pi_182772985
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:14 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Hij heeft jou iig laten reageren.
(en in verlengde mij nu ook)
Vandaar matig ipv kut. 🤓
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:50:22 #110
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182773585
Voorpagina NY Post:
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:58:33 #111
3928 Ulx
pi_182773665
:D
pi_182773799
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:21 schreef Lyrebird het volgende:
https://www.nationalrevie(...)ive-judicial-powers/

Interessant stuk over wat er mis is met het Amerikaanse systeem.
Ik vind het niet zo'n sterk stuk eigenlijk. De auteur lijkt te betogen dat het congres dichter bij "de wil van het volk" zou staan dan de president. Als je naar de opkomst bij de verschillende verkiezingen kijkt, dan zie je in ieder geval dat de president door veel meer kiezers wordt gekozen dan het congres. Daar ligt ook gelijk het echt schrijnende probleem in de Amerikaanse politiek, de opkomst ligt doorgaans ergens tussen de 25-50% bij de meeste verkiezingen. Daar is weinig "wil van het volk" aan.

Overigens haalt de SC abortus ook helemaal niet uit het dan proces, maar stelt het dat aan de huidige grondwet bepaalde rechten kunnen worden ontleend, ergo de grondwet moet worden aangepast indien je die rechten wil inperken.

Natuurlijk is een volstrekt gebrek aan bipartisanship in de VS ook een probleem. Er zijn hier ook regelmatig analyses voorbij gekomen van de positie die congresleden in het politieke spectrum innemen. De GOP is heel hard conservatiever geworden, de Democraten zijn in mindere mate wat opgeschoven naar de liberale hoek.

Dan is er nog een ander probleem in de VS en dat is in mijn ogen dat zand meer stemrecht heeft dan kiezers. Dat is sowieso al een probleem bij veel FPTP systemen, maar in de VS is het heel extreem.

Als je FPTP in een tweepartijenstelsel combineert met kadaverdiscipline, dan krijg je wat je zo langzamerhand ziet in de Amerikaanse politiek.

Aan de andere kant klagen mensen hier ook altijd steen en been over het Nederlandse systeem waarbij je juist compromissen en consensus hebt.

Het gaat in de VS echter al mis bij de basispremissse van de representatieve democratie, namelijk dat zoveel mogelijk mensen gerepresenteerd moeten worden. Nou heeft de VS er ook eeuwenlang vrij veel aan gedaan om te zorgen dat specifieke groepen zo min mogelijk gerepresenteerd werden, maar dat lijkt vandaag de dag weer eerder meer dan minder te worden.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:46:03 #113
3928 Ulx
pi_182774329
https://www.nbcnews.com/n(...)tter_impression=true

quote:
A man who was at the scene of a shooting at a Kentucky Kroger store said that moments after the alleged gunman killed two black victims, he told the white bystander that “whites don’t kill whites.”

The witness' comments, first reported by NBC affiliate WAVE3 in Louisville, was confirmed by the man’s wife, Elaine Harrell. She said her husband, identified as Ed Harrell by the Courier-Journal, has spoken to the FBI about his interaction with the suspect.(..)
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:09:56 #114
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182774689
Ja hoor, het is weer zover... Schietpartij in Pittsburgh. Aanslag op een synagoge zo te horen. Dader (of daders) nog niet gepakt.
pi_182774732
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:09 schreef kladderadatsch het volgende:
Ja hoor, het is weer zover... Schietpartij in Pittsburgh. Aanslag op een synagoge zo te horen. Dader (of daders) nog niet gepakt.
Minimaal zeven doden volgens Google en twee agenten neergeschoten.
pi_182774733
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:09 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik hoop heel erg dat dit niet een antisemitisch ding is. Men wordt al genoeg opgehitst tegen Joden in de VS momenteel.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:22:05 #117
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182774822
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:13 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik hoop heel erg dat dit niet een antisemitisch ding is. Men wordt al genoeg opgehitst tegen Joden in de VS momenteel.
Het is geen Kentucky daaro :)

quote:
Man defends dressing 5-year-old son as Hitler for Halloween: 'We love history'
https://www.yahoo.com/lif(...)story-211724574.html
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:28:42 #118
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182774951
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Minimaal zeven doden volgens Google en twee agenten neergeschoten.
Ik hoor net dat er drie agenten gewond zijn, dader is inmiddels gepakt.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:37:46 #119
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182775106
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:13 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

W7VOA twitterde op zaterdag 27-10-2018 om 17:10:06 "All these Jews need to die," suspect tells police on scene at Pittsburgh synagogue shooting. reageer retweet
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:53:23 #120
3928 Ulx
pi_182776381
Heeft Soros de schuld al gehad?
pi_182776585
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 18:53 schreef Ulx het volgende:
Heeft Soros de schuld al gehad?
De dader is een jodenhatende antitrumper... geen idee of Soros die groep sponsort.
pi_182776740
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:22 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Het is geen Kentucky daaro :)

[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/3BPktcp0iYAx9KUWQVCJLw--~A/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/http://media.zenfs.com/en(...)92470e9c3]afbeelding[/url] ]

[..]

https://www.yahoo.com/lif(...)story-211724574.html
Dat arme meisje in d'r Elsa-jurkje maakt de foto wel af.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2018 19:15:34 ]
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:17:34 #123
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182776766
Cesar Sayoc was ‘someone lost’ — but then he ‘found a father in Trump,’ family attorney tells CNN
https://www.washingtonpos(...)m_term=.53da7ff7d13d

Tijd voor een pardon.
Géén kloon van tvlxd!
pi_182776775
George Soros is actief in de (Amerikaanse) politiek. Kritiek op hem moet kunnen en is in sommige gevallen ook legitiem. Maar de barrage aan samenzweringen en antisemitische retoriek die conservatieven, met Trump bovenaan, verspreiden gaat veel verder dan inhoudelijke kritiek. Dat is gewoon teruggrijpen op het aloude angstbeeld van de rijke oude Jood die aan de touwtjes trekt. Zolang die retoriek niet stopt zijn zij die daar aan bij dragen mede verantwoordelijk voor dit soort antisemitisch terrorisme.
pi_182776802
De dader is een Trump, Qanon en Joden hatende Linux programmeur. Die hadden we nog niet gehad.

Trump geeft de schuld aan het gebrek aan wapens in de synagoge en vind dat ze mass shooters weer snel de doodstraf moeten geven in plaats van jaren te wachten.
pi_182776958
Is hier overigens al iets van terecht gekomen? Me dunkt van niet want er is toch weer een malloot met een machinegeweer op pad gegaan.

quote:
I will be strongly pushing Comprehensive Background Checks with an emphasis on Mental Health. Raise age to 21 and end sale of Bump Stocks! Congress is in a mood to finally do something on this issue - I hope!
https://twitter.com/realD(...)662241977360384?s=19
Trump's beloftes zijn ongeveer net zoveel waard als een natte scheet.
pi_182776972
Ja doodstraf dat gaat echt afschrikken als ze eigenlijk altijd zichzelf al op het einde gaan doodschieten en bonuskills erbij willen.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:36:35 #128
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182777089
Hij heeft nota bene drie agenten neergeschoten...
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:39:43 #129
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182777134
Vier zeggen ze nu.

Het schijnt verder zo te zijn dat er een soort van ceremonie in die synagoge bezig was waarbij baby's gezegend worden, of hoe ze dat ook noemen, de kans is dus groot dat er ook kinderen onder de slachtoffers zijn...
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:15:10 #130
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_182777887
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:30 schreef thesiren.nl het volgende:
Ja doodstraf dat gaat echt afschrikken als ze eigenlijk altijd zichzelf al op het einde gaan doodschieten en bonuskills erbij willen.
Inderdaad, maar Trump gebruikt het meteen om bedekte verwijten te maken, alsof tegenstanders van de doodstraf verantwoordelijk zijn..
quote:
They should pay the ultimate price, I've felt that way for a long time. Some people disagree with me, I can't imagine why, but, this has to stop.
De lijken zijn nog niet koud...
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:25:25 #131
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182778182
Het is niet erg om te praten over oplossingen. Wapenbezit lijkt me ook een goed discussiepunt.
Géén kloon van tvlxd!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:40:45 #132
426493 crew  PippenScottie
pi_182778697
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hij heeft nota bene drie agenten neergeschoten...
Als die agenten nou maar gewapende bewakers hadden gehad, was ze niks overkomen. :')
My friends all drive horses
pi_182778927
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 20:25 schreef Montov het volgende:
Het is niet erg om te praten over oplossingen. Wapenbezit lijkt me ook een goed discussiepunt.
Now is never the time to talk about gun laws....
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:00:37 #134
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182779343
De GOP spin doctors draaien inmiddels overuren, of zouden ze in ploegendienst werken? :P
pi_182779541
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:18 schreef westwoodblvd het volgende:
George Soros is actief in de (Amerikaanse) politiek. Kritiek op hem moet kunnen en is in sommige gevallen ook legitiem. Maar de barrage aan samenzweringen en antisemitische retoriek die conservatieven, met Trump bovenaan, verspreiden gaat veel verder dan inhoudelijke kritiek. Dat is gewoon teruggrijpen op het aloude angstbeeld van de rijke oude Jood die aan de touwtjes trekt. Zolang die retoriek niet stopt zijn zij die daar aan bij dragen mede verantwoordelijk voor dit soort antisemitisch terrorisme.
Mee eens idd.
I´m back.
pi_182779704
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:18 schreef westwoodblvd het volgende:
De aandacht is echter wel buitensporig. Er zijn vele donoren die heel wat meer geld in de Amerikaanse politiek pompen.
pi_182779745
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

De aandacht is echter wel buitensporig. Er zijn vele donoren die heel wat meer geld in de Amerikaanse politiek pompen.
Koch broertjes?
I´m back.
pi_182779823
pi_182779947
quote:
Soros nummer 5 pas idd met 15+ miljoen. Nummer 1 heeft 87+ miljoen bijgedragen (Big Pharma?).
Kochs staan er niet eens bij?
I´m back.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:26:31 #140
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182780135
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Soros nummer 5 pas idd met 15+ miljoen. Nummer 1 heeft 87+ miljoen bijgedragen (Big Pharma?).
Kochs staan er niet eens bij?
Dit betreft vermoedelijk het traceerbaar geld? De ontraceerbare superPACs zijn een ander verhaal.
pi_182780175
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dit betreft vermoedelijk het traceerbaar geld? De ontraceerbare superPACs zijn een ander verhaal.
O, dat had ik idd gelezen dat die Kochs die superPACs oprichtten idd, maar dat is ontraceerbaar dus. Dat was het hele idee natuurlijk ook van die superPACS?
I´m back.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:25:46 #142
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182781646
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, dat had ik idd gelezen dat die Kochs die superPACs oprichtten idd, maar dat is ontraceerbaar dus. Dat was het hele idee natuurlijk ook van die superPACS?
Als ik je een antwoord zou geven zou dat speculatie zijn. Herinner me wel een aflevering van Last Week Tonight van enige tijd terug waarin deze constructie besproken werd en vrij helder uitgelegd (al heb ik dat niet meer precies scherp), maar weet niet meer welke het was. Googlen leverde me dit op, al weet ik niet zeker of dit hem dan is :P

Vast wel dat een ander je hier een helderder antwoord kan geven of misschien met zekerheid de aflevering nog weet.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:32:17 #143
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_182781777
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Soros investeert internationaal in organisaties, projecten of initiatieven die hem aan het hart gaan. Daar zal voor mensen die in hem een vijand zien de pijn zitten. Ik weet niet hoe dat bij die andere investeerders op de Open Secret-lijst is.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:53:32 #144
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_182782177
quote:

[..]

Ze hebben hem toch gebruikt :')
pi_182782688
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:32 schreef Smegma. het volgende:

[..]

Soros investeert internationaal in organisaties, projecten of initiatieven die hem aan het hart gaan. Daar zal voor mensen die in hem een vijand zien de pijn zitten. Ik weet niet hoe dat bij die andere investeerders op de Open Secret-lijst is.
Waar denk je dat Geert Wilders zijn financiering vandaan haalt?
pi_182783267
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Als ik je een antwoord zou geven zou dat speculatie zijn. Herinner me wel een aflevering van Last Week Tonight van enige tijd terug waarin deze constructie besproken werd en vrij helder uitgelegd (al heb ik dat niet meer precies scherp), maar weet niet meer welke het was. Googlen leverde me dit op, al weet ik niet zeker of dit hem dan is :P

Vast wel dat een ander je hier een helderder antwoord kan geven of misschien met zekerheid de aflevering nog weet.
Even wikipedia aangezwengeld hoe dat zit:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Political_Action_Committee

Dus bestaan sinds 1971, maar sinds 2010 is de regulatie veranderd.

quote:
Dit soort groepen mogen kandidaten ook direct aanvallen, wat in het verleden verboden was.
Is wrs heel summier NLse wiki kennende. Maar Koch broertjes (van NLse afkomst trouwens, hun grootvader was NL'er althans) doen daar veel mee, begreep ik.
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 00:09:15 #147
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182783482
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Even wikipedia aangezwengeld hoe dat zit:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Political_Action_Committee

Dus bestaan sinds 1971, maar sinds 2010 is de regulatie veranderd.

[..]

Is wrs heel summier NLse wiki kennende. Maar Koch broertjes (van NLse afkomst trouwens, hun grootvader was NL'er althans) doen daar veel mee, begreep ik.
Ze doen ook veel indirect en hebben een heel web aan organisaties inmiddels op poten gezet.

Een overzichtje uit 2012, van Open secrets, de organisatie waar dit mee begon, met concrete geldstromen:

Hier is meer een wolkentekening, want er is wel meer bekend an sich dan bovenstaande:

Er zijn daar best wat bekende namen bij. Cato Institute (libertarische thinktank), Heartland Institute (conservatief & libertarische klimaat"skeptische" club), Competitive Enterprise Institute (ook zo'n fijne club die ervoor strijd om mensen vooral lekker te laten roken, longkanker be damned)... etcetera
pi_182783574
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze doen ook veel indirect en hebben een heel web aan organisaties inmiddels op poten gezet.

Een overzichtje uit 2012, van Open secrets, de organisatie waar dit mee begon, met concrete geldstromen:
[ afbeelding ]

Hier is meer een wolkentekening, want er is wel meer bekend an sich dan bovenstaande:
[ afbeelding ]
Er zijn daar best wat bekende namen bij. Cato Institute (libertarische thinktank), Heartland Institute (conservatief & libertarische klimaat"skeptische" club), Competitive Enterprise Institute (ook zo'n fijne club die ervoor strijd om mensen vooral lekker te laten roken, longkanker be damned)... etcetera
Als NL'er word je er een beetje misselijk van...
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 00:34:12 #150
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182784064
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als NL'er word je er een beetje misselijk van...
Ja, er was dacht ik ook onderzoek naar dat de VS net an meer een oligarchie is dan een democratie op het moment. Je hebt natuurlijk ook nog Adelson(R), Mercers(R), Steyer (D), Bloomberg (D), hoewel mijn beeld is dat Koch + Adelson + Mercer aanzienlijk meer privaat regelen om de politiek hun kant op te laten gaan, maar dat is misschien wat BNW territorium.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')