dat sowieso niet doen. als die uit is om je te naaien, dan niet dit soort berichten gaan sturen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:46 schreef Jeltje het volgende:
Ik heb advies nodig.
Kan ik zeggen zelf de fiets te laten repareren? Of gewoon n bedrag normen en weigeren meer te betalen?
Hoe is dit dan verzekeringsfraude? Die fietser probeert toch geen verzekering op te lichten?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:49 schreef RobjeGeus het volgende:
Ik zou in dit geval aan de beste man vertellen dat hij het hierbij moet laten en dat er niks te halen valt.
Dat je anders aangifte doet vanwege verzekeringsfraude.
Mijn kenteken hebben ze niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:01 schreef Fe2O3 het volgende:
Terug bluffen. Je hebt je smartphone wel in je handen gehad tijdens het bespreken gok ik.
"Die fiets lijkt niet op de fiets die ik op de foto heb gezet vanmiddag na ons ongelukje"
Verder geen info geven,en dit DIRECT bij je verzekeraar melden! Mochten ze de claim via je kenteken zonder jou naar binnen schieten, dan sta je al 1 - 0 achter.
Hoezo niet dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat sowieso niet doen. als die uit is om je te naaien, dan niet dit soort berichten gaan sturen.
Wat kunnen ze me dan evt nog maken? Ze weten mn naam, telnr en waar ik werk...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:21 schreef zarGon het volgende:
Nummer blokkeren.
Verder geen aandacht aan schenken.
Weet je zeker dat je zwart op wit bewijs aan hem wil geven?quote:
Dit ten eerste.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:48 schreef brulaap112 het volgende:
Andere fiets kan natuurlijk niet, maar als je achteruit een parkeervak rijdt moet je iedereen voorlaten. Ook die niet opletten.
Lastigvallen, auto beschadigen, telefonisch lastigvallen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:22 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Wat kunnen ze me dan evt nog maken? Ze weten mn naam, telnr en waar ik werk...
Als jij zegt foto's te hebben druipt hij waarschijnlijk direct af.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:20 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Mijn kenteken hebben ze niet.
En als ik roep foto’s te hebben willen ze die natuurlijk zien...en dat gaat dus niet. Of ik moet ook gewoon n andere fiets op de foto zetten maarja...dat wordt n welles nietus spel waar ik geen zin in heb.
Welke aanrijding? Er is toch helemaal geen aanrijding geweest?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:15 schreef Jeltje het volgende:
Heb geen getuigen en was in n straat zonder camera’s of winkels. Het is zijn woord tegen het mijne.
Nou in mijn geval zou ik dit gewoon netjes met de verzekering regelen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:14 schreef t-star het volgende:
[..]
Hoe is dit dan verzekeringsfraude? Die fietser probeert toch geen verzekering op te lichten?
Je doelt dan op toegeven dat er een ongeluk was?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je zwart op wit bewijs aan hem wil geven?
Eenmaal gestuurd kun je niet meer terug.
Het was een jonge jongen. Zn pa zit nu achter mij aan voor geld. Zn pa klinkt beleefd aan de telefoon maar heb geen flauw idee wat voor iemand t verder is.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:38 schreef LXIV het volgende:
Dit is typisch iemand die na afloop thuis te horen krijgt dat hij een sukkel is geweest en het onderste uit de kan had moeten halen ivm dit ongeluk.
Wat was het voor type? Een beetje een gevaarlijk type waar je liever geen ruzie mee krijgt of eerder een sukkeltje?
Die pa wil er dus een slaatje uit slaan. Die jongen heeft dus op zijn kop gekregen om het niet uit te melken. Klinkt mij toch niet goed in de oren. Vraag me af of als je weigert hij nog steeds zo beleefd blijft.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:44 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Het was een jonge jongen. Zn pa zit nu achter mij aan voor geld. Zn pa klinkt beleefd aan de telefoon maar heb geen flauw idee wat voor iemand t verder is.
Ik snap niet precies wat je bedoelt. Met welke verzekering moet ik dit regelen? Ik ben mn no-claim dan kwijt die meer kost dan de rekening van zn fiets...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:41 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nou in mijn geval zou ik dit gewoon netjes met de verzekering regelen.
Maar als die beste man opeens met een andere fiets aankomt.. dan probeert die dat toch he ?
Als je niks via de verzekering wil doen wees dan zo mans genoeg en zeg m dat die een ander gekkie moet zoeken om op te lichten.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:46 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je bedoelt. Met welke verzekering moet ik dit regelen? Ik ben mn no-claim dan kwijt die meer kost dan de rekening van zn fiets...
Kijk, zoals ik het zie: jullie hebben het destijds netjes afgehandeld, en dat was dat. Iedereen was tevreden. Klaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:41 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Je doelt dan op toegeven dat er een ongeluk was?
In mijn beleving niet. Niet wat er nu geclaimt wordt...kapotte voorvork, wiel en trapper. Hij is er ook gewoon mee naar huis gefietst.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:47 schreef Charlies het volgende:
Bestaat er echt geen kans dat toen hij thuis kwam er toch meer schade op de fiets zat dan gedacht?
Ja, okay, dit is wel zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:00 schreef fespo het volgende:
hoe zeker ben je dat het om een andere fiets gaat.
als dit 100% is dan even de vader vertellen dat zijn zoon wellicht liegt en dat je verder met rust gelaten dient te worden en je anders de verzekeringsfraude gaat melden.
blokkeren van nummer zou ik even niet doen. aangezien er een tussenpersoon bij zit die misschien van niks weet waardoor hij door kan drammen met alle gevolgen van dien.
Met veel verzekeringen kan je een regeling treffen dat je het uitgekeerde bedrag op korte termijn aan hen terugbetaalt en dan wijzigt er niets aan je verzekering.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:46 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je bedoelt. Met welke verzekering moet ik dit regelen? Ik ben mn no-claim dan kwijt die meer kost dan de rekening van zn fiets...
En daarna staat hij op mm werk of blijft hij me telefonisch stalken...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Je vertelt hem toch gewoon dat het niet de fiets van de aanrijding is en je je niet laat oplichten
T ging nogal vlug dus eerlijk gezegd niet 100% zeker dat t n andere fiets is. Maar dit was n damesfiets met fietstas, die ik anders wel had onthouden denk ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:00 schreef fespo het volgende:
hoe zeker ben je dat het om een andere fiets gaat.
als dit 100% is dan even de vader vertellen dat zijn zoon wellicht liegt en dat je verder met rust gelaten dient te worden en je anders de verzekeringsfraude gaat melden.
blokkeren van nummer zou ik even niet doen. aangezien er een tussenpersoon bij zit die misschien van niks weet waardoor hij door kan drammen met alle gevolgen van dien.
Ja en? Wat wil-ie doen? Helpen pallets sorteren?quote:
Daar heb je politie voor. Je weet zeker dat het een andere fiets is, dan is het toch klaar?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:38 schreef Jeltje het volgende:
[..]
En daarna staat hij op mm werk of blijft hij me telefonisch stalken...
maximum bedrag in je hoofd houden wat jij normaal vind voor deze situatie. De helft noemen.. over en weer onderhandelen Ongeveer bij 70 tot 80% van je maximum zeggen: "Dit gaat me te ver... dan spelen we het wel gewoon via de verzekering". Ophangen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:46 schreef Jeltje het volgende:
Ik heb advies nodig.
Vandaag rijdt n fietser tegen mijn auto aan terwijl ik achteruit rij uit n parkeervak. De fietser lette niet op en gaf dit ook direct mondeling na t gebeuren toe.
We hebben samen de schade aan mn auto bekeken (klein krasje) en de fiets. De fietser zei zelf dat de fiets geen schade had. Ik zag er verder ook niks aan.
Voor de zekerheid telefoonnummers en namen uitgewisseld. De fietser is naar huis gefietst.
Officieel heeft n auto altijd schuld, zelfs als de fietser niet oplette. Dat weet ik.
Wat gebeurt er zojuist: de fietser belt me en beweert forse schade aan zn fiets te hebben en claimt n schadevergoeding. Ik heb gezegd bewijs vd schade te willen zien en n schadeinschatting van n fietsenmaker. Dat was akkoord.
Krijg ik zojuist n filmpje van n ANDERE fiets met n hoop schade die onmogelijk kan zijn veroorzaakt door de aanrijding. Mijn auto heeft slechts n schrammetje, de fiets zou n nieuwe voorvork, wiel en trapper nodig hebben.
Kortom, ik heb te maken met iemand die geld ruikt en mij daar voor wil gebruiken.
- ik heb geen foto’s vd fiets of mn auto gemaakt na de aanrijding
- we hebben geen adresgegevens uitgewisseld. Wel weet de fietser mijn naam, telefoonnummer en waar ik werk
Wat kan ik in dit geval t beste doen? Stel ik verdwijn vd aardbodem door niet meer te reageren op belletjes...kan mij wat gemaakt worden?
Kan ik weigeren te betalen en zo ja, wat zou de fietser dan tegen me kunnen gebruiken?
Kan ik zeggen zelf de fiets te laten repareren? Of gewoon n bedrag normen en weigeren meer te betalen?
Het is een ANDERE fietsquote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:47 schreef Charlies het volgende:
Bestaat er echt geen kans dat toen hij thuis kwam er toch meer schade op de fiets zat dan gedacht?
Waarom heb je hem in hemelsnaam verteld waar je werkt?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:38 schreef Jeltje het volgende:
[..]
En daarna staat hij op mm werk of blijft hij me telefonisch stalken...
Ik bel vdaag ff met mn verzekering en de politie. Kijken wat die zeggen. Mijn angst is alleen dat t me dan nog meer gaat kosten.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:26 schreef Zolderkamer het volgende:
Dit kun je officieel oplossen.. (verzekering en politie inlichten en verder negeren, en al helemaal niet zelf tussen willen gaan zitten)
Je kan echter ook afspreken op locatie om het cash te vergoeden.. en dan op een minder orthodoxe manier op te lossen.. (mensen die op dit soort manieren denken te kunnen profiteren donder je gewoon in de gracht, dan is het wel helder)
Volgende keer even slimmer aanpakken he.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 06:51 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik bel vdaag ff met mn verzekering en de politie. Kijken wat die zeggen. Mijn angst is alleen dat t me dan nog meer gaat kosten.
De fiets is overigens zo’n 10 jaar oud en zou je voor zo’n max 150¤ 2e hands kunnen kopen.
Misschien kun je in het vervolg proberen niet meer tegen fietsers aan te rijden? Zelfs als ze geen hele dure fiets hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 06:51 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik bel vdaag ff met mn verzekering en de politie. Kijken wat die zeggen. Mijn angst is alleen dat t me dan nog meer gaat kosten.
De fiets is overigens zo’n 10 jaar oud en zou je voor zo’n max 150¤ 2e hands kunnen kopen.
Dat beweert TS niet. Ze vraagt tips hoe om te gaan met de situatie waarin schade van een andere fiets opeens wordt geclaimd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:21 schreef Leandra het volgende:
Kun je me even uitleggen hoe de fietser fout is terwijl jij degene bent die een parkeervak uitrijdt?
Hij zegt toch niet dat ie niet schuldig is aan de aanrijding?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:21 schreef Leandra het volgende:
Kun je me even uitleggen hoe de fietser fout is terwijl jij degene bent die een parkeervak uitrijdt?
Zij. Niet hij. Zij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:31 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat ie niet schuldig is aan de aanrijding?
Hij zegt dat de tegenpartij opeens met foto's komt van schade aan een andere fiets.
Dit impliceert wel degelijk dat TS denkt dat de fietser fout is.quote:Vandaag rijdt n fietser tegen mijn auto aan terwijl ik achteruit rij uit n parkeervak. De fietser lette niet op en gaf dit ook direct mondeling na t gebeuren toe.
Het feit dat TS meldt dat fietser niet oplette, betekent niet dat TS dat relevant acht voor de casus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:40 schreef Leandra het volgende:
Jullie missen de eerste alinea uit de OP?
[..]
Dit impliceert wel degelijk dat TS denkt dat de fietser fout is.
Dat er vervolgens andere dingen spelen is iets anders, maar ik wil nog wel van TS weten waarom ze denkt dat het vermeende niet opletten van de fietser van belang zou zijn.
Prima, dan wacht ik wel even tot TS zelf komt posten dat zij uiteraard sowieso volledig verantwoordelijk is voor de aanrijding.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het feit dat TS meldt dat fietser niet oplette, betekent niet dat TS dat relevant acht voor de casus.
Uit diezelfde OPquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:40 schreef Leandra het volgende:
Jullie missen de eerste alinea uit de OP?
[..]
Dit impliceert wel degelijk dat TS denkt dat de fietser fout is.
Dat er vervolgens andere dingen spelen is iets anders, maar ik wil nog wel van TS weten waarom ze denkt dat het vermeende niet opletten van de fietser van belang zou zijn.
quote:Officieel heeft n auto altijd schuld, zelfs als de fietser niet oplette. Dat weet ik.
Daarmee impliceert ze wederom dat ze schuld heeft omdat ze juridisch als auto schuld heeft, en de fietser ondanks "niet opletten" gevrijwaard is van schuld.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:31 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat ie niet schuldig is aan de aanrijding?
Hij zegt dat de tegenpartij opeens met foto's komt van schade aan een andere fiets.
quote:Vandaag rijdt n fietser tegen mijn auto aan terwijl ik achteruit rij uit n parkeervak. De fietser lette niet op en gaf dit ook direct mondeling na t gebeuren toe.
We hebben samen de schade aan mn auto bekeken (klein krasje) en de fiets. De fietser zei zelf dat de fiets geen schade had. Ik zag er verder ook niks aan.
TS heeft het al fout niet omdat een fietser altijd beschermd wordt (is wel zo natuurlijk), maar ts heeft wel degelijk zelf een fout gemaakt. Want zei maakt een bijzondere verrichting.quote:Officieel heeft n auto altijd schuld, zelfs als de fietser niet oplette. Dat weet ik.
Ik heb niet gereageerd en vraag me af of ik dit wel moet doen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat beweert TS niet. Ze vraagt tips hoe om te gaan met de situatie waarin schade van een andere fiets opeens wordt geclaimd.
@ TS: hoe reageerde je naar de eiser(s) rondom de "foute fiets"? Heb je aangegeven dit verhaal niet te geloven?
Ik zou het eens laten lopen.. kijken wat er gebeurt..quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:22 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik heb niet gereageerd en vraag me af of ik dit wel moet doen...
Jezus wat een gezeur weer. Ik weet dat ik fout ben, zelfs al zegt de fietser zelf schuldig te zijn. Ik vraag om advies hoe om te gaan met de andere partij die nu met een onrealistische schadeclaim komt, niet meer niet minder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:01 schreef Postbus100 het volgende:
#teamLeandra, dat viel mij ook al op. Of een fietser wel of niet oplet doet toch helemaal niet terzake?
je stopt het zelf in je verhaal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:27 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Jezus wat een gezeur weer. Ik weet dat ik fout ben, zelfs al zegt de fietser zelf schuldig te zijn. Ik vraag om advies hoe om te gaan met de andere partij die nu met een onrealistische schadeclaim komt, niet meer niet minder.
99% zeker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:37 schreef dop het volgende:
[..]
je stopt het zelf in je verhaal.
Vrij logisch dat mensen vraagtekens plaatsen.
Wat voegde het toe, wat wou je er mee zeggen.
Terug naar de fiets.
Hoe zeker ben je dat het een andere fiets is?
Een wiel, voorvork en trapper klinkt voor mij als fietser niet als een mega grote schade, die onmogelijk is bij een aanrijding met een auto.
Fietsen zijn vrij kwetsbaar.
Wat voor soort fiets? Stadsfiets?
Nee, want je kunt het bedrag ook zelf betalen en je no-claim houden. Dan laat je de verzekering de administratieve kant afhandelen en jij bepaalt achteraf of je de schade voor je rekening neemt.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:46 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Hoeveel wil jij vergoeden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:50 schreef Jeltje het volgende:
[..]
99% zeker.
Stadsfiets van Gazelle. Zo'n jaar of 10 oud.
Haha dat zou wel een goeie zijn jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:51 schreef Hallojo het volgende:
Als hij een foto van een andere fiets heeft gestuurd, zou ik een foto van een andere auto die compleet totall loss is sturen en zeggen dat je toch ook wat schade had. Kijken hoe ze daar op reageren.
Ik hoor waarschijnlijk morgen wat het bedrag is dat ze gaan claimen. Heb net even met een fietsenmaker gebeld en die gaat op basis van het filmpje en de foto's die ik heb gehad een indicatie geven van de herstelkosten, als de voorvork inderdaad vervangen moet worden maar ook als dat niet het geval is. Dat kan ik dan iig als uitgangspunt gebruiken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:53 schreef dop het volgende:
[..]
Hoeveel wil jij vergoeden?
En hoeveel zeggen zij dat de schade is?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:02 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik hoor waarschijnlijk morgen wat het bedrag is dat ze gaan claimen. Heb net even met een fietsenmaker gebeld en die gaat op basis van het filmpje en de foto's die ik heb gehad een indicatie geven van de herstelkosten, als de voorvork inderdaad vervangen moet worden maar ook als dat niet het geval is. Dat kan ik dan iig als uitgangspunt gebruiken.
Verder is de aanrijding onder werktijd gebeurd waardoor ik inmiddels ook contact heb gehad met mijn werkgever die daarvoor officieel aansprakelijk is. Zij gaan nog laten weten hoe dit verder af te handelen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:51 schreef Hallojo het volgende:
Als hij een foto van een andere fiets heeft gestuurd, zou ik een foto van een andere auto die compleet totall loss is sturen en zeggen dat je toch ook wat schade had. Kijken hoe ze daar op reageren.
Ineens met een andere (beschadigde) fiets aan komen kakken is geen oplichting? Tenminste, TS beweert dat het een andere fiets is.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:14 schreef t-star het volgende:
[..]
Hoe is dit dan verzekeringsfraude? Die fietser probeert toch geen verzekering op te lichten?
Die gaan niks doen. TS moet het via zijn verzekering (of nog beter: rechtsbijstand) uitvechten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:13 schreef RamboDirk het volgende:
Gewoon zeggen dat je het via de politie wil afhandelen omdat je het oneens bent. Gaat niks gebeuren verder.
Rijdt achteruit met auto tegen een fiets op is geen aanrijding? Wat is het dan wel?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:36 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Welke aanrijding? Er is toch helemaal geen aanrijding geweest?
Wie zegt dat? Misschien had ze wel een shirt aan van de Kruidvat, of bedrijfsbestickering op haar voertuig?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:25 schreef Krollie het volgende:
[..]
Waarom heb je hem in hemelsnaam verteld waar je werkt?
Dan heb je bij het inparkeren wel weer minder zicht dus rijd je hem misschien dan omver.quote:
Sowieso gaat die hele regel natuurlijk nergens over. Welke debiel heeft ooit bedacht dat de autorijder altijd schuld heeft? Dus als je aan een nieuwe fiets toe bent dan rijdt je gewoon even met 30 per uur tegen een auto aan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan heb je bij het inparkeren wel weer minder zicht dus rijd je hem misschien dan omver.
Gewoon wel opletten idd maar ook de rest zou en beetje op moeten letten.
Dat snap ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sowieso gaat die hele regel natuurlijk nergens over. Welke debiel heeft ooit bedacht dat de autorijder altijd schuld heeft? Dus als je aan een nieuwe fiets toe bent dan rijdt je gewoon even met 30 per uur tegen een auto aan?
Het ligt wel iets genuanceerder. Zie:quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sowieso gaat die hele regel natuurlijk nergens over. Welke debiel heeft ooit bedacht dat de autorijder altijd schuld heeft? Dus als je aan een nieuwe fiets toe bent dan rijdt je gewoon even met 30 per uur tegen een auto aan?
Je smartphone smartassquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb echt geen camera in mijn auto liggen
Oplichting van TS misschien wel, maar die kerel doet niets met een verzekeraar. Laat staan frauderen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ineens met een andere (beschadigde) fiets aan komen kakken is geen oplichting? Tenminste, TS beweert dat het een andere fiets is.
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:46 schreef t-star het volgende:
[..]
Oplichting van TS misschien wel, maar die kerel doet niets met een verzekeraar. Laat staan frauderen.
Nee maar het gaat er om dat kerel de boel flest, als alles legit was en de schade ook dan had TS er geen probleem mee gehad lijkt me.quote:
quote:
Met dit punt sta je sterk. Hij is met de fiets naar huis gereden met een kapotte voorvork en trapper? Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:54 schreef Jeltje het volgende:
[..]
In mijn beleving niet. Niet wat er nu geclaimt wordt...kapotte voorvork, wiel en trapper. Hij is er ook gewoon mee naar huis gefietst.
Er zijn genoeg defecten waarmee je kunt fietsen zonder dat je direct ontdekt dat er iets mis is. Zeker na een ongeval.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:45 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Met dit punt sta je sterk. Hij is met de fiets naar huis gereden met een kapotte voorvork en trapper? Lijkt me sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |