dat sowieso niet doen. als die uit is om je te naaien, dan niet dit soort berichten gaan sturen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:46 schreef Jeltje het volgende:
Ik heb advies nodig.
Kan ik zeggen zelf de fiets te laten repareren? Of gewoon n bedrag normen en weigeren meer te betalen?
Hoe is dit dan verzekeringsfraude? Die fietser probeert toch geen verzekering op te lichten?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:49 schreef RobjeGeus het volgende:
Ik zou in dit geval aan de beste man vertellen dat hij het hierbij moet laten en dat er niks te halen valt.
Dat je anders aangifte doet vanwege verzekeringsfraude.
Mijn kenteken hebben ze niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:01 schreef Fe2O3 het volgende:
Terug bluffen. Je hebt je smartphone wel in je handen gehad tijdens het bespreken gok ik.
"Die fiets lijkt niet op de fiets die ik op de foto heb gezet vanmiddag na ons ongelukje"
Verder geen info geven,en dit DIRECT bij je verzekeraar melden! Mochten ze de claim via je kenteken zonder jou naar binnen schieten, dan sta je al 1 - 0 achter.
Hoezo niet dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat sowieso niet doen. als die uit is om je te naaien, dan niet dit soort berichten gaan sturen.
Wat kunnen ze me dan evt nog maken? Ze weten mn naam, telnr en waar ik werk...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:21 schreef zarGon het volgende:
Nummer blokkeren.
Verder geen aandacht aan schenken.
Weet je zeker dat je zwart op wit bewijs aan hem wil geven?quote:
Dit ten eerste.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:48 schreef brulaap112 het volgende:
Andere fiets kan natuurlijk niet, maar als je achteruit een parkeervak rijdt moet je iedereen voorlaten. Ook die niet opletten.
Lastigvallen, auto beschadigen, telefonisch lastigvallen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:22 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Wat kunnen ze me dan evt nog maken? Ze weten mn naam, telnr en waar ik werk...
Als jij zegt foto's te hebben druipt hij waarschijnlijk direct af.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:20 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Mijn kenteken hebben ze niet.
En als ik roep foto’s te hebben willen ze die natuurlijk zien...en dat gaat dus niet. Of ik moet ook gewoon n andere fiets op de foto zetten maarja...dat wordt n welles nietus spel waar ik geen zin in heb.
Welke aanrijding? Er is toch helemaal geen aanrijding geweest?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:15 schreef Jeltje het volgende:
Heb geen getuigen en was in n straat zonder camera’s of winkels. Het is zijn woord tegen het mijne.
Nou in mijn geval zou ik dit gewoon netjes met de verzekering regelen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:14 schreef t-star het volgende:
[..]
Hoe is dit dan verzekeringsfraude? Die fietser probeert toch geen verzekering op te lichten?
Je doelt dan op toegeven dat er een ongeluk was?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je zwart op wit bewijs aan hem wil geven?
Eenmaal gestuurd kun je niet meer terug.
Het was een jonge jongen. Zn pa zit nu achter mij aan voor geld. Zn pa klinkt beleefd aan de telefoon maar heb geen flauw idee wat voor iemand t verder is.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:38 schreef LXIV het volgende:
Dit is typisch iemand die na afloop thuis te horen krijgt dat hij een sukkel is geweest en het onderste uit de kan had moeten halen ivm dit ongeluk.
Wat was het voor type? Een beetje een gevaarlijk type waar je liever geen ruzie mee krijgt of eerder een sukkeltje?
Die pa wil er dus een slaatje uit slaan. Die jongen heeft dus op zijn kop gekregen om het niet uit te melken. Klinkt mij toch niet goed in de oren. Vraag me af of als je weigert hij nog steeds zo beleefd blijft.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:44 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Het was een jonge jongen. Zn pa zit nu achter mij aan voor geld. Zn pa klinkt beleefd aan de telefoon maar heb geen flauw idee wat voor iemand t verder is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |