quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:02 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik hoor waarschijnlijk morgen wat het bedrag is dat ze gaan claimen. Heb net even met een fietsenmaker gebeld en die gaat op basis van het filmpje en de foto's die ik heb gehad een indicatie geven van de herstelkosten, als de voorvork inderdaad vervangen moet worden maar ook als dat niet het geval is. Dat kan ik dan iig als uitgangspunt gebruiken.
Verder is de aanrijding onder werktijd gebeurd waardoor ik inmiddels ook contact heb gehad met mijn werkgever die daarvoor officieel aansprakelijk is. Zij gaan nog laten weten hoe dit verder af te handelen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:51 schreef Hallojo het volgende:
Als hij een foto van een andere fiets heeft gestuurd, zou ik een foto van een andere auto die compleet totall loss is sturen en zeggen dat je toch ook wat schade had. Kijken hoe ze daar op reageren.
Ineens met een andere (beschadigde) fiets aan komen kakken is geen oplichting? Tenminste, TS beweert dat het een andere fiets is.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:14 schreef t-star het volgende:
[..]
Hoe is dit dan verzekeringsfraude? Die fietser probeert toch geen verzekering op te lichten?
Die gaan niks doen. TS moet het via zijn verzekering (of nog beter: rechtsbijstand) uitvechten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:13 schreef RamboDirk het volgende:
Gewoon zeggen dat je het via de politie wil afhandelen omdat je het oneens bent. Gaat niks gebeuren verder.
Rijdt achteruit met auto tegen een fiets op is geen aanrijding? Wat is het dan wel?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:36 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Welke aanrijding? Er is toch helemaal geen aanrijding geweest?
Wie zegt dat? Misschien had ze wel een shirt aan van de Kruidvat, of bedrijfsbestickering op haar voertuig?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:25 schreef Krollie het volgende:
[..]
Waarom heb je hem in hemelsnaam verteld waar je werkt?
Dan heb je bij het inparkeren wel weer minder zicht dus rijd je hem misschien dan omver.quote:
Sowieso gaat die hele regel natuurlijk nergens over. Welke debiel heeft ooit bedacht dat de autorijder altijd schuld heeft? Dus als je aan een nieuwe fiets toe bent dan rijdt je gewoon even met 30 per uur tegen een auto aan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan heb je bij het inparkeren wel weer minder zicht dus rijd je hem misschien dan omver.
Gewoon wel opletten idd maar ook de rest zou en beetje op moeten letten.
Dat snap ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sowieso gaat die hele regel natuurlijk nergens over. Welke debiel heeft ooit bedacht dat de autorijder altijd schuld heeft? Dus als je aan een nieuwe fiets toe bent dan rijdt je gewoon even met 30 per uur tegen een auto aan?
Het ligt wel iets genuanceerder. Zie:quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sowieso gaat die hele regel natuurlijk nergens over. Welke debiel heeft ooit bedacht dat de autorijder altijd schuld heeft? Dus als je aan een nieuwe fiets toe bent dan rijdt je gewoon even met 30 per uur tegen een auto aan?
Je smartphone smartassquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb echt geen camera in mijn auto liggen
Oplichting van TS misschien wel, maar die kerel doet niets met een verzekeraar. Laat staan frauderen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ineens met een andere (beschadigde) fiets aan komen kakken is geen oplichting? Tenminste, TS beweert dat het een andere fiets is.
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:46 schreef t-star het volgende:
[..]
Oplichting van TS misschien wel, maar die kerel doet niets met een verzekeraar. Laat staan frauderen.
Nee maar het gaat er om dat kerel de boel flest, als alles legit was en de schade ook dan had TS er geen probleem mee gehad lijkt me.quote:
quote:
Met dit punt sta je sterk. Hij is met de fiets naar huis gereden met een kapotte voorvork en trapper? Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:54 schreef Jeltje het volgende:
[..]
In mijn beleving niet. Niet wat er nu geclaimt wordt...kapotte voorvork, wiel en trapper. Hij is er ook gewoon mee naar huis gefietst.
Er zijn genoeg defecten waarmee je kunt fietsen zonder dat je direct ontdekt dat er iets mis is. Zeker na een ongeval.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:45 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Met dit punt sta je sterk. Hij is met de fiets naar huis gereden met een kapotte voorvork en trapper? Lijkt me sterk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |