Van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws, Brother52quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, ook wel handig om te vertellen![]()
8 november beginnen
Nice!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
Thanks!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws, Brother52
Thanks!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
Thanks!quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
quote:
Thanks!quote:
Lekker snel ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
Mooi, hoef ik dat niet meer te proberen. * livelink streept van to do-lijstjequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Ben er vandaag ook achter gekomen dat inchecken op het station met de pas van mijn zorgverzekering niet werkt
Thanks!quote:
van harte gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
Thanks!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
Nu meneer ToT nog.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
En mevrouw ToT is ook net aangenomen!
Precies dezelfde baan, precies evenveel uren, maar veel dichter bij huis en makkelijker te bereiken.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
Precies dezelfde baan, precies evenveel uren, maar veel dichter bij huis en makkelijker te bereiken.
Ook al goed nieuws.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
van harte gefeliciteerd... goed nieuws mbt nieuwe banen!
Van harte gefeliciteerd voor mevrouw ToTquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
Dank, dank!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd voor mevrouw ToT
Gefeliciteerd, mw. ToT!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
Congratz!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
Vandaag is het goed nieuws dagquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Congratz!
Heeft er iemand nog slecht nieuws?
Thx!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Congratz!
Morgen heb ik een uitvaart.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Congratz!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Veel sterkte morgen, Melting.
quote:
Dank jullie.quote:
Zes...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Sterkte, Melting.
Mijn slechte nieuws van vandaag is dat de 6 op de keypad van mijn laptop het begeven heeft. Ook na schoonmaken e.d. vindt die toets dat hij moet staken. Gelukkig heb ik nog een goedkoop toetsenbordje.
het eten hier in het hotelquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Congratz!
Ik zou een camping gasstelletje kopen en op de kamer gaan koken.quote:
met misschien hier en daar iets ouders of jonger...quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 MadMaster - 70's, 80's & 90's...
Waarom gaan jullie dan niet ergens anders eten? Lekker een restaurantje pakken.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Even wat leven in de brouwerij brengen straks...
[..]
met misschien hier en daar iets ouders of jonger...
Wou net zeggen.. ik eet ook niet iedere avond op het hotel als ik vakantie heb... en al helemaal niet als er slecht eten is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie dan niet ergens anders eten? Lekker een restaurantje pakken.
Tijdens vakantie mag het best leuk en lekker zijn...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wou net zeggen.. ik eet ook niet iedere avond op het hotel als ik vakantie heb... en al helemaal niet als er slecht eten is.
Leuk en lekker?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens vakantie mag het best leuk en lekker zijn...
Net als met kerstquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, leuke entourage en lekkere gerechten...
eens kijken of de wifi het trekt hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Even wat leven in de brouwerij brengen straks...
[..]
met misschien hier en daar iets ouders of jonger...
Welcome!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Begonnen met luisteren en hoor de intro tune
Ik kook dan altijd voor mijn ouders en schoonouders op kerstavond, vind ik gezellig.. heel de familie samen, zeker als we straks kinderen hebben.quote:
Ik ga nog steeds met Kerst naar mijn ouders om daar te eten. Dat vind ik ook heel gezelllig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik kook dan altijd voor mijn ouders en schoonouders op kerstavond, vind ik gezellig.. heel de familie samen, zeker als we straks kinderen hebben.
Oh ja ik ook, eerste en tweede kerstdag aan beide kantenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds met Kerst naar mijn ouders om daar te eten. Dat vind ik ook heel gezelllig.
een avond lekker en heel goed uiteten en een avond kaasfondue. Simpel en lekker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik kook dan altijd voor mijn ouders en schoonouders op kerstavond, vind ik gezellig.. heel de familie samen, zeker als we straks kinderen hebben.
quote:
quote:
Beter even hier dan daar nu gok ik.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voedsel voor gedachtes.... BURP sorry net gegeten al
Waar is daar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beter even hier dan daar nu gok ik.
MEN.quote:
Willen jullie meer of minder gedachtes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of je dan nu juist meer of minder gedachten moet hebben eigenlijk.
Voedsel in ruil voor gedachten of voedsel om gedachten te voeden?
Ik ben een oude lul, na de eerste albums vond ik er zelden nog maar iets leuks aan...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het optreden laatst in Ziggo Dome was wel tof.
welkomquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het optreden laatst in Ziggo Dome was wel tof.
De oudere nummers waren dan ook de succesvolste tijdens het concert. Maar was wel tof dat er ook best veel mensen van <30 warenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul, na de eerste albums vond ik er zelden nog maar iets leuks aan...
Daar kijkt ik niet naarquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct: MadMaster plays Robert Palmer - Johnny and Mary
Wel van Cheryl...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was geen verzoekje hoor![]()
Trio of DOF zou wel tof zijn
Ik wel. Vind het echt een verademing dat ik niet hoef te raden soms.quote:
Helaas wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ook alweer jaren dood, deze vent.
Was de Karaoke versie voor Henk, maar die viel niet in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:23 schreef livelink het volgende:
Hij blijft een beetje hangen volgens mij.
Echt zo'n spelbreker, die Henkquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was de Karaoke versie voor Henk, maar die viel niet in.
Helaas, ik heb het geprobeerd...
ik hatte mitgesungen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was de Karaoke versie voor Henk, maar die viel niet in.
Helaas, ik heb het geprobeerd...
Voor The Beatles mag je uitzonderingen makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pis even 3 jaar naast de pot (1967), maar ik vond dit ook wel weer eens de moeite waard...
En dan is het nog niet eens de Halloween uitzending van volgende week...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:32 schreef ok01 het volgende:
Ik weet nog dat ik vroeger op een of andere manier heel bang was voor dit nummer![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens de Halloween uitzending van volgende week...
Ik haal m'n kat er vast bijquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel luisteren dan uiteraard, maar niet alleen...
Groet!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:45 schreef anotherRandomdude het volgende:
MadMaster bedankt voor het draaien tot op heden, maar ik ben er vandoor.
Voor de overige luisteraars nog een prettige avond
ik speelde dit ooit met mijn eerste bandquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Eén van mijn eerste concerten.
Door dit...
succes morgen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:45 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:45 schreef anotherRandomdude het volgende:
Schots nu!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
We zijn een beetje in de britse hoek aanbeland.
Doet jouw 9 het niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
De dag die niet genoemd mag worden is nu ook op R40 bijna voorbij
Mijn vinger doet het waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet jouw 9 het niet?
Bij Spijker is het de 6...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |