quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Even wat leven in de brouwerij brengen straks...
[..]
met misschien hier en daar iets ouders of jonger...
Wou net zeggen.. ik eet ook niet iedere avond op het hotel als ik vakantie heb... en al helemaal niet als er slecht eten is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie dan niet ergens anders eten? Lekker een restaurantje pakken.
Tijdens vakantie mag het best leuk en lekker zijn...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wou net zeggen.. ik eet ook niet iedere avond op het hotel als ik vakantie heb... en al helemaal niet als er slecht eten is.
Leuk en lekker?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens vakantie mag het best leuk en lekker zijn...
Net als met kerstquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, leuke entourage en lekkere gerechten...
eens kijken of de wifi het trekt hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Even wat leven in de brouwerij brengen straks...
[..]
met misschien hier en daar iets ouders of jonger...
Welcome!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Begonnen met luisteren en hoor de intro tune
Ik kook dan altijd voor mijn ouders en schoonouders op kerstavond, vind ik gezellig.. heel de familie samen, zeker als we straks kinderen hebben.quote:
Ik ga nog steeds met Kerst naar mijn ouders om daar te eten. Dat vind ik ook heel gezelllig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik kook dan altijd voor mijn ouders en schoonouders op kerstavond, vind ik gezellig.. heel de familie samen, zeker als we straks kinderen hebben.
Oh ja ik ook, eerste en tweede kerstdag aan beide kantenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds met Kerst naar mijn ouders om daar te eten. Dat vind ik ook heel gezelllig.
een avond lekker en heel goed uiteten en een avond kaasfondue. Simpel en lekker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik kook dan altijd voor mijn ouders en schoonouders op kerstavond, vind ik gezellig.. heel de familie samen, zeker als we straks kinderen hebben.
quote:
quote:
Beter even hier dan daar nu gok ik.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voedsel voor gedachtes.... BURP sorry net gegeten al
Waar is daar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beter even hier dan daar nu gok ik.
MEN.quote:
Willen jullie meer of minder gedachtes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of je dan nu juist meer of minder gedachten moet hebben eigenlijk.
Voedsel in ruil voor gedachten of voedsel om gedachten te voeden?
Ik ben een oude lul, na de eerste albums vond ik er zelden nog maar iets leuks aan...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het optreden laatst in Ziggo Dome was wel tof.
welkomquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het optreden laatst in Ziggo Dome was wel tof.
De oudere nummers waren dan ook de succesvolste tijdens het concert. Maar was wel tof dat er ook best veel mensen van <30 warenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul, na de eerste albums vond ik er zelden nog maar iets leuks aan...
Daar kijkt ik niet naarquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct: MadMaster plays Robert Palmer - Johnny and Mary
Wel van Cheryl...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was geen verzoekje hoor![]()
Trio of DOF zou wel tof zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |