Hé, dit is Fok!, niet een ander SM-kanaal...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad. Binnenkort naar Utrecht voor een proeverij, zag ik.
Van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws, Brother52quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, ook wel handig om te vertellen![]()
8 november beginnen
Nice!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
Thanks!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws, Brother52
Thanks!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
Thanks!quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
quote:
Thanks!quote:
Lekker snel ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
Mooi, hoef ik dat niet meer te proberen. * livelink streept van to do-lijstjequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Ben er vandaag ook achter gekomen dat inchecken op het station met de pas van mijn zorgverzekering niet werkt
Thanks!quote:
van harte gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
Thanks!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
Nu meneer ToT nog.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
En mevrouw ToT is ook net aangenomen!
Precies dezelfde baan, precies evenveel uren, maar veel dichter bij huis en makkelijker te bereiken.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
Precies dezelfde baan, precies evenveel uren, maar veel dichter bij huis en makkelijker te bereiken.
Ook al goed nieuws.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
van harte gefeliciteerd... goed nieuws mbt nieuwe banen!
Van harte gefeliciteerd voor mevrouw ToTquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
Dank, dank!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd voor mevrouw ToT
Gefeliciteerd, mw. ToT!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
Congratz!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
Vandaag is het goed nieuws dagquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Congratz!
Heeft er iemand nog slecht nieuws?
Thx!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Congratz!
Morgen heb ik een uitvaart.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Congratz!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Veel sterkte morgen, Melting.
quote:
Dank jullie.quote:
Zes...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Sterkte, Melting.
Mijn slechte nieuws van vandaag is dat de 6 op de keypad van mijn laptop het begeven heeft. Ook na schoonmaken e.d. vindt die toets dat hij moet staken. Gelukkig heb ik nog een goedkoop toetsenbordje.
het eten hier in het hotelquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Congratz!
Ik zou een camping gasstelletje kopen en op de kamer gaan koken.quote:
met misschien hier en daar iets ouders of jonger...quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 MadMaster - 70's, 80's & 90's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |