Van harte gefeliciteerd voor mevrouw ToTquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
En mevrouw ToT is ook net aangenomen!
Precies dezelfde baan, precies evenveel uren, maar veel dichter bij huis en makkelijker te bereiken.

Dank, dank!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd voor mevrouw ToT

Gefeliciteerd, mw. ToT!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:
Precies dezelfde baan, precies evenveel uren, maar veel dichter bij huis en makkelijker te bereiken.

Congratz!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:

Vandaag is het goed nieuws dagquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Congratz!
Heeft er iemand nog slecht nieuws?

Thx!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Congratz!

Morgen heb ik een uitvaart.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Congratz!

Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef ToT het volgende:

quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Veel sterkte morgen, Melting.
quote:
Dank jullie.quote:

Zes...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Sterkte, Melting.
Mijn slechte nieuws van vandaag is dat de 6 op de keypad van mijn laptop het begeven heeft. Ook na schoonmaken e.d. vindt die toets dat hij moet staken. Gelukkig heb ik nog een goedkoop toetsenbordje.

het eten hier in het hotelquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Congratz!

Ik zou een camping gasstelletje kopen en op de kamer gaan koken.quote:

met misschien hier en daar iets ouders of jonger...quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 MadMaster - 70's, 80's & 90's...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |