Dat is balen! Vriendelijk gevraagd of het ook anders kan ? Je bent n paar dagen weg en dat moet gewoon goed zijnquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:57 schreef Symphonic het volgende:
@Elfje, we zitten in Duitsland, niet ver over de grens en kennelijk is al het personeel Nederlands en we hebben zelden zo’n zielig buffet meegemaakt. Het is voor ons al snel goed, maar als je beloofde 3-gangen diner bestaat uit groentecremesoep waar ze de groentes in vergeten zijn, zo uit een zakje..., bakken met doodgekookte groente en wat soorten vlees en als toetje een klein schaaltje bosvruchtenyoghurt, dan gaan we wel huilen. Oh en er is saus bij: bij het buffet staat een fles ketchup en ernaast staan twee borden met een kwak mayonaise. Er is echt aandacht aan besteed, dat zie je zo
Ik zou zeggen, geniet er van!quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:57 schreef Symphonic het volgende:
@Elfje, we zitten in Duitsland, niet ver over de grens en kennelijk is al het personeel Nederlands en we hebben zelden zo’n zielig buffet meegemaakt. Het is voor ons al snel goed, maar als je beloofde 3-gangen diner bestaat uit groentecremesoep waar ze de groentes in vergeten zijn, zo uit een zakje..., bakken met doodgekookte groente en wat soorten vlees en als toetje een klein schaaltje bosvruchtenyoghurt, dan gaan we wel huilen. Oh en er is saus bij: bij het buffet staat een fles ketchup en ernaast staan twee borden met een kwak mayonaise. Er is echt aandacht aan besteed, dat zie je zo
ik vrees dat dit het maximaal haalbare is hier.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is balen! Vriendelijk gevraagd of het ook anders kan ? Je bent n paar dagen weg en dat moet gewoon goed zijn
zoveel emotie, zoveel expressie!quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje zielig
Moeten we voedselpakketten toesturen?quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vrees dat dit het maximaal haalbare is hier.
Een gezin (3 personen) dat aangaf geen varkensvlees te eten kregen voor 18 personen ander voedsel op tafel gekwakt. Die mensen wisten niet waar ze kijken moesten.
Mijn oma zou trouwens alsnog geklaagd hebben dat de spruitjes niet gaar waren.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Heerlijkquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Kusje!quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik grüß eben mee uit DE naar NL
Ok stiekem wilde ik je gewoon een kusje komen geven. Ik had dit topic een paar dagen geleden nav een dm van moemoe () in mijn at gezet maar er nog helemaal niet aan toe gekomen.
Ik moet ook maar eens de radio aan gaan zetten vanavond ofzoot.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:11 schreef ToT het volgende:
Ff snel 2 fotootjes!Nahw!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen livelink.quote:
Dat zou vreemd zijn. Ik hoor R.E.M. nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 06:54 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom krijg ik Sander de Heer Sublime FM reclame? Wat is dat voor een zender
Hier op FOK, dombo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn. Ik hoor R.E.M. nu.
En nu Stereophonics.
Ik wens op een normale manier aangesproken te worden, of anders niet.quote:
Ja, daarom was ik nu pas om 06.30 op in plaats van om 05.30.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 06:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Had je zoon deze week geen vakantie, zodat je wat uit kon slapen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik nu pas om 06.30 op in plaats van om 05.30.
Gisteren om 06.00. En zelfs dat half uurtje extra scheelt al zo enorm. Ik blijf moeite houden met 05.30. Hoe laat gaat jouw wekker eigenlijk?
Goedemorgen Mad. Binnenkort naar Utrecht voor een proeverij, zag ik.quote:
quote:
Het blijkt een afscheidsbijeenkomst te zijn. We moeten er om 19:30 uur zijn. We hebben nog even...quote:
En nu: Soldiers Of Core - Fuckin Nuts (Original Mix)quote:
Oh ja, ook wel handig om te vertellenquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, ook wel handig om te vertellen![]()
8 november beginnen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
Congratz!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
8 november beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |