abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182676248
quote:
U probeert de sfeer weer een beetje terug te krijgen? *O*
pi_182676282
Waar ik helemaal DUBBEL van kan klappen is deze combi:

Hilarisch toch! :D :'( :D
L2B's Mixcloud
pi_182676299
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waar ik helemaal DUBBEL van kan klappen is deze combi: [ afbeelding ] [ afbeelding ]

_O- Dude! :D
pi_182676302
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:56 schreef ToT het volgende:

[..]

U probeert de sfeer weer een beetje terug te krijgen? *O*
Was het weg dan? :'( :D :'(
L2B's Mixcloud
pi_182676370
Of hebben jullie liever dat het over iets anders gaat? :@ Vakantie of zo. Of ehm, dat de achterneef van Willem van de overburen een kat heeft gevonden?
L2B's Mixcloud
pi_182676443
Nu ga ik even verder met hand in eigen boezem steken, dag!
L2B's Mixcloud
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:02:44 #83
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182676449
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of hebben jullie liever dat het over iets anders gaat? :@ Vakantie of zo. Of ehm, dat de achterneef van Willem van de overburen een kat heeft gevonden? [ afbeelding ]
pi_182676500
quote:
Mag ik nog antwoord of je opmerking over mij gaat?
pi_182676646
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Jammer dat je dat tijdverspilling vind ik vind dat namelijk niet. Ik probeer mijn modden ook te verbeteren en luister ook zeker naar wat er gebeurt. Daardoor is bijvoorbeeld riazop behoorlijk ingedamt hij post niet buiten zijn paar niches (iig op MUZ) en daar blijft hij binnen de door ons gestelde lijnen. Dat betekent ontopic en acceptabel, het maakt niet uit wie die post zou posten ze zouden blijven staan. In jouw geval is ria ook eenvoudig te ontwijken door drie topics niet meer te lezen. En te accepteren dat er artiesten die je niet kent in het overlijden topic staan.

De oplossing die je aandraagt namelijk riazop bannen zet geen zoden aan de dijk want dat is niet houdbaar. Dan is hij er twee dagen af en dan komt hij terug en dan?

Kortom we moeten roeien met de riemen die we hebben en daarmee proberen we zo hard mogelijk vooruit te komen.
Twee dagen eraf? Die vent moet gewoon een permban krijgen. Conform artikel 7a van de algemene voorwaarden van FOK! En ik ga niet eens zeggen dat je dat niet als een oproep moet beschouwen, omdat ik dan zélf een ban krijg. Het is namelijk wél een oproep, heel concreet.

Ik heb je al 100 keer uitgelegd dat de man geen oprechte MUZ-user is die post over zijn werkelijke smaak, maar dat hij hier puur met een commercieel oogmerk post. Ik heb een stapel aan bewijs aangedragen, maar per saldo doen jullie er niks mee en handhaven jullie de eigen regels/voorwaarden niet eens. Daarom zei ik al: verspilde energie. :W
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:10:01 #86
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182676683
quote:
15s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:39 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

[..]

Sorry als dit over mij gaat... ik ben misschien te lang doorgegaan met capslock grapjes of iets.
Even je reactie niet gezien in de postgolf, maar ja, vwb je Capslock gereutel sloeg het op jou.
Ik heb vanmorgen als eerste daarop gereageerd, daarna volgden er anderen, met Spijkerbroek als laatste.
Je reactie op hem vond ik niet zo fraai en dus gaf ik 'm gelijk.

Daarnaast zijn er soms andere personen die hier ineens hun heil denken te moeten vinden, soms ook mods. Helaas gedragen die zich niet altijd als zodanig, zoals gezegd...
pi_182676791
Zou fijn zijn als er mensen direct, eventueel bij voorkeur op dm aangesproken werden op gedrag wat stoort.
Want nu kan iedereen ervan mee genieten, is de sfeer er hier niet beter op én moeten we gissen over wie het nou gaat, waarschijnlijk over mijn ietwat kinderachtige gedrag met capslock dag. Nogmaals sorry dan. Ik ben een van de jongste hier en het mentale/leeftijds verschil komt nog weleens boven kijken.

Mensen incompetent en te zwak noemen om
Blauw geverfd te worden vind ik super kut, of het nou om mij gaat of niet.
Wij zijn niet beter of slechter dan de rest...

Laten we het gezellig houden hier, met de mensen die er nog over zijn.
One love.
O+

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2018 20:19:07 ]
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:15:48 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182676870
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Zou fijn zijn als er mensen direct, eventueel bij voorkeur op dm aangesproken werden op gedrag wat stoort.
Want nu kan iedereen ervan mee genieten, is de sfeer er hier niet beter op én moeten we gissen over wie het nou gaat, waarschijnlijk over mijn ietwat kinderachtige gedrag met capslock dag. Nogmaals sorry dan. Ik ben een van de jongste hier en het mentale/leeftijds verschil komt nog weleens boven kijken.

One love.
O+
^O^ Klaar!
pi_182677013
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:13 schreef Charlotte3 het volgende:

One love.
O+
^O^
pi_182677104
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waar ik helemaal DUBBEL van kan klappen is deze combi: [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Godver _O- _O-
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:30:50 #91
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_182677219
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:31:51 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182677247
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:13 schreef Charlotte3 het volgende:

Nog even over je edit:
Dat noemen van dat 'blauw' door mij ging niet zo zeer over jou, maar vooral over de diverse personen met die kleur die hier af en toe even langs hoppen omdat er hier nog wel regelmatig (normaal) gepost wordt, wat kennelijk via de Active Topics een trigger is om dan hier maar te gaan 'posten'.

Ik heb vanmorgen wel bewust gezegd dat ik wist dat je je volwassen kon gedragen.
Dat was mijn manier om luchtig iets aan je kenbaar te maken...
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:33:12 #93
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182677284
quote:
Ga je nu al mijn foto's en afbeeldingen gebruiken om topics te starten? :D
Maar dank voor het compliment, zo vat ik het maar op...
  Moderator maandag 22 oktober 2018 @ 20:33:30 #94
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182677297
quote:
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:35:05 #95
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_182677345
quote:
11s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:33 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ga je nu al mijn foto's en afbeeldingen gebruiken om topics te starten? :D
Maar dank voor het compliment, zo vat ik het maar op...
Ja, maar die van Mallorca had nieuwswaarde en dit hoort toch gewoon thuis in FEE :+
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_182677480
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:31 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Nog even over je edit:
Dat noemen van dat 'blauw' door mij ging niet zo zeer over jou, maar vooral over de diverse personen met die kleur die hier af en toe even langs hoppen omdat er hier nog wel regelmatig (normaal) gepost wordt, wat kennelijk via de Active Topics een trigger is om dan hier maar te gaan 'posten'.

Ik heb vanmorgen wel bewust gezegd dat ik wist dat je je volwassen kon gedragen.
Dat was mijn manier om luchtig iets aan je kenbaar te maken...
Aha, oke. :)
pi_182677506
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu ga ik even verder met hand in eigen boezem steken, dag!
Lucky, wat is de code van die wink smiley? Of is dat een afbeelding van elders die je hier plakt?
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:43:19 #98
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_182677616
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:40 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Lucky, wat is de code van die wink smiley? Of is dat een afbeelding van elders die je hier plakt?
afbeelding van elders

Gewoon bookmarken die hap: https://i.imgur.com/rTgaVFV.gif
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:45:30 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:57:50 #100
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_182678019
@Elfje, we zitten in Duitsland, niet ver over de grens en kennelijk is al het personeel Nederlands en we hebben zelden zo’n zielig buffet meegemaakt. Het is voor ons al snel goed, maar als je beloofde 3-gangen diner bestaat uit groentecremesoep waar ze de groentes in vergeten zijn, zo uit een zakje..., bakken met doodgekookte groente en wat soorten vlees en als toetje een klein schaaltje bosvruchtenyoghurt, dan gaan we wel huilen. Oh en er is saus bij: bij het buffet staat een fles ketchup en ernaast staan twee borden met een kwak mayonaise. Er is echt aandacht aan besteed, dat zie je zo :Y)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')