Helaas wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ook alweer jaren dood, deze vent.
Was de Karaoke versie voor Henk, maar die viel niet in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:23 schreef livelink het volgende:
Hij blijft een beetje hangen volgens mij.
Echt zo'n spelbreker, die Henkquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was de Karaoke versie voor Henk, maar die viel niet in.
Helaas, ik heb het geprobeerd...
ik hatte mitgesungen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was de Karaoke versie voor Henk, maar die viel niet in.
Helaas, ik heb het geprobeerd...
Voor The Beatles mag je uitzonderingen makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pis even 3 jaar naast de pot (1967), maar ik vond dit ook wel weer eens de moeite waard...
En dan is het nog niet eens de Halloween uitzending van volgende week...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:32 schreef ok01 het volgende:
Ik weet nog dat ik vroeger op een of andere manier heel bang was voor dit nummer![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens de Halloween uitzending van volgende week...
Ik haal m'n kat er vast bijquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel luisteren dan uiteraard, maar niet alleen...
Groet!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:45 schreef anotherRandomdude het volgende:
MadMaster bedankt voor het draaien tot op heden, maar ik ben er vandoor.
Voor de overige luisteraars nog een prettige avond
ik speelde dit ooit met mijn eerste bandquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Eén van mijn eerste concerten.
Door dit...
succes morgen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:45 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:45 schreef anotherRandomdude het volgende:
Schots nu!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
We zijn een beetje in de britse hoek aanbeland.
Doet jouw 9 het niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
De dag die niet genoemd mag worden is nu ook op R40 bijna voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |