Phosphorescent heeft ook een nieuw album.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 22:48 schreef Moody het volgende:
Jullie hebben de afgelopen maanden ook niet echt moeite gedaan om de openingspost te updaten ofzo. Stelletje poepzakken ook...
Die plaat was zo goed, moeilijk te evenaren. Ik vind de nieuwe wel oke, moet 'em nog een paar keer draaien om nummers te kunnen onderscheidenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:57 schreef Norrage het volgende:
Kurt...sinds Waking on a pretty daze vind ik hem niet meer echt relevant eigenlijk. Alles klinkt hetzelfde....Zo ook deze plaat. Volledig inwisselbaar.
Met courtney was t nog wel watquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:57 schreef Norrage het volgende:
Kurt...sinds Waking on a pretty daze vind ik hem niet meer echt relevant eigenlijk. Alles klinkt hetzelfde....Zo ook deze plaat. Volledig inwisselbaar.
Ja, dat idee had ik af en toe ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:10 schreef Heufd het volgende:
Meer mensen bij Beach House in Tivoli gisteren? Ik had het idee dat Victoria Legrand niet helemaal goed bij stem was.
Ik verwacht een stukje bloated software die in alle opzichten allang is ingehaald door andere diensten, of ben ik nu te negatiefquote:
Mijn voorspelling:quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:55 schreef Norrage het volgende:
Maar gaat dat werken in de huidige spotify cultuur??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Ik gebruik Spotify ook maar heel af en toe. Meeste toch gewoon itunes voor playlists en (jawel!) Winamp als ik even snel iets los wil luisteren vanaf mijn harde schijf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:55 schreef Norrage het volgende:
winamp...ik snapte nog steeds niet waarom men dat uberhaupt handig vond om te gebruiken....maar goed, ik ben dan ook een mac-gebruiker.
Maar gaat dat werken in de huidige spotify cultuur??
Ik had ook alles gedigitaliseerd, maar ben toch helemaal overstag gegaan naar Spotify sinds ik een stereo heb die SPotify erin geintegreerd heeft...quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik gebruik Spotify ook maar heel af en toe. Meeste toch gewoon itunes voor playlists en (jawel!) Winamp als ik even snel iets los wil luisteren vanaf mijn harde schijf.
Ik heb al zo'n belachelijk grote collectie (die ik ook volledig heb gedigitaliseerd, tot aan het niet-digitaal-bestaande vinyl toe) dat Spotify voor mij eigenlijk enkel meerwaarde heeft om in te luisteren op concerten waar ik geen platen van heb, of om wat nieuwe dingen te ontdekken.
Mja. Ik ben door mijn apple devices and rekordbox (voor pioneer draaitafels) weer vooral aan iTunes gekoppeld, dus ik ken het gevoel als hardware ineens je geluidssoftware bepaalt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had ook alles gedigitaliseerd, maar ben toch helemaal overstag gegaan naar Spotify sinds ik een stereo heb die SPotify erin geintegreerd heeft...
Dus ik kende het gevoel, maar dus toch overstag gegaan.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:30 schreef Gehenna het volgende:
Hier eigenlijk fans van Current 93? Ben nu hun nieuwe album 'The Light is Leaving Us All' aan het luisteren, maar damn. Deze klinkt weer als een blijvertje
Ja! Fijne plaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:25 schreef Z het volgende:
Connan Mockasin heeft een nieuwe plaat (Jassbusters). PF vind 'm te vaag. Daar heb ik geen last van. Heerlijk plaatje.
Hit & miss, soms is het fantastisch maar het kan ook dodelijk saai zijn af en toe. Zal die nieuwe eens luisteren.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:30 schreef Gehenna het volgende:
Hier eigenlijk fans van Current 93? Ben nu hun nieuwe album 'The Light is Leaving Us All' aan het luisteren, maar damn. Deze klinkt weer als een blijvertje
Ik heb wel een zwak voor hun. Maar deze heeft weer iets unieks, ik denk dat dit mijn favoriet is sinds Black Ships ate the Skyquote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:02 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Hit & miss, soms is het fantastisch maar het kan ook dodelijk saai zijn af en toe. Zal die nieuwe eens luisteren.
Lekker jaquote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:25 schreef Z het volgende:
Connan Mockasin heeft een nieuwe plaat (Jassbusters). PF vind 'm te vaag. Daar heb ik geen last van. Heerlijk plaatje.
quote:
Gaaf! Het tweede nummer is al echt fantastisch:quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:34 schreef Norrage het volgende:
Een nieuwe Francis Harris
Van deze wereldplaat van paar jaar terug:
Ja prachtig weerquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:00 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Gaaf! Het tweede nummer is al echt fantastisch:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
The National een "nieuwe" hype? Die proberen ze echt al jaren door onze strot te duwen - ik kan me ze nog herinneren van de "new music section" waar AudioGalaxy 4 jaar geleden of zo hun hachje probeerden te redden tegenover de RIAA, een desperate lange neus van "zie je wel, we promoten wel degelijk goede, nieuwe muziek!". Vond er toen al niet veel aan, alleen. Cold Girl Fever heette het nummer, geloof ik.
Dit geldt nog steeds wel een beetje hoor, ik vind the national wat dat betreft eigenlijk een net-niet bandje. Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken (al heb ik persoonlijk Boxer wel omarmd)quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:30 schreef Grobbel het volgende:
Wel een heel grappig topic om terug te lezen overigens.
[..]
The National op plaat is ook te saai geworden. Alle nummers klinken na 1 luisterbeurt al goed, zonder uitzondering. Het kabbelt voort i.p.v. dat het groeit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit geldt nog steeds wel een beetje hoor, ik vind the national wat dat betreft eigenlijk een net-niet bandje. Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken (al heb ik persoonlijk Boxer wel omarmd)
Het minderdeel kende ik en die eerste vind ik het best uit de lijst. Wist niet dat Low een nieuwe had. Meteen ff opzettenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 20:18 schreef EP3 het volgende:
10 pareltjes die hier veel indruk hebben gemaakt, Moody:
Het merendeel ken je ms al. En met de rest kan je ws geen reet,.
Nooit van gehoord, snel luisteren! Ik hoor er namelijk veel goede dingen overquote:Op maandag 22 oktober 2018 02:14 schreef Gehenna het volgende:
Wauw, kacey musgraves was live echt leuk vanavond.
Aan de zoete kant maar wel mooi.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, snel luisteren! Ik hoor er namelijk veel goede dingen over
Zoete country pop, normaal krijg ik daar vooral jeuk van, maar dit klikt behoorlijkquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, snel luisteren! Ik hoor er namelijk veel goede dingen over
Wel een beetje heel erg poppy, maar klinkt niet onaardigquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zoete country pop, normaal krijg ik daar vooral jeuk van, maar dit klikt behoorlijk
En gewoon erg sympathiek persoon, plus een heel zaal die alles mee zingt (en niet eens valsquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel een beetje heel erg poppy, maar klinkt niet onaardigKan me voorstellen dat het live wat overtuigender is.
Ah, leuk. Het debuut heb ik laatst nog geluisterd voor de Fok album top 100. En dat klonkt nog steeds goed. Ik had daar nooit een tweede album van verwacht.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:52 schreef Handleiding het volgende:
https://oor.nl/news/nieuw(...)-queen-aangekondigd/
Goed nieuws
Vond die show ook gaaf.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:10 schreef Aisumasen het volgende:
Wat hoor ik nu allemaal... The Good, The Bad & The Queen is mijn favoriete Albarn side-project. En de Lowlands-show met Paul Simonon 11 jaar terug was onvergetelijk.
Het self-titled nummer is ook echt geweldig.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:10 schreef Aisumasen het volgende:
Wat hoor ik nu allemaal... The Good, The Bad & The Queen is mijn favoriete Albarn side-project. En de Lowlands-show met Paul Simonon 11 jaar terug was onvergetelijk.
Ja toen was ik bij Bondo Do Rolequote:Op maandag 22 oktober 2018 21:10 schreef Aisumasen het volgende:
Wij zaten toen af te zien bij Damien Rice in het alphavak in afwachting van... The Killers.quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja toen was ik bij Bondo Do Role
Oef, ik wist zelfs toen al dat The Killers edelkitsch isquote:Op maandag 22 oktober 2018 22:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wij zaten toen af te zien bij Damien Rice in het alphavak in afwachting van... The Killers.
Ik wil het er niet meer over hebben. Toen waren The Killers nog hip, heus waar.
Ik zou daarna nog Sigur Ros gaan zien. Mijn eerste keer, open mond enzo.quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:35 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Oef, ik wist zelfs toen al dat The Killers edelkitsch is. Maar ook ik moet me schamen, want ik moest net opzoeken waarvoor ik ook alweer in hemelsnaam zo'n wereldshow heb moeten verlaten tijdens het laatste nummer en het was voor... Basement Jaxx.
Ik kan Sigur Ros zo gauw niet ontdekken in het blokkenschema? Ik meen dat ik die ook ooit op Lowlands heb gezien (meerdere malen zelfs), maar denk dat het een ander jaar was.quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:37 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ik zou daarna nog Sigur Ros gaan zien. Mijn eerste keer, open mond enzo.
En Tool en Arcade Fire volgens mij de dag erna.
Ow was 2008. Ik ging twee jaar achter elkaarquote:Op maandag 22 oktober 2018 22:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik kan Sigur Ros zo gauw niet ontdekken in het blokkenschema? Ik meen dat ik die ook ooit op Lowlands heb gezien (meerdere malen zelfs), maar denk dat het een ander jaar was.
http://www.lowlove.nl/historie/lowlands-2007/
In dit geval Basement Jaxx, dus ach.quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach zo slecht waren die eerste 2 platen van The Killers nog niet, maar op Lowlands was er vast wat beters te zien
Ik heb ze helaas dan weer 1 tour later gezien, toen waren ze wel echt al op hun retour.quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In dit geval Basement Jaxx, dus ach.Uiteindelijk is het ook de enige keer geweest dat ik The Killers heb gezien, en ondanks alle filler staan er toch een reeks ijzersterke popsongs op die eerste paar platen. Prima dat ik het een keer heb kunnen afvinken.
Had zeker niet bij een latere tour moeten gebeuren...
Ja, dat was een van de beste shows van dat jaar. Was ook hun enige optreden met dit project in NL toch?quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:10 schreef Aisumasen het volgende:
Gelukkig, beetje tegengas ondertussen, schrok al. 'Mr. Whippy' met Eslam Jawaad was ook erg goed. Ja, sowieso maar één tour natuurlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2018 23:12 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, dat was een van de beste shows van dat jaar. Was ook hun enige optreden met dit project in NL toch? [..]
Ja 2010 was ik ook. Was inderdaad indrukwekkend. Daarna is het achteruit gegaan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 23:24 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Gelukkig, beetje tegengas ondertussen, schrok al. 'Mr. Whippy' met Eslam Jawaad was ook erg goed. Ja, sowieso maar één tour natuurlijk.
Heb het tot Lowlands dit jaar het kunnen volhouden om Damon Albarn eenmalig met elk project te zien: 1 keer The Good, The Bad & The Queen, 1 keer Gorillaz, 1 keer Blur, 1 keer Bobby Womack en 1 keer solo. Voor de vorm nu dus een tweede keer met Gorillaz gezien, maar dat is dan weer een project waar ík niet veel mee heb. Er was deze tour sowieso niet te tippen aan de 2010 line-up met wederom Bobby Womack, half The Clash (Mick Jones en Paul Simonon) en als gasten Little Dragon en Neneh Cherry en ook toen al De La Soul.
Ja, maar live is het een puinzooi van hyperactieve botsautootjes-ellende. Echt verschrikkelijk vermoeiend.quote:
Ik hield het op die lowlands ook niet lang vol bij hunquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, maar live is het een puinzooi van hyperactieve botsautootjes-ellende. Echt verschrikkelijk vermoeiend.
O, dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, maar live is het een puinzooi van hyperactieve botsautootjes-ellende. Echt verschrikkelijk vermoeiend.
Dat album van toevallig van de week gedraaid, wist niet eens dat het splinternieuw was toen. Maar inderdaad, wat ruk allemaal. Het is niet erg dat ze als Led Zeppelin klinken, LZ vind ik namelijk erg tof. Maar ze klinken als een slechte, saaie, niet grappige parodie..quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:44 schreef Grobbel het volgende:
Fijn wakker worden zo. De eerste heerlijke afbraaksessie van Pitchfork in jáááren.
https://pitchfork.com/rev(...)f-the-peaceful-army/
Wel met leuke danseressenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Afzien bij Damien Rice?? Wat is jou probleem?quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wij zaten toen af te zien bij Damien Rice in het alphavak in afwachting van... The Killers.
Ik wil het er niet meer over hebben. Toen waren The Killers nog hip, heus waar.
Het hebben van een andere muzieksmaak dan Leonos, blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Afzien bij Damien Rice?? Wat is jou probleem?
Dat kan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het hebben van een andere muzieksmaak dan Leonos, blijkbaar.
Ok. Andere smaak indeedquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat kan.![]()
Nieuwe Ting Tings
Nieuwe Razorlight
Nieuwe Tom Odell
Had ik ook altijd wel, maar ik zou even doorluisteren. Dat tweede deel van het nieuwe album is wel echt heel goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:09 schreef EP3 het volgende:
Ik weet echt niet waarom, maar ik heb van Robyn nooit meer dan 3 nummers achtereen kunnen luisteren. Eigenlijk vind ik 2 al teveel. Dat derde nummer vraagt hier om bijna bovenmenselijke wilskracht. Ik ben dan ook kapot, nu.
Ik heb het een beetje met Julia geschoten sinds ik haar live had gezien. Wat een chagrijning emotieloos concert was dat. Echt balen. Sindsdien van haar nooit meer een plaat opgezetquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:43 schreef Xrenity het volgende:
Heb ik ook wel, ja.
Anyway, nieuwe Thom Yorke en Unknown Mortal Orchestra
En Julia Holter, maar die heb ik nog niet geluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |