quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is een positieve bijdrage aan dit forum. Een beetje discussie, een beetje inhoud. Eng allemaal op een forum. Jouw oeuvre bestaat uit het met GGMM jagen op spelfoutjes, v-v-vier op een rij dm'en naar Lans, het posten van dagcijfers, het ieder uur spammen over die kansloze VBL SC-app en updates over die droevige peperplantjes van je.
Een applaus voor je geweldige bijdrage.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sowieso is 90% van de bans onzinnig. Gewoon geilen op machtquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, maar tegenwoordig worden users gebanned zonder dat ze een waarschuwing of wat dan ook krijgen. Dat slaat gewoon nergens op.
Pak een willekeurige hbo-opleiding waar mensen zich vooral heel interessant wanen door veel te zwetsen. Als je trouwens nog een stage zoekt met je ivk, of een baan, DM dan maar ff.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:07 schreef JanCees het volgende: [..] Op integrale veiligheidskunde na klopt dit precies
Ik weet nog dat jij mij eens respectvol attendeerde op een post via DM.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, maar tegenwoordig worden users gebanned zonder dat ze een waarschuwing of wat dan ook krijgen. Dat slaat gewoon nergens op.
heb al een baanquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pak een willekeurige hbo-opleiding waar mensen zich vooral heel interessant wanen door veel te zwetsen. Als je trouwens nog een stage zoekt met je ivk, of een baan, DM dan maar ff.
Kon dit al langer? Ik weet wel dat je hoeveelheid notes kon zien.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.fok.nl//shop/shownotes.php
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Onlo zullen we een ketogeen dieet doen?
Ja al tijdjequote:Op maandag 8 oktober 2018 23:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kon dit al langer? Ik weet wel dat je hoeveelheid notes kon zien.
Sinds de AVG.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Al twee jaarquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoeken jullie ook een CEO?
Ben beschikbaar
Neuh, da's nog twee promoties. Best hard gegaan nog tot waar ik nu zit. Nu gaat het tien jaar lang de juiste dingen doen zijn om aan de top te komen. En het verschil is dan van een ton per jaar naar 1,3 ton stijgen. Is de moeite niet.quote:
Oktoberfestquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:15 schreef JanCees het volgende:
Zaterdag oktoberfest
Koekoek m'n kop eraf zuipen
1,3 ton voor de top. Wat een armoe dan voor jullie topbestuurders.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, da's nog twee promoties. Best hard gegaan nog tot waar ik nu zit. Nu gaat het tien jaar lang de juiste dingen doen zijn om aan de top te komen. En het verschil is dan van een ton per jaar naar 1,3 ton stijgen. Is de moeite niet.
Geen zin in, liever eigen bedrijf verder gestalte geven
Overheid hè.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
1,3 ton voor de top. Wat een armoe dan voor jullie topbestuurders.
zat johquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
1,3 ton voor de top. Wat een armoe dan voor jullie topbestuurders.
Vorig jaar toen ik nog in Spanje zat was er ook een Oktoberfestparty, toen draaide ze alleen maar reggaeton en was het bier binnen een uur op.. Duitsers waren toen viesmadquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:15 schreef JanCees het volgende:
Zaterdag oktoberfest
Koekoek m'n kop eraf zuipen
Ah zo. Nee daar zou ik nooit jaren hard voor gaan werken.quote:
is toch geen oktoberfest wtfquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig jaar toen ik nog in Spanje zat was er ook een Oktoberfestparty, toen draaide ze alleen maar reggaeton en was het bier binnen een uur op.. Duitsers waren toen viesmad
Je moet precies één a Twee niveaus onder de top zitten. Dan val je niet genoeg op of ben je niet belangrijk genoeg om echt gezeik te hebben maar verdien je wel een ton.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ah zo. Nee daar zou ik nooit jaren hard voor gaan werken.
Lig je nog lekker onder de vergrootglas ook
Ik verdien meer maar gebruik dat niet om gekke dingen te doen. Eerder zo dik mogelijk potten om zo snel mogelijk geen hypotheek meer te hebben. Over een jaar of vier beginnen met pandjes opkopen en huisjes melken, als de markt misschien wat minder oververhit begint te raken.quote:
Dit doe ikquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik verdien meer maar gebruik dat niet om gekke dingen te doen. Eerder zo dik mogelijk potten om zo snel mogelijk geen hypotheek meer te hebben. Over een jaar of vier beginnen met pandjes opkopen en huisjes melken, als de markt misschien wat minder oververhit begint te raken.
Daarna hele dagen thuis zitten, genot
We zijn inhoudelijker en serieuzer geworden.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
Vroeger ging het hier vaker over drugs.
Daar hebben we Saind voorquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
Tegenwoordig heeft iedereen hier kinderen en praten we over voeding enz (en soms bitcoin)quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
Lekker manquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb toevallig zaterdag 4 gram MDMA gekocht
"Krijg de kanker, ik heb het zelf ook zelf moeten doen"quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:32 schreef Masterminded het volgende:
Wat adviseren jullie wanneer er mensen uit je SLB-groep in je wapp komen smeken om wat uitwerkingen van opdrachten die je moet inleveren?
blockenquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:32 schreef Masterminded het volgende:
Wat adviseren jullie wanneer er mensen uit je SLB-groep in je wapp komen smeken om wat uitwerkingen van opdrachten die je moet inleveren?
Tikkie duurder welquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:30 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens kan je beter vier gram ander poeder hebben
Een SLB-groep?quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:32 schreef Masterminded het volgende:
Het is eigenlijk gewoon wekelijks een handgeschreven samenvatting maken. Maar de vraag komt van een figuur die aan het begin van het jaar stelde dat hij weer de spirit voor school gevonden had. Donderdags appte hij ook al of ik nog wat vragen had voor een vragenlijst van een interview wat je moet hebben gehouden bij een bedrijf over IT. Kan je met een beetje googelen 50 vragen over verzinnen maar enfin.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Krijg de kanker, ik heb het zelf ook zelf moeten doen"
Gaat sneller ook, is wel lekkerder qua Handeling. Ik snap waarom mensen roken, de gewoonte voelt soms beter dan het effect volgens mijquote:
wat doe je nu?quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon wekelijks een handgeschreven samenvatting maken. Maar de vraag komt van een figuur die aan het begin van het jaar stelde dat hij weer de spirit voor school gevonden had. Donderdags appte hij ook al of ik nog wat vragen had voor een vragenlijst van een interview wat je moet hebben gehouden bij een bedrijf over IT. Kan je met een beetje googelen 50 vragen over verzinnen maar enfin.
Toen ik was gestopt had ik geen last van het gevoel enkel een lege hand bij het wachten op de busquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap waarom mensen roken, de gewoonte voelt soms beter dan het effect volgens mij
Bedrijfseconomie.quote:
Derde jaar, maar ik heb geen zin om uitgebreid over school te gaan lullen hier.quote:
Snap ik. Maar klopt het dat er in accounting meer toekomst zit? Zei een vriend van mij laatst die geswitcht is.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Derde jaar, maar ik heb geen zin om uitgebreid over school te gaan lullen hier.
zo knettersaai welquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap ik. Maar klopt het dat er in accounting meer toekomst zit? Zei een vriend van mij laatst die geswitcht is.
vbagodquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beide niks voor mij. Heb al een hekel aan Excellijsten invullen
Vorig jaar koos ik een paar vakken daarvan voor mijn minor, maar wat een ellende zegquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beide niks voor mij. Heb al een hekel aan Excellijsten invullen
Ik moet nog mijn laatste minor invullen voor komend semester. Nog geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig jaar koos ik een paar vakken daarvan voor mijn minor, maar wat een ellende zeg
Accountancy? Ben ik sceptisch over door digitalisering wat dat betreft.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap ik. Maar klopt het dat er in accounting meer toekomst zit? Zei een vriend van mij laatst die geswitcht is.
Accountancy inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Accountancy? Ben ik sceptisch over door digitalisering wat dat betreft.
Buitenland en dan wat pretvakken uitzoekenquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet nog mijn laatste minor invullen voor komend semester. Nog geen idee eigenlijk.
Ga straks weer terug naar down under. Hoop dat ik nog geld over heb.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Buitenland en dan wat pretvakken uitzoeken
beste shit ooit
Even kortquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Derde jaar, maar ik heb geen zin om uitgebreid over school te gaan lullen hier.
bitcoingod neemt dat hele zooitje daarover johquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Accountancy? Ben ik sceptisch over door digitalisering wat dat betreft.
Ehm kreeg bij mijn stage de opdracht om wat vacatures online te zetten voor 1 keer. Was mijn eerste stagedag.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor ons toch goed als marketeers? Veel vraag weinig aanbod. Al ligt het volgens mij wel anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ehm kreeg bij mijn stage de opdracht om wat vacatures online te zetten voor 1 keer. Was mijn eerste stagedag.
Supply chain/logistiek/communicatie/PR/HR/finance/sales kregen veel respons in 1 maand tussen de 40-60 kandidaten
ICT/Online marketing zijn heel moeilijk te vullen. 6 of 7 mensen met veel moeite
wat vermarket je?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor ons toch goed als marketeers? Veel vraag weinig aanbod. Al ligt het volgens mij wel anders.
Marketing lastig te vinden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ehm kreeg bij mijn stage de opdracht om wat vacatures online te zetten voor 1 keer. Was mijn eerste stagedag.
Supply chain/logistiek/communicatie/PR/HR/finance/sales kregen veel respons in 1 maand tussen de 40-60 kandidaten
ICT/Online marketing zijn heel moeilijk te vullen. 6 of 7 mensen met veel moeite
Ben er niet goed in hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe ben je daar goed in geworden?
Waar gebruik je het bijvoorbeeld voor?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben er niet goed in hoor.
Keer cursusje gehad via werk, gebruik het zo nu en dan.
Prima dag maatjes. Ook mooi om te zien dat Stijn eindelijk weer in de SC posttequote:Top 100 van maandag 8 oktober 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
006. 0266 GGMM
011. 0207 Doublepain
014. 0192 onlogisch
016. 0188 JR-Style-93
024. 0151 Helpmefok
029. 0132 JanCees
033. 0126 Dven
040. 0113 KingRoland
046. 0099 Wereldgozer
048. 0096 Insomnia2.0
051. 0090 charmed_angel
058. 0080 Ajacied422
066. 0071 maxi-mus
083. 0057 Coco. (Vriend van de show)
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Voornamelijk data uit textfiles halen en sorteren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar gebruik je het bijvoorbeeld voor?
Ik zou er graag beter in worden.
Wat was er nou precies aan de hand met vriend Stinho gisteren? Ik las in de app dat ie even goed los ging?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima dag maatjes. Ook mooi om te zien dat Stijn eindelijk weer in de SC postte
Stinho werd een beetje mad omdat ik 'm een dag eerder negeerde denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat was er nou precies aan de hand met vriend Stinho gisteren? Ik las in de app dat ie even goed los ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom post hij onder meerdere nicknamesquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima dag maatjes. Ook mooi om te zien dat Stijn eindelijk weer in de SC postte
Hij is bang kansloos gevonden te worden wanneer hij boven de 500k posts zou komen (ja, echt waarquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom post hij onder meerdere nicknames
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stinho werd een beetje mad omdat ik 'm een dag eerder negeerde denk ik
Toen sloeg ie even genadeloos toe en zou ik 'vermoord' zijn volgens GGMM.wanneer vomd dit ongeveer plaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vomdquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
wanneer vomd dit ongeveer plaats?
Ik droomde dat ik in een battle royale scenario zat en het enige wapen wat ik had was echt een waardeloze pijl en boog.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar werd ik dus 'vermoord' volgens GGMMquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is een positieve bijdrage aan dit forum. Een beetje discussie, een beetje inhoud. Eng allemaal op een forum. Jouw oeuvre bestaat uit het met GGMM jagen op spelfoutjes, v-v-vier op een rij dm'en naar Lans, het posten van dagcijfers, het ieder uur spammen over die kansloze VBL SC-app en updates over die droevige peperplantjes van je.
Een applaus voor je geweldige bijdrage.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verdient.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:01 schreef JanCees het volgende:
Denk dat wiet beter verdiend dan streamen Knut, maar misschien kan je het combineren
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat doet m'n telefoon
Gepost vanaf mijn Samsung Galaxy S8
SOWquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Daar werd ik dus 'vermoord' volgens GGMM
klopt welquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Daar werd ik dus 'vermoord' volgens GGMM
Zie pm in je Twitter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hey maat.quote:
hahahaha slapjanusquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Ik wil je mijn oprechte excuus aanbieden. Ik heb onze DM-conversatie nog eens doorgelezen én onze discussie van vrijdag jongsleden. Hierbij ben ik behoorlijk de fout ingegaan.
Ik las jouw post als 'het forumbeest die v-v-v-vier op een rij!!!! naar mij dmde' terwijl, in werkelijkheid, jij postte '"het forumbeest" zelfs een DM wanneer hij een v-v-v-v-vier op een rij had."
Daarop ging ik zoeken naar de letterlijke tekst in onze DM conversatie naar 'vier' en 'rij'. Hierop vond ik geen matches in onze conversatie. Daarop trok ik een foute conclusie.
Iets met het beste paard
Ik hoop dat je mijn excuus accepteert. En zo niet dan kan je lekker de kanker krijgen
Misschien een idee om Roland in te huren voor je PRquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Ik wil je mijn oprechte excuus aanbieden. Ik heb onze DM-conversatie nog eens doorgelezen én onze discussie van vrijdag jongsleden. Hierbij ben ik behoorlijk de fout ingegaan.
Ik las jouw post als 'het forumbeest die v-v-v-vier op een rij!!!! naar mij dmde' terwijl, in werkelijkheid, jij postte '"het forumbeest" zelfs een DM wanneer hij een v-v-v-v-vier op een rij had."
Daarop ging ik zoeken naar de letterlijke tekst in onze DM conversatie naar 'vier' en 'rij'. Hierop vond ik geen matches in onze conversatie. Daarop trok ik een foute conclusie.
Iets met het beste paard
Ik hoop dat je mijn excuus accepteert. En zo niet dan kan je lekker de kanker krijgen
Dit lijkt me een uitstekend idee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien een idee om Roland in te huren voor je PR
Nog niet bezig met een 3e?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik eet een boterham met filet american.
Niemand houdt me tegen.
genot. Met uitjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik eet een boterham met filet american.
Niemand houdt me tegen.
Jammer dat je in je eigen vlek blijft wrijven en geen vrede neemt met je nederlaag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitstekend idee.
Goedemorgen vriend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat je in je eigen vlek blijft wrijven en geen vrede neemt met je nederlaag.
Een groot man is nooit te beroerd zijn ongelijk toe te geven. Een excuus is dan op zijn plaats.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat je in je eigen vlek blijft wrijven en geen vrede neemt met je nederlaag.
Hallo dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je gaat er 1 werpen in een ander nest?
Heftig nieuws van jojo
Hoe smaakt de eigen wiet trouwens?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wist je dat die docu over de acid kool aid test busreis gewoon op youtube staat?
Je moet wat om de komende anderhalve week door te komen. Zouteloze avonden dankzij de aids die interlandvoetbal heet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een groot man is nooit te beroerd zijn ongelijk toe te geven. Een excuus is dan op zijn plaats.
Wat leuk trouwens dat je hier weer post makker
Ja! Is tofquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wist je dat die docu over de acid kool aid test busreis gewoon op youtube staat?
Weet niet nog niet droog.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe smaakt de eigen wiet trouwens?
Vanavond Denemarken - Nederland. Dat kan enerverend worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je moet wat om de komende anderhalve week door te komen. Zouteloze avonden dankzij de aids die interlandvoetbal heet.
Hoe is die nieuwe speler in het NL efltal Stijn? Van clubquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je moet wat om de komende anderhalve week door te komen. Zouteloze avonden dankzij de aids die interlandvoetbal heet.
Ik heb hem alleen Oblak op imponerende wijze zien verschalken in Metropolitano. Voor de rest lees ik alleen dat hij het wel aardig doet als wingback.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is die nieuwe speler in het NL efltal Stijn? Van club
Zijn hier beelden van?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen Oblak op imponerende wijze zien verschalken in Metropolitano. Voor de rest lees ik alleen dat hij het wel aardig doet als wingback.
Weet niet. Jij bij één?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je het bij twee houden?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn hier beelden van?
En dat lijkt me mooi want vorige wedstrijden was dat niet het sterkste punt.
dat zei hij vast ook na de 1e. Er komt geen tweede!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:18 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn vriend was daar na de eerste nachten wel duidelijk in. Er komt GEEN nummer 3.
Ah.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een wingback is wat anders dan een linksback, hé.
Dat is je vergeven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah.
Die haal ik vaker door elkaar
Bij NEC speelde hij als buitenspeler. Ik denk dat Koeman hem zo ook zo gaat gebruiken gezien de vorige periode met een 4-2-3-1quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah.
Die haal ik vaker door elkaar
Bij Club hebben ze geloof ik wel kijk op afdankertjes he?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bij NEC speelde hij als buitenspeler. Ik denk dat Koeman hem zo ook zo gaat gebruiken gezien de vorige periode met een 4-2-3-1
verstandigquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:18 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn vriend was daar na de eerste nachten wel duidelijk in. Er komt GEEN nummer 3.
gmquote:
Niet altijd, ze hadden ook Immers en Clasie gehaald.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Club hebben ze geloof ik wel kijk op afdankertjes he?
Ruud Vormer, Mats Rits, Stefano Denswil, Sofyan Amrabat.. hold your horses.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Club hebben ze geloof ik wel kijk op afdankertjes he?
Vormer en Denswil doen het erg goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ruud Vormer, Mats Rits, Stefano Denswil, Sofyan Amrabat.. hold your horses.
Ik vind het wel vermakelijk hoe Vormer zichzelf de nieuwe Pirlo waant en het een grote schande is dat hij niet een vaste Oranje-klant is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vormer en Denswil doen het erg goed.
In de afgelopen paar seizoenen:quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ruud Vormer, Mats Rits, Stefano Denswil, Sofyan Amrabat.. hold your horses.
Vormer is een ruimertje met een redelijke pass, niet meer dan dat. De creativiteit op het Brugse middenveld moet van Van Aken komen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk hoe Vormer zichzelf de nieuwe Pirlo waant en het een grote schande is dat hij niet een vaste Oranje-klant is.
Vormer overschat zichzelf graag, is het niet? Altijd als hij in de media verschijnt is hij zo vol van zichzelf. Dan weet je dat je moet oppassen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vormer is een ruimertje met een redelijke pass, niet meer dan dat. De creativiteit op het Brugse middenveld moet van Van Aken komen.
Sinds hij voetballer van het jaar is geworden in België, is hij in zijn eigen hype gaan geloven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vormer overschat zichzelf graag, is het niet? Altijd als hij in de media verschijnt is hij zo vol van zichzelf. Dan weet je dat je moet oppassen.
Is toch mooi voor zo'n gast manquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds hij voetballer van het jaar is geworden in België, is hij in zijn eigen hype gaan geloven.
Klopt, maar hij moet niet plots gaan roepen dat hij basisklant bij Oranje moet zijn. Zelfs in dit gemankeerde NL-elftal behoort hij niet tot de basis imho.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch mooi voor zo'n gast man
Lekker laten gaan
die wordt nooit meer opgeroepen lijkt mequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds hij voetballer van het jaar is geworden in België, is hij in zijn eigen hype gaan geloven.
Nee dat zei ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat zei hij vast ook na de 1e. Er komt geen tweede!!
Nu ik zie wat er her en der aan talenten beginnen door te breken, zie ik het iets minder somber in voor het NL elftal. We moeten inderdaad af van de Vormers en Strootmannen in Oranje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
die wordt nooit meer opgeroepen lijkt me
hij heeft toch afgezegd vanwege vermoeidheid of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ik zie wat er her en der aan talenten beginnen door te breken, zie ik het iets minder somber in voor het NL elftal. We moeten inderdaad af van de Vormers en Strootmannen in Oranje.
Geen idee, dat zou wel echt te debiel voor woorden zijn in Oktober...quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft toch afgezegd vanwege vermoeidheid of heb ik dat verkeerd begrepen?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, dat zou wel echt te debiel voor woorden zijn in Oktober...
quote:‘Vormer kampt met lichte overbelasting en ziet de interlandbreak als een goed moment om het even rustiger aan te doen. De middenvelder bracht Koeman daarvan zelf op de hoogte.’
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Drizzt heeft in zijn broek geplast vannacht.
Ik heb gehoord dat Drizzt druk bezig is zijn pc te fixen voor Generals.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom ben je anders zo vroeg maat
terechtquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Drizzt druk bezig is zijn pc te fixen voor Generals.
Werd wakker en had geen zin om te blijven liggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom ben je anders zo vroeg maat
Vind je dit nou echt grappig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Drizzt heeft in zijn broek geplast vannacht.
Maat van me heeft een hekel aan Generals omdat je volgens hem niet voldoende uit kunt zoomenquote:
Tja, ik vind ZH ook beter dan Generals. Maar voorlopig heb ik nog geen volledige ZHquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maat van me heeft een hekel aan Generals omdat je volgens hem niet voldoende uit kunt zoomen
Tuurlijk. Ik kan genieten van een RTS.quote:
Installeren dan. Drizzt en ik spelen binnenkort een potje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik kan genieten van een RTS.
Mwah, ik heb daar een beetje weinig tijd voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Installeren dan. Drizzt en ik spelen binnenkort een potje.
Ik heb gisteravond Civilization gespeeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik kan genieten van een RTS.
Ja zeker. Welke versie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond Civilization gespeeld
Goed nerdmateriaal wl
wlquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond Civilization gespeeld
Goed nerdmateriaal wl
Is dat de eerste versie met die hexagon, of was dat 5? Ik ben gestopt met spelen nadat je maar 1 poppetje op een tegel kon zetten.quote:
En Anno ook weer geloof ikquote:
Ja ze zijn na 4 naar hexagons gegaan dus 6 heeft dat ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat de eerste versie met die hexagon, of was dat 5? Ik ben gestopt met spelen nadat je maar 1 poppetje op een tegel kon zetten.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:00 schreef KingRoland het volgende:
Liet net een windje en heel het kantoor stinkt naar ei dat over datum is
quote:
lekker Roland.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:00 schreef KingRoland het volgende:
Dat zijn de bestequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:00 schreef KingRoland het volgende:
Hoe ga je dit windje marketen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:00 schreef KingRoland het volgende:
Soms laat ik hem dat denken ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mooi dat hij de baas is dan.
Ik doe het vanmiddag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojo.
Ik drink het hoor!HEERLIJKE koffie
Heb je eigenlijk een hele nieuwe babykamer aangeschaft voor de nieuwste telg?quote:
Godending maar altijd kapotquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:00 schreef napoleonfour het volgende:
Enige attractie waarbij je wist dat je dood kon gaan omdat hij zo onveilig was halen ze er dus uit
over twee weken maar eens naar de efteling, gewoon lekker op het fietsjequote:
Ben het gewend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewaagd, de ochtend doorkomen zonder koffie.
Ben je wel 40(?) euro armerquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:14 schreef napoleonfour het volgende:
Dat is wel een voordeel, als het mooi weer is kan ik gewoon besluiten om naar de efteling te gaan omdat het een half uurtje fietsen is ofzo.
Nee, alleen commode.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk een hele nieuwe babykamer aangeschaft voor de nieuwste telg?
38 geloof ik tegenwoordig jaquote:
De laatste keer dat ik er was was de Pegasus er nogquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
38 geloof ik tegenwoordig ja.
Ach, het is leuk vermaak zo af en toe.
toen ik er was heette de superman nog de supermanquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was was de Pegasus er nog
Volgens mij ben je in de warquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
toen ik er was heette de superman nog de superman
die nieuwe is een verbetering.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was was de Pegasus er nog
Doublepain is een goede vriend van me.quote:
scherpquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou je zei wel "jezus wat ben jij dom"
KingRoland vindt deze note terecht.
Daar is echt niets grappigs aan.quote:
Jij hebt hier duidelijk de grootste e-penis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:33 schreef Saind het volgende:
Een aanzienlijk percentage van mijn notes komt van haten op Drizzt
keeping it real
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt hier duidelijk de grootste e-penis.
Een echte vent openbaart ze gewoon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Jammer dat notes niet openbaar mogen worden gemaakt, ik heb een paar érg leuke.
Jouw gevoel voor humor is "Drizzt moest plassen!1!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat valt heel erg meequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Haags?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:45 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ooit een onterechte ban gehad.
Nooit excuses voor gehad trouwens.
Jullie mogen raden wie hier verantwoordelijk voor is.
Ik kwam er net achter dat ik iedere keer een note krijg als ik banny zeg dus ik durf niet te gokkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:45 schreef GGMM het volgende:
Je lastercampagne heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beticht je Haags hier nu van snitchen
Nu krijg je wéér een note.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik iedere keer een note krijg als ik banny zeg dus ik durf niet te gokken
Ik gok stiekem op Drizztquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:45 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Nee ik gok Drizzt. Tenzij het voor 12 uur was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |