quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is een positieve bijdrage aan dit forum. Een beetje discussie, een beetje inhoud. Eng allemaal op een forum. Jouw oeuvre bestaat uit het met GGMM jagen op spelfoutjes, v-v-vier op een rij dm'en naar Lans, het posten van dagcijfers, het ieder uur spammen over die kansloze VBL SC-app en updates over die droevige peperplantjes van je.
Een applaus voor je geweldige bijdrage.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sowieso is 90% van de bans onzinnig. Gewoon geilen op machtquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, maar tegenwoordig worden users gebanned zonder dat ze een waarschuwing of wat dan ook krijgen. Dat slaat gewoon nergens op.
Pak een willekeurige hbo-opleiding waar mensen zich vooral heel interessant wanen door veel te zwetsen. Als je trouwens nog een stage zoekt met je ivk, of een baan, DM dan maar ff.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:07 schreef JanCees het volgende: [..] Op integrale veiligheidskunde na klopt dit precies
Ik weet nog dat jij mij eens respectvol attendeerde op een post via DM.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, maar tegenwoordig worden users gebanned zonder dat ze een waarschuwing of wat dan ook krijgen. Dat slaat gewoon nergens op.
heb al een baanquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pak een willekeurige hbo-opleiding waar mensen zich vooral heel interessant wanen door veel te zwetsen. Als je trouwens nog een stage zoekt met je ivk, of een baan, DM dan maar ff.
Kon dit al langer? Ik weet wel dat je hoeveelheid notes kon zien.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.fok.nl//shop/shownotes.php
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Onlo zullen we een ketogeen dieet doen?
Ja al tijdjequote:Op maandag 8 oktober 2018 23:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kon dit al langer? Ik weet wel dat je hoeveelheid notes kon zien.
Sinds de AVG.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Al twee jaarquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoeken jullie ook een CEO?
Ben beschikbaar
Neuh, da's nog twee promoties. Best hard gegaan nog tot waar ik nu zit. Nu gaat het tien jaar lang de juiste dingen doen zijn om aan de top te komen. En het verschil is dan van een ton per jaar naar 1,3 ton stijgen. Is de moeite niet.quote:
Oktoberfestquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:15 schreef JanCees het volgende:
Zaterdag oktoberfest
Koekoek m'n kop eraf zuipen
1,3 ton voor de top. Wat een armoe dan voor jullie topbestuurders.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, da's nog twee promoties. Best hard gegaan nog tot waar ik nu zit. Nu gaat het tien jaar lang de juiste dingen doen zijn om aan de top te komen. En het verschil is dan van een ton per jaar naar 1,3 ton stijgen. Is de moeite niet.
Geen zin in, liever eigen bedrijf verder gestalte geven
Overheid hè.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
1,3 ton voor de top. Wat een armoe dan voor jullie topbestuurders.
zat johquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
1,3 ton voor de top. Wat een armoe dan voor jullie topbestuurders.
Vorig jaar toen ik nog in Spanje zat was er ook een Oktoberfestparty, toen draaide ze alleen maar reggaeton en was het bier binnen een uur op.. Duitsers waren toen viesmadquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:15 schreef JanCees het volgende:
Zaterdag oktoberfest
Koekoek m'n kop eraf zuipen
Ah zo. Nee daar zou ik nooit jaren hard voor gaan werken.quote:
is toch geen oktoberfest wtfquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig jaar toen ik nog in Spanje zat was er ook een Oktoberfestparty, toen draaide ze alleen maar reggaeton en was het bier binnen een uur op.. Duitsers waren toen viesmad
Je moet precies één a Twee niveaus onder de top zitten. Dan val je niet genoeg op of ben je niet belangrijk genoeg om echt gezeik te hebben maar verdien je wel een ton.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ah zo. Nee daar zou ik nooit jaren hard voor gaan werken.
Lig je nog lekker onder de vergrootglas ook
Ik verdien meer maar gebruik dat niet om gekke dingen te doen. Eerder zo dik mogelijk potten om zo snel mogelijk geen hypotheek meer te hebben. Over een jaar of vier beginnen met pandjes opkopen en huisjes melken, als de markt misschien wat minder oververhit begint te raken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |