Prima dag maatjes. Ook mooi om te zien dat Stijn eindelijk weer in de SC posttequote:Top 100 van maandag 8 oktober 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
006. 0266 GGMM
011. 0207 Doublepain
014. 0192 onlogisch
016. 0188 JR-Style-93
024. 0151 Helpmefok
029. 0132 JanCees
033. 0126 Dven
040. 0113 KingRoland
046. 0099 Wereldgozer
048. 0096 Insomnia2.0
051. 0090 charmed_angel
058. 0080 Ajacied422
066. 0071 maxi-mus
083. 0057 Coco. (Vriend van de show)
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Voornamelijk data uit textfiles halen en sorteren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar gebruik je het bijvoorbeeld voor?
Ik zou er graag beter in worden.
Wat was er nou precies aan de hand met vriend Stinho gisteren? Ik las in de app dat ie even goed los ging?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima dag maatjes. Ook mooi om te zien dat Stijn eindelijk weer in de SC postte
Stinho werd een beetje mad omdat ik 'm een dag eerder negeerde denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat was er nou precies aan de hand met vriend Stinho gisteren? Ik las in de app dat ie even goed los ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom post hij onder meerdere nicknamesquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima dag maatjes. Ook mooi om te zien dat Stijn eindelijk weer in de SC postte
Hij is bang kansloos gevonden te worden wanneer hij boven de 500k posts zou komen (ja, echt waarquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom post hij onder meerdere nicknames
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stinho werd een beetje mad omdat ik 'm een dag eerder negeerde denk ik
Toen sloeg ie even genadeloos toe en zou ik 'vermoord' zijn volgens GGMM.wanneer vomd dit ongeveer plaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vomdquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
wanneer vomd dit ongeveer plaats?
Ik droomde dat ik in een battle royale scenario zat en het enige wapen wat ik had was echt een waardeloze pijl en boog.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar werd ik dus 'vermoord' volgens GGMMquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is een positieve bijdrage aan dit forum. Een beetje discussie, een beetje inhoud. Eng allemaal op een forum. Jouw oeuvre bestaat uit het met GGMM jagen op spelfoutjes, v-v-vier op een rij dm'en naar Lans, het posten van dagcijfers, het ieder uur spammen over die kansloze VBL SC-app en updates over die droevige peperplantjes van je.
Een applaus voor je geweldige bijdrage.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verdient.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:01 schreef JanCees het volgende:
Denk dat wiet beter verdiend dan streamen Knut, maar misschien kan je het combineren
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat doet m'n telefoon
Gepost vanaf mijn Samsung Galaxy S8
SOWquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Daar werd ik dus 'vermoord' volgens GGMM
klopt welquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Daar werd ik dus 'vermoord' volgens GGMM
Zie pm in je Twitter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hey maat.quote:
hahahaha slapjanusquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Ik wil je mijn oprechte excuus aanbieden. Ik heb onze DM-conversatie nog eens doorgelezen én onze discussie van vrijdag jongsleden. Hierbij ben ik behoorlijk de fout ingegaan.
Ik las jouw post als 'het forumbeest die v-v-v-vier op een rij!!!! naar mij dmde' terwijl, in werkelijkheid, jij postte '"het forumbeest" zelfs een DM wanneer hij een v-v-v-v-vier op een rij had."
Daarop ging ik zoeken naar de letterlijke tekst in onze DM conversatie naar 'vier' en 'rij'. Hierop vond ik geen matches in onze conversatie. Daarop trok ik een foute conclusie.
Iets met het beste paard
Ik hoop dat je mijn excuus accepteert. En zo niet dan kan je lekker de kanker krijgen
Misschien een idee om Roland in te huren voor je PRquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Ik wil je mijn oprechte excuus aanbieden. Ik heb onze DM-conversatie nog eens doorgelezen én onze discussie van vrijdag jongsleden. Hierbij ben ik behoorlijk de fout ingegaan.
Ik las jouw post als 'het forumbeest die v-v-v-vier op een rij!!!! naar mij dmde' terwijl, in werkelijkheid, jij postte '"het forumbeest" zelfs een DM wanneer hij een v-v-v-v-vier op een rij had."
Daarop ging ik zoeken naar de letterlijke tekst in onze DM conversatie naar 'vier' en 'rij'. Hierop vond ik geen matches in onze conversatie. Daarop trok ik een foute conclusie.
Iets met het beste paard
Ik hoop dat je mijn excuus accepteert. En zo niet dan kan je lekker de kanker krijgen
Dit lijkt me een uitstekend idee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien een idee om Roland in te huren voor je PR
Nog niet bezig met een 3e?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik eet een boterham met filet american.
Niemand houdt me tegen.
genot. Met uitjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik eet een boterham met filet american.
Niemand houdt me tegen.
Jammer dat je in je eigen vlek blijft wrijven en geen vrede neemt met je nederlaag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitstekend idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |