Ik droomde dat ik in een battle royale scenario zat en het enige wapen wat ik had was echt een waardeloze pijl en boog.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
wanneer vomd dit ongeveer plaats?
Daar werd ik dus 'vermoord' volgens GGMMquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is een positieve bijdrage aan dit forum. Een beetje discussie, een beetje inhoud. Eng allemaal op een forum. Jouw oeuvre bestaat uit het met GGMM jagen op spelfoutjes, v-v-vier op een rij dm'en naar Lans, het posten van dagcijfers, het ieder uur spammen over die kansloze VBL SC-app en updates over die droevige peperplantjes van je.
Een applaus voor je geweldige bijdrage.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verdient.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:01 schreef JanCees het volgende:
Denk dat wiet beter verdiend dan streamen Knut, maar misschien kan je het combineren
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat doet m'n telefoon
Gepost vanaf mijn Samsung Galaxy S8
SOWquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Daar werd ik dus 'vermoord' volgens GGMM
klopt welquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Daar werd ik dus 'vermoord' volgens GGMM
Zie pm in je Twitter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
wanneer vomd dit ongeveer plaats?
Hey maat.quote:
hahahaha slapjanusquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Ik wil je mijn oprechte excuus aanbieden. Ik heb onze DM-conversatie nog eens doorgelezen én onze discussie van vrijdag jongsleden. Hierbij ben ik behoorlijk de fout ingegaan.
Ik las jouw post als 'het forumbeest die v-v-v-vier op een rij!!!! naar mij dmde' terwijl, in werkelijkheid, jij postte '"het forumbeest" zelfs een DM wanneer hij een v-v-v-v-vier op een rij had."
Daarop ging ik zoeken naar de letterlijke tekst in onze DM conversatie naar 'vier' en 'rij'. Hierop vond ik geen matches in onze conversatie. Daarop trok ik een foute conclusie.
Iets met het beste paard
Ik hoop dat je mijn excuus accepteert. En zo niet dan kan je lekker de kanker krijgen
Misschien een idee om Roland in te huren voor je PRquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Ik wil je mijn oprechte excuus aanbieden. Ik heb onze DM-conversatie nog eens doorgelezen én onze discussie van vrijdag jongsleden. Hierbij ben ik behoorlijk de fout ingegaan.
Ik las jouw post als 'het forumbeest die v-v-v-vier op een rij!!!! naar mij dmde' terwijl, in werkelijkheid, jij postte '"het forumbeest" zelfs een DM wanneer hij een v-v-v-v-vier op een rij had."
Daarop ging ik zoeken naar de letterlijke tekst in onze DM conversatie naar 'vier' en 'rij'. Hierop vond ik geen matches in onze conversatie. Daarop trok ik een foute conclusie.
Iets met het beste paard
Ik hoop dat je mijn excuus accepteert. En zo niet dan kan je lekker de kanker krijgen
Dit lijkt me een uitstekend idee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien een idee om Roland in te huren voor je PR
Nog niet bezig met een 3e?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik eet een boterham met filet american.
Niemand houdt me tegen.
genot. Met uitjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik eet een boterham met filet american.
Niemand houdt me tegen.
Jammer dat je in je eigen vlek blijft wrijven en geen vrede neemt met je nederlaag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitstekend idee.
Goedemorgen vriend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat je in je eigen vlek blijft wrijven en geen vrede neemt met je nederlaag.
Een groot man is nooit te beroerd zijn ongelijk toe te geven. Een excuus is dan op zijn plaats.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat je in je eigen vlek blijft wrijven en geen vrede neemt met je nederlaag.
Hallo dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je gaat er 1 werpen in een ander nest?
Heftig nieuws van jojo
Hoe smaakt de eigen wiet trouwens?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wist je dat die docu over de acid kool aid test busreis gewoon op youtube staat?
Je moet wat om de komende anderhalve week door te komen. Zouteloze avonden dankzij de aids die interlandvoetbal heet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een groot man is nooit te beroerd zijn ongelijk toe te geven. Een excuus is dan op zijn plaats.
Wat leuk trouwens dat je hier weer post makker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |