Dit doe ikquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik verdien meer maar gebruik dat niet om gekke dingen te doen. Eerder zo dik mogelijk potten om zo snel mogelijk geen hypotheek meer te hebben. Over een jaar of vier beginnen met pandjes opkopen en huisjes melken, als de markt misschien wat minder oververhit begint te raken.
Daarna hele dagen thuis zitten, genot
We zijn inhoudelijker en serieuzer geworden.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
Vroeger ging het hier vaker over drugs.
Daar hebben we Saind voorquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
Tegenwoordig heeft iedereen hier kinderen en praten we over voeding enz (en soms bitcoin)quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
Lekker manquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb toevallig zaterdag 4 gram MDMA gekocht
"Krijg de kanker, ik heb het zelf ook zelf moeten doen"quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:32 schreef Masterminded het volgende:
Wat adviseren jullie wanneer er mensen uit je SLB-groep in je wapp komen smeken om wat uitwerkingen van opdrachten die je moet inleveren?
blockenquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:32 schreef Masterminded het volgende:
Wat adviseren jullie wanneer er mensen uit je SLB-groep in je wapp komen smeken om wat uitwerkingen van opdrachten die je moet inleveren?
Tikkie duurder welquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:30 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens kan je beter vier gram ander poeder hebben
Een SLB-groep?quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:32 schreef Masterminded het volgende:
Het is eigenlijk gewoon wekelijks een handgeschreven samenvatting maken. Maar de vraag komt van een figuur die aan het begin van het jaar stelde dat hij weer de spirit voor school gevonden had. Donderdags appte hij ook al of ik nog wat vragen had voor een vragenlijst van een interview wat je moet hebben gehouden bij een bedrijf over IT. Kan je met een beetje googelen 50 vragen over verzinnen maar enfin.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Krijg de kanker, ik heb het zelf ook zelf moeten doen"
Gaat sneller ook, is wel lekkerder qua Handeling. Ik snap waarom mensen roken, de gewoonte voelt soms beter dan het effect volgens mijquote:
wat doe je nu?quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon wekelijks een handgeschreven samenvatting maken. Maar de vraag komt van een figuur die aan het begin van het jaar stelde dat hij weer de spirit voor school gevonden had. Donderdags appte hij ook al of ik nog wat vragen had voor een vragenlijst van een interview wat je moet hebben gehouden bij een bedrijf over IT. Kan je met een beetje googelen 50 vragen over verzinnen maar enfin.
Toen ik was gestopt had ik geen last van het gevoel enkel een lege hand bij het wachten op de busquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap waarom mensen roken, de gewoonte voelt soms beter dan het effect volgens mij
Bedrijfseconomie.quote:
Derde jaar, maar ik heb geen zin om uitgebreid over school te gaan lullen hier.quote:
Snap ik. Maar klopt het dat er in accounting meer toekomst zit? Zei een vriend van mij laatst die geswitcht is.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Derde jaar, maar ik heb geen zin om uitgebreid over school te gaan lullen hier.
zo knettersaai welquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap ik. Maar klopt het dat er in accounting meer toekomst zit? Zei een vriend van mij laatst die geswitcht is.
vbagodquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beide niks voor mij. Heb al een hekel aan Excellijsten invullen
Vorig jaar koos ik een paar vakken daarvan voor mijn minor, maar wat een ellende zegquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beide niks voor mij. Heb al een hekel aan Excellijsten invullen
Ik moet nog mijn laatste minor invullen voor komend semester. Nog geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig jaar koos ik een paar vakken daarvan voor mijn minor, maar wat een ellende zeg
Accountancy? Ben ik sceptisch over door digitalisering wat dat betreft.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap ik. Maar klopt het dat er in accounting meer toekomst zit? Zei een vriend van mij laatst die geswitcht is.
Accountancy inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Accountancy? Ben ik sceptisch over door digitalisering wat dat betreft.
Buitenland en dan wat pretvakken uitzoekenquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet nog mijn laatste minor invullen voor komend semester. Nog geen idee eigenlijk.
Ga straks weer terug naar down under. Hoop dat ik nog geld over heb.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Buitenland en dan wat pretvakken uitzoeken
beste shit ooit
Even kortquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Derde jaar, maar ik heb geen zin om uitgebreid over school te gaan lullen hier.
bitcoingod neemt dat hele zooitje daarover johquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Accountancy? Ben ik sceptisch over door digitalisering wat dat betreft.
Ehm kreeg bij mijn stage de opdracht om wat vacatures online te zetten voor 1 keer. Was mijn eerste stagedag.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor ons toch goed als marketeers? Veel vraag weinig aanbod. Al ligt het volgens mij wel anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ehm kreeg bij mijn stage de opdracht om wat vacatures online te zetten voor 1 keer. Was mijn eerste stagedag.
Supply chain/logistiek/communicatie/PR/HR/finance/sales kregen veel respons in 1 maand tussen de 40-60 kandidaten
ICT/Online marketing zijn heel moeilijk te vullen. 6 of 7 mensen met veel moeite
wat vermarket je?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor ons toch goed als marketeers? Veel vraag weinig aanbod. Al ligt het volgens mij wel anders.
Marketing lastig te vinden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ehm kreeg bij mijn stage de opdracht om wat vacatures online te zetten voor 1 keer. Was mijn eerste stagedag.
Supply chain/logistiek/communicatie/PR/HR/finance/sales kregen veel respons in 1 maand tussen de 40-60 kandidaten
ICT/Online marketing zijn heel moeilijk te vullen. 6 of 7 mensen met veel moeite
Ben er niet goed in hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe ben je daar goed in geworden?
Waar gebruik je het bijvoorbeeld voor?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben er niet goed in hoor.
Keer cursusje gehad via werk, gebruik het zo nu en dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |