abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182341471

PS Plus games september 2018
Te downloaden vanaf dinsdag 4 september 2018 (Destiny 2 nu al te downloaden).

Hier te downloaden

PS4 Slim en PS4 Pro

PlayStation Classic
De PlayStation Classic bevat twintig PS1-games en twee controllers (PlayStation Controller) voor ¤99,99. De PlayStation Classic is op 3 december 2018 verkrijgbaar.

Handige linkjes
PS4 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
GAM / [PS5#1] Waar de eerste geruchten aankomen

PSN Username lijst van de fok!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers

PS4 Exclusives 2017/2018/2019
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:45:32 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182341490
Planateer ik claim absoluut nergens dat jij pro microtransacties bent. Ik zeg alleen dat je niet begrijpt wat ik zeg blijkbaar.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:40 schreef ThePlaneteer het volgende:

Jij bent zo'n kindje dat 9 snoepjes uit een zakje krijgt en dan gaat janken om 't 10e snoepje die achterblijft.
Terwijl die 9 snoepjes fucking chill zijn.

Meest typisch is nog wel dat je de game niet eens hebt dus gewoon wat YouTube filmpjes na praat.

Wat een enorm slechte vergelijking. Trek gewoon een vergelijking met een game man. Maar als je die vergelijking perse WILT gebruiken oke. Alleen in dit geval KRIJG je geen snoepjes, maar mag je je zakgeld ervoor neerleggen. Je koopt een zakje van 10 snoepjes. Bij de balie halen ze er vervolgens 5 uit en zeggen ze dat je wel extra mag betalen als je die andere 5 snoepjes ook wilt. Zo is het namelijk en niet anders.

Als er 10 jasjes in RDR2 zitten en er zit er 1 achter een betaalmuur dan ga ik daarover zeiken ja. Maakt me dat hypocriet? Of een kind? Nee het maakt me een fucking consument met een verstand.

En ik HOEF de game helemaal niet te spelen om te beoordelen wat Ubisoft allemaal extra verkoopt. Dat is helemaal niet relevant voor de discussie of ik het wel of niet heb gespeeld.

Ik praat helemaal niemand na, het is toch duidelijk te zien in de ingame store toch?

Of gaan we de discussie weer doodmaken door te zeggen JA MAAR JIJ HEBT HET NIET GESPEELD DUS JIJ MAG NIET MEEPRATEN WEEEEEEEH
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182341510
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan iemand het even samenvatten? Odyssey: Ja of Nee?

Ik ben een simpele gamer die het verhaal een keertje doorspeelt op easy.
GOTY budgetbak titel met originele Griekse stemmen.
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:48:15 #4
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182341538
3 euro? op je muil, gauw
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:49:15 #5
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182341553
Odyssey heeft wel wat meer rpg elementen zoals stats op je gear enzo. En ik word keihard gesloopt ald ik 1 keer iets fout doe
pi_182341567
Ik ben wel blij dat het schild weg is, want ik vind aanvallen, dodgen en parryen met je wapen echt beter spelen.
Hard is moeilijker dan in Origins.
SOONY
pi_182341588
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:45 schreef MMaRsu het volgende:
Planateer ik claim absoluut nergens dat jij pro microtransacties bent. Ik zeg alleen dat je niet begrijpt wat ik zeg blijkbaar.

[..]

Wat een enorm slechte vergelijking. Trek gewoon een vergelijking met een game man.

Als er 10 jasjes in RDR2 zitten en er zit er 1 achter een betaalmuur dan ga ik daarover zeiken ja. Maakt me dat hypocriet? Of een kind? Nee het maakt me een fucking consument met een verstand.

En ik HOEF de game helemaal niet te spelen om te beoordelen wat Ubisoft allemaal extra verkoopt. Dat is helemaal niet relevant voor de discussie of ik het wel of niet heb gespeeld.

Ik praat helemaal niemand na, het is toch duidelijk te zien in de ingame store toch?

Of gaan we de discussie weer doodmaken door te zeggen JA MAAR JIJ HEBT HET NIET GESPEELD DUS JIJ MAG NIET MEEPRATEN WEEEEEEEH
Ze gaan gewoon ff een weekje zitten om wat skins en zwaardjes en scheepjes te maken voor in de store. Met dat weekje extra werken verdienen ze een shitload aan geld van mongolen die met papa's creditcard eurootjes uitgeven aan dit soort shit. Is dat moreel? Nee tuurlijk niet, maarja kapitalisme rules. En dat geld kunnen ze toch weer lekker gebruiken om nieuwe games te maken.

Stoor ik me aan 't feit dat er extra shit inzit waarvoor ik zou moeten betalen? Geen moment. Het kan me gewoon niet boeien. Net zo min dat er mensen zijn die de game links laten liggen omdat er betaalde jasjes inzitten.

Het wordt pas kut als 't mijn ervaring minder maakt. Maar een paardje dat ik niet kan rijden tenzij ik 2 euro betaal, ik ben echt te oud om me daar druk over te maken.
pi_182341616
Zodra een game zonder microtransacties meer oplevert dan een met gaat het pas veranderen voor de grotere publishers

Tot die tijd gewoon dergelijke games links laten liggen.
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:54:02 #9
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182341662
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:52 schreef Kickinalfa het volgende:
Zodra een game zonder microtransacties meer oplevert dan een met gaat het pas veranderen voor de grotere publishers

Tot die tijd gewoon dergelijke games links laten liggen.
spiderman, gow.... geen microtransacties, wel meer binnengeharkt dan de ubi games of fifa enzo
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:56:24 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182341709
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:46 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

GOTY budgetbak titel met originele Griekse stemmen.
Budget was sowieso al de bedoeling, ik haal Origins met Black Friday pas :+

Ik ben trouwens ZWAAR teleurgesteld in dit jubileum topic. Fucking deel 400 en de TT gaat over micro transacties :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182341754
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Budget was sowieso al de bedoeling, ik haal Origins met Black Friday pas :+

Ik ben trouwens ZWAAR teleurgesteld in dit jubileum topic. Fucking deel 400 en de TT gaat over micro transacties :')
TT: Have No Fear, The PS5 Is Near :B
SOONY
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:58:39 #12
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182341766
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:50 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ze gaan gewoon ff een weekje zitten om wat skins en zwaardjes en scheepjes te maken voor in de store. Met dat weekje extra werken verdienen ze een shitload aan geld van mongolen die met papa's creditcard eurootjes uitgeven aan dit soort shit. Is dat moreel? Nee tuurlijk niet, maarja kapitalisme rules. En dat geld kunnen ze toch weer lekker gebruiken om nieuwe games te maken.

Stoor ik me aan 't feit dat er extra shit inzit waarvoor ik zou moeten betalen? Geen moment. Het kan me gewoon niet boeien. Net zo min dat er mensen zijn die de game links laten liggen omdat er betaalde jasjes inzitten.

Het wordt pas kut als 't mijn ervaring minder maakt. Maar een paardje dat ik niet kan rijden tenzij ik 2 euro betaal, ik ben echt te oud om me daar druk over te maken.
Ja ok, dat is ook allemaal prima man.

Maar A. dat geld hebben ze al om nieuwe games te maken, daar hebben ze die MTX niet voor nodig. Wat ik al eerder aangaf, heeft Ubisoft vorig jaar 30 miljoen euro PUUR aan MTX verdiend. Losstaand van de opbrengsten van hun games zelf.

Dat jij je niet stoort aan het feit dat er content in zit die jij A. niet boeiend vind, en B. het jou niet stoort dat er in een SP game van 60 euro word gevraagd om meer geld te besteden om content vrij te spelen die gewoon klaar is en in de game zit.

Mij stoort het wel enorm. En daarom spuw ik gal op Odyssey ( over het MTX en content gedeelte ). Mijn ervaring zou het wel minder maken als ik continue in een menu te zien krijg dat er een shitload aan content is, en of ik daar niet graag extra geld voor wil neerleggen.

En nogmaals, ik denk dat je je enorm verkijkt op hoe snel dit impact gaat hebben op games. Een aantal jaar geleden was NBA ook niet zo fucked up, totdat ze steeds meer MTX gingen toevoegen.

Thats all I'm saying. Mooi dat het voor jou geen impact heeft, voor mij en anderen wel. En zodra ze zien hoeveel geld ze ermee kunnen verkopen heb je volgende keer misschien wel de helft aan content INGAME, en de rest lekker achter een betaalmuur ( skills? Abilities? Tombs? )
pi_182341768
Als Dragon Quest, Spider-Man of God of War bovenop hoe de game nu is nog enkele cosmetic microtransacties zou hebben, zouden jullie de base game dan objectief minder goed vinden?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:59:10 #14
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182341781
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als Spider-Man of God of War bovenop hoe de game nu is nog enkele cosmetic microtransacties zou hebben, zouden jullie de base game dan objectief minder goed vinden?
Laten we wel stellen dat het bij AC niet gaat om 'enkele' maar gerust 20+.
pi_182341821
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Als Spider-Man of God of War naast de game zoals het nu is nog 20+ extra microtransacties hebben, zouden jullie de base game dan objectief minder goed vinden?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:08:35 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182342006
Jimbo, Diablo 4 geruchten!

quote:
° The next Diablo game is going to be fully Open World. All physically fluid in and out like World of Warcraft/Fallout/Assassin's Creed Oddysey etc..

° It's a sequel, Internally there are 2 names that they've been bouncing back and forth. Diablo 4 or Diablo: World of Sanctuary. Chance are most likely they'll stick with Diablo 4 for consistency.

° It is NOT single player only like the 4chan leak was suggesting and it has multiplayer and multiple classes. Class systems and multiplayer core parts of what makes a Diablo game.

° It will be played in a isometric view and most importantly it's an isometric MMO. So basically, think of the games like Lineage Eternal or Lost Ark but done by Blizzard and is in the Diablo universe.

° You can go anywhere and do anything whether that'd be quests, dungeons, slaying random mobs or even PvP among many other cool activities.

° There is a mainline quest line with a main plot that can be played solo with friends and other random people. However, there are no seperate acts. The world is giant and free. Most of your time though you'll be spending time on side activities.

° There is PvP, but I don't know exact details how it works.

° You can see and meet other people in towns and regions.

° I am not sure what the server capacity is or how many people a town or a zone/region can hold.

° It's running on a brand new engine that looks very modern and clean. (I think this is obvious anyways)

° The game is a lot darker than Diablo 3 but still stylized. Not ultra realistic, but dark enough. Think of Dark Souls artstyle but a tad less realistic. But yet close enough. It's hard to describe without seeing.

° I have no details in regards to some of the more core important stuff such as loot system (arguably the most important), how stats work, how many levels there are and what the endgame is like.

° However, I can assure you this will be treated as a live service game similar to Heroes of the Storm, World of Warcraft and Overwatch where you get in game events, special cosmetic items and etc. There will be always things to do and in a good Blizzard fashion they will be adding new systems over time and polishing the game throughout its life.

° Classic classes returning such as Barbarian, Sorceress, Amazon, Necromancer, Paladin.

° I have no information in regards to Diablo 1 or 2 Remaster.

° The game was being developed ahead of time with next gen consoles in mind. The game will be coming to project Epsilon (PS5) and project Scarlett (Next Xbox) at some point in time.
pi_182342009
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:00 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Als Spider-Man of God of War naast de game zoals het nu is nog 20+ extra microtransacties hebben, zouden jullie de base game dan objectief minder goed vinden?
Het zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van de game maar ik erger me wel altijd aan full priced AAA games waar ook nog microtransactions in zitten. Dat je die shit gebruikt als verdienmodel in free to play games of in een goedkopere indiegame daar valt nog wel wat van te zeggen maar in een game die 60 euro kost vind ik het onnodig en cheap.

Maar om je vraag te beantwoorden, nee ik zou de base game dan niet objectief minder goed vinden maar ik zou me er wel aan ergeren. Voor mij een reden om de game in de sale te halen i.p.v. day one.
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:09:02 #18
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182342017
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

i can only get so hard
pi_182342032
quote:

[..]

Ik weet niet wat ik liever wil, Diablo 4 of een Diablo 2 remaster :P
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:10:53 #20
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182342051
quote:

[..]

nu heb ik m gelezen en dit is precies wat er op reddit gespeculeerd werd sinds maanden. Niets 'leak' ofzo ditm gewoon een lijst van wat andere mensen gezegd hebben als 'dit zou tof zijn' en op 4chan gegooid

jammer ;( ik zou wel voor een goeie MMO kunnen gaan met de speelstijl van diablo
pi_182342069
quote:

[..]

Leaks >:)
SOONY
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:18:32 #22
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182342171
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik liever wil, Diablo 4 of een Diablo 2 remaster :P
beide
pi_182342206
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Aangezien je genoeg en betere loot kunt krijgen in de game, maak ik me geen zorgen om die micortransacties. Als mensen daar 2-3 euro voor uit willen geven moeten ze dat lekker doen.

Story content en dergelijke achter een pay wall stoppen is schadelijk. Daarom viel iedereen ook over Batllefront 2, niet om de aanwezige micortransacties.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:22:30 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182342253
Kijk Pheno posten in het vorige topic :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:23:27 #25
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182342272
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
echt he ;(

quote me gewoon ff die boy
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:23:35 #26
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182342275
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:20 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Aangezien je genoeg en betere loot kunt krijgen in de game, maak ik me geen zorgen om die micortransacties. Als mensen daar 2-3 euro voor uit willen geven moeten ze dat lekker doen.

Story content en dergelijke achter een pay wall stoppen is schadelijk. Daarom viel iedereen ook over Batllefront 2, niet om de aanwezige micortransacties.
Hoezo, in BF2 zat geen story content achter een paywall. Daar was het een Pay2Win hell met lootboxes.

Het gaat puur om de hoeveelheid content ( ongeacht of jij skins en mounts en wapens interessante SP content vind ) die ze achter een betaalmuur stoppen in een spel van 60 euro.
pi_182342313
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Het zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van de game maar ik erger me wel altijd aan full priced AAA games waar ook nog microtransactions in zitten. Dat je die shit gebruikt als verdienmodel in free to play games of in een goedkopere indiegame daar valt nog wel wat van te zeggen maar in een game die 60 euro kost vind ik het onnodig en cheap.

Maar om je vraag te beantwoorden, nee ik zou de base game dan niet objectief minder goed vinden maar ik zou me er wel aan ergeren. Voor mij een reden om de game in de sale te halen i.p.v. day one.
Toch interessant, 2 identitieke games maar met de ene nog meer content maar wel betaald vind jij minder leuk.
Denk daar nog eens over na ;)
pi_182342324
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoezo, in BF2 zat geen story content achter een paywall. Daar was het een Pay2Win hell met lootboxes.

Het gaat puur om de hoeveelheid content ( ongeacht of jij skins en mounts en wapens interessante SP content vind ) die ze achter een betaalmuur stoppen in een spel van 60 euro.
"En dergelijke"

Die hoeveelheid valt gewoon mee in verhouding met de rest van de game. Ik hoor WoW spelers ook niet klagen dat ze extra mounts etc door middel van microtransacties kunnen kopen.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:27:42 #29
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182342350
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:26 schreef lord_bono het volgende:

[..]

"En dergelijke"

Die hoeveelheid valt gewoon mee in verhouding met de rest van de game. Ik hoor WoW spelers ook niet klagen dat ze extra mounts etc door middel van microtransacties kunnen kopen.
Jezus man, dat is toch absoluut niet vergelijkbaar. WoW is een subscription based game waar je uberhaupt betaald om te kunnen blijven spelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door 2dope op 05-10-2018 21:38:57 ]
pi_182342481
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
kut mobiele lay-out ook. Je ziet geen slot, niets
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:34:08 #31
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182342512
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

kut mobiele lay-out ook. Je ziet geen slot, niets
Doe er eens iets aan man :P
pi_182342584
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Doe er eens iets aan man :P
php :r
  Eindredactie Games vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:38:47 #33
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182342604
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:26 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Toch interessant, 2 identitieke games maar met de ene nog meer content maar wel betaald vind jij minder leuk.
:? Zijn antwoord was nee
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:40:47 #34
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182342643
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:07 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Leuk dat de skins jou gestolen kunnen worden, in SP games boeit dit mij persoonlijk wel. Nu klinkt het een beetje alsof je zegt, joh is niet mijn probleem en wat een ander vind daar heb ik toch schijt aan dus tralalala
Lijkt me een gezonde instelling, zou lekker worden als ik me een beetje druk ging maken om wat andere mensen stom vinden aan games.

Gedweep met micro-DLC is irritant maar verder zie ik die 'teloorgang van de gaming-industrie' ook niet zo. Ik game al aardig wat jaartjes en het wordt alleen maar beter. Mooier. Goedkoper ook, trouwens. Gamen kost echt geen fuck. Verder heb ik nog nooit meegemaakt dat essentiële content extra geld kostte. Allemaal persoonlijke ervaring uiteraard.

Met Spider-Man begonnen ook allemaal lui te schuimbekken, want er lagen nog voor release al plannen voor toekomstige DLC. "Dat had in de main game moeten zitten!1". Ondertussen is Spider-Man goed voor 30 fucking uur spelplezier. Vroegah klaagden mensen wel eens als een (goede!) verhaalgedreven game slechts 8 uur duurde, vond ik toen al onzin: als dat 8 epische uren zijn dan hoor je mij niet klagen.

Op het moment dat een volledige game kaal/leeg/incompleet aanvoelt terwijl er wel allemaal extra, relevante shit te koop is zal ik daar zeker mijn beklag over doen. Nog nooit meegemaakt voor zover ik me kan herinneren.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_182342686
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:26 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik zou me ergeren aan de extra content waar ik niet bij kan zonder te betalen, maar zoals ik al aangaf zegt die extra cosmetische content niks over de kwaliteit van de game. De gameplay wordt er niet minder door natuurlijk.
pi_182342701
Ah, is Yi-Long weer terug? Wacht lekker op de complete GotY whatever edition. Klaar.
pi_182342743
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Gedweep met micro-DLC is irritant maar verder zie ik die 'teloorgang van de gaming-industrie' ook niet zo.
Denk je niet dat time savers aan zet tot het maken van extra grindy content, zoals we bij de mobile games gezien hebben? (Shadows of War) Ik vind het principe zo vreemd dat ze je de mogelijkheid bieden om door extra geld gaat betalen bepaalde stukken van je 60 euro single player game niet te hoeven spelen omdat het zo saai is.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:46:29 #38
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182342775
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Lijkt me een gezonde instelling, zou lekker worden als ik me een beetje druk ging maken om wat andere mensen stom vinden aan games.

Gedweep met micro-DLC is irritant maar verder zie ik die 'teloorgang van de gaming-industrie' ook niet zo. Ik game al aardig wat jaartjes en het wordt alleen maar beter. Mooier. Goedkoper ook, trouwens. Gamen kost echt geen fuck. Verder heb ik nog nooit meegemaakt dat essentiële content extra geld kostte. Allemaal persoonlijke ervaring uiteraard.

Met Spider-Man begonnen ook allemaal lui te schuimbekken, want er lagen nog voor release al plannen voor toekomstige DLC. "Dat had in de main game moeten zitten!1". Ondertussen is Spider-Man goed voor 30 fucking uur spelplezier. Vroegah klaagden mensen wel eens als een (goede!) verhaalgedreven game slechts 8 uur duurde, vond ik toen al onzin: als dat 8 epische uren zijn dan hoor je mij niet klagen.

Op het moment dat een volledige game kaal/leeg/incompleet aanvoelt terwijl er wel allemaal extra, relevante shit te koop is zal ik daar zeker mijn beklag over doen. Nog nooit meegemaakt voor zover ik me kan herinneren.
Er is natuurlijk een wezenlijk verschil als er substantiele uitbreiding of content verkocht word. Daar betaal ik wel voor als het daadwerkelijk waar voor zijn geld bied.

Ik vind het gewoon een slechte ontwikkeling dat er vanalles word afgesloten van de speler tenzij ze nog even wat extra centjes neertellen. En voor de 1 is dat onbelangrijke content, maar ik vind het fucked up als de leukste skins en wapens als DLC worden verkocht terwijl je al 60 euro voor je spel hebt betaald.

En nogmaals, die teloorgang van de industry..ja dat valt opzich wel mee. Maar als je kijkt waar we nu zijn tov 10 jaar geleden, dan haak ik toch nog even in op bijvoorbeeld NBA waar ze gewoon de career mode hebben verkracht als je er geen microtransacties voor koopt.

En dan zie ik over 5/6/7 jaar misschien hetzelfde in andere games, dat verbaasd me echt niks.

Net zoals deze trend van joh betaal ff 20 euro meer, dan mag je de game spelen op de datum dat die uitkomt. Als je dat niet wilt dan betaal je minder om langer te wachten.

Niet dat ik perse een game op dag 1 MOET hebben, maar dit is gewoon naaierij. Daar kan je gewoon niet omheen. Straks zullen we wellicht ook nog andere dingen achter een paywall zien. Modes/Skills/Content het kan allemaal Pheno.
pi_182342800
Ik vind Odyssey nog even wennen. Hoe ik het mij herinner vond ik origens lekkerder spelen, meer duidelijkheid ook. Kan er ook aan liggen dat Odyssey nog groter en nog meer RPG elementen bevat, dat het pas na een uur of 5 a 10 natuurlijk aanvoelt
pi_182342936
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:46 schreef MMaRsu het volgende:

Niet dat ik perse een game op dag 1 MOET hebben, maar dit is gewoon naaierij. Daar kan je gewoon niet omheen. Straks zullen we wellicht ook nog andere dingen achter een paywall zien. Modes/Skills/Content het kan allemaal Pheno.
als ik ergens niet mee eens ben koop ik het niet. Stem met je geld. Ik vrees alleen dat er makke schapen zijn die alles slikken. Dat zie je nu al. Eurootjes hier, eurootjes daar, ze zijn het gewend. We worden oud mmarsu. Maar dat is de bedoeling ook.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:59:54 #41
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182343081
Daarom probeer ik hier de goede strijd te voeren ;) . Mensen zoals mijn neefje van 10 jaar jonger die ook alle special editions van dit en dat koopt, early acces dit en dat. Ik zeg hem elke x weer gast waarom koop je die shit maar hij heeft veel geld en geeft geen fuck.

Tuurlijk koop ik het ook niet, maar vind het jammer dat er toch veel gamers zijn die hier intrappen en het daardoor verneuken voor de mensen die niet zitten te wachten op MTX en lootboxes en early access en weet ik veel wat ze nog meer verzinnen om meer geld te verdienen.

Oh well

RDR2 here we come
pi_182343097
Rdr2 heeft ook al special editions :(
  Eindredactie Games vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:04:17 #43
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182343196
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:44 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Denk je niet dat time savers aan zet tot het maken van extra grindy content, zoals we bij de mobile games gezien hebben? Ik vind het principe zo vreemd dat ze je de mogelijkheid bieden om door extra geld gaat betalen om stukken van je 60 euro game niet te hoeven spelen.
Ja dat denk ik wel, vind 't in veel gevallen ook een belachelijk mechanisme. Wat ik hoop is dat, mocht bijvoorbeeld DMC5 op release een jammerlijk grindfest blijken te zijn, dat zo'n titel om die reden keihard afgefakkeld wordt. Het feit op zich dat je Red Orbs voor echt geld kunt kopen vind ik niet zo heel spannend eerlijk gezegd, al zou ik me geen reden kunnen bedenken waarom je dat in godsnaam zou doen. Dat kopen van Orbs kon overigens ook al in DMC4 (heb 't zelf nooit gemerkt tijdens het spelen trouwens, topgame).

Maar voor wat betreft deze verschijning zie ik niet echt een trend, dat games bijvoorbeeld opzettelijk versimpeld of zodanig gemanipuleerd worden dat je als gamer soort-van geforceerd wordt om extra meuk aan te schaffen.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:06:27 #44
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182343256
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:00 schreef Pheno het volgende:
Rdr2 heeft ook al special editions :(
Klopt, zelfs een belachelijke 100+ euro kostende edition waar de fucking game niet eens bijzit. Schaamteloos.
  Eindredactie Games vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:22:59 #45
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182343636
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:59 schreef MMaRsu het volgende:

Tuurlijk koop ik het ook niet, maar vind het jammer dat er toch veel gamers zijn die hier intrappen en het daardoor verneuken voor de mensen die niet zitten te wachten op MTX en lootboxes en early access en weet ik veel wat ze nog meer verzinnen om meer geld te verdienen.
Dat is het probleem een beetje, je schildert mensen die Assassin's Creed Odyssey hebben gekocht af als "zij die het verneuken voor de rest", het zijn mensen "die er weer in trappen".

Moet je je voorstellen dat je als blij DKUpje net naar de Bart Smit bent gegaan om een exemplaar van Odyssey op te halen, zo blij als een kind ren je met een stijve plasser naar huis en terwijl de game installeert check je de foks nog even en daar blijkt dat je met je vonkelnieuwe aankoop in feite een naīeve slaaf van het kapitalisme bent geworden die defacto de gameindustrie om zeep helpt.
pi_182343800
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja ok, dat is ook allemaal prima man.

Maar A. dat geld hebben ze al om nieuwe games te maken, daar hebben ze die MTX niet voor nodig. Wat ik al eerder aangaf, heeft Ubisoft vorig jaar 30 miljoen euro PUUR aan MTX verdiend. Losstaand van de opbrengsten van hun games zelf.

Dat jij je niet stoort aan het feit dat er content in zit die jij A. niet boeiend vind, en B. het jou niet stoort dat er in een SP game van 60 euro word gevraagd om meer geld te besteden om content vrij te spelen die gewoon klaar is en in de game zit.

Mij stoort het wel enorm. En daarom spuw ik gal op Odyssey ( over het MTX en content gedeelte ). Mijn ervaring zou het wel minder maken als ik continue in een menu te zien krijg dat er een shitload aan content is, en of ik daar niet graag extra geld voor wil neerleggen.

En nogmaals, ik denk dat je je enorm verkijkt op hoe snel dit impact gaat hebben op games. Een aantal jaar geleden was NBA ook niet zo fucked up, totdat ze steeds meer MTX gingen toevoegen.

Thats all I'm saying. Mooi dat het voor jou geen impact heeft, voor mij en anderen wel. En zodra ze zien hoeveel geld ze ermee kunnen verkopen heb je volgende keer misschien wel de helft aan content INGAME, en de rest lekker achter een betaalmuur ( skills? Abilities? Tombs? )
30? Maak daar maar 318 van https://www.gamespot.com/(...)action/1100-6456734/

Qua sales lijden de games er echt niet onder. Spiderman en GoW mogen dan veel sales hebben (en zijn eigenlijk niet te vergelijken met multi platform titels) maar ik heb echt niet het idee dat deze meer opleveren dan een titel als Origins
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:51:41 #47
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182344254
Natuurlijk niet, Origins is een multiplat game die op 3 platforms uitkwam + season pass + al die andere schijt die ze erbij verkopen.

Dit soort schijt is dus aan de dagelijkse orde bij Ubisoft, hiervoor developen ze dit soort games en maken ze ze meer open world & RPG. Al is het niet echt een RPG, maar ze willen wel graag net doen alsof het een RPG is zodat ze meer shit kunnen verkopen.

WE KOMEN DICHTBIJ EA MET HUN WINSTMARGES!!@ SNEL MAAK NOG 50 SKINS!!!

Dat doet dit met mij

pi_182344515
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:44 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Denk je niet dat time savers aan zet tot het maken van extra grindy content, zoals we bij de mobile games gezien hebben? (Shadows of War) Ik vind het principe zo vreemd dat ze je de mogelijkheid bieden om door extra geld gaat betalen bepaalde stukken van je 60 euro single player game niet te hoeven spelen omdat het zo saai is.
Nogmaals, dan zou ik mij als niet betalende speler storen aan de grindy content zelf, niet aan de micro transactions zelf :)
En daar worden games ook op beoordeeld btw.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:05:48 #49
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182344551
Ja maar de grindy content is gemaakt zodat ze micro transacties kunnen verkopen in poezenvanger zijn voorbeeld. Dus het is direct aan elkaar gelinkt.

Publishers willen dat je zo lang mogelijk bij 1 spel blijft ( hun spel ) en zodoende je meeste tijd en evt daarna extra geld in investeerd.

Niet dat ik ze dat kwalijk neem, dat snap ik heel goed. Maar als ze gewoon zorgen dat de game goed is heb je niet perse grindy content ervoor nodig.
pi_182344562
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:03 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nogmaals, dan zou ik mij als niet betalende speler storen aan de grindy content zelf, niet aan de micro transactions zelf :)
En daar worden games ook op beoordeeld btw.
Hoe kun je die twee dingen los van elkaar zien? Zonder de micro transactions / time savers is er helemaal geen incentive om games kunstmatig lang en grindy te maken.
pi_182344592
Dit is toch puur genieten _O_
Weekend Genot
SOONY
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:12:41 #52
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182344665
Waar ik mij bv enorm aan irriteerde bij de Batman Arkham games was dat er zoveel coole skins waren maar dat je er maar een paar kon unlocken ingame. De rest moest je kopen. Met die online pass shit was het zelfs zo dat je de intro en dikke stukken van de game als Catwoman niet kon spelen als je de game 2e hands had gekocht :'). En dan mocht je nog ff 10 euro aftikken aan WB voor hun online pass.

Ik ben ook gewoon opgegroeid dat als je Tekken arcade mode uitspeelde je een filmpje te zien kreeg en dan stond er hoppa you unlocked a new character

misschien is dat een groot verschil I dunno maar het bevalt me niet hoe je allemaal alles maar moet kopen tegenwoordig. Sommige games pakken het gelukkig nog wel goed aan.

Ik vestig mijn hoop op Cyberpunk 2077 en RDR2 _O_
pi_182344739
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:12 schreef MMaRsu het volgende:
Waar ik mij bv enorm aan irriteerde bij de Batman Arkham games was dat er zoveel coole skins waren maar dat je er maar een paar kon unlocken ingame. De rest moest je kopen. Met die online pass shit was het zelfs zo dat je de intro en dikke stukken van de game als Catwoman niet kon spelen als je de game 2e hands had gekocht :'). En dan mocht je nog ff 10 euro aftikken aan WB voor hun online pass.

Ik ben ook gewoon opgegroeid dat als je Tekken arcade mode uitspeelde je een filmpje te zien kreeg en dan stond er hoppa you unlocked a new character

misschien is dat een groot verschil I dunno maar het bevalt me niet hoe je allemaal alles maar moet kopen tegenwoordig. Sommige games pakken het gelukkig nog wel goed aan.

PS3 games met al die Online Passes _O-

:B
SOONY
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:17:38 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182344767
Ja jongens want de 2e hands games waren een gevaar voor de industrie! Anders konden de makers geen nieuwe spelletjes meer maken!

https://www.businessinsider.com/pre-owned-games-are-costing-the-industry-more-than-piracy-2012-6?international=true&r=US&IR=T

https://www.cheatcc.com/extra/wys_notbuyusedgames.html

Toch ging EA uiteindelijk overstag en kapte ermee, snel daarna volgde ook de rest.

quote:
Online Pass is seen by publishers as a bulwark against the second-hand market, which retailer GameStop dominates. Publishers were worried that consumers were buying games used instead of new — especially big games with popular multiplayer modes. So the online pass became a way that publishers forced consumers to either buy a game new — or pay extra for online.

But from this point forward, you won’t need an Online Pass for any of EA’s games online.

“We’re still committed to creating content and services that enhance the game experience well beyond the day you first start playing,” Reseburg said.

EA wasn’t the only publisher using an online pass system. Activision and Ubisoft are among a handful that make use of it.
Hmmm EA UBISOFT EN ACTIVSION wat een fucking verrassing
pi_182344810
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:22 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat is het probleem een beetje, je schildert mensen die Assassin's Creed Odyssey hebben gekocht af als "zij die het verneuken voor de rest", het zijn mensen "die er weer in trappen".

Moet je je voorstellen dat je als blij DKUpje net naar de Bart Smit bent gegaan om een exemplaar van Odyssey op te halen, zo blij als een kind ren je met een stijve plasser naar huis en terwijl de game installeert check je de foks nog even en daar blijkt dat je met je vonkelnieuwe aankoop in feite een naīeve slaaf van het kapitalisme bent geworden die defacto de gameindustrie om zeep helpt.
R.I.P. Bart Smit ;(
Intertoys ;( :'(
SOONY
pi_182344861
Verschil is dat ik wederom naar de game zelf kijk en jullie je compleet focussen op randzaken.

Ik vind grindy content kut.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:23:08 #57
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182344883
quote:

[..]

Nou nee zo bedoel ik het absoluut niet. Als de nieuwe AC game dol is zeg ik vooral koop hem :). Maar laat dan wel die MTX bullshit liggen en ga geen timesavers en vanalles kopen. Maarja :p.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:24:50 #58
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182344920
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Verschil is dat ik wederom naar de game zelf kijk en jullie je compleet focussen op randzaken.

Ik vind grindy content kut.
Wij kijken toch ook naar de game? Losstaand van Odyssey, staan dingen zoals grindy content en het beschikbaar stellen van timesavers vaak niet los van elkaar. En dat heeft dus wel invloed op de gameplay van de base game. Dat zijn geen randzaken.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:25:53 #59
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182344944
quote:

[..]

Geweldige post btw _O-

Een gewillige naīeve slaaf idd hahaha :')
pi_182344982
SOONY
pi_182345089
Het is inderdaad enorm vervelend dat ik nu Oddysey speel, en ik gewoon niet verder kom omdat ik een paar levels lager ben dat de missie. Bij de eerdere AC’s was dit geen probleem. Terwijl ik bij god of war of apiderman gewoon door kon.

Maar ja, het heeft ook niks meer met AC te maken vooralsnog
pi_182345105
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Meh, ben wel klaar met Lara. Heb alleen de Baba Yaga DLC gedaan, per toeval :')
Haha ik had precies hetzelfde. Speelde trophies vrij maar zag ze niet in de lijst staan, dacht dat ik gek werd. Blijkt dus DLC te zijn, vond het wel awesome trouwens.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:20 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Freedom Wars!
Op PS4G na mijn favoriete PSV game... weet alleen of die werkt op de PSTV.
Thanks!

Morgen even checken.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:37:15 #63
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182345113
Ff serieus die parry is zo tering buggy in AC Odyssey.. elke keer ram ik op die knoppen maar er gebeurd gewoon niets :')
  Redactie Games vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:40:49 #64
181272 crew  Noppie2000
pi_182345164
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:12 schreef MMaRsu het volgende:
Valse hoop vrees ik :+
pi_182345256
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:37 schreef Friday12 het volgende:
Ff serieus die parry is zo tering buggy in AC Odyssey.. elke keer ram ik op die knoppen maar er gebeurd gewoon niets :')
Classic Ubisoft.

Welke AC game had geen bugs bij release?
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:04:40 #66
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182345695
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:44 schreef Drankster het volgende:

[..]

Classic Ubisoft.

Welke AC game had geen bugs bij release?
Of het komt omdat de parry timer echt super kort is op de moeilijkste difficulty
pi_182345863
Speelt iemand met Alexios?
SOONY
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:21:23 #68
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182345965
waarom zou je de hele tijd naar een mannen ass willen kijken + lesbos willen missen
pi_182345993
Hebben jullie nog tips voor games zoals outlast? Dus eng maar niet (liefst geen) schieten oid want vriendin waar ik het mee speel vind dat erg moeilijk. Outlast 1 en 2 waren super, hebben ook RE7 gespeeld dan doe ik steeds t schieten maar ze heeft liever zonder.
pi_182346033
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 00:23 schreef HyrulePrincess het volgende:
Hebben jullie nog tips voor games zoals outlast? Dus eng maar niet (liefst geen) schieten oid want vriendin waar ik het mee speel vind dat erg moeilijk. Outlast 1 en 2 waren super, hebben ook RE7 gespeeld dan doe ik steeds t schieten maar ze heeft liever zonder.
De Amnesia collectie en Layers of fear?
pi_182346058
quote:
Ben zelf niet thuis in de horror scene maar Alien: Isolation vind ik wel erg tof!

Als je Alien (vooral de eerste film) vet vindt dat moet je deze echt proberen.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:29:26 #72
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182346089
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 00:27 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ben zelf niet thuis in de horror scene maar Alien: Isolation vind ik wel erg tof!

Als je Alien (vooral de eerste film) vet vindt dat moet je deze echt proberen.
Wat een game _O_ maar te moeilijk voor de plat lol.

SOMA is ook erg goed, dan moet je ook verbergen af en toe en is ook redelijk horror/scifi/psychological thriller achtige shizzle.

Dat was ook echt een steengoed spel jezus walking simulator

Observer is ook nice!! En ingesproken door ons eigen Rutger Hauer

pi_182346220
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 00:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat een game _O_ maar te moeilijk voor de plat lol.

Isolation is zo bruut. _O_

Ben hem gaan spelen puur omdat ik Alien vet vind en degene die mijn PS4 als primary heeft hem digitaal heeft gekocht, had geen idee wat voor game het was. Zoals ik aangeef: totaal niet thuis in de horror genre, vind Untill Dawn bijvoorbeeld geen zak aan. Maar Isolation is wel echt steengoed, wat een sfeer! Wil RE7 ook erg graag nog spelen.

Hoezo vind je hem te moeilijk voor de plat btw? Ik speel nu m'n eerste playtrough op de moeilijkste graad en kill geen humans, is wel erg pittig maar zo satisfying als je na lang struggelen verder komt. _O_

Speel trouwens alleen 's nachts met lichten uit en headset op, fucking creepy.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:44:59 #74
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182346353
Volgens mij had ik hem wel op hard uitgespeeld maar het is eigenlijk net iets te lang vond ik. Maar wel echt een bazengame. Er zijn niet veel goede Alien games. Heb hem nu ook op de pc maar ik moet re7 enzo ook nog uitspelen. Die is ook wel erg gruwelijk hoor. Al is de Alien wel een vettere baas + dat het de sfeer van de eerste film gewoon zo goed neerzet.

Maar misschien dat je SOMA en Observer wel dol vind, die hebben ook een dikke sfeer. Untill Dawn is meer alsof je een cheesy horror film aan het kijken bent, maar die vond ik ook wel leuk. Al is dat totaal niet te vergelijken met zo'n sterke first person horror game.

PT was daarom ook echt geweldig, wat een sfeer die daar werd neergezet. Beklemmend en scary als een mofo. Tenminste dat vond ik dan. En dat voor een demo :'). Stel je voor als ze een hele Silent Hills game hadden gemaakt in die scary ass stijl.. nou dat was wel sicker geweest dan RE7 heb ik het idee. Achja dat heeft Konami op z'n geweten die idioten in japan hebben geen idee wtf ze aan het doen zijn.
pi_182346451
Die PT demo gaat never nooit van mijn HD af.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:10:57 #76
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182346614
pi_182347130
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 00:52 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Die PT demo gaat never nooit van mijn HD af.
Die demo was te vaag voor mij.... heen en weer lopen zonder vooruitgang tenzij je toevallig iets doet wat scripted is.
Geen logica, geen verhaal, geen personages, niks... behalve de creepy sfeer en schijnbare toevaligheden.
Vreemd genoeg krijg ik het gevoel alsof Death Stranding precies dat zal zijn... maar dan in een MGS jasje .

Ik hoop dat DS een heerlijke mind fuck word met een bizar verhaal en mogelijkheden om te doen wat je nooit eerder had bedacht.
Van Kojima accepteer ik niets minder dan een game waarbij je denkt:"... WTF!!!!"

Het zal waarschijnlijk een goede afsluiter worden van het PS4 tijdperk of een goede opener van het PS5 tijdperk.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182347704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 00:21 schreef MMaRsu het volgende:
waarom zou je de hele tijd naar een mannen ass willen kijken + lesbos willen missen
het eiland lesbos zit er gewoon in hoor, ook met alexios
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 05:57:53 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182347748
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 05:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ga slapen
pi_182347765
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 05:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ga slapen
al gedaan, en jij?
pi_182348206
quote:
Heb je until dawn wel eens geprobeerd? Een cabin in the woods spel met een butterfly effect.

Little nightmares is iets anders, maar misschien heeft het ook de sfeer die je zoekt. Dat is een soort 3d platformer.
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:38:41 #82
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182349346
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 05:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

:~
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:39:24 #83
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182349356
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:37 schreef Friday12 het volgende:
Ik hoor alleen jou hier over.... misschien ligt het aan jou :*
  Eindredactie Games zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:13:36 #84
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182349824
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 05:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ga slapen
ga cavia's kopen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:22:32 #85
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182349947
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 11:13 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ga cavia's kopen

:9~ :Y)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182349965
Oh mijn God -O-
Sorry kinders :+
SOONY
  Eindredactie Games zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:25:19 #87
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182349988
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 11:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
noms
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182350783
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 00:15 schreef DKUp het volgende:
Speelt iemand met Alexios?
ja ik
Ga toch niet met een wijf spelen
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:23:39 #89
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182350814
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:20 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

ja ik
A murky, forgotten land.
pi_182351509
Zo goudkleurige XP-contracten leveren aardig wat XP op :9
Megaris ziet er weer totaal anders uit dan het intro eiland :9~
Kassandra met een Assassin’s kap *;
SOONY
  Redactie Frontpage zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:29:09 #91
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182351579
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 11:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kopen, niet koken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:35:40 #92
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182351650
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Kopen, niet koken.
Fuck, te laat -O-
Ik heb nu een omgevingsverbod voor de kinderboerderij :'(
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:49:20 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182352996
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:20 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

ja ik
tegen mannen ass aankijken :N
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:50:10 #94
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182353007
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Fuck, te laat -O-
Ik heb nu een omgevingsverbod voor de kinderboerderij :'(
dat kwam echter niet door de cavia ;(
pi_182353166
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 15:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

tegen mannen ass aankijken :N
alexios heeft lang haar en je kan hem een rokje aandoen :$
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
als ik een vrouw wil zijn ga ik wel tomb raider spelen
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:23 schreef DKUp het volgende:
Zo goudkleurige XP-contracten leveren aardig wat XP op :9
Megaris ziet er weer totaal anders uit dan het intro eiland :9~
Kassandra met een Assassin’s kap *;
wacht maar tot je in phokis bent
of athene _O_
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:07:44 #96
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182353170
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 15:50 schreef Jimbo het volgende:

[..]

dat kwam echter niet door de cavia ;(
Ja maar ja maar, die geit lokte het zelluf uit jeweettog wollah.

Gr gr Mo
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:08:07 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182353175
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:07 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

[..]

gayy
pi_182353258
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

gayy
als dat alles is
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:22:09 #99
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182353320
Dragon Quest nu wel echt begonnen denk ik. Na 7 uur een nieuw gebied geopend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182353487
Gerucht: PS1, PS2, PS3, PS4 en PS5 games speelbaar op de PS5
https://gearnuke.com/sony(...)ility-for-ps5-rumor/

#breaking

Op naar het PS5-topic :+
SOONY
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:36:14 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182353505
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:35 schreef DKUp het volgende:
Gerucht: PS1, PS2, PS3, PS4 en PS5 games op de PS5

#breaking
Zou kopen.
pi_182353559
quote:

#breaking

PS5 speelt PS5 :o
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_182353660
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:39 schreef Aether het volgende:

[..]

#breaking

:B
SOONY
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:49:22 #104
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182353673
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:39 schreef Aether het volgende:

[..]

#datdatkantegenwoordig _O_ *O*
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:50:20 #105
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182353686
Ik ben overigens niet kapot van Spiderman moet ik zeggen.
A murky, forgotten land.
pi_182353714
quote:

#breaking

De PS4 speelt ook ps1, 2, 3 en 4 games af. Gewoon opnieuw kopen in de store!
pi_182353735
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:51 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

De PS4 speelt ook ps1, 2, 3 en 4 games af. Gewoon opnieuw kopen in de store!
Demon’s Souls en Harry Potter?
SOONY
pi_182353748
Paarse draak GOD :B
#idontgiveafuck
SOONY
pi_182353774
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:53 schreef DKUp het volgende:

[..]

Demon’s Souls en Harry Potter?
DS staat op de PS now streaming service.
pi_182353781
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:56 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Streamen -O-
SOONY
pi_182354580
Ok, AC:O word steeds beter! Vraag mij alleen af waarom er constant een bounty is waar ik ga en sta. Net ergens een kamp binnengedrongen, stealth, dus totaal misschien 40 minuten gezeten, liepen er zelfs 2 bounty hunters, na die te hebben gekilled kwam er direct een andere aan.

Of moet je dokken waarna ze in-game bijv een uur of 2 weg blijven?
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:52:53 #112
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182354638
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:56 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Demon Souls met lag :')
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:53:31 #113
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182354648
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest nu wel echt begonnen denk ik. Na 7 uur een nieuw gebied geopend.

SPOILER
Nu begint het pas lol
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:53:55 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182355518
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nu begint het pas lol
Dat zeg ik roflmfao
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:14:31 #115
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182355761
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:54 schreef DKUp het volgende:
Paarse draak GOD :B
#idontgiveafuck
Ik mag je wel over het algemeen.

Maar ik vind dit echt walgelijk.

#poepdraak :(
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:15:17 #116
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182355776
quote:

#breaking

Kan het me niet voorstellen, want geldverlies.
pi_182355853
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 19:14 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik mag je wel over het algemeen.

Maar ik vind dit echt walgelijk.

#poepdraak :(
Jeugdsentiment sorry :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 19:15 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Patent, dus ze hoeven er niks mee te doen. Er zal wel iets komen want enorm populair op de Xbox One. Crossplay geven ze langzamerhand ook toe.
SOONY
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:22:26 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182355857
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 19:15 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Wat voor geldverlies dan? Gamers die oude games spelen en dan geen nieuwe kopen?

Dat gebeurt uiteindelijk toch wel en qua goodwill levert het veel op. Een PS5 met BC koop ik day one, anders pas later.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:40:28 #119
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182356059
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat voor geldverlies dan? Gamers die oude games spelen en dan geen nieuwe kopen?

Dat gebeurt uiteindelijk toch wel en qua goodwill levert het veel op. Een PS5 met BC koop ik day one, anders pas later.
Dan kunnen ze geen geld meer verdienen aan Skyrim remastered op de ps5
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_182356167
Er komt vast een Cloud-versie van Skyrim.
Heerlijk die bugs, glitches en houterige animaties streamen vanuit de cloud....puur genieten.
SOONY
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:55:11 #121
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182356217
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat zeg ik roflmfao
Ja oké maar daarna begint het eigk pas echt
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:55:52 #122
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182356224
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 19:51 schreef DKUp het volgende:
Er komt vast een Cloud-versie van Skyrim.
Heerlijk die bugs, glitches en houterige animaties streamen vanuit de cloud....puur genieten.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:57:44 #123
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182356264
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Meer in de zin van al die Remasters die uitkomen. Of ze moeten heeeel veel vertrouwen hebben dat mensen een ps5 kopen omdat ze oude spellen kunnen kopen. Gamersmarkt blijft wel een markt voor veelal jongeren.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:58:15 #124
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182356271
quote:
8s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 19:40 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dan kunnen ze geen geld meer verdienen aan Skyrim remastered op de ps5
Wat deze dudOr zegt dus.
pi_182356354
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:52 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Demon Souls met lag :')
Tegenwoordig niet meer
https://www.google.com/am(...)tion-spotted%3famp=1
pi_182356780
quote:
Rockstar Genot _O_
SOONY
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:00:04 #127
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182359563
iemand nog wakker en nuchter? :~
pi_182359604
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:00 schreef Jimbo het volgende:
Ja, ik doe iets mis ;(
SOONY
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:03:11 #129
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182359625
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:02 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja, ik doe iets mis ;(
hoi moppie :~

raad jij eens een game aan voor me, ik wil even gamen maar geen idee wat
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:04:11 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182359641
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:03 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Breath of the Wild
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:08:15 #131
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182359740
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Breath of the Wild
al uit ;(
pi_182359812
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:03 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Even gamen klinkt als Tekken, Battlefield, FIFA of Call of Duty :+_!
Assassin’s Creed Odyssey is tof in ieder geval.

Eind deze maand Red Dead Redemption 2 en dan in november Pokémon en Super Smash Bros. in december >:)
SOONY
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:16:26 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182359973
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:08 schreef Jimbo het volgende:

[..]

al uit ;(
Oh, wist niet dat jij ook een Switch hebt :o

Heb je Hollow Knight al gespeeld? Die is nu ook voor PS4 beschikbaar he.
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:37:52 #134
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182360461
quote:
19s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh, wist niet dat jij ook een Switch hebt :o

Heb je Hollow Knight al gespeeld? Die is nu ook voor PS4 beschikbaar he.
wii, wii u , switch, alles niigga

Maar ja hollow wil ik nog wel eens op de ps4 kopen, maar verwacht die wel op PSN binnenkort eigenlijk
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:38:13 #135
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182360465
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:10 schreef DKUp het volgende:

[..]

Even gamen klinkt als Tekken, Battlefield, FIFA of Call of Duty :+_!
Assassin’s Creed Odyssey is tof in ieder geval.

Eind deze maand Red Dead Redemption 2 en dan in november Pokémon en Super Smash Bros. in december >:)
sowieso dat zowel RDR als pokemon hier komen :~

en battlefield 5 O+ zin an
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:59:12 #136
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182362145
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:00 schreef Jimbo het volgende:
Wakker ja nuchter absoluut niet *O*
Keiharde porno!
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 00:59:45 #137
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182362157
quote:
17s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:59 schreef dud0r het volgende:

[..]

zo mag ik het horen. Hoge vijf!
  zondag 7 oktober 2018 @ 01:00:37 #138
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182362171
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:59 schreef Jimbo het volgende:

[..]

zo mag ik het horen. Hoge vijf!
Hoge vijf. *O*
Keiharde porno!
  zondag 7 oktober 2018 @ 03:30:28 #139
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182363455
quote:
17s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:59 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dit.. AC odyssey is best wel vet..
  zondag 7 oktober 2018 @ 04:12:26 #140
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182363511
Volgens mij als we straks RDR2 spelen kunnen we alleen maar lachen om Assassins Creed :')
  zondag 7 oktober 2018 @ 08:24:25 #141
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182365530
Ben echt stervende.

Enige wat ontbreekt is nog een plankje of vijf.
  zondag 7 oktober 2018 @ 08:30:58 #142
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182365620
Open kist?
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 08:31:24 #143
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182365630
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 08:24 schreef RickoKun het volgende:
Ben echt stervende.

Enige wat ontbreekt is nog een plankje of vijf.
O+
pi_182367226
Prey is een verslavend spel. Het doet me regelmatig denken aan half-life.
  zondag 7 oktober 2018 @ 10:49:15 #145
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182367488
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 10:32 schreef blessed19 het volgende:
Pas maar op, voor je het weet ben je zo verslaafd dat je oude vrouwtjes moet beroven om bij de groenteboer prei te kunnen blijven kopen :'(
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 10:55:34 #146
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182367583
quote:
11s.gif Op zondag 7 oktober 2018 10:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Pas maar op, voor je het weet ben je zo verslaafd dat je oude vrouwtjes moet beroven om bij de groenteboer prei te kunnen blijven kopen :'(
  zondag 7 oktober 2018 @ 10:57:36 #147
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182367611
quote:

[..]

Wat :')
  zondag 7 oktober 2018 @ 11:00:32 #148
429367 DKUp
ON TOUR
pi_182367656
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 10:55 schreef Jimbo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SOONY
pi_182367658
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 10:57 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Wat :')
Ik denk dat de grap is dat het woord prey op prei lijkt.
  zondag 7 oktober 2018 @ 11:02:08 #150
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182367689
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 11:00 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik denk dat de grap is dat het woord prey op prei lijkt.
Aaaaah dankjewel. Al die zes hersencellen die ik nog over heb zaten al over hun capaciteit heen.
  zondag 7 oktober 2018 @ 11:03:47 #151
429367 DKUp
ON TOUR
pi_182367714
Wat een ontzettend flauwe grap in het PS4-topic.
SOONY
pi_182369017
quote:

[..]

:')
  zondag 7 oktober 2018 @ 14:18:03 #153
429367 DKUp
ON TOUR
pi_182370369
Dit is er nieuw in Assassin’s Creed 3 Remastered:
quote:
What are the improvements of the Remastered version?
Assassin’s Creed III has been remastered for the PlayStation4 systems, Xbox One and PC. Now featuring 4k & HDR on PS4 Pro, Xbox One X and PC, 1080p on PS4 and Xbox One, higher resolution textures, new lighting rendering system, in addition to several other graphical enhancements. Besides, based on player’s feedback, gameplay mechanics has also been improved, with several features being revamped or tweaked.
- Resolution upscale allowing you to play in 4K & HDR on PS4 Pro, Xbox One X and PC, and 1080p on PS4 and Xbox One.
- Higher resolution textures
- New character models
- New lighting rendering system : Physically Based Rendering
- Denser crowd, environments and VFX
SOONY
pi_182370438
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 10:32 schreef blessed19 het volgende:
3/10 voor de moeite.
Kom op blessed, ik weet dat je beter kan. Hier kan ik echt geen sticker voor geven :N
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 7 oktober 2018 @ 14:35:48 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182370640
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:18 schreef DKUp het volgende:

[..]

Blijft een saaie game.
  zondag 7 oktober 2018 @ 15:06:16 #156
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182371230
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:18 schreef DKUp het volgende:

[..]

Hebben ze ook de bugs eruit gehaald of?

zondag 7 oktober 2018 @ 16:40:16 #157
429367 DKUp
ON TOUR
pi_182373056
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:06 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hebben ze ook de bugs eruit gehaald of?

Geen idee :+
SOONY
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:04:35 #158
429367 DKUp
ON TOUR
pi_182373581
quote:
"Skybound Games will complete Season 4 of Telltale’s The Walking Dead, the company announced today."

Skybound Games is part of the company behind The Walking Dead comics, which Telltale’s adaptation is based on. “We’re SO happy to announce that we’ve reached a deal with Telltale Games that will allow Skybound to continue The Walking Dead: The Final Season,” the company tweeted today, promising “more details to come soon.”
SOONY
pi_182374070
Net naar de Mediamarkt geweest om te kijken naar een tv. Man man man wat is dat kut :')

En ik heb nog geen idee welke eigenlijk. Die verkoper zei dat ik zeker geen Samsung moest kopen omdat de kleuren zo fel zijn dat het nep is. Een LG is volgens hem de beste
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:35:16 #160
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182374091
Een sony met HDR en 4k als dat er is tenminste

cant go wrong with sony
pi_182374132
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
Een sony met HDR en 4k als dat er is tenminste

cant go wrong with sony
Volgens die gap had een 4k uhd dezelfde panelen als Samsung en daarom kut want fel en dus misselijkmakend
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:43:05 #162
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182374184
weet ik veel ik heb een prachtige 1080p sony tv bravia van 46 inch ofzo waar ik dik tevreden over ben

en bij de mediamarkt weten ze ook niet alles
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:43:32 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182374190
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:33 schreef mtchel112 het volgende:
Net naar de Mediamarkt geweest om te kijken naar een tv. Man man man wat is dat kut :')

En ik heb nog geen idee welke eigenlijk. Die verkoper zei dat ik zeker geen Samsung moest kopen omdat de kleuren zo fel zijn dat het nep is. Een LG is volgens hem de beste
Ligt ook een beetje aan je budget gozer. Samsung raad ik wel altijd af.
pi_182374207
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:33 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Heb je until dawn wel eens geprobeerd? Een cabin in the woods spel met een butterfly effect.

Little nightmares is iets anders, maar misschien heeft het ook de sfeer die je zoekt. Dat is een soort 3d platformer.
Iedereen bedankt voor de reacties :D
Wat we al uitgespeeld hebben:
- Outlast 1 + 2
- Little Nightmares + DLC
- Resident Evil 7 vr
- Rush of Blood vr
- Until Dawn
- The Excorsist vr
- here they lie vr
- The Inpatient vr
- Paranormal Activity vr
- Heavy Rain (niet echt horror maar was tof)
- P.T. (demo)

We hebben nu Layers of Fear geinstalleerd en zijn daar net paar minuten mee bezig :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2018 17:50:33 ]
pi_182374358
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:43 schreef MMaRsu het volgende:
weet ik veel ik heb een prachtige 1080p sony tv bravia van 46 inch ofzo waar ik dik tevreden over ben

en bij de mediamarkt weten ze ook niet alles
https://www.gamesradar.com/best-gaming-tvs/
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:01:51 #166
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_182374553
quote:

Ik heb een 55" inch Oled van LG. Dik tevreden over.
Dit, dus.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 18:03:40 #167
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182374600
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:45 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

- Outlast 1 + 2
- Resident Evil 7 vr
- Rush of Blood vr
- Until Dawn
- The Excorsist vr
- here they lie vr
- The Inpatient vr
- Paranormal Activity vr
- P.T. (demo)

We hebben nu Layers of Fear geinstalleerd en zijn daar net paar minuten mee bezig :)
horrorfan +1
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 18:06:33 #168
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182374700
quote:

zn verkoper lult gewoon naar waar hij de beste marge op krijgt (bonussen per sale etc)

Zou vooral kijken naar wat jij fijn vind en wat je er goed uit vind zien. Ik heb hier een Lg gehad, vond ik fijn, mn samsung was ook chill en heb nu een flinke ambilight hangen aan de muur gekocht bij de ING rentepunten store. Had eerst mn bedenkingen over deze TV (werkte niet lekker) en toen gooide ik de hdmi in port 1 waardoor ik in 4k 4:4:4 zit te spelen. Ik ben nu fan van deze tv en hij bevalt goed
pi_182374880
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:38 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Volgens die gap had een 4k uhd dezelfde panelen als Samsung en daarom kut want fel en dus misselijkmakend
Als het een Oled paneel is dan is het een LG paneel, die zijn immers de enige die Oled panelen maken voor tv's omdat ze er patent op hebben.
Gezien het een 4k hdr tv is dan zal het wel een Oled zijn geweest.

Overigens zou ik niet naar een verkoper luisteren bij de Mediamarkt, ik heb daar nog nooit nuttige dingen gehoord van een verkoper en de helft wat er werkt is een jong gastje dat daar is voor zijn bijbaantje.
Tevens sturen ze je vaak naar het model waar ze het meeste marge op hebben of een commissie op krijgen.

Je kan beter kijken naar wat je eigen eisen zijn, vergelijken wat er beschikbaar is binnen jouw wensen en eisen en dan online wat reviews opzoeken over die tvs.

Wat de kleuren betreft staan die dingen in de winkel altijd in winkel modus of bewust verkeerd afgesteld om de tv die er naast staat beter uit de verf te laten komen omdat daar meer winst op zit.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_182374917
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:45 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

- Outlast 1 + 2
- Resident Evil 7 vr
- Rush of Blood vr
- Until Dawn
- The Excorsist vr
- here they lie vr
- The Inpatient vr
- Paranormal Activity vr
- P.T. (demo)

De Amnesia collection en Soma moeten ook bij dat lijstje.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 19:24:59 #171
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182376295
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:14 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

pi_182376384
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:46:18 #173
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182376767
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
soma sws
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:00:02 #174
429367 DKUp
ON TOUR
pi_182377061
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:07 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

[..]

als ik een vrouw wil zijn ga ik wel tomb raider spelen

[..]

wacht maar tot je in phokis bent
of athene _O_
Phokis heeft iets Skyrim achtigs in de herfst _O_
SOONY
pi_182377784
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:13 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Als het een Oled paneel is dan is het een LG paneel, die zijn immers de enige die Oled panelen maken voor tv's omdat ze er patent op hebben.
Gezien het een 4k hdr tv is dan zal het wel een Oled zijn geweest.

Overigens zou ik niet naar een verkoper luisteren bij de Mediamarkt, ik heb daar nog nooit nuttige dingen gehoord van een verkoper en de helft wat er werkt is een jong gastje dat daar is voor zijn bijbaantje.
Tevens sturen ze je vaak naar het model waar ze het meeste marge op hebben of een commissie op krijgen.

Je kan beter kijken naar wat je eigen eisen zijn, vergelijken wat er beschikbaar is binnen jouw wensen en eisen en dan online wat reviews opzoeken over die tvs.

Wat de kleuren betreft staan die dingen in de winkel altijd in winkel modus of bewust verkeerd afgesteld om de tv die er naast staat beter uit de verf te laten komen omdat daar meer winst op zit.
Ja daarom heb ik bewust niks gekocht. Budget is zon 7 a 800 euro. Kun je wel een 4k van kopen. Als ik een pc oid moet kopen weet ik wel wat ik wil maar tv's vind ik zo ongelooflijk moeilijk :')
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:00:32 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182379778
15 uur onderweg in Dragon Quest XI nu en soms heb ik het idee dat ik echt bizar traag ben. Elke kampeerplek ook even wapens maken of versterken, ik koop vrijwel niets. Het gros van de gewone vijanden sla ik wel over, de game is vooralsnog niet echt moeilijk zoals al werd aangegeven.

Wel fijn dat personages die niet in je party zitten toch xp krijgen. Heb zo'n hekel aan games waarbij dat niet zo is. Oh, en het feit dat L2 ook gebruikt kan worden om te bevestigen is wel handig. Eén-hand-gaming FTW.
pi_182380155
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 uur onderweg in Dragon Quest XI nu en soms heb ik het idee dat ik echt bizar traag ben. Elke kampeerplek ook even wapens maken of versterken, ik koop vrijwel niets. Het gros van de gewone vijanden sla ik wel over, de game is vooralsnog niet echt moeilijk zoals al werd aangegeven.

Wel fijn dat personages die niet in je party zitten toch xp krijgen. Heb zo'n hekel aan games waarbij dat niet zo is. Oh, en het feit dat L2 ook gebruikt kan worden om te bevestigen is wel handig. Eén-hand-gaming FTW.
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

Gewoon de tijd nemen, ik heb de 100 uur aangetikt en de game kabbelt nog altjid rustig voort.
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:19:46 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182380261
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

[..]

Gewoon de tijd nemen, ik heb de 100 uur aangetikt en de game kabbelt nog altjid rustig voort.
Ben ik ook zeker van plan. Er zit (nog?) geen tijdsdruk in het verhaal ofzo. Dat is bij sommige rpg's zo raar. WE MOETEN SNEL DAARHEEN WANT ANDERS VERGAAT DE WERELD. Maar eerst even tien bloemen plukken voor de oma op de hoek van de straat omdat ze die zo mooi vindt.

In deze game ben ik gewoon op weg naar een zwevende boom :D
pi_182381641
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:03 schreef Jimbo het volgende:

[..]

horrorfan +1
Si! Net Layers of fear uitgespeeld, trippyyyyy!!’ _O-
pi_182381658
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:14 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Oke!! We hebben net layers of fear uitgespeeld en ik had die gekocht met observer bundle dus morgen gaan we observer spelen, dinsdag komen chapter 4 en 5 uit van excorsist dus als dat allemaal klaar is beginnen we aan amnesia want die heb ik ook eens gedownload met ps+ volgens mij :D
  maandag 8 oktober 2018 @ 09:58:02 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182385451
O nee, ik zit met Spiderman op 95% :o

Nu krijg ik weer "wat wordt mijn volgende spel" stress! :D

• Shadow of the Tombraider
• Vampyr
• AC Odyssey
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_182385503
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 09:58 schreef Ang3l het volgende:

• Vampyr
• AC Odyssey
Je zou Lara toch gaan verwennen?
pi_182385516
quote:

• Vampyr
• AC Odyssey
Als je van enorme openwerelden houdt, zou ik zeggn odyssey.
Enorm.. echt enorm.

Enige wat me niet helemaal zint is het bijna mmo achtige aspect van timed en daily quests die overal te vinden zijn.
pi_182385530
Ik zou gewoon voor Dragon Quest gaan trouwens.
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:04:37 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182385544
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:01 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Je zou Lara toch gaan verwennen?
:D

Ja die staat er toch ook tussen? ;)
Maar die andere lonken ook.
L'Amour menaįant:
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:04:53 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182385551
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:03 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik zou gewoon voor Dragon Quest gaan trouwens.
Ik kan niet tegen die animatie stijl. :{
L'Amour menaįant:
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:05:27 #187
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182385565
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Als je van enorme openwerelden houdt, zou ik zeggn odyssey.
Enorm.. echt enorm.

Is t nog enormerderder dan Witcher 3? Want dan haak ik af.
Dat was voor mij te groot. FFXV en Horizon Zero Dawn was groot genoeg.
L'Amour menaįant:
pi_182385578
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik kan niet tegen die animatie stijl. :{
Oh, zonde... echt een dijk van een game namelijk. Het is dat de GOTY de 26ste uit gaat komen maar anders was dit echt mijn nummer 1 van dit jaar.
pi_182385590
Odyssey is groter dan The Witcher 3.
Edit: Net iets kleiner en inclusief de zee.

[ Bericht 26% gewijzigd door DKUp op 08-10-2018 10:14:04 ]
SOONY
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:08:48 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182385632
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:06 schreef DKUp het volgende:
Odyssey is groter dan The Witcher 3.
:{

Dat gaat me echt jaren van mijn leven kosten, plus frustratie over 36.000 vraagteken sidequests en het kwijtraken van het verhaal :D Ik denk dat er eentje van de lijst afvalt dus. Thanks ;)
L'Amour menaįant:
pi_182385707
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat gaat me echt jaren van mijn leven kosten, plus frustratie over 36.000 vraagteken sidequests en het kwijtraken van het verhaal :D Ik denk dat er eentje van de lijst afvalt dus. Thanks ;)
Oh wacht iets kleiner dan de Velen en Novigrad-map en de zee telt nog mee. Wel groot in ieder geval :+
Bij Assassin’s Creed 4 Black Flag is de zeemap groter, maar de landmap een stuk minder groot.

[ Bericht 2% gewijzigd door DKUp op 08-10-2018 10:23:47 ]
SOONY
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:29:16 #192
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182385989
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:11 schreef DKUp het volgende:

[..]

Oh wacht iets kleiner dan de Velen en Novigrad-map en de zee telt nog mee. Wel groot in ieder geval :+
Bij Assassin’s Creed 4 Black Flag is de zeemap groter, maar de landmap een stuk minder groot.
:D Leuk filmpje
L'Amour menaįant:
pi_182386028
quote:

• Vampyr
• AC Odyssey
Vampyr gespeeld, vond ik erg tof, zal er alleen niet meer dan ¤25,- aan uitgeven.
pi_182386043
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dan zou ik niet voor Odyssey kiezen :+

Tomb Raider of wachten op RDR2 lijkt me beter :9
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:33:09 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182386060
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:32 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dan zou ik niet voor Odyssey kiezen :+

Tomb Raider of wachten op RDR2 lijkt me beter :9
RDR2 is niks voor mij qua setting (al zal t vast een mooi spel zijn).
Ik denk aan Vampyr tweedehands (25,-) of Lara doen.
L'Amour menaįant:
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:33:58 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182386073
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:31 schreef Drankster het volgende:

[..]

Vampyr gespeeld, vond ik erg tof, zal er alleen niet meer dan ¤25,- aan uitgeven.
Hij is nieuw nog boven die prijs, maar tweedehands is ie 29,- bij Gamemania.
Met Life is Strange wacht ik wel echt tot alle episodes uit zijn. Vind ik anders zo irritant. :{
L'Amour menaįant:
pi_182386105
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Oké :Y Vampyr ken ik zelf niet, maar voor ¤25,- zal het sowieso wel een prima spel zijn ^O^
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:53:05 #198
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182386452
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat dacht ik van RDR1 ook altijd. Omdat ik echt niks maar dan ook helemaal niks met het Wilde Westen en cowboys e.d. had, en de setting mij erg saai leek qua omgevingen, heb ik de game altijd links laten liggen.
Pas na jaaaren heb ik hem een keer gekocht voor een tientje op de PS3, en toen bleek dat ik er al die tijd naast heb gezeten. Wat een geweldige game was dat.
A murky, forgotten land.
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:07:50 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182386682
L'Amour menaįant:
pi_182386717
quote:

• Vampyr
• AC Odyssey
Eerst Lara natuurlijk doen :+

Als je Origins gespeeld hebt is Odyssey een doorontwikkeling daarop. Heb gisteren Odyssey met Kassandra :9 getest op First Look. En ja het is tof om in Griekenland rond te gaan, maar het voelt in veel opzichten net als Origins maar dan met een nieuwe skin.
mag het weten
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:13:01 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182386785
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:09 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Eerst Lara natuurlijk doen :+

Als je Origins gespeeld hebt is Odyssey een doorontwikkeling daarop. Heb gisteren Odyssey met Kassandra :9 getest op First Look. En ja het is tof om in Griekenland rond te gaan, maar het voelt in veel opzichten net als Origins maar dan met een nieuwe skin.
Voor mij zou t de eerste keer zijn :o
L'Amour menaįant:
pi_182386786
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:10 schreef blessed19 het volgende:

[..]

PS5 in 2021!
Kan ik nog 2,5 jaar van mijn pro genieten ^O^
mag het weten
pi_182386815
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Voor mij zou t de eerste keer zijn :o
Heiligschennis, gij schavuit!

Ik speel de reeks al sinds het eerste deel. Al was ik na Black Flag wel klaar met de serie. Nu heb ik nog Unity, Syndicate en Origins liggen. Die moet ik van mezelf eerst uitspelen voor ik Odyssey haal :P
mag het weten
pi_182386870
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:14 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik speel de reeks al sinds het eerste deel. Al was ik na Black Flag wel klaar met de serie. Nu heb ik nog Unity, Syndicate en Origins liggen. Die moet ik van mezelf eerst uitspelen voor ik Odyssey haal :P
Heb origins geprobeerd uit te spelen, maar is saai vergeleken met odyssey wat een veel interessanter en beter ontwikkeld verhaal lijkt te hebben.
Sowieso oogt het vele malen beter, zelfde engine die doorontwikkeld is ja, maar kleurgebruik.. de vistas holy shit de vistas, je zou er af en toe zo naar op vakantie toe willen.
pi_182386962
quote:

• Vampyr
• AC Odyssey
Tomb raider!!!!
pi_182386992
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Heb origins geprobeerd uit te spelen, maar is saai vergeleken met odyssey wat een veel interessanter en beter ontwikkeld verhaal lijkt te hebben.
Sowieso oogt het vele malen beter, zelfde engine die doorontwikkeld is ja, maar kleurgebruik.. de vistas holy shit de vistas, je zou er af en toe zo naar op vakantie toe willen.
Dat had ik al met deel 2 en Brotherhood met Rome. O+ Het zag er wel mooi kleurrijk uit ja op die LG oled tv's die ze er hadden :9
mag het weten
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:26:26 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182387049
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:14 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik weet ook niet waarom :o
Gewoon nooit aan begonnen eigenlijk.
L'Amour menaįant:
pi_182387101
Even een achtergrondmuziekje dan maar ):O

Volledige OST :9~

[ Bericht 16% gewijzigd door DKUp op 08-10-2018 12:32:20 ]
SOONY
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:25:11 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182388283
quote:
Mooi dat dit landelijk wordt opgepakt. Nu valt de PS5 tegen als je niet je PSOne disc erin kan schuiven.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:29:52 #211
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_182388361
Van het weekend begonnen aan Odyssey en wat een heerlijke game zeg. Zo ontzettend groot en veel te doen. Die 'exploration mode' is ook echt een aanrader.

Toch heb ik hem lang niet uitgespeeld voor RDR2 en vrees dat Odyssesy daarna toch gaat tegenvallen als je eenmaal het niveau van RDR2 gewend bent.
pi_182388379
Ik zit er serieus over na te denken mn RDR2 pre-order maar te annuleren aangezien Odyssey écht vet is.
pi_182388409
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken mn RDR2 pre-order maar te annuleren aangezien Odyssey écht vet is.
:')______!!
pi_182388510
Gevecht tegen het legendarische wild zwijn was gisteren ontzettend tof _O_

Helemaal niet makkelijk, maar zo vet om te doen :D

Red Dead Redemption 2 niet cancelen :N
SOONY
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:51:40 #215
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182388802
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mooi dat dit landelijk wordt opgepakt. Nu valt de PS5 tegen als je niet je PSOne disc erin kan schuiven.
Lijkt mij persoonlijk écht mega tof! Ik ben ook niet zo tijdsgebonden. Ik koop ook nooit iets op de release. Ik moet bijvoorbeeld RDR 1 nog spelen. Komt nog wel.

Maar met een PS5 die alles kan afspelen.... man O+ lekker de zwarte markt op om oude classics op de kop te tikken. Een mooie verzameling maken op zonder. Niks mis mee :)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_182388916
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:32 schreef Goudenvis het volgende:

[..]

:')______!!
Ja man, ik ben bang dat RDR weer zo'n typische GTA open world krijgt waar veel te doen is maar eigenlijk ook weer helemaal niet. Pokeren en hoefijzers gooien, nee bedankt.

Maar goed heb 30 euro bespaard met Odyssey dus dan laten we RDR ook maar komen :P
pi_182389033
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:55 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja man, ik ben bang dat RDR weer zo'n typische GTA open world krijgt waar veel te doen is maar eigenlijk ook weer helemaal niet. Pokeren en hoefijzers gooien, nee bedankt.

Zou men ook strippoker erin hebben zitten. :P
pi_182389495
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Uh nou nee, ik speel odyssey meer als een vuller.. als rdr2 er eenmaal is hoop ik maar dat ik t uitgespeeld heb want heb het sterke vermoeden dat ik daarna niet meer naar omkijk.

Hoewel ik me ergens kan voorstellen dat een spel verwikkeld in het oude griekenland en mythologie de een nog meer kan aanspreken dan bijv een western.
pi_182389518
De belangrijkste reden dat ik RDR in de pre-order heb is vanwege de setting eigenlijk.
Westerns *;
pi_182389545
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zou men ook strippoker erin hebben zitten. :P
Of op zn minst seks ala gta5.
Niet om puberaal over te komen, maar past wel in die wereld en tijd ook.
In rdr werd het eruit gelaten want john was nou eenmaal getrouwd, hoewel dat wel een tikkie slap excuus is maar enfin.
pi_182390068
Mijn reden voor mijn RDR2 pre-order is krimpende paardenballen in de kou. Dat moet gewoon day 1.
pi_182390129
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Mijn reden voor mijn RDR2 pre-order is krimpende paardenballen in de kou. Dat moet gewoon day 1.
En dan in first person onder het paard gaan liggen kijken he.
pi_182390289
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

En dan in first person onder het paard gaan liggen kijken he.
100% zeker dat dat het eerste is wat ik de 26ste ga doen. Zal screenshots plaatsen.
pi_182390297
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:56 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

100% zeker dat dat het eerste is wat ik de 26ste ga doen. Zal screenshots plaatsen.
Of maak een gif dat je t kan zien krimpen enzo haha.
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 14:10:21 #225
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182390528
krimpende ballen +1

wel mooi dat dat iets is waar veel mensen het over hebben. goeie marketing truuk
  maandag 8 oktober 2018 @ 14:22:16 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182390757
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:10 schreef Jimbo het volgende:
krimpende ballen +1

wel mooi dat dat iets is waar veel mensen het over hebben. goeie marketing truuk
Vooral jij hebt een fixatie op testikels Jimboi.
pi_182390774
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
SOONY
pi_182390939
Zojuist de standaard versie gepreorderd. Digitaal voor de PS4 pro. Een van de weinige titels die ik dus niet op disc ga hebben :o Kan ik ook geen spijt krijgen door hem ooit door te verkopen. Zoals ik nog wel deed na het uitspelen van RDR op de 360 :+
mag het weten
pi_182391120
Zou cool zijn als de krimpende ballen een day one bonus waren. Dynamische testikels achter een paywall.

[ Bericht 6% gewijzigd door poezenvanger_van_hamelen op 08-10-2018 14:53:38 ]
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 14:52:19 #230
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182391367
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vooral jij hebt een fixatie op testikels Jimboi.
nawm nawm nawm
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 14:52:50 #231
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182391373
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:31 schreef Joosie200 het volgende:
Zojuist de standaard versie gepreorderd. Digitaal voor de PS4 pro. Een van de weinige titels die ik dus niet op disc ga hebben :o Kan ik ook geen spijt krijgen door hem ooit door te verkopen. Zoals ik nog wel deed na het uitspelen van RDR op de 360 :+
usa preorder om geld te besparen? *O*
pi_182391430
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

usa preorder om geld te besparen? *O*
Hmm, dan had ik wss wel de special edition kunnen scoren voor hetzelfde geld want wisselkoers. Maar nee had PSN NL tegoed gehamsterd door mee te doen aan GFK. Dus RDR2 voor nop :7
mag het weten
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 15:24:28 #233
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182392006
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hmm, dan had ik wss wel de special edition kunnen scoren voor hetzelfde geld want wisselkoers. Maar nee had PSN NL tegoed gehamsterd door mee te doen aan GFK. Dus RDR2 voor nop :7
GFL? Geen fucking cLue...
pi_182392062
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]

GFL? Geen fucking cLue...
Gfk.nl marktonderzoek shizzl.

Beetje meedoen met enquętes in ruil voor bol.com, PSN tegoedkaarten of andere dingen. Is wel nice om zo sneller games te scoren :7
mag het weten
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 15:27:46 #235
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182392091
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:26 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Gfk.nl marktonderzoek shizzl.

Beetje meedoen met enquętes in ruil voor bol.com, PSN tegoedkaarten of andere dingen. Is wel nice om zo sneller games te scoren :7
ah zo..
pi_182392151
Ik zag net beelden van Fallout 76, ik werd er niet heel vrolijk van. Embargo tot 16:00 uur.....
SOONY
pi_182392189
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:31 schreef DKUp het volgende:
Ik zag net beelden van Fallout 76, ik werd er niet heel vrolijk van. Embargo tot 16:00 uur.....
En dan staat joeptoep er vol mee?
pi_182392223
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

En dan staat joeptoep er vol mee?
Yep
SOONY
  maandag 8 oktober 2018 @ 15:52:20 #239
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182392565
quote:
Ik vind t er niet bijster mooi uitzien eerlijk gezegd.
Is dat een nieuw spel? :?
L'Amour menaįant:
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 15:58:35 #240
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182392727
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:31 schreef DKUp het volgende:
ohja die komt ook nog..
pi_182392797
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind t er niet bijster mooi uitzien eerlijk gezegd.
Is dat een nieuw spel? :?
Yep, ik was er best van geschrokken. Framrate zag er ook dramatisch slecht uit.

Edit: Video offline en het embargo is over.
SOONY
pi_182392892
Ziet er al een stuk beter uit *)
SOONY
pi_182392923
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:04 schreef DKUp het volgende:
Ziet er al een stuk beter uit *)
Cool vanavond even checken.
pi_182392937
Hopelijk leeft die jongen lang genoeg om de game te kunnen uitspelen.

https://www.nu.nl/games/5(...)2-eerder-spelen.html
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182392947
Bethesda games zien er nooit mooi uit. En mensen moeten dit niet zien als een nieuwe Fallout game. Het is gewoon een spinoff en een soort test voor Bethesda, omdat ze altijd al eens een online modus wilde proberen in een Fallout game. Fallout 76 hebben ze gemaakt toen ze met Fallout 4 nog bezig waren.
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 16:07:56 #246
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182392967
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 16:09:52 #247
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182393011
Trouwens mannen, gefeliciteerd met het 400ste topic in deze reeks.

kusjekroel
  Redactie Frontpage maandag 8 oktober 2018 @ 16:20:54 #248
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182393291
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Bethesda games zien er nooit mooi uit. En mensen moeten dit niet zien als een nieuwe Fallout game. Het is gewoon een spinoff en een soort test voor Bethesda, omdat ze altijd al eens een online modus wilde proberen in een Fallout game. Fallout 76 hebben ze gemaakt toen ze met Fallout 4 nog bezig waren.
Waarom dan alleen als standalone online-only uitbrengen? Ik vind het best jammer wel zo, Fallout 4 was voor mij dé reden om een PS4 te kopen, deze kan ik niet eens spelen omdat ik geen PSN heb en dat hier niet voor ga aanschaffen. Dit is een beetje het tegenovergestelde van het hele 'lone wanderer' idee van alle vorige delen.
_____
pi_182393552
quote:
9s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Waarom dan alleen als standalone online-only uitbrengen? Ik vind het best jammer wel zo, Fallout 4 was voor mij dé reden om een PS4 te kopen, deze kan ik niet eens spelen omdat ik geen PSN heb en dat hier niet voor ga aanschaffen. Dit is een beetje het tegenovergestelde van het hele 'lone wanderer' idee van alle vorige delen.
Het is een online survivalgame a la rust maar dan in een Fallout jasje, heeft niks te maken met de standalone serie.
  Redactie Frontpage maandag 8 oktober 2018 @ 16:34:58 #250
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182393590
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:33 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Het is een online survivalgame a la rust maar dan in een Fallout jasje, heeft niks te maken met de standalone serie.
Ja daarom is het ook zo vreemd, heel die serie heeft als focus dat je in je eentje moet zien te overleven 'jij tegen de wereld' zeg maar. En dan gaan ze er nu opeens een online shooter van maken :?
_____
pi_182393637
Omdat ze dat altijd al wilde doen. En nogmaals het is geen main game in de serie, maar gewoon een spin off. Fallout 5 wordt gewoon weer een echte solo eravring, maar ja daar mag je nog wel jaren op wachten.
pi_182393655
SOONY
pi_182393661
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:07 schreef Jimbo het volgende:

[..]

beetje jammer dit
Hoe bedoel je?
Ieder zijn mening natuurlijk maar misschien begrijp ik je verkeerd.
pi_182393680
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Omdat ze dat altijd al wilde doen. En nogmaals het is geen main game in de serie, maar gewoon een spin off. Fallout 5 wordt gewoon weer een echte solo eravring, maar ja daar mag je nog wel jaren op wachten.
We mogen ook nog jaren wachten op Starfield en The Elders Scrolls VI......
Fallout 5 kan achter aan de rij aansluiten >:)
SOONY
  Redactie Frontpage maandag 8 oktober 2018 @ 16:43:10 #255
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182393745
Gelukkig kunnen we over een kleine 3 weken wel gewoon ronddwalen in RDR2.
_____
pi_182393750
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:39 schreef DKUp het volgende:

[..]

Daarom. Fallout 5 wordt echt heeeeeeeeel lang wachten.
  Redactie Games maandag 8 oktober 2018 @ 16:45:58 #257
181272 crew  Noppie2000
pi_182393788
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:39 schreef DKUp het volgende:

[..]

Wel een droevige gedachte eigenlijk dat je inmiddels 5 tot 10 jaar moet wachten op sequels in sommige franchises ;(
  maandag 8 oktober 2018 @ 16:47:06 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182393815
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:45 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Wel een droevige gedachte eigenlijk dat je inmiddels 5 tot 10 jaar moet wachten op sequels in sommige franchises ;(
Liever kwalitatief goede sequels maar langer wachten, dan tig rip-offs. Toch?
L'Amour menaįant:
  Redactie Games maandag 8 oktober 2018 @ 16:51:14 #259
181272 crew  Noppie2000
pi_182393894
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Liever kwalitatief goede sequels maar langer wachten, dan tig rip-offs. Toch?
Tuurlijk, maar het is nu wel jammer. Series slaan nu een hele generatie aan consoles over, ben benieuwd wat die hadden kunnen leveren op de huidige consoles. Gaan we nu nooit weten :o
  Redactie Frontpage maandag 8 oktober 2018 @ 17:07:08 #260
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182394196
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:51 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het is nu wel jammer. Series slaan nu een hele generatie aan consoles over, ben benieuwd wat die hadden kunnen leveren op de huidige consoles. Gaan we nu nooit weten :o
En dat terwijl ze van sommige series elk jaar of elke twee jaar wel een nieuw deel kunnen maken (AC, Uncharted, CoD, FIFA etc.). Even buiten of het kwaliteit is of niet en dat ze veel dingen kunnen hergebruiken kan een serie dus veel sneller worden opgevolgd. Terugkomend op Fallout, dat is al sinds deel 3 10 jaar geleden visueel gezien nauwelijks veranderd, en dat nieuwe deel ook niet. En natuurlijk zitten er wel nieuwe dingen en zijn er allerlei verhalen voor geschreven, maar alsnog is het nog steeds hetzelfde als 10 jaar geleden in basis.

Ik vind het sowieso wel een beetje zorgwekkend dat alle games een steeds langere ontwikkeltijd lijken te hebben. Je zou toch denken dat met steeds nieuwere en betere techniek het juist sneller zou moeten gaan.
_____
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 17:19:12 #261
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182394410
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:42:09 #262
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_182394896
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:50:35 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182395049
quote:
Gerucht gaat al langer, dus dikke kans ja. Laat maar komen :Y)
pi_182395079
quote:
Vast binnen drie jaar na al die geruchten :Y)
SOONY
pi_182395096
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig kunnen we over een kleine 3 weken wel gewoon ronddwalen in RDR2.
Ik heb net maar de nieuwste Megaman gekocht om die periode te overbruggen. Ik was toch door mijn backlog heen.

Megaman *O*
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 18:09:51 #266
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_182395418
Ik heb nog zo'n model van PS4 die in het begin was uitgekomen met van die ingebouwde knoppen:

Mijn ps4 werkt nog behoorlijk goed en ben er tevreden over. Maar ik heb 1 probleem:

Dat ding werpt soms random de disc uit of maakt random geluiden (dat geluidje dat je hem aanzet)
Iemand een oplossing ervoor?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Frontpage maandag 8 oktober 2018 @ 18:16:14 #267
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182395542
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog zo'n model van PS4 die in het begin was uitgekomen met van die ingebouwde knoppen:

[ afbeelding ]

Mijn ps4 werkt nog behoorlijk goed en ben er tevreden over. Maar ik heb 1 probleem:

Dat ding werpt soms random de disc uit of maakt random geluiden (dat geluidje dat je hem aanzet)
Iemand een oplossing ervoor?
Ik had recentelijk ook dat probleem, opgelost door het rubbertje aan de onderkant er uit te peuteren, of zoals DKUp het subtiel verwoordde:
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:47 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat pleuris rubbertje onder de eject-knop eruit halen.
Of anders zo:
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:25 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Aan de linker kant (dus waar de drive zit) zit een piep klein zwart schroefje.
Dit is de emergency eject schroef.
Voor het geval je PS4 ooit kapot is, met een disc er in, kan je op deze manier de disc uitwerpen.
Het wil wel eens voorkomen dat dit schroefje een beetje los trilt en ineens in de eject stand staat.

Pak een kleine kruiskopschroevendraaier en een zaklamp, zoek het schroefje tussen de ribben aan de zijkant van de PS4 (goed kijken, je ziet hem amper!) en draai het schroefje aan.
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn launch PS4 en heb het zo kunnen oplossen.

_____
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 18:24:05 #268
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_182395702
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik had recentelijk ook dat probleem, opgelost door het rubbertje aan de onderkant er uit te peuteren, of zoals DKUp het subtiel verwoordde:

[..]

Of anders zo:

[..]

bedankt zal dat eens straks bekijken
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_182395728
Subtiel :9
SOONY
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:56:48 #270
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_182396247
Nog even iemand een vraag stellen over een headset en we hebben de standaard vragen in dit topic ook weer gehad :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:01:59 #271
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182396365
Een vriend van me heeft slecht gehoor en heeft een goede earset nodig. Heeft iemand tips?

Greetz,
Boywithdeaffriend08xX
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 19:29:15 #272
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182396971
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Een vriend van me heeft slecht gehoor en heeft een goede earset nodig. Heeft iemand tips?

Greetz,
Boywithdeaffriend08xX
kingston hyperX cloud 2
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:34:35 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182397107
pi_182397509
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:56 schreef Dopekoe het volgende:
Nog even iemand een vraag stellen over een headset en we hebben de standaard vragen in dit topic ook weer gehad :)
Waar kan ik PS Plus voor zo goedkoop mogelijk vinden?
SOONY
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:51:30 #275
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182397536
Tja Spiderman. Dat webslingeren is echt ontzettend tof gedaan, en het ziet er mooi uit en speelt soepel, maar het heeft mij niet weten te boeien en ik heb hem zojuist geruild tegen Shadow of the Tomb Raider.

Zometeen maar iets ronds in de gleuf doen en met Lara spelen :9~ :9~
A murky, forgotten land.
pi_182397572
Wat zijn de voordelen aan een Pro als ik een 1080P-televies heb?
SOONY
pi_182397594
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
Tja Spiderman. Dat webslingeren is echt ontzettend tof gedaan, en het ziet er mooi uit en speelt soepel, maar het heeft mij niet weten te boeien en ik heb hem zojuist geruild tegen Shadow of the Tomb Raider.

Zo fout.
SOONY
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:01:58 #278
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182397851
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:52 schreef DKUp het volgende:
Hoogstens dat je “supersampling” aan kan zetten.
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:02:50 #279
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182397876
quote:

Niet teveel Lara spietsen :( ze is nog jong!
pi_182397877
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Hoogstens dat je “supersampling” aan kan zetten.
Wat is dat?
SOONY
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:03:21 #281
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182397894
quote:
5s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:02 schreef DKUp het volgende:

[..]

Wat is dat?
Weet ik niet, ik lul gewoon de vorige na die het antwoord op die vraag gaf.

-edit
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Supersampling

Het minder erg maken van die kartelrandjes om textures heen dus.
pi_182398168
quote:
Betere performance waaronder framerate, anti aliasing, draw distance, details etc.
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:19:56 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182398367
quote:
Wanneer komen de PS Plus games uit?
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:24:42 #284
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182398455
quote:
17s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wanneer komen de PS Plus games uit?
Oh. :') ik heb hem door
pi_182399114
blaat
pi_182399143
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:24 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Oh. :') ik heb hem door
Godver, ben ik een keer behulpzaam :')
  Eindredactie Games maandag 8 oktober 2018 @ 20:52:51 #287
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182399187
quote:
De Pro is drie-laags, de gewone PS4 heeft slechts twee lagen.

Plebs met een twee-laagse PS4 :') sad
pi_182399227
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:52 schreef 2dope het volgende:

[..]

De Pro is drie-laags, de gewone PS4 heeft slechts twee lagen.

[ afbeelding ]

Plebs met een twee-laagse PS4 :') sad
Wat zijn die consoles toch lelijk :D _O-
SOONY
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:57:34 #289
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182399315
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

Wat zijn die consoles toch lelijk :D _O-
Ik vind het eerste model PS4 nog het mooiste, en al helemaal in het wit :Y
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 20:59:21 #290
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182399358
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:50 schreef DKUp het volgende:

[..]

Waar kan ik PS Plus voor zo goedkoop mogelijk vinden?
http://www.wehkampf.nl meestal

[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 08-10-2018 21:08:58 ]
  maandag 8 oktober 2018 @ 21:02:05 #291
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_182399413
Ik word echt knettergek van die Mercenaries in AC. Zijn er veel te veel man.
Flesje bier
pi_182399459
Ik vind led wel mooi bij de PS4 en de PS4 Pro dat mag wel weer in de PS5.
SOONY
pi_182399491
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:02 schreef Gezicht het volgende:
Ik word echt knettergek van die Mercenaries in AC. Zijn er veel te veel man.
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?
Op hard zijn ze over het algemeen wel te doen.
SOONY
  maandag 8 oktober 2018 @ 21:08:04 #294
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_182399554
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:05 schreef DKUp het volgende:

[..]

Op welke moeilijkheidsgraad speel je?
Op hard zijn ze over het algemeen wel te doen.
Op normal :') vind ze ook wel te doen hoor maar ze komen telkens als je al bezig bent een kamp clearen ofzo en dan met z'n 3en. Tegen de tijd dat ik aan de derde toe ben ben ik vrijwel dood. -O-
Flesje bier
pi_182399791
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:03 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik lul gewoon de vorige na die het antwoord op die vraag gaf.

-edit
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Supersampling

Het minder erg maken van die kartelrandjes om textures heen dus.
Nee, supersampling is 4k voor een 2k of lager scherm, het rendert het dan speciaal op jouw resolutie.
Maar de pro komt sowieso ook op een 4k scherm niet verder dan checkerboarding, niet echt 4k dus.
pi_182399825
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:08 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Op normal :') vind ze ook wel te doen hoor maar ze komen telkens als je al bezig bent een kamp clearen ofzo en dan met z'n 3en. Tegen de tijd dat ik aan de derde toe ben ben ik vrijwel dood. -O-
Drie tegelijkertijd :o?
Ik krijg er soms wel eens eentje maar drie :D
SOONY
  maandag 8 oktober 2018 @ 21:30:04 #297
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_182400082
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:19 schreef DKUp het volgende:

[..]

Drie tegelijkertijd :o?
Ik krijg er soms wel eens eentje maar drie :D
Ja echt vrijwel altijd dat als ik er met eentje vecht er na een minuutje nog 1 of 2 aansluiten en dan wordt het moeilijk.
Flesje bier
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 21:45:44 #298
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182400486
O+
pi_182401740
quote:

Ik heb enkel de demo gedaan bij de Sony stand op First Look. Maar idd het webslingeren is nice, het vechtsysteem ook. Maar ik was na de demo er al wel klaar mee. Dan liever iets in de gleuf van Lara stoppen :9
mag het weten
pi_182401807
SOONY
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 22:46:59 #301
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182401813
doei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')