Zou kopen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:35 schreef DKUp het volgende:
Gerucht: PS1, PS2, PS3, PS4 en PS5 games op de PS5
https://gearnuke.com/sony(...)ility-for-ps5-rumor/
#breaking
PS5 speelt PS5quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:35 schreef DKUp het volgende:
Gerucht: PS1, PS2, PS3, PS4 en PS5 games speelbaar op de PS5
#breaking
Op naar het PS5-topic![]()
De PS4 speelt ook ps1, 2, 3 en 4 games af. Gewoon opnieuw kopen in de store!quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:35 schreef DKUp het volgende:
#breaking
Demon’s Souls en Harry Potter?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De PS4 speelt ook ps1, 2, 3 en 4 games af. Gewoon opnieuw kopen in de store!
Streamenquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
DS staat op de PS now streaming service.
Demon Souls met lagquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
DS staat op de PS now streaming service.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest nu wel echt begonnen denk ik. Na 7 uur een nieuw gebied geopend.Nu begint het pas lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Dat zeg ik roflmfaoquote:
Kan het me niet voorstellen, want geldverlies.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:35 schreef DKUp het volgende:
#breaking
Jeugdsentiment sorryquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 19:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik mag je wel over het algemeen.
Maar ik vind dit echt walgelijk.
#poepdraak
Patent, dus ze hoeven er niks mee te doen. Er zal wel iets komen want enorm populair op de Xbox One. Crossplay geven ze langzamerhand ook toe.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 19:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, want geldverlies.
Wat voor geldverlies dan? Gamers die oude games spelen en dan geen nieuwe kopen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 19:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, want geldverlies.
Dan kunnen ze geen geld meer verdienen aan Skyrim remastered op de ps5quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor geldverlies dan? Gamers die oude games spelen en dan geen nieuwe kopen?
Dat gebeurt uiteindelijk toch wel en qua goodwill levert het veel op. Een PS5 met BC koop ik day one, anders pas later.
Ja oké maar daarna begint het eigk pas echtquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 19:51 schreef DKUp het volgende:
Er komt vast een Cloud-versie van Skyrim.
Heerlijk die bugs, glitches en houterige animaties streamen vanuit de cloud....puur genieten.
Meer in de zin van al die Remasters die uitkomen. Of ze moeten heeeel veel vertrouwen hebben dat mensen een ps5 kopen omdat ze oude spellen kunnen kopen. Gamersmarkt blijft wel een markt voor veelal jongeren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor geldverlies dan? Gamers die oude games spelen en dan geen nieuwe kopen?
Dat gebeurt uiteindelijk toch wel en qua goodwill levert het veel op. Een PS5 met BC koop ik day one, anders pas later.
Wat deze dudOr zegt dus.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kunnen ze geen geld meer verdienen aan Skyrim remastered op de ps5
hoi moppiequote:
Breath of the Wildquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi moppie
raad jij eens een game aan voor me, ik wil even gamen maar geen idee wat
al uitquote:
Even gamen klinkt als Tekken, Battlefield, FIFA of Call of Dutyquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi moppie
raad jij eens een game aan voor me, ik wil even gamen maar geen idee wat
Oh, wist niet dat jij ook een Switch hebtquote:
wii, wii u , switch, alles niiggaquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat jij ook een Switch hebt![]()
Heb je Hollow Knight al gespeeld? Die is nu ook voor PS4 beschikbaar he.
sowieso dat zowel RDR als pokemon hier komenquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 23:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even gamen klinkt als Tekken, Battlefield, FIFA of Call of Duty_!
Assassin’s Creed Odyssey is tof in ieder geval.
Eind deze maand Red Dead Redemption 2 en dan in november Pokémon en Super Smash Bros. in december
Wakker ja nuchter absoluut nietquote:
zo mag ik het horen. Hoge vijf!quote:
Hoge vijf.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 08:24 schreef RickoKun het volgende:
Ben echt stervende.
Enige wat ontbreekt is nog een plankje of vijf.
Pas maar op, voor je het weet ben je zo verslaafd dat je oude vrouwtjes moet beroven om bij de groenteboer prei te kunnen blijven kopenquote:Op zondag 7 oktober 2018 10:32 schreef blessed19 het volgende:
Prey is een verslavend spel. Het doet me regelmatig denken aan half-life.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet ben je zo verslaafd dat je oude vrouwtjes moet beroven om bij de groenteboer prei te kunnen blijven kopen
Watquote:Op zondag 7 oktober 2018 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet ben je zo verslaafd dat je oude vrouwtjes moet beroven om bij de groenteboer prei te kunnen blijven kopen
Aaaaah dankjewel. Al die zes hersencellen die ik nog over heb zaten al over hun capaciteit heen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 11:00 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik denk dat de grap is dat het woord prey op prei lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |