Die demo was te vaag voor mij.... heen en weer lopen zonder vooruitgang tenzij je toevallig iets doet wat scripted is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 00:52 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Die PT demo gaat never nooit van mijn HD af.
het eiland lesbos zit er gewoon in hoor, ook met alexiosquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 00:21 schreef MMaRsu het volgende:
waarom zou je de hele tijd naar een mannen ass willen kijken + lesbos willen missen
Ga slapenquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 05:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
het eiland lesbos zit er gewoon in hoor, ook met alexios
al gedaan, en jij?quote:
Heb je until dawn wel eens geprobeerd? Een cabin in the woods spel met een butterfly effect.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 00:23 schreef HyrulePrincess het volgende:
Hebben jullie nog tips voor games zoals outlast? Dus eng maar niet (liefst geen) schieten oid want vriendin waar ik het mee speel vind dat erg moeilijk. Outlast 1 en 2 waren super, hebben ook RE7 gespeeld dan doe ik steeds t schieten maar ze heeft liever zonder.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 05:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
het eiland lesbos zit er gewoon in hoor, ook met alexios
Ik hoor alleen jou hier over.... misschien ligt het aan jouquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 23:37 schreef Friday12 het volgende:
Ff serieus die parry is zo tering buggy in AC Odyssey.. elke keer ram ik op die knoppen maar er gebeurd gewoon niets
ga cavia's kopenquote:
nomsquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik
Ga toch niet met een wijf spelen
Kopen, niet koken.quote:
Fuck, te laatquote:
tegen mannen ass aankijkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik
Ga toch niet met een wijf spelen
dat kwam echter niet door de caviaquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 13:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Fuck, te laat![]()
Ik heb nu een omgevingsverbod voor de kinderboerderij
alexios heeft lang haar en je kan hem een rokje aandoen :$quote:
als ik een vrouw wil zijn ga ik wel tomb raider spelenquote:
wacht maar tot je in phokis bentquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 13:23 schreef DKUp het volgende:
Zo goudkleurige XP-contracten leveren aardig wat XP op![]()
Megaris ziet er weer totaal anders uit dan het intro eiland![]()
Kassandra met een Assassin’s kap
Ja maar ja maar, die geit lokte het zelluf uit jeweettog wollah.quote:
gayyquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alexios heeft lang haar en je kan hem een rokje aandoen :$
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |