PS5 in 2021!quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:07 schreef Ang3l het volgende:
https://www.nu.nl/games/5(...)-games-afspelen.html
Voor mij zou t de eerste keer zijnquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eerst Lara natuurlijk doen![]()
Als je Origins gespeeld hebt is Odyssey een doorontwikkeling daarop. Heb gisteren Odyssey met Kassandragetest op First Look. En ja het is tof om in Griekenland rond te gaan, maar het voelt in veel opzichten net als Origins maar dan met een nieuwe skin.
Heiligschennis, gij schavuit!quote:
Heb origins geprobeerd uit te spelen, maar is saai vergeleken met odyssey wat een veel interessanter en beter ontwikkeld verhaal lijkt te hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heiligschennis, gij schavuit!
Ik speel de reeks al sinds het eerste deel. Al was ik na Black Flag wel klaar met de serie. Nu heb ik nog Unity, Syndicate en Origins liggen. Die moet ik van mezelf eerst uitspelen voor ik Odyssey haal
Tomb raider!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:58 schreef Ang3l het volgende:
O nee, ik zit met Spiderman op 95%
Nu krijg ik weer "wat wordt mijn volgende spel" stress!
• Shadow of the Tombraider
• Vampyr
• AC Odyssey
Dat had ik al met deel 2 en Brotherhood met Rome.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb origins geprobeerd uit te spelen, maar is saai vergeleken met odyssey wat een veel interessanter en beter ontwikkeld verhaal lijkt te hebben.
Sowieso oogt het vele malen beter, zelfde engine die doorontwikkeld is ja, maar kleurgebruik.. de vistas holy shit de vistas, je zou er af en toe zo naar op vakantie toe willen.
Ik weet ook niet waaromquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heiligschennis, gij schavuit!
Ik speel de reeks al sinds het eerste deel. Al was ik na Black Flag wel klaar met de serie. Nu heb ik nog Unity, Syndicate en Origins liggen. Die moet ik van mezelf eerst uitspelen voor ik Odyssey haal
Mooi dat dit landelijk wordt opgepakt. Nu valt de PS5 tegen als je niet je PSOne disc erin kan schuiven.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:07 schreef Ang3l het volgende:
https://www.nu.nl/games/5(...)-games-afspelen.html
quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken mn RDR2 pre-order maar te annuleren aangezien Odyssey écht vet is.
Lijkt mij persoonlijk écht mega tof! Ik ben ook niet zo tijdsgebonden. Ik koop ook nooit iets op de release. Ik moet bijvoorbeeld RDR 1 nog spelen. Komt nog wel.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooi dat dit landelijk wordt opgepakt. Nu valt de PS5 tegen als je niet je PSOne disc erin kan schuiven.
Ja man, ik ben bang dat RDR weer zo'n typische GTA open world krijgt waar veel te doen is maar eigenlijk ook weer helemaal niet. Pokeren en hoefijzers gooien, nee bedankt.quote:
Zou men ook strippoker erin hebben zitten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja man, ik ben bang dat RDR weer zo'n typische GTA open world krijgt waar veel te doen is maar eigenlijk ook weer helemaal niet. Pokeren en hoefijzers gooien, nee bedankt.
Uh nou nee, ik speel odyssey meer als een vuller.. als rdr2 er eenmaal is hoop ik maar dat ik t uitgespeeld heb want heb het sterke vermoeden dat ik daarna niet meer naar omkijk.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken mn RDR2 pre-order maar te annuleren aangezien Odyssey écht vet is.
Of op zn minst seks ala gta5.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou men ook strippoker erin hebben zitten.
En dan in first person onder het paard gaan liggen kijken he.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Mijn reden voor mijn RDR2 pre-order is krimpende paardenballen in de kou. Dat moet gewoon day 1.
100% zeker dat dat het eerste is wat ik de 26ste ga doen. Zal screenshots plaatsen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En dan in first person onder het paard gaan liggen kijken he.
Of maak een gif dat je t kan zien krimpen enzo haha.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:56 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
100% zeker dat dat het eerste is wat ik de 26ste ga doen. Zal screenshots plaatsen.
Vooral jij hebt een fixatie op testikels Jimboi.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:10 schreef Jimbo het volgende:
krimpende ballen +1
wel mooi dat dat iets is waar veel mensen het over hebben. goeie marketing truuk
quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Mijn reden voor mijn RDR2 pre-order is krimpende paardenballen in de kou. Dat moet gewoon day 1.
nawm nawm nawmquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vooral jij hebt een fixatie op testikels Jimboi.
usa preorder om geld te besparen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:31 schreef Joosie200 het volgende:
Zojuist de standaard versie gepreorderd. Digitaal voor de PS4 pro. Een van de weinige titels die ik dus niet op disc ga hebbenKan ik ook geen spijt krijgen door hem ooit door te verkopen. Zoals ik nog wel deed na het uitspelen van RDR op de 360
Hmm, dan had ik wss wel de special edition kunnen scoren voor hetzelfde geld want wisselkoers. Maar nee had PSN NL tegoed gehamsterd door mee te doen aan GFK. Dus RDR2 voor nopquote:
GFL? Geen fucking cLue...quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm, dan had ik wss wel de special edition kunnen scoren voor hetzelfde geld want wisselkoers. Maar nee had PSN NL tegoed gehamsterd door mee te doen aan GFK. Dus RDR2 voor nop
Gfk.nl marktonderzoek shizzl.quote:
ah zo..quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gfk.nl marktonderzoek shizzl.
Beetje meedoen met enquêtes in ruil voor bol.com, PSN tegoedkaarten of andere dingen. Is wel nice om zo sneller games te scoren
En dan staat joeptoep er vol mee?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:31 schreef DKUp het volgende:
Ik zag net beelden van Fallout 76, ik werd er niet heel vrolijk van. Embargo tot 16:00 uur.....
Ik vind t er niet bijster mooi uitzien eerlijk gezegd.quote:
ohja die komt ook nog..quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:31 schreef DKUp het volgende:
Ik zag net beelden van Fallout 76, ik werd er niet heel vrolijk van. Embargo tot 16:00 uur.....
Yep, ik was er best van geschrokken. Framrate zag er ook dramatisch slecht uit.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t er niet bijster mooi uitzien eerlijk gezegd.
Is dat een nieuw spel?
Cool vanavond even checken.quote:
beetje jammer ditquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:06 schreef Dr_Gonzo het volgende:
https://www.nu.nl/games/5(...)2-eerder-spelen.html
Waarom dan alleen als standalone online-only uitbrengen? Ik vind het best jammer wel zo, Fallout 4 was voor mij dé reden om een PS4 te kopen, deze kan ik niet eens spelen omdat ik geen PSN heb en dat hier niet voor ga aanschaffen. Dit is een beetje het tegenovergestelde van het hele 'lone wanderer' idee van alle vorige delen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Bethesda games zien er nooit mooi uit. En mensen moeten dit niet zien als een nieuwe Fallout game. Het is gewoon een spinoff en een soort test voor Bethesda, omdat ze altijd al eens een online modus wilde proberen in een Fallout game. Fallout 76 hebben ze gemaakt toen ze met Fallout 4 nog bezig waren.
Het is een online survivalgame a la rust maar dan in een Fallout jasje, heeft niks te maken met de standalone serie.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom dan alleen als standalone online-only uitbrengen? Ik vind het best jammer wel zo, Fallout 4 was voor mij dé reden om een PS4 te kopen, deze kan ik niet eens spelen omdat ik geen PSN heb en dat hier niet voor ga aanschaffen. Dit is een beetje het tegenovergestelde van het hele 'lone wanderer' idee van alle vorige delen.
Ja daarom is het ook zo vreemd, heel die serie heeft als focus dat je in je eentje moet zien te overleven 'jij tegen de wereld' zeg maar. En dan gaan ze er nu opeens een online shooter van makenquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:33 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het is een online survivalgame a la rust maar dan in een Fallout jasje, heeft niks te maken met de standalone serie.
We mogen ook nog jaren wachten op Starfield en The Elders Scrolls VI......quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Omdat ze dat altijd al wilde doen. En nogmaals het is geen main game in de serie, maar gewoon een spin off. Fallout 5 wordt gewoon weer een echte solo eravring, maar ja daar mag je nog wel jaren op wachten.
Daarom. Fallout 5 wordt echt heeeeeeeeel lang wachten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
We mogen ook nog jaren wachten op Starfield en The Elders Scrolls VI......
Fallout 5 kan achter aan de rij aansluiten
Wel een droevige gedachte eigenlijk dat je inmiddels 5 tot 10 jaar moet wachten op sequels in sommige franchisesquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
We mogen ook nog jaren wachten op Starfield en The Elders Scrolls VI......
Fallout 5 kan achter aan de rij aansluiten
Liever kwalitatief goede sequels maar langer wachten, dan tig rip-offs. Toch?quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wel een droevige gedachte eigenlijk dat je inmiddels 5 tot 10 jaar moet wachten op sequels in sommige franchises
Tuurlijk, maar het is nu wel jammer. Series slaan nu een hele generatie aan consoles over, ben benieuwd wat die hadden kunnen leveren op de huidige consoles. Gaan we nu nooit wetenquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liever kwalitatief goede sequels maar langer wachten, dan tig rip-offs. Toch?
En dat terwijl ze van sommige series elk jaar of elke twee jaar wel een nieuw deel kunnen maken (AC, Uncharted, CoD, FIFA etc.). Even buiten of het kwaliteit is of niet en dat ze veel dingen kunnen hergebruiken kan een serie dus veel sneller worden opgevolgd. Terugkomend op Fallout, dat is al sinds deel 3 10 jaar geleden visueel gezien nauwelijks veranderd, en dat nieuwe deel ook niet. En natuurlijk zitten er wel nieuwe dingen en zijn er allerlei verhalen voor geschreven, maar alsnog is het nog steeds hetzelfde als 10 jaar geleden in basis.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is nu wel jammer. Series slaan nu een hele generatie aan consoles over, ben benieuwd wat die hadden kunnen leveren op de huidige consoles. Gaan we nu nooit weten
Gerucht gaat al langer, dus dikke kans ja. Laat maar komenquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:42 schreef Dopekoe het volgende:
https://comicbook.com/gam(...)te-2019-ps4-xbox-pc/
Zou het dat echt?
Vast binnen drie jaar na al die geruchtenquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:42 schreef Dopekoe het volgende:
https://comicbook.com/gam(...)te-2019-ps4-xbox-pc/
Zou het dat echt?
Ik heb net maar de nieuwste Megaman gekocht om die periode te overbruggen. Ik was toch door mijn backlog heen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig kunnen we over een kleine 3 weken wel gewoon ronddwalen in RDR2.
Ik had recentelijk ook dat probleem, opgelost door het rubbertje aan de onderkant er uit te peuteren, of zoals DKUp het subtiel verwoordde:quote:Op maandag 8 oktober 2018 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog zo'n model van PS4 die in het begin was uitgekomen met van die ingebouwde knoppen:
[ afbeelding ]
Mijn ps4 werkt nog behoorlijk goed en ben er tevreden over. Maar ik heb 1 probleem:
Dat ding werpt soms random de disc uit of maakt random geluiden (dat geluidje dat je hem aanzet)
Iemand een oplossing ervoor?
Of anders zo:quote:Op donderdag 20 september 2018 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat pleuris rubbertje onder de eject-knop eruit halen.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:25 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Aan de linker kant (dus waar de drive zit) zit een piep klein zwart schroefje.
Dit is de emergency eject schroef.
Voor het geval je PS4 ooit kapot is, met een disc er in, kan je op deze manier de disc uitwerpen.
Het wil wel eens voorkomen dat dit schroefje een beetje los trilt en ineens in de eject stand staat.
Pak een kleine kruiskopschroevendraaier en een zaklamp, zoek het schroefje tussen de ribben aan de zijkant van de PS4 (goed kijken, je ziet hem amper!) en draai het schroefje aan.
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn launch PS4 en heb het zo kunnen oplossen.
bedankt zal dat eens straks bekijkenquote:Op maandag 8 oktober 2018 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had recentelijk ook dat probleem, opgelost door het rubbertje aan de onderkant er uit te peuteren, of zoals DKUp het subtiel verwoordde:
[..]
Of anders zo:
[..]
kingston hyperX cloud 2quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Een vriend van me heeft slecht gehoor en heeft een goede earset nodig. Heeft iemand tips?
Greetz,
Boywithdeaffriend08xX
Waar kan ik PS Plus voor zo goedkoop mogelijk vinden?quote:Op maandag 8 oktober 2018 18:56 schreef Dopekoe het volgende:
Nog even iemand een vraag stellen over een headset en we hebben de standaard vragen in dit topic ook weer gehad
Zo fout.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
Tja Spiderman. Dat webslingeren is echt ontzettend tof gedaan, en het ziet er mooi uit en speelt soepel, maar het heeft mij niet weten te boeien en ik heb hem zojuist geruild tegen Shadow of the Tomb Raider.
Zometeen maar iets ronds in de gleuf doen en met Lara spelen![]()
Hoogstens dat je “supersampling” aan kan zetten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:52 schreef DKUp het volgende:
Wat zijn de voordelen aan een Pro als ik een 1080P-televies heb?
Niet teveel Lara spietsenquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
Tja Spiderman. Dat webslingeren is echt ontzettend tof gedaan, en het ziet er mooi uit en speelt soepel, maar het heeft mij niet weten te boeien en ik heb hem zojuist geruild tegen Shadow of the Tomb Raider.
Wat is dat?quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoogstens dat je “supersampling” aan kan zetten.
Weet ik niet, ik lul gewoon de vorige na die het antwoord op die vraag gaf.quote:
Betere performance waaronder framerate, anti aliasing, draw distance, details etc.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:52 schreef DKUp het volgende:
Wanneer komen de PS Plus games uit?quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:52 schreef DKUp het volgende:
Oh.quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer komen de PS Plus games uit?
De Pro is drie-laags, de gewone PS4 heeft slechts twee lagen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:52 schreef DKUp het volgende:
Wat zijn die consoles toch lelijkquote:Op maandag 8 oktober 2018 20:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
De Pro is drie-laags, de gewone PS4 heeft slechts twee lagen.
[ afbeelding ]
Plebs met een twee-laagse PS4sad
Ik vind het eerste model PS4 nog het mooiste, en al helemaal in het witquote:
http://www.wehkampf.nl meestalquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Waar kan ik PS Plus voor zo goedkoop mogelijk vinden?
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:02 schreef Gezicht het volgende:
Ik word echt knettergek van die Mercenaries in AC. Zijn er veel te veel man.
Op normalquote:Op maandag 8 oktober 2018 21:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?
Op hard zijn ze over het algemeen wel te doen.
Nee, supersampling is 4k voor een 2k of lager scherm, het rendert het dan speciaal op jouw resolutie.quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik lul gewoon de vorige na die het antwoord op die vraag gaf.
-edit
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Supersampling
Het minder erg maken van die kartelrandjes om textures heen dus.
Drie tegelijkertijdquote:Op maandag 8 oktober 2018 21:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Op normalvind ze ook wel te doen hoor maar ze komen telkens als je al bezig bent een kamp clearen ofzo en dan met z'n 3en. Tegen de tijd dat ik aan de derde toe ben ben ik vrijwel dood.
Ja echt vrijwel altijd dat als ik er met eentje vecht er na een minuutje nog 1 of 2 aansluiten en dan wordt het moeilijk.quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Drie tegelijkertijd?
Ik krijg er soms wel eens eentje maar drie
Ik heb enkel de demo gedaan bij de Sony stand op First Look. Maar idd het webslingeren is nice, het vechtsysteem ook. Maar ik was na de demo er al wel klaar mee. Dan liever iets in de gleuf van Lara stoppenquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |