quote:Op zondag 7 oktober 2018 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet ben je zo verslaafd dat je oude vrouwtjes moet beroven om bij de groenteboer prei te kunnen blijven kopen
quote:What are the improvements of the Remastered version?
Assassin’s Creed III has been remastered for the PlayStation4 systems, Xbox One and PC. Now featuring 4k & HDR on PS4 Pro, Xbox One X and PC, 1080p on PS4 and Xbox One, higher resolution textures, new lighting rendering system, in addition to several other graphical enhancements. Besides, based on player’s feedback, gameplay mechanics has also been improved, with several features being revamped or tweaked.
- Resolution upscale allowing you to play in 4K & HDR on PS4 Pro, Xbox One X and PC, and 1080p on PS4 and Xbox One.
- Higher resolution textures
- New character models
- New lighting rendering system : Physically Based Rendering
- Denser crowd, environments and VFX
3/10 voor de moeite.quote:Op zondag 7 oktober 2018 10:32 schreef blessed19 het volgende:
Prey is een verslavend spel. Het doet me regelmatig denken aan half-life.
Blijft een saaie game.quote:Op zondag 7 oktober 2018 14:18 schreef DKUp het volgende:
Dit is er nieuw in Assassin’s Creed 3 Remastered:
[..]
Hebben ze ook de bugs eruit gehaald of?quote:Op zondag 7 oktober 2018 14:18 schreef DKUp het volgende:
Dit is er nieuw in Assassin’s Creed 3 Remastered:
[..]
Geen ideequote:Op zondag 7 oktober 2018 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hebben ze ook de bugs eruit gehaald of?
quote:"Skybound Games will complete Season 4 of Telltale’s The Walking Dead, the company announced today."
Skybound Games is part of the company behind The Walking Dead comics, which Telltale’s adaptation is based on. “We’re SO happy to announce that we’ve reached a deal with Telltale Games that will allow Skybound to continue The Walking Dead: The Final Season,” the company tweeted today, promising “more details to come soon.”
Volgens die gap had een 4k uhd dezelfde panelen als Samsung en daarom kut want fel en dus misselijkmakendquote:Op zondag 7 oktober 2018 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
Een sony met HDR en 4k als dat er is tenminste
cant go wrong with sony
Ligt ook een beetje aan je budget gozer. Samsung raad ik wel altijd af.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:33 schreef mtchel112 het volgende:
Net naar de Mediamarkt geweest om te kijken naar een tv. Man man man wat is dat kut
En ik heb nog geen idee welke eigenlijk. Die verkoper zei dat ik zeker geen Samsung moest kopen omdat de kleuren zo fel zijn dat het nep is. Een LG is volgens hem de beste
Iedereen bedankt voor de reactiesquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb je until dawn wel eens geprobeerd? Een cabin in the woods spel met een butterfly effect.
Little nightmares is iets anders, maar misschien heeft het ook de sfeer die je zoekt. Dat is een soort 3d platformer.
https://www.gamesradar.com/best-gaming-tvs/quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:43 schreef MMaRsu het volgende:
weet ik veel ik heb een prachtige 1080p sony tv bravia van 46 inch ofzo waar ik dik tevreden over ben
en bij de mediamarkt weten ze ook niet alles
Ik heb een 55" inch Oled van LG. Dik tevreden over.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:33 schreef mtchel112 het volgende:
Net naar de Mediamarkt geweest om te kijken naar een tv. Man man man wat is dat kut
En ik heb nog geen idee welke eigenlijk. Die verkoper zei dat ik zeker geen Samsung moest kopen omdat de kleuren zo fel zijn dat het nep is. Een LG is volgens hem de beste
horrorfan +1quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:45 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]
Iedereen bedankt voor de reacties
Wat we al uitgespeeld hebben:
- Outlast 1 + 2
- Little Nightmares + DLC
- Resident Evil 7 vr
- Rush of Blood vr
- Until Dawn
- The Excorsist vr
- here they lie vr
- The Inpatient vr
- Paranormal Activity vr
- Heavy Rain (niet echt horror maar was tof)
- P.T. (demo)
We hebben nu Layers of Fear geinstalleerd en zijn daar net paar minuten mee bezig
zn verkoper lult gewoon naar waar hij de beste marge op krijgt (bonussen per sale etc)quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:33 schreef mtchel112 het volgende:
Als het een Oled paneel is dan is het een LG paneel, die zijn immers de enige die Oled panelen maken voor tv's omdat ze er patent op hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Volgens die gap had een 4k uhd dezelfde panelen als Samsung en daarom kut want fel en dus misselijkmakend
De Amnesia collection en Soma moeten ook bij dat lijstje.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:45 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]
Iedereen bedankt voor de reacties
Wat we al uitgespeeld hebben:
- Outlast 1 + 2
- Little Nightmares + DLC
- Resident Evil 7 vr
- Rush of Blood vr
- Until Dawn
- The Excorsist vr
- here they lie vr
- The Inpatient vr
- Paranormal Activity vr
- Heavy Rain (niet echt horror maar was tof)
- P.T. (demo)
We hebben nu Layers of Fear geinstalleerd en zijn daar net paar minuten mee bezig
quote:Op zondag 7 oktober 2018 18:14 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
De Amnesia collection en Soma moeten ook bij dat lijstje.
Phokis heeft iets Skyrim achtigs in de herfstquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alexios heeft lang haar en je kan hem een rokje aandoen :$
[..]
als ik een vrouw wil zijn ga ik wel tomb raider spelen
[..]
wacht maar tot je in phokis bent
of athene
Ja daarom heb ik bewust niks gekocht. Budget is zon 7 a 800 euro. Kun je wel een 4k van kopen. Als ik een pc oid moet kopen weet ik wel wat ik wil maar tv's vind ik zo ongelooflijk moeilijkquote:Op zondag 7 oktober 2018 18:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Als het een Oled paneel is dan is het een LG paneel, die zijn immers de enige die Oled panelen maken voor tv's omdat ze er patent op hebben.
Gezien het een 4k hdr tv is dan zal het wel een Oled zijn geweest.
Overigens zou ik niet naar een verkoper luisteren bij de Mediamarkt, ik heb daar nog nooit nuttige dingen gehoord van een verkoper en de helft wat er werkt is een jong gastje dat daar is voor zijn bijbaantje.
Tevens sturen ze je vaak naar het model waar ze het meeste marge op hebben of een commissie op krijgen.
Je kan beter kijken naar wat je eigen eisen zijn, vergelijken wat er beschikbaar is binnen jouw wensen en eisen en dan online wat reviews opzoeken over die tvs.
Wat de kleuren betreft staan die dingen in de winkel altijd in winkel modus of bewust verkeerd afgesteld om de tv die er naast staat beter uit de verf te laten komen omdat daar meer winst op zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |