SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
Die rustige jongen die haar zo leuk vindt. Wat aandoenlijk.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Zeno is de jokertje van deze show.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Vind Michelle nu al irritantOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Blond koppie, strak lijffie, dikke tietuhquote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Marnix kiest Joany.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens mij beginnen er hier meer te twijfelen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Is dit fragment 'hij vroeg te weinig' opgenomen nadat ze niet door is gegaan?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Vrouwen willen hem graag nog een tweede, derde, vierde kans geven en denken/hopen dat het nog goed komt. Ze geven niet zo snel opquote:Op zondag 30 september 2018 21:08 schreef OProg het volgende:
Volgens mij beginnen er hier meer te twijfelen.
Somebody that I used to know![]()
Ik ben thuis blij als met 5 minuten de borden leeg zijn..quote:Op zondag 30 september 2018 21:09 schreef Joosie200 het volgende:
Die twee vrouwen kijken Marnix gek aan als ie het heeft over eten
Dat betekent dat de kinderen niet zitten te klieren met hun eten en hebben gegeten![]()
![]()
Oh daar heeft ze wel gelijk in.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
ze denken nog dat hij te fixen isquote:Op zondag 30 september 2018 21:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Vrouwen willen hem graag nog een tweede, derde, vierde kans geven en denken/hopen dat het nog goed komt. Ze geven niet zo snel op![]()
In eerdere shows is daar ook al het tegendeel bewezen.quote:Op zondag 30 september 2018 21:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Vrouwen willen hem graag nog een tweede, derde, vierde kans geven en denken/hopen dat het nog goed komt. Ze geven niet zo snel op"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
De meest simpele
Zeno, wtf?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Zeno! Het genot gaat door!
Zeno kreeg een stijfje in zijn broek."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
En op de laatste dag krijgt die rooie een make-over en is het een bloedmooie vrouw
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hoe groot is het contrast nu die marjan weg is. Gelijk een lachende tafel laten zien't Echte en 't ware!![]()
Blije Gaby
Jaap gaat voor Gaby. Match made in hell."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik het in zijn nek was zou hij wel een issue hebben met dat zwembad uit te komen.quote:Op zondag 30 september 2018 21:11 schreef marcodej het volgende:
Zeno kreeg een stijfje in zijn broek."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dat gek wijf zou hun vragen om hun blijdschap met 2 A4tjes te omschrijven.quote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef Japepk het volgende:
Hoe groot is het contrast nu die marjan weg is. Gelijk een lachende tafel laten zien![]()
Ik val net in, maar is zij (al) weg?quote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef Japepk het volgende:
Hoe groot is het contrast nu die marjan weg is. Gelijk een lachende tafel laten zien![]()
(jeuj)
quote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef ok01 het volgende:
Ik hoop dus echt zo erg dat hij Gaby kiest![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Dat gek wijf zou hun vragen om hun blijdschap met 2 A4tjes te omschrijven.![]()
![]()
O nu gaat hij wel uitleggen?
"dankjewel jaap" ah gos
Gaby
Jaap is lief
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ik zit klaar voor een Gabymeltdown."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Veel plezier op jullie datequote:
Gaby ook.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Marnix. Kijk die man blij zijn.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wat was het een lekkere zomer he?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Tjitske is te hoog gegrepen voor jouquote:
Ik zie toch wel iets van de Kneet in hem.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Uhhuhquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Yvon
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Hij kijkt wel enorm intens, hoe hij Yvon ook zo van vlakbij echt recht aankijkt.quote:
Ik leg het ietwat lullig uit.![]()
Dat weet jij heul niet. Tjitskequote:Op zondag 30 september 2018 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tjitske is te hoog gegrepen voor jou![]()
![]()
Denk het ookquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Voorstukje gezien?quote:Op zondag 30 september 2018 21:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik val net in, maar is zij (al) weg?![]()
(jeuj)
Eerder in de aflevering ging ze zo tekeer toen ze vroeg of hij rookte en hij zei dat ie bezig was om te stoppen.
Hij was bang dat ze gingen botsen heeft, dus heeft Dr eerder weggestuurd.
Zoals gezegd, hij wou het gezellig aan tafel hebben
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Creepy is het woord dat je zoektquote:Op zondag 30 september 2018 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kijkt wel enorm intens, hoe hij Yvon ook zo van vlakbij echt recht aankijkt.
Ik leg het ietwat lullig uit.
Uh ik miste even een paar seconden, wat lult hij nu allemaal? Ziet hij ze stiekem allemaal niet zitten of zo![]()
![]()
Reactie van Yvonquote:
Vreselijke vent die MarnixAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Hij wil ze allemaal doenquote:Op zondag 30 september 2018 21:16 schreef Chai het volgende:
Uh ik miste even een paar seconden, wat lult hij nu allemaal? Ziet hij ze stiekem allemaal niet zitten of zoVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ah, bedankt. Ik had alleen dat voorproefje gezien waarbij zij hem vroeg WAAROM hij haar had gekozenquote:Op zondag 30 september 2018 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voorstukje gezien?
Eerder in de aflevering ging ze zo tekeer toen ze vroeg of hij rookte en hij zei dat ie bezig was om te stoppen.
Hij was bang dat ze gingen botsen heeft, dus heeft Dr eerder weggestuurd.
Zoals gezegd, hij wou het gezellig aan tafel hebben
Dat zie ik er echt niet in. Maar ik vind een blik ook niet zo snel eng.quote:Op zondag 30 september 2018 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kijkt wel enorm intens, hoe hij Yvon ook zo van vlakbij echt recht aankijkt.
Ik leg het ietwat lullig uit.
Geen Joany
yvonis ook een enorm lekker dingquote:Op zondag 30 september 2018 21:16 schreef zoem het volgende:
Wat kijkt Marnix nou met die blik naar YvonEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Jezus MarnixNEE
Wow die paarden.
En ik heb echt niks met paarden
Ik vind het ook niet perse creepy, maar heel familiair of te dicht in je zone ofzo.quote:Op zondag 30 september 2018 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zie ik er echt niet in. Maar ik vind een blik ook niet zo snel eng.
Geen Joany![]()
Leuke aflevering weer
Harold is mijn favo hoor
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Lekker mokken in een weiland.quote:Op zondag 30 september 2018 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
Die Marnix is volgens mij zo'n vent die dagenlang chagrijnig kan zijn."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die lach gaat echt door merg en beenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Maar hij heeft Yvon op dat moment al uren en dagen om zich heen gehad.quote:Op zondag 30 september 2018 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet perse creepy, maar heel familiair of te dicht in je zone ofzo.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
#ForFarmersquote:Op zondag 30 september 2018 21:18 schreef Japepk het volgende:
Stond er nou dat de aflevering gesponsord werd door een sigarettenmerk?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Chickies van Wim in hotpants genotThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Knap je als vrouw die doorgaat niet af op hoe Marnix reageert op die eerste vrouw?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Zeker genotquote:Op zondag 30 september 2018 21:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Chickies van Wim in hotpants genot
mag het weten![]()
Irena al gevonden
#creepThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hoop dat dat zeikwijf van Jaap nog even belachelijk wordt gemaakt door LuckyTVquote:Op zondag 30 september 2018 21:17 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Daar hoeft LuckyTV niets aan toe te voegen, Marnix is al flauw genoeg.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
ik knap sowieso al op die vent af dus tja... Liefde maakt blind ofzo gok ikquote:Op zondag 30 september 2018 21:19 schreef Fascination het volgende:
Knap je als vrouw die doorgaat niet af op hoe Marnix reageert op die eerste vrouw?![]()
Heb het even gemist. Wat zei hij?quote:Op zondag 30 september 2018 21:19 schreef Fascination het volgende:
Knap je als vrouw die doorgaat niet af op hoe Marnix reageert op die eerste vrouw?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
"Wil je je keuze nog toelichten?"quote:
"NEE""Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 30 september 2018 21:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Wil je je keuze nog toelichten?"
"NEE"![]()
Ken je mij eigenlijk dat je zo doet tegen mij?quote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat gezuig van Yvon heb je toch ook wel een keer gehadquote:Op zondag 30 september 2018 21:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
"NEE"
En genoeg vrouwen die thuis een bouwvakker met klein hartje hebben zitten. Ieder zijn smaak.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik denk niet dat het persoonlijk is. Waarom moet je altijd alles maar toelichten? Dan weer moet je op je gevoel afgaan (Michelle), dan weer vraagt iemand waarom ze is gekozen (Marjan bij Jaap), en nu ineens vraagt Yvon om keuzes toe te lichten. Sommige dingen zijn gewoon niet te onderbouwen. Hij kiest gewoon. Tjee zeg, Yvonquote:Op zondag 30 september 2018 21:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
"NEE"
quote:Op zondag 30 september 2018 21:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ken je mij eigenlijk dat je zo doet tegen mij?
Hij had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat het niet persoonlijk is, maar dat hij gewoon met 3 personen een betere klik had. Ofzoiets. Weet ik veel, je hebt gelijk ook.quote:Op zondag 30 september 2018 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het persoonlijk is. Waarom moet je altijd alles maar toelichten? Dan weer moet je op je gevoel afgaan (Michelle), dan weer vraagt iemand waarom ze is gekozen (Marjan bij Jaap), en nu ineens vraagt Yvon om keuzes toe te lichten. Sommige dingen zijn gewoon niet te onderbouwen. Hij kiest gewoon. Tjee zeg, Yvon"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat ja.quote:Op zondag 30 september 2018 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het persoonlijk is. Waarom moet je altijd alles maar toelichten? Dan weer moet je op je gevoel afgaan (Michelle), dan weer vraagt iemand waarom ze is gekozen (Marjan bij Jaap), en nu ineens vraagt Yvon om keuzes toe te lichten. Sommige dingen zijn gewoon niet te onderbouwen. Hij kiest gewoon. Tjee zeg, Yvon
En dan heb je al de hele dag die camera op je bakkes.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Marnix staat straks tijdens de logeerweek ineens 's nachts met een masker op en een bijl in zijn hand bij de dames in de kamer "gewoon om te kijken hoe ze reageren".![]()
Ik geef me wel op als Yvonne zich verkiesbaar stelt als vrijgezel. Krijgt ze wel een jonge god.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
twitter:Verwonderster twitterde op zondag 30-09-2018 om 20:42:45Niet te pruimen, die Marjan Tabak #bzv reageer retweet
Vreselijk, zo'n gek coachingwijf. Snap trouwens niet wat haar bezield heeft om op Jaap te schrijven. Als ze een beetje mensenkennis zou hebben (wat je wel zou verwachten van een "coach"), dan zou ze toch wel meteen zien dat dat niets voor haar is.quote:Op maandag 1 oktober 2018 00:20 schreef marcodej het volgende:
Tabak is in alles een vermoeiende vrouw
http://www.beidebenenopdegrond.nl/marjan-tabak/wie-is-tabak![]()
Jezus. Wat een kutmanier van communiceren. Dat hele verhaal is onleesbaar, vaag, raar nietszeggend.quote:Op maandag 1 oktober 2018 00:20 schreef marcodej het volgende:
http://www.beidebenenopdegrond.nl/marjan-tabak/wie-is-tabak![]()
Nu begrijp je beter waarom Jaap totaal niet kon omschrijven waarom hij haar brief koos.
Waarschijnlijk een vlaag van verstandsverbijstering.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2018 06:30 schreef Wuwwa het volgende:
Nu begrijp je beter waarom Jaap totaal niet kon omschrijven waarom hij haar brief koos.
Waarschijnlijk een vlaag van verstandsverbijstering.![]()
![]()
Die jurk was lelijk, soort zak aardappelen. Uitzending daarvoor was het bestquote:Op zondag 30 september 2018 21:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
yvonis ook een enorm lekker ding![]()
![]()
Ze is nog vager dan ik had verwachtquote:Op maandag 1 oktober 2018 00:20 schreef marcodej het volgende:
http://www.beidebenenopdegrond.nl/marjan-tabak/wie-is-tabak
(volgens mij iets over werken met engelen en gidsen, maar ik weet het niet zeker)quote:De training Werken met Engelen en Gidsen leert je stap voor stap communiceren met engelen en gidsen. De training geeft je de basis om spiritueel, energetisch en aards zuiver en doeltreffend samen te werken met engelen en gidsen"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Erg voorspelbaar allemaal.quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is nog vager dan ik had verwacht
[..]
(volgens mij iets over werken met engelen en gidsen, maar ik weet het niet zeker)Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Haar organisatie heet 'Met beide benen op de grond' - daar stel ik me dus iets anders bij voor.quote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik snap hier inderdaad ook zo weinig van dat ik geen idee heb hoe het geïnterpreteerd moet worden.quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is nog vager dan ik had verwacht
[..]
(volgens mij iets over werken met engelen en gidsen, maar ik weet het niet zeker)![]()
Wie weet zijn engelen en gidsen weer vergezochte coachingstermen voor het een of ander.![]()
Zijn engelen niet gewoon kinderenquote:Op maandag 1 oktober 2018 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap hier inderdaad ook zo weinig van dat ik geen idee heb hoe het geïnterpreteerd moet worden.![]()
Wie weet zijn engelen en gidsen weer vergezochte coachingstermen voor het een of ander.![]()
Ik denk dat er echte engelen worden bedoeld. Maar heel duidelijk is het idd niet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:17 schreef Chai het volgende:
Ik snap hier inderdaad ook zo weinig van dat ik geen idee heb hoe het geïnterpreteerd moet worden.![]()
Wie weet zijn engelen en gidsen weer vergezochte coachingstermen voor het een of ander.Wat leer je nou eigenlijk? Wat staat daar concreet?quote:De boodschappen van je persoonlijke gids kan je goed ontvangen en je weet hoe te werken op alle trillingsniveaus. Je wordt getraind in hoe jezelf te beschermen, te schonen en neemt een onafhankelijke positie in tussen Hemel en Aarde. Dit alles met het doel om mensen te ondersteunen en begeleiden op hun pad."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Je wordt weerbaarder tussen hemel en aarde, duh.quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat er echte engelen worden bedoeld. Maar heel duidelijk is het idd niet.
[..]
Wat leer je nou eigenlijk? Wat staat daar concreet?![]()
Wat ik eigenlijk vooral niet begrijp is waarom zij een brief aan Jaap heeft geschreven. Die man past toch helemaal niet bij haar?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
De training M/V In volle glorie is voor mannen en vrouwen die verlangen naar herstel, heling en evenwicht. Om tot volle glorie te komen werk je aan jezelf, dit doe je alleen of in je eigen groep.quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar organisatie heet 'Met beide benen op de grond' - daar stel ik me dus iets anders bij voor.
Jaap's glorie is dat hij op tijd ontsnapt is. #teamJaap![]()
De engelen en gidsen leidden haar naar Jaap. Het heeft niet geleid tot liefde, maar wel tot een mooie reis.quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik eigenlijk vooral niet begrijp is waarom zij een brief aan Jaap heeft geschreven. Die man past toch helemaal niet bij haar?![]()
Toen ik het typte dacht ik ook al: dat had misschien een engel/gids haar ingefluisterd.quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:22 schreef Chai het volgende:
De engelen en gidsen leidden haar naar Jaap. Het heeft niet geleid tot liefde, maar wel tot een mooie reis.
We komen nu ook nooit te weten wat haar lievelingsgerecht is wat ze voor Jaap ging maken. Ook jammer."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Alle Friezen zijn er trouwens uit, de beide (leuke) dames van Wim en Sietze die bij Michelle was.
Of hij daar erg rouwig om moet zijn? Nuchtere Fries die van een biertje in de keet houdt past niet echt bij zo'n zweverig type lijkt me. Frexit...![]()
https://www.lc.nl/friesla(...)-Vrouw-23600211.html![]()
ProRail gepikeerd over spoorlopers in Boer zoekt vrouw - https://nos.nl/l/2252856
Helemaal ontspoord xD![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:25 schreef Snoopyfrl het volgende:
Alle Friezen zijn er trouwens uit, de beide (leuke) dames van Wim en Sietze die bij Michelle was.
Of hij daar erg rouwig om moet zijn? Nuchtere Fries die van een biertje in de keet houdt past niet echt bij zo'n zweverig type lijkt me. Frexit...![]()
https://www.lc.nl/friesla(...)-Vrouw-23600211.htmlHahaquote:Schoolmeester Sietze Greidanus uit Wommels maakte ondanks zijn shirt met pepers geen vlammende indruk. ,,Wat ze denkt dat zegt ze. Daar hou ik wel van. Dat flapt ze er gewoon uit.'' Sietze trapte de quad aan en hotsebotste over het weiland, maar het hielp niet. Exit. Sietze: ,,Geen probleem.'' (Dit was alle tekst van Sietze).![]()
![]()
Godsamme, ga je ergens anders druk over maken zegquote:Op maandag 1 oktober 2018 08:32 schreef Wereldgozer het volgende:
ProRail gepikeerd over spoorlopers in Boer zoekt vrouw - https://nos.nl/l/2252856
Helemaal ontspoord xDAlsof al die wijven die BzV kijken nu en masse op het spoor gaan lopen 'omdat ze dat op tv hebben gezien'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Tering wat een dom gezwets, tijd dat ze weer eens met beide benen op de grond komt te staan.quote:Op maandag 1 oktober 2018 00:20 schreef marcodej het volgende:
http://www.beidebenenopdegrond.nl/marjan-tabak/wie-is-tabak٩๏̯͡๏)۶![]()
Dit.quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:43 schreef Paul het volgende:
De leukste vrouw is eruit: Irena
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2018/wim/irena
[ afbeelding ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Niet echt wat bijzonders gezegd, maar deze vrouw is gewoon de knapstequote:Op maandag 1 oktober 2018 09:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Die Irena is me helemaal niet opgevallen dat die mee deed. Heeft ze iets gezegd ook?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan is die foto hierboven niet zo'n goede foto zeker, met dat vettige haar? Van de Wimvrouwen vind ik Paula wel erg knap.quote:Op maandag 1 oktober 2018 09:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet echt wat bijzonders gezegd, maar deze vrouw is gewoon de knapste![]()
DAT NEEM JE TERUG JA!quote:Op maandag 1 oktober 2018 09:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan is die foto hierboven niet zo'n goede foto zeker, met dat vettige haar? Van de Wimvrouwen vind ik Paula wel erg knap.
Oké dat gesprek met die Marian over gevoel vind ik nu nog net zo irritant.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Het gevoel wat veel van ons daarbij kregen, was juist.quote:Op maandag 1 oktober 2018 09:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké dat gesprek met die Marian over gevoel vind ik nu nog net zo irritant.![]()
Links Irena.quote:Op maandag 1 oktober 2018 09:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan is die foto hierboven niet zo'n goede foto zeker, met dat vettige haar? Van de Wimvrouwen vind ik Paula wel erg knap.![]()
![]()
Is dat niet een beetje 13 in een dozijn, grijze muis? Of misschien is dat wel wat veel mannen zoeken. Die rechtse vind ik veel knapper.quote:![]()
Hou eens op jijquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje 13 in een dozijn, grijze muis? Of misschien is dat wel wat veel mannen zoeken. Die rechtse vind ik veel knapper.Ze is gewoon knap en de rest zien we later wel
Kun je dat gevoel ook verwoorden?quote:Op maandag 1 oktober 2018 09:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Het gevoel wat veel van ons daarbij kregen, was juist.![]()
Ze zal wel weer aan verandering toe zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik eigenlijk vooral niet begrijp is waarom zij een brief aan Jaap heeft geschreven. Die man past toch helemaal niet bij haar?
Of ze dacht dat ze die 50-plusser nog wel even naar wens zou shapen, en dat kwam dus net even iets anders uit.![]()
Het boeit mij ook nog niet heel veel, maar de leuke uitzendingen zijn meestal pas vanaf de logeerweek (vind ik).quote:٩๏̯͡๏)۶![]()
Nee vind het wel leuk.quote:
Maar de logeerweek is wel altijd het hoogtepunt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Vanaf de logeerweek lukt het me ook pas om van meer dan 1 date per boer te onthouden wie nou wie is.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2018 09:52 schreef Paul het volgende:
Dit was trouwens de leukste kandidaat in 2015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze van jaar-weet-ik-veel![]()
Waarom ging die Marjan weg bij Jaap? Voor dat Jaap moest kiezen welke dames mee mochten uit logeren.. Was zij al weg.![]()
Omdat ze een doodvermoeiende graftak is en Jaap genoeg had van haar gewauwel, denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom ging die Marjan weg bij Jaap? Voor dat Jaap moest kiezen welke dames mee mochten uit logeren.. Was zij al weg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vind het niet erg dat ze weg is. Zo vriendelijk was ze niet tegen Jaap.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:26 schreef Mani89 het volgende:
Omdat ze een doodvermoeiende graftak is en Jaap genoeg had van haar gewauwel, denk ik.![]()
lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze van jaar-weet-ik-veel#KICKOUTZP![]()
Omdat Jaap haar al wat eerder wegstuurde.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom ging die Marjan weg bij Jaap? Voor dat Jaap moest kiezen welke dames mee mochten uit logeren.. Was zij al weg.![]()
(mijn hemel, die website van haar zeg.![]()
![]()
echt nog veel erger dan ik dacht !)
in de haak.![]()
Hahaha die website van Marjan, ga stuk om de reacties hier.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Dit inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2018 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik eigenlijk vooral niet begrijp is waarom zij een brief aan Jaap heeft geschreven. Die man past toch helemaal niet bij haar?
En verder de site van Marjan bekeken. Op zich geloof ik wel dat dat soort dingen zich allemaal afspelen, maar je weet helaas nooit of de vorm waarin het gegoten is ook klopt, en of de coach zoiets ook beheerst of dat ie maar wat doet. En dan ben je verder van huis. Plus dat mensen die bij zo iemand aankloppen, in zo'n kwetsbare positie zitten dat er makkelijk misbruik van is te maken over de rug van kwetsbaren heen. Tricky businessSomebody that I used to know![]()
Jaap zag het al aankomen dat hij bij het keuzemoment onder druk van haar en Yvonne, moest gaan zitten uitleggen waarom die graftak het niet geworden is. Jaap heeft het slim bekeken, ook gewoon terwijl ze net lekker aan het koken was. Jaapquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
Nou ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze de andere dames ondersneeuwde en dat hij door haar weg te sturen de andere vrouwen meer mogelijkheid gaf zichzelf te laten zien.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jaap zag het al aankomen dat hij bij het keuzemoment onder druk van haar en Yvonne, moest gaan zitten uitleggen waarom die graftak het niet geworden is. Jaap heeft het slim bekeken, ook gewoon terwijl ze net lekker aan het koken was. JaapOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Wel jammer dat je dan niet ziet hoe de andere dames op dat vertrek hebben gereageerd. Denk dat Marjan waarschijnlijk wel assertief zelf nog even haar vertrek heeft aangekondigd.![]()
Dat heb ik iedere keer in dit stadium. Wordt inderdaad pas leuk als de logeerweek begint.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het boeit mij ook nog niet heel veel, maar de leuke uitzendingen zijn meestal pas vanaf de logeerweek (vind ik).![]()
Waarschijnlijk is er nog meer voorgevallen dan de twee momenten die wij te zien kregen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze de andere dames ondersneeuwde en dat hij door haar weg te sturen de andere vrouwen meer mogelijkheid gaf zichzelf te laten zien.![]()
maakt niet uit wat ze aan heeft, al heeft ze niets aan of een boerka, blijft een lekker dingquote:Op maandag 1 oktober 2018 07:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Die jurk was lelijk, soort zak aardappelen. Uitzending daarvoor was het bestEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Speeddates vorige week vond ik ook leuk!quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat heb ik iedere keer in dit stadium. Wordt inderdaad pas leuk als de logeerweek begint.![]()
Eigenlijk wel raar dat Marjan-moment, geen Yvon die aan Jaap vroeg waarom hij dat deed of aan Marjan 'gaat het wel?', Marjan werd afgeserveerd en dat was het dan. We zagen niemand met haar naar de auto lopen of zo. Gewoon bam exit.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2018 07:31 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend inmiddels.![]()
Vertel.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:05 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha that's all i know. Dat wist ik al voor het op TV kwam, maarja geen spoilers en zulks.
Gaat het wel, vragen na een paar uurtjes?quote:Op maandag 1 oktober 2018 15:57 schreef Snoopyfrl het volgende:
Eigenlijk wel raar dat Marjan-moment, geen Yvon die aan Jaap vroeg waarom hij dat deed of aan Marjan 'gaat het wel?', Marjan werd afgeserveerd en dat was het dan. We zagen niemand met haar naar de auto lopen of zo. Gewoon bam exit.
[ afbeelding ]
"sterkte"
Je krijgt natuurlijk ook niet alles te zien he.quote:Op maandag 1 oktober 2018 15:57 schreef Snoopyfrl het volgende:
Eigenlijk wel raar dat Marjan-moment, geen Yvon die aan Jaap vroeg waarom hij dat deed of aan Marjan 'gaat het wel?', Marjan werd afgeserveerd en dat was het dan. We zagen niemand met haar naar de auto lopen of zo. Gewoon bam exit.
[ afbeelding ]![]()
Oh ja, wat gebeurde er daar.. Marjan was nogal gepikeerd dat hij "sterkte" zei?quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat het wel, vragen na een paar uurtjes?
"sterkte"![]()
Ja er was geen sterkte nodig (had ze gelijk in, maar toch)quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:30 schreef Thorír het volgende:
[..]
Oh ja, wat gebeurde er daar.. Marjan was nogal gepikeerd dat hij "sterkte" zei?
Toen ze wegreed riep hij nog "je hoeft niet nerveus te zijn ik ben 10 keer nerveuzer!".Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jaap bedoelde het ongetwijfeld goed, maar aardig doen tegen Marjan wordt gelijk afgestrafdquote:Op maandag 1 oktober 2018 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja er was geen sterkte nodig (had ze gelijk in, maar toch)![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Toen ze wegreed riep hij nog "je hoeft niet nerveus te zijn ik ben 10 keer nerveuzer!".![]()
![]()
En ook : joe neffer get a sekund sjens vor a furst impressjun.quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Toen ze wegreed riep hij nog "je hoeft niet nerveus te zijn ik ben 10 keer nerveuzer!".
Volgens mij was dit wel een uitzonderlijke situatie, dat je het einde van de dag niet eens haalt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat het wel, vragen na een paar uurtjes?
"sterkte"![]()
![]()
Juist dat soort dingen kregen we anders vaak wel te zien. Maar ik denk dat Yvon niet bij de dagdates was, dat ze tegen het einde aan kwam waaien om de keuze te horen. Ik denk dat Jaap de cameraploeg overvallen heeft.quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je krijgt natuurlijk ook niet alles te zien he.![]()
Mocht je nog behoefte hebben om mevrouw Tabak te ontmoeten en je te laven aan haar energie, dat kan hier.
Benieuwd of het nu juist drukker of rustiger gaat worden dankzij haar TV-optreden.De mensen zijn gek geworden![]()
Welke bosmongool roept telkens Peter?
Edit: Verkeerde topic
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2018 22:08:46 ]![]()
Ik vind dit seizoen al leuker dan van vorig jaar.quote:
Marnix en Wim zijn de leukste boeren. Michelle viel mij deze aflevering mee, leuk dat ze Maarten koos.
En dat rare wief Tabak
[ Bericht 0% gewijzigd door ato op 04-10-2018 12:49:58 ]Life can be a bitch, so like it..![]()
Vind ik ook jammer en raar.quote:Op maandag 1 oktober 2018 15:57 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]Life can be a bitch, so like it..![]()
Een hoop gezeik om het zeiken, net als Pro Rail vorige week.... iedere jandoedel kon zien dat het een spoor zonder bovenleiding was, en daar zijn er in NL al niet veel meer van, en het aantal dat in gebruik is is nog veel minder.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 10:38 schreef resque het volgende:
wat vinden jullie hiervan:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)moten-van-dierenleed
Dit nu ook weer, BZV is kennelijk een makkelijke manier jezelf in de kijker te spelen.
Wat is het volgende; dat ze brood gaan bakken en de vereniging Gekneusde Gerst gaat protesteren omdat ze de gerstekorrels pijn zien hebben?![]()
Wel terecht. Ik heb er met verbazing naar gekeken. Met wat we nu weten over dolfijnen kan bijvoorbeeld een dolfinarium ook gewoon niet meer. Nu zijn zeeleeuwen wellicht een andere categorie, maar ik denk dan: nah. Gewoon geen vermaak met wilde dieren.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 10:38 schreef resque het volgende:
Je kunt toch gewoon gaan pottenbakken of zo.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Ik snap weer niet waar het gezeik op het gezeik van die partijen vandaan komt. Zij zijn tegen dierenleed. Zij zien dierenleed op tv. Nogal wiedes dat ze daar niet blij mee zijn, toch? Het is aan een ieder om te beslissen of ze daar wel of geen gehoor aan willen geven. Maar mensen hier doen alsof andere organisaties hun bek moeten houden omdat <willekeurige janlul op fok> hun mening niet deelt. Vreselijk onvolwassen.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise![]()
Ze vinden een groot deel van wat de boeren doen ook dierenleed waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 10:38 schreef resque het volgende:
Kennelijk mogen die vogels en die zeeleeuwen nog. Dan doet bzv niets verkeerd. Laat ze lekker naar Den Haag gaan als ze het er niet mee eens zijn.A mind with a heart of it's own![]()
Dolifinarium is toch ook verschrikkelijk. Elke dierentuin of circus is dat ook maar dan gaan ze ook nog in zo'n bassinnetje zwemmen met een beest die trucjes heeft geleerd en je zgn kusjes geeft.![]()
Zelfde categorie als dansende beren alleen weet het Dolfinarium het iets leuker te verpakken.
Vond en vind het ook achterlijk.Go hard or go home![]()
Hilarischquote:Op zondag 7 oktober 2018 16:06 schreef bascross het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)d-zee-voor-zijn-date
Wat een tenenkrommende hansworst.![]()
En: “ohjee, een dobbelman”![]()
heitieh![]()
Eens wel. Als er op citytrip een stierengevecht wordt bezocht mogen die organisaties daar zeker ook niks van vindenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 12:05 schreef twiFight het volgende:
Ik snap weer niet waar het gezeik op het gezeik van die partijen vandaan komt. Zij zijn tegen dierenleed. Zij zien dierenleed op tv. Nogal wiedes dat ze daar niet blij mee zijn, toch? Het is aan een ieder om te beslissen of ze daar wel of geen gehoor aan willen geven. Maar mensen hier doen alsof andere organisaties hun bek moeten houden omdat <willekeurige janlul op fok> hun mening niet deelt. Vreselijk onvolwassen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2018 18:21:56 ]![]()
Gelukkig werden ze ondergescheten door zo'n beestquote:Op donderdag 4 oktober 2018 15:43 schreef Noek het volgende:
Dolifinarium is toch ook verschrikkelijk. Elke dierentuin of circus is dat ook maar dan gaan ze ook nog in zo'n bassinnetje zwemmen met een beest die trucjes heeft geleerd en je zgn kusjes geeft.![]()
Zelfde categorie als dansende beren alleen weet het Dolfinarium het iets leuker te verpakken.
Vond en vind het ook achterlijk.![]()
![]()
In Thailand doen ze tigers platspuiten zodat je ermee op de foto kanquote:Op donderdag 4 oktober 2018 15:43 schreef Noek het volgende:
Vond en vind het ook achterlijk.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Ik vind hem zoveel sympathieker dan bij het sorteren van de brieven.
Precies wat ik had verwacht.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Yvonne heeft weer te veel kleurstof gehad.
Nogal ja.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:27 schreef OProg het volgende:
Yvonne heeft weer te veel kleurstof gehad.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat accent
Mozaïeken.
Mijn handen jeuken wel. Wat zou ik die vrouw graag een ander makeupje geven.
Marilyn is een gekke meid die volop van het leven geniet
“Letterlijk gaan vonken”She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
De jongste ziet er het oudste uit.
De slagrooooooomThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vegetarische wijn.
Vegetarische wijn. Zonder stukken varken.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat is gok ik heel suf uitdrukken dat het gewoon druivensap is.quote:
Je moet gewoon als toerist in den verre, of zelfs dagjesmens in Nederland en omstreken, nóóit met moedwillig gehouden dieren van dichtbij op de foto willen gaan. Noch erop willen rijden. Doe het ook niet op kamelen in Egypte, of op paardjes in een pretpark. Het is nooit écht in orde en het gaat áltijd over geld verdienen. Dat kan ieder mens zich heus bedenken.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In Thailand doen ze tigers platspuiten zodat je ermee op de foto kan
[ afbeelding ]
Het is wat anders als je een opvang bezoekt waaraan je wat betaald om te kunnen zien hoe dieren worden opgevangen en verzorgd. (En ga dáár dan van een afstandje even op de foto met zo'n dier.) Daarmee steun je het werk de opvang.
Maar geen enkel mens-vreemd dier zit te wachten op interactie met ons. Dus het is áltijd een egoïstisch en verwend dingetje als je dat dan toch wilt.
Aai de poes en verzoen je ermee dat dat het hoogst haalbare is.
Edit: ik loop enorm achter! Geen TV hier, maar straks gauw kijken!
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Ik heb ook wel eens last van wormen. Zou ze mij daarbij kunnen helpen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Blijkbaar gebeurd dat bij het filteren.. things you learnquote:Je zou denken dat wijn alleen gemaakt is van druiven en daardoor prima past in een vegan leefstijl. Helaas hebben we slecht nieuws: niet alle wijn is vegan – en sommige wijnen zelfs niet eens vegetarisch! Wijn wordt van druiven gemaakt en is daarom wel van plantaardige afkomst. Maar voordat de flessen in de schappen komen, wordt de drank geklaard en gefilterd. Voor deze processen worden vaak dierlijke producten gebruikt. Omdat het (nog) niet wettelijk verplicht is om dit te vermelden op het etiket, laten veel fabrikanten dit achterwege. Zo loop je dus de kans wijn te drinken die eigenlijk niet binnen jouw gekozen leefstijl past.![]()
![]()
De meiden hebben elkaar gevonden.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Geen Irena
Ik denk dat ik Marlies de leukste vind."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Marnix valt tot op heden prima mee."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Straks Haroldgod
Marnix gooit meteen zijn afstandelijke charmes in de strijd.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ja.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:34 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat ik Marlies de leukste vind.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een burnout.. Valt ook niet mee, van boerderij naar boerderij.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Michelle is wel extra thic
Dat wel. Maar hij doet zijn best.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij komt steeds beter tot z'n recht, maar ik blijf em lomp in gedrag en uitspraak vinden.
Om mij heen flikkeren ze er allemaal uit op hun 25e met stress- en burnoutverschijnselen.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Chick inpakken met Chicks. Classic!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Forum Opties Forumhop: Hop naar: