abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182221456
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 08:39 schreef TjjWester het volgende:
Hoe werkt het twee termijnen systeem in amerika? Is dat twee termijnen per leven of alleen twee aaneengesloten termijnen?
22ste amendement.
Idd twee keer kan iemand maar verkozen worden.
Als iemand het presidentschap overneemt als vice-president en de termijn die resteert is korter dan 2 jaar, dan kan die persoon vervolgens nog 2 x een termijn volmaken. Dus hoogstens 10 jaar - 1 dag kan iemand president zijn.
Tot nu toe is er 1 president geweest die twee niet opeenvolgende termijnen president was: Grover Cleveland. Die is de 22ste en 24ste president.
En volgens mij is alleen Franklin Roosevelt degene die vaker dan twee keer tot president werd verkozen.
En er is 1 persoon president geweest die nooit verkozen is geweest: Gerald Ford.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 30-09-2018 10:09:01 ]
I´m back.
  zondag 30 september 2018 @ 10:04:28 #202
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182221519
quote:
Haha, de brief is dus niet echt? ;(
2019: The Great Awakening
pi_182221527
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 09:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook hypocrisie met een enorme hoofdletter H natuurlijk. De Democraten beklaagden zich juist over het feit er tijd nodig was om de enorme hoeveelheid data door te spitten, maar de republikeinen wilden het er zo snel mogelijk doorheen rammen omdat het gewoon een politieke benoeming is.

Het verbaast me sowieso dat er zoveel Nederlandse cheerleadertjes zijn voor dit soort enge, aartsconservatieve christelijke types. Is dat nou puur omdat Trump boze dingetjes roept over moslims en migranten waardoor de GOP nu op de onvoorwaardelijke steun van dat soort types kan rekenen?
Wrs omdat men niet begrijpt wat er op het spel kan staan.
Kijk maar naar refragmental die niet tegen abortus, niet tegen same sex marriage is.
Toch zijn dat een paar dingen die op het spel kunnen staan.
I´m back.
  zondag 30 september 2018 @ 10:09:23 #204
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182221588
quote:
Is je punt nu dat een van de meer uitgesproken senatoren vooringenomen is? Schokkender vind ik dat iemand die in het centrum van zijn partij zou moeten zitten dat is. Van 21 september: McConnell reassures conservatives Kavanaugh will be confirmed
  zondag 30 september 2018 @ 10:13:07 #205
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182221637
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 10:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Is je punt nu dat een van de meer uitgesproken senatoren vooringenomen is? Schokkender vind ik dat iemand die in het centrum van zijn partij zou moeten zitten dat is. Van 21 september: McConnell reassures conservatives Kavanaugh will be confirmed
Ik blijf me nog verbazen over het circus en het is nog niet klaar ook.
pi_182221802
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 10:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wrs omdat men niet begrijpt wat er op het spel kan staan.
Kijk maar naar refragmental die niet tegen abortus, niet tegen same sex marriage is.
Toch zijn dat een paar dingen die op het spel kunnen staan.
Dat lijkt me stug eerlijk gezegd. Was dit ten tijde van Bush geweest, dan hadden dat soort types waarschijnlijk reacties van de vorm "'Murica :')" lopen posten. Ik vraag me gewoon af wat ze heeft doen veranderen in kritiekloze cheerleaders van de prairie-Taliban.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182221843
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 10:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug eerlijk gezegd. Was dit ten tijde van Bush geweest, dan hadden dat soort types waarschijnlijk reacties van de vorm "'Murica :')" lopen posten. Ik vraag me gewoon af wat ze heeft doen veranderen in kritiekloze cheerleaders van de prairie-Taliban.
“Prairie-Taliban”. Mooi. Stil _O_
  zondag 30 september 2018 @ 10:37:45 #208
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182222023
Dus WH dicteert precies dat wat de kandidaat nog schuldiger maakt, daarmee natuurlijk volledig toegeven hoe schuldig Brett wel niet is... met vol bewustzijn een serial rapist, gokverslaafde, alcoholist in the SC krijgen. Om naast Roe vs Wade natuurlijk maar voor Trump en zijn corrupte criminele gang de zaak Gamble vs US er door te krijgen in oktober

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gamble_v._United_States
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_182222034
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 10:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat beseffen bepaalde mensen toch juist onvoldoende, dat taliban-effect.
Ik zie dat op twitter ook. Vaak mensen die PVV of FvD aanhanger zijn, fulminerend op Penthouse Pechtold, Soros, cultuurmarxisme, SJWs, Islam. Trump is hun held. De Clintons en alles waar dat voor staat zijn de vijand.
En zich dan onvoldoende realiseren dat de Republikeinen een aantal zaken willen afschaffen, die in NL door bijv. PVV en FvD gezien wordt als onderdeel van onze vrije westerse samenleving die verdedigd moet worden en waar ze zelf ook achter staan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 30-09-2018 10:46:31 ]
I´m back.
  zondag 30 september 2018 @ 10:45:03 #210
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182222159
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 09:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook hypocrisie met een enorme hoofdletter H natuurlijk. De Democraten beklaagden zich juist over het feit er tijd nodig was om de enorme hoeveelheid data door te spitten, maar de republikeinen wilden het er zo snel mogelijk doorheen rammen omdat het gewoon een politieke benoeming is.

Het verbaast me sowieso dat er zoveel Nederlandse cheerleadertjes zijn voor dit soort enge, aartsconservatieve christelijke types. Is dat nou puur omdat Trump boze dingetjes roept over moslims en migranten waardoor de GOP nu op de onvoorwaardelijke steun van dat soort types kan rekenen?
Het zijn een zelfde soort slagen. Onzeker jongetjes, die zich nog moeten bewijzen in de maatschappij en bang zijn dat het hen niet lukt. Met een grote bek zetten ze zich af tegen diegenen waarvan ze denken dat ze een bedreiging voor hun positie vormen (liberalen, vrouwen, moslims). Daarbij speelt voor sommigen ook mee dat het fijn is om bij een club te horen die eensgezind is qua denkbeelden en elkaar daarmee opzweept. Dat gedrag zie je in enkele NWS-topics.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 30 september 2018 @ 11:06:10 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182222636
cognitieve resonantie zullen we het maar noemen, trillen op het ritme van christelijk fundamentalisme
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_182223726
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 10:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zie dat op twitter ook. Vaak mensen die PVV of FvD aanhanger zijn, fulminerend op Penthouse Pechtold, Soros, cultuurmarxisme, SJWs, Islam. Trump is hun held. De Clintons en alles waar dat voor staat zijn de vijand.
En zich dan onvoldoende realiseren dat de Republikeinen een aantal zaken willen afschaffen, die in NL door bijv. PVV en FvD gezien wordt als onderdeel van onze vrije westerse samenleving die verdedigd moet worden en waar ze zelf ook achter staan.
Vaak zie je ook bij die types, die zo van de het vrije westen houden, dat ze een harde krijgen van hoe landen als China of Rusland met hun bevolking omgaan.
Цой жив
pi_182224554
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 09:58 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik vroeg je niet om hem "onfatsoenlijk" te noemen, ik vroeg je op basis waarvan je ervoor koos om deze man expliciet "fatsoenlijk" te noemen (zoals ik je eerder vroeg waarom het feit dat deze man gelovig is relevant zou zijn).
Op het moment dat er meerdere beschuldigingen tegen deze man lopen die nog niet grondig zijn onderzocht lijkt me dat wat voorbarig.
Daarnaast vraag ik me af of liegen onder ede wel zo fatsoenlijk is.
Ik vind dat als je een leven leid volgens de waarden van het christelijk geloof je niet anders dan een fatsoenlijk persoon kan zijn.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar ik denk niet dat deze man de uitzondering op de regel is.
  zondag 30 september 2018 @ 12:50:04 #214
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182224714
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind dat als je een leven leid volgens de waarden van het christelijk geloof je niet anders dan een fatsoenlijk persoon kan zijn.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar ik denk niet dat deze man de uitzondering op de regel is.
Vind je die woedeuitbarsting van afgelopen donderdag fatsoenlijk? Daarvoor heeft hij al meerdere keren gelogen tijdens zijn sollicitatieprocedure. Toch ook niet zo fatsoenlijk?

Houd je alsjeblieft bij de feiten ipv vage gedachten (ik denk niet dat deze man de uitzondering op de regel is) . Je bent toch geen slap zweverig theewijf ofzo :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_182224762
quote:

[..]

Christen goed, ugh!
pi_182224797
quote:

[..]

Wat zijn die waarden? En hoe weet jij dat Kavanaugh volgens die waarden leeft?
Цой жив
pi_182224889
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 10:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gaat me niet alleen om dat effect. Het gaat me erom dat velen geen voorstander waren van Bush en tijdens de verkiezingen ook zo prat gingen op het feit dat Trump heel anders was dan de zo verfoeide GOP van Bush en consorten. Nu er voor 95% overlap blijkt en dezelfde mensen weer gewoon boven komen drijven zijn ze opeens kritiekloze cheerleaders.
Zien ze dat zelf niet, maakt het niet uit, is het migratie- of moslimparanoia boven alles?
pi_182225319
Ik denk dat wij als maatschappij schrikken van wat er op studentenhuizen gebeurd. Je hoort wel eens iets over feuten die worden mishandeld tijdens een ontgroening, maar anders dan dat hoor je niks.

Het zijn gesloten genootschappen. Er is duidelijk dat er niet over gesproken word en mag worden.
pi_182225467
quote:

[..]

:D.
pi_182225527
quote:

[..]

Volgens de waarden van je geloof, bedoel je daarmee de 10 geboden?
pi_182227724
quote:
2s.gif Op zondag 30 september 2018 12:50 schreef Falco het volgende:

[..]

Vind je die woedeuitbarsting van afgelopen donderdag fatsoenlijk? Daarvoor heeft hij al meerdere keren gelogen tijdens zijn sollicitatieprocedure. Toch ook niet zo fatsoenlijk?

Houd je alsjeblieft bij de feiten ipv vage gedachten (ik denk niet dat deze man de uitzondering op de regel is) . Je bent toch geen slap zweverig theewijf ofzo :?
Ja ik vind die “woedeuitbarsting” wel op z’n plaats. Je naam word publiekelijk door het slijk gehaald en waarschijnlijk zijn er de nodige doodsbedreigingen geweest aan zijn adres.
pi_182227789
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:52 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Wat zijn die waarden? En hoe weet jij dat Kavanaugh volgens die waarden leeft?
Lees je eigen in over de christelijke waarden. En waarom zou ik eraan twijfelen dat hij niet volgens de christelijke waarden leeft?
Waarom moet ik geloven dat elk woord wat hij zegt per definitie met een korrel zout genomen moet worden.
pi_182227957
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 14:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Lees je eigen in over de christelijke waarden. En waarom zou ik eraan twijfelen dat hij niet volgens de christelijke waarden leeft?
Waarom moet ik geloven dat elk woord wat hij zegt per definitie met een korrel zout genomen moet worden.
De GOP zou ook voor christelijke waarden zijn, maar uiteindelijk sluiten ze kinderen op in kooien, voeren ze graag oorlog, stampen ze op de armen en zieken in de samenleving en maken ze Gods creatie kapot voor financieel gewin.
Цой жив
pi_182227963
Het is inderdaad wel duidelijk dat je steun voor Kavanaugh een geloofsartikel is en geen rationele afweging.
pi_182228000
quote:

[..]

Ah, ik ga me voortaan ook maar christen noemen. Dan kan niemand me meer van onfatsoenlijk gedrag betichten want zo zijn christenen niet.
pi_182228178
Wellicht is dr. Ford ook een christen?
pi_182228322
quote:

[..]

_O- _O- :') :') 8)7 8)7

Er zijn zo bizar veel uitzonderingen te verzinnen dat ik er niet eens aan ga beginenn
pi_182228338
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 14:54 schreef Arth_NL het volgende:
Wellicht is dr. Ford ook een christen?
De narratief is dan ook dat Ford niet liegt, maar zich louter vergist, ondanks dat ze stelt dat ze zeker is dat niet te doen. Op die manier liegt niemand, zijn er alleen maar verliezers en is het allemaal de schuld van politiserende democraten.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_182228486
Ford had beter naar de politie kunnen gaan in 1982 dan herinner je het ook allemaal wat beter. Verjaard het eigenlijk niet?
pi_182228632
Slavernij, incest en verkrachting staan niet in de tien geboden, geen probleem dus.
pi_182228840
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:05 schreef Nober het volgende:
Ford had beter naar de politie kunnen gaan in 1982 dan herinner je het ook allemaal wat beter. Verjaard het eigenlijk niet?
De vraag of dit verjaart is niet relevant, het gaat hier namelijk niet over of Kavenaugh de bak in moet of niet. De vraag is of hij geschikt is om in de Supreme Court plaats te nemen. (het antwoord is nee).

Dat een slachtoffer van aanranding maar direct erna naar de politie had moeten stappen, is verder zo'n ongenuanceerd gelul dat het maar beter genegeerd kan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2018 15:21:28 ]
pi_182228881
quote:
Dom, domme opmerking.

Lees je de kranten niet met verhalen van de vrouwen, die likewise zich schaamden en níemand iets vertelden.
Véel vrouwen.
Dat een fox presentator van zijn 2 tiener dochters vergelijkbare verhalen van bejegenen moest horen, alsnog.
Dat senaatoren vergelijkbare ervaringen hoorde in zijn kennissenkring, alsnog.

Omdat Ford durfde te vertellen, alsnog.

En verder wordt alsmaar duidelijker dat meneer Kavanaughty een drink probleem heeft en zijn trumpiaanse bluf en rally gedrag niét spoort met wat met verwacht van een rechter, voor het volk.

Als uit onderzoek is gebleken, dat 1 op de 3 vrouwen - in Nederland - vergelijkbare ervaringen heeft, en ik niét en ik ben in een koffiekamer met 15 vrouwelijke collega’s...

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 30-09-2018 15:29:03 ]
pi_182228943
quote:
Geweldig hoe Damon hem speelt, maar Bob Odenkirk zou nog een betere 'Kavanaugh' zijn in de film.
pi_182229035
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 15:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dom, domme opmerking.

Lees je de kranten niet met verhalen van de vrouwen, die likewise zich schaamden en níemand iets vertelden.
Véel vrouwen.
Dat een fox presentator van zijn 2 tiener dochters vergelijkbare verhalen van bejegenen moest horen, alsnog.
Dat senaatoren vergelijkbare ervaringen hoorde in zijn kennissenkring, alsnog.

Omdat Ford durfde te vertellen, alsnog.

En verder wordt alsmaar duidelijker dat meneer Kavanaughty een drink probleem heeft en zijn trumpiaanse bluf en rally gedrag niét spoort met wat met verwacht van een rechter, voor het volk.
Ford was nog geen vrouw maar een minderjarige net als Kavanaugh maar pas 36 jaar later gaat ze vertellen, erg geloofwaardig allemaal deze democraat.
pi_182229129
Tralala.
Als je tijd hebt om hier te reageren, lees je dan ook even in.
De links in het topic zijn verhelderend.
  zondag 30 september 2018 @ 15:32:19 #236
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182229159
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 15:31 schreef AnneX het volgende:
Tralala.
Als je tijd hebt om hier te reageren, lees je dan ook even in.
De links in het topic zijn verhelderend.
Nober is een trolletje, gewoon negeren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182229229
quote:
Natuurlijk was dat beter geweest, al is het de vraag of dat zeker in die tijd niet weggewoven was door de politie. Het is immers geen arm blank meisje dat op straat werd lastiggevallen door een neger, maar een meisje dat naar feestjes ging met keurige welgestelde blanke katholieke jongens waar ze er waarschijnlijk zelf om vroeg.

Het hele punt is nu juist dat helaas veel te veel vrouwen dit soort dingen meemaken en het eigenlijk lange tijd is weggewoven.

Daar zit natuurlijk ook de kolossale hypocrisie bij types als Trump en zijn cheerleaders. De man wilde de doodstraf voor de Central Park five, noemt Mexicaanse migranten verkrachters, maar als vrouwen aankaarten dat ze gewoon in het dagelijks leven dikwijls last hebben van aanranding of zelfs verkrachting door keurige blanke mannen, dan moeten ze niet zo zeiken.
pi_182229314
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 09:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Gek dat hij hier niet de term fake news gebruikt. Ben benieuwd wat er waar is.
kylegriffin1 twitterde op zondag 30-09-2018 om 15:00:01 Four witnesses will be questioned in coming days about aspects of the accusations against Kavanaugh, NYT reports.Left off the list were former classmates who have contradicted Kavanaugh's testimony about his drinking and partying as a student. https://t.co/CVBBEiDEPC reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op zondag 30-09-2018 om 15:15:00 FBI investigators will interview Mark Judge about Julie Swetnick's accusations, NYT reports. https://t.co/CVBBEim3Y4 reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op zondag 30-09-2018 om 15:30:00 The FBI does not plan to question Julie Swetnick about her accusations, NYT reports. https://t.co/CVBBEim3Y4 reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op zondag 30-09-2018 om 15:45:00 "We have been concerned from the outset about the so-called limits on scope, not to mention time for this investigation," said Richard Blumenthal. "It has to be full fair, real, not check-the-box. So any limits should be viewed with serious question." https://t.co/CVBBEim3Y4 reageer retweet
Details of F.B.I.'s Kavanaugh Inquiry Show Its Restricted Range

quote:
President Trump said on Saturday that the F.B.I. will have "free rein" to investigate allegations of sexual misconduct against Judge Brett M. Kavanaugh, but the emerging contours of the inquiry showed its limited scope.

Four witnesses will be questioned in coming days about aspects of the assault accusations against Judge Kavanaugh, according to two people familiar with the matter. Left off the list were former classmates who have contradicted Judge Kavanaugh's congressional testimony about his drinking and partying as a student.

The White House will decide the breadth of the inquiry, though presidential advisers were working in concert with Senate Republicans, said the two people, one a senior administration official, who both spoke on the condition of anonymity to discuss a sensitive investigation.

The White House can order investigators to further examine the allegations if their findings from the four witness interviews open new avenues of inquiry, and Mr. Trump seemed to stress that part of the plan in a tweet late on Saturday.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SethAbramson twitterde op zondag 30-09-2018 om 15:43:19 @maggieNYT 5/ I'll simplify:1. Trump, Flake, Collins and Murkowski said the FBI had free rein to investigate all current allegations.2. They lied.3. Instead, Trump is picking 4 witnesses the FBI can interview and will decide whether to allow followup--and if so what. The Senators agreed. reageer retweet
SethAbramson twitterde op zondag 30-09-2018 om 15:56:39 @maggieNYT 7/ The FBI is interviewing a suspect--Mark Judge--INSTEAD OF and AS A REPLACEMENT FOR his accuser, Julie Swetnick. In a decade working in the criminal justice system I NEVER ONCE saw investigative malpractice of this sort in an investigation involving a sex crime--I'm beside myself. reageer retweet

[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 30-09-2018 16:08:41 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182230458
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 15:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Natuurlijk was dat beter geweest, al is het de vraag of dat zeker in die tijd niet weggewoven was door de politie. Het is immers geen arm blank meisje dat op straat werd lastiggevallen door een neger, maar een meisje dat naar feestjes ging met keurige welgestelde blanke katholieke jongens waar ze er waarschijnlijk zelf om vroeg.

Het hele punt is nu juist dat helaas veel te veel vrouwen dit soort dingen meemaken en het eigenlijk lange tijd is weggewoven.

Daar zit natuurlijk ook de kolossale hypocrisie bij types als Trump en zijn cheerleaders. De man wilde de doodstraf voor de Central Park five, noemt Mexicaanse migranten verkrachters, maar als vrouwen aankaarten dat ze gewoon in het dagelijks leven dikwijls last hebben van aanranding of zelfs verkrachting door keurige blanke mannen, dan moeten ze niet zo zeiken.
Wonderlijk genoeg hoor je nu ook niemand vanuit die hoek kankeren op 'de elite'. Als er eentje een eliteboy is, is het Kavanaugh wel :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182230550
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 16:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wonderlijk genoeg hoor je nu ook niemand vanuit die hoek kankeren op 'de elite'. Als er eentje een eliteboy is, is het Kavanaugh wel :)
Hij is alleen wel katholiek, dat past an sich nog steeds niet helemaal in dat straatje van elite. ;).

Dit is/zijn het/de boek(en) van Mark Judge trouwens: https://en.wikipedia.org/wiki/Wasted:_Tales_of_a_GenX_Drunk en Wasted.

Generatie X, wat wij hier de patatgeneratie noemen, generatie net na de babyboomers.
Brett Easton Ellis heeft er ook over geschreven: Less Than Zero bijvoorbeeld.

In NL schreef A.F.Th.I.J.K.L.M.N.O.P. van der Heijden trouwens over die advocaat van de hanen die ook binge-episodes had. Zwagermans debut geeft ook een soort interpretatie van die patatgeneratie.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 30-09-2018 16:33:35 ]
I´m back.
pi_182230712
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij is alleen wel katholiek, dat past an sich nog steeds niet helemaal in dat straatje van elite. ;).

Relatief veel katholieken behoren juist tot de elite.
pi_182230726
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij is dan ook niet alleen katholiek he. :)

The elite world of Brett Kavanaugh
pi_182230773
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 16:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Relatief veel katholieken behoren juist tot de elite.
Nah, nee hoor, men houdt zich toch wel nog steeds aan dat WASP dingetje. Ietsjes minder dan vroeger wellicht, maar toch.
Kijk veel mensen van joodse afkomst zijn ook doorgedrongen tot de hoogste strata van de samenleving, maar horen er ook nooit echt bij. Net als de nazaat van een Ierse katholiek zoals Kavanaugh.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 30-09-2018 16:32:39 ]
I´m back.
pi_182230839
quote:
7s.gif Op zondag 30 september 2018 16:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij is dan ook niet alleen katholiek he. :)

The elite world of Brett Kavanaugh
NYT laat me dat niet meer lezen helaas.
I´m back.
pi_182231098
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 14:47 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

De GOP zou ook voor christelijke waarden zijn, maar uiteindelijk sluiten ze kinderen op in kooien, voeren ze graag oorlog, stampen ze op de armen en zieken in de samenleving en maken ze Gods creatie kapot voor financieel gewin.
Het is maar net hoe je het ziet, omdat jij een bepaald wereldbeeld heb wilt niet zeggen dat mensen aan de andere zijde uit zijn op dood en verderf. Echt een misselijkmakend wereldbeeld is dat van je.
pi_182231490
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 16:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het ziet, omdat jij een bepaald wereldbeeld heb wilt niet zeggen dat mensen aan de andere zijde uit zijn op dood en verderf. Echt een misselijkmakend wereldbeeld is dat van je.
Dat zegt helemaal niemand. Jij verdeelt mensen in kampen op om aan de hand daarvan iets over die mensen te zeggen. Niet andersom.
pi_182231543
Ik weet of dit nou een troll is of gewoon iemand die echt verstandelijk beperkt is.
pi_182231641
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 16:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zegt helemaal niemand. Jij verdeelt mensen in kampen op om aan de hand daarvan iets over die mensen te zeggen. Niet andersom.
Ik kan er helaas niets anders van maken.
Stampen op zieken, kinderen opsluiten in kooien. Het klinkt nu eenmaal niet alsof hij denkt dat die mensen handelen vanuit hun eigen idealen maar slechts uit zijn op dood en verderf.
Nogmaals een bijzonder ziek wereldbeeld dat behoorlijk mainstream is geworden.
pi_182231777
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 16:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het klinkt nu eenmaal niet alsof hij denkt dat die mensen handelen vanuit hun eigen idealen maar slechts uit zijn op dood en verderf.

Dood en verderf is niet hun eindoel, hun eindoel is geld en macht. 'Dood en verderf' is slechts een middel wat ze gebruiken.
Цой жив
pi_182231872
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:49 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Dood en verderf is niet hun eindoel, hun eindoel is geld en macht. 'Dood en verderf' is slechts een middel wat ze gebruiken.
Geld en macht, toe maar.
Er zullen inderdaad wat mensen in de GOP zitten die dat als doel hebben ja.
Maar om nu gelijk heel de partij over die kam heen te scheren wat je blijkbaar dus graag doet is mij een brug te ver.
pi_182231985
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 16:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Geld en macht, toe maar.
Er zullen inderdaad wat mensen in de GOP zitten die dat als doel hebben ja.
Maar om nu gelijk heel de partij over die kam heen te scheren wat je blijkbaar dus graag doet is mij een brug te ver.
Jij denkt dat de wijze waarop de republikeinen de benoeming van een door de democraten voorgedragen hoge rechter hebben tegengehouden en de wijze waarop ze vervolgens hun eigen kandidaten versneld benoemd willen krijgen in plaats van eerst een gedegen onderzoek uit te voeren een andere reden heeft dan het vergroten van hun macht in het hooggerechtshof?
pi_182232216
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:57 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Jij denkt dat de wijze waarop de republikeinen de benoeming van een door de democraten voorgedragen hoge rechter hebben tegengehouden en de wijze waarop ze vervolgens hun eigen kandidaten versneld benoemd willen krijgen in plaats van eerst een gedegen onderzoek uit te voeren een andere reden heeft dan het vergroten van hun macht in het hooggerechtshof?
De reden dat de republikeinen Garland hebben tegengehouden is omdat men niet een rechter wou benoemen in een verkiezingsjaar.
Ik weet het niet zeker maar dat was dus blijkbaar in geen honderd jaar gebeurt. Hoe dan ook vind ik dat Garland gewoon een eerlijke kans had moeten hebben, de rechtspraak zou in principe onafhankelijk moeten zijn van de politiek.
Mijn mening over Kavanaugh is heel simpel, ik zie een man die jarenlang van onbesproken gedrag is geweest ineens besmeurd worden met beschuldigingen van groepsverkrachtingen etc.
Erg toevallig dat dit net gebeurt voor een verkiezing. Ik denk dat de democraten nog steeds verbolgen zijn over het feit dat Garland het toen die tijd niet is geworden en dat ze daarom met dit belachelijke plan op de proppen zijn gekomen.
Vlak voor zijn benoeming aankomen met zulk soort aanklachten om de benoeming dusdanig te vertragen zodat men uiteindelijk die zetel open kan houden tot de volgende verkiezining.
We zullen zien wat er na het onderzoek zal gebeuren. Ik verwacht dat het niets oplevert maar dat de democraten gesteund door de media zullen vragen om een onderzoek voor onbepaalde tijd om de onderste steen boven te halen.
pi_182232242
Ah dus de Twitter experts weten nu beter hoe ze een onderzoek moeten doen dan de FBI.

De excuses om Kavanaugh toch niet te accepteren worden alvast opgestapeld. :')
pi_182232281
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De reden dat de republikeinen Garland hebben tegengehouden is omdat men niet een rechter wou benoemen in een verkiezingsjaar.
Ik weet het niet zeker maar dat was dus blijkbaar in geen honderd jaar gebeurt.
Het tegenhouden van een benoeming om die reden was volgens mij inderdaad nog in geen honderd jaar gebeurd, maar als je een konijn zoekt weten de republikeinen altijd wel een hoge hoed te vinden waar er 1 in zit.
pi_182232330
Oh geen benoemingen "vlak voor de verkiezingen". Ik vraag me af of er toevallig binnenkort niet ook verkiezingen zijn ofzo.
pi_182232390
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:09 schreef Monolith het volgende:
Oh geen benoemingen "vlak voor de verkiezingen". Ik vraag me af of er toevallig binnenkort niet ook verkiezingen zijn ofzo.
Het ging om presidentsverkiezingen. Volgens mij waren de primaries al aan de gang toen Garland benoemd werd.
pi_182232425
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Mijn mening over Kavanaugh is heel simpel, ik zie een man die jarenlang van onbesproken gedrag is geweest ineens besmeurd worden met beschuldigingen van groepsverkrachtingen etc.
Erg toevallig dat dit net gebeurt voor een verkiezing.
Nee, natuurlijk is dat niet toevallig. Stel dat jij jaren geleden door iemand bent misbruikt en er toen niet mee naar buiten bent gekomen, bijvoorbeeld omdat je bang was niet te worden geloofd, zou je dan niet woest worden als de dader nu beloond zou worden met een van de hoogste posities die er in het land worden uitgedeeld?

Je vindt het erg dat Kavanaugh wordt "besmeurd", maar ondertussen zet je wel de vrouwen die met de beschuldigingen komen weg als leugenaars, want Kavanaugh is "fatsoenlijk" en "gelovig" dus hun verhalen kunnen nooit waar zijn.
pi_182232430
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het ging om presidentsverkiezingen. Volgens mij waren de primaries al aan de gang toen Garland benoemd werd.
En waarom zou dat relevant zijn?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 september 2018 @ 17:15:59 #259
862 Arcee
Look closer
pi_182232586
quote:
Interessant.

Handelt de GOP volgens jou altijd volgens die waarden van het christelijk geloof?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_182232630
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:11 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk is dat niet toevallig. Stel dat jij jaren geleden door iemand bent misbruikt en er toen niet mee naar buiten bent gekomen, bijvoorbeeld omdat je bang was niet te worden geloofd, zou je dan niet woest worden als de dader nu beloond zou worden met een van de hoogste posities die er in het land worden uitgedeeld?

Je vindt het erg dat Kavanaugh wordt "besmeurd", maar ondertussen zet je wel de vrouwen die met de beschuldigingen komen weg als leugenaars, want Kavanaugh is "fatsoenlijk" en "gelovig" dus hun verhalen kunnen nooit waar zijn.
Dus je word pas boos als hij voor de hoofdprijs gaat?
Heb je überhaupt gelezen wat voor functies deze man heeft bekleed? Er waren kansen genoeg om deze man aan te pakken, maar het gebeurt pas wanneer hij voor het hooggerechtshof gaat.
Niet geheel ontoevallig schijnt ze ook een activiste te zijn aan de linkerkant van de politiek.

Ik vind de timing en het feit dat ze zich heel wat niet kan herinneren (wat erg vreemd is aan een traumatische ervaring) niet erg voor haar spreken.
pi_182232652
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

En waarom zou dat relevant zijn?
Waarschijnlijk omdat de President de rechters kan benoemen.
pi_182232693
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:15 schreef Arcee het volgende:

[..]

Interessant.

Handelt de GOP volgens jou altijd volgens die waarden van het christelijk geloof?
Nee, de GOP is meer een grote tent voor mensen aan de rechterkant van de politiek. Ik geloof ook absoluut niet dat elke republikein het christelijk geloof trouw is. Trump is daar een mooi voorbeeld van.
pi_182232700
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er was toch een president op dat moment?
Цой жив
pi_182232758
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:19 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Er was toch een president op dat moment?
Die in zijn laatste jaar zat. Het argument van ik dacht McConnel was dat het volk invloed zou moeten hebben op de benoeming van een nieuwe rechter.
Of ik het daar mee eens ben is natuurlijk een ander verhaal.
pi_182232813
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Die in zijn laatste jaar zat.
En? Kans dat Trump ook in z'n laatste jaar zit, dus wacht maar met nomineren en zo.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_182232829
quote:

[..]

Die in zijn laatste jaar zat. Het argument van ik dacht McConnel was dat het volk invloed zou moeten hebben op de benoeming van een nieuwe rechter.
De mensen hebben gestemd, 3 millioen meer stemmen aan democratische zijde en toch komen er 2 prairy talibans in de sc die onafhankelijk zou moeten zijn.
  zondag 30 september 2018 @ 17:23:37 #267
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182232853
De nominatie was trouwens ook een maand voordat de eerste primaries er waren en bovendien gaven republikeinse kopstukken aan dat als Clinton had gewonnen ze alsnog geen opperrechter van haar benoemd zouden hebben.
pi_182232939
quote:

[..]

De president kan rechters voordragen, de senaat beslist uiteindelijk over de benoeming. Heb je überhaupt opgelet de afgelopen weken?

En er is natuurlijk maar één reden. De schijn dat de SC een objectief oordeel (voor zover dat al mogelijk is) over grondwettelijke kwesties moet vellen is er wel definitief af. Het is een verlengstuk van de politiek en er is de GOP alles aan gelegen om te zorgen dat de SC een verlengstuk van de GOP zou worden. Dat is de reden van de blokkade van een alleszins gematigde kandidaat als Garland. Daarom zal het ze ook een worst zijn of Kavanaugh van onbesproken gedrag is of enige schijn van onpartijdigheid ophoudt. Hij heeft tijdens de hoorzitting het beeld dat hij een volstrekte "partisan hack" is. Daarmee diskwalificeert hij zich gewoon voor de SC, al zal dat de GOP een worst wezen.
pi_182232966
quote:

[..]

En waarom zou het volk daar nu geen invloed op mogen hebben?
pi_182232970
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:22 schreef OMG het volgende:

[..]

En? Kans dat Trump ook in z'n laatste jaar zit, dus wacht maar met nomineren en zo.
Wut?
pi_182233002
quote:

[..]

Dus je word pas boos als hij voor de hoofdprijs gaat?
Heb je überhaupt gelezen wat voor functies deze man heeft bekleed? Er waren kansen genoeg om deze man aan te pakken, maar het gebeurt pas wanneer hij voor het hooggerechtshof gaat.
Niet geheel ontoevallig schijnt ze ook een activiste te zijn aan de linkerkant van de politiek.

Ik vind de timing en het feit dat ze zich heel wat niet kan herinneren (wat erg vreemd is aan een traumatische ervaring) niet erg voor haar spreken.
Ik vind de timing best logisch, in deze tijd waarin invloedrijke mensen met de juiste connecties niet meer per definitie wegkomen met dit soort gedrag (denk aan #Metoo en het eindelijk erkennen van het decennialange kindermisbruik in de kerk).
pi_182233019
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:26 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

En waarom zou het volk daar nu geen invloed op mogen hebben?
Dus je geeft nu toe dat de kans groot is dat het puur politiek is heel dat Kavanaugh verhaal?
pi_182233069
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus je geeft nu toe dat de kans groot is dat het puur politiek is heel dat Kavanaugh verhaal?
Dat heeft Trump toch ook gewoon erkend bij de voordracht? Dat het zaak is er nu voor te zorgen dat er de komende decennia een republikeinse meerderheid in het Supreme Court zit.
pi_182233091
quote:

[..]

Obvious troll. Klaar ermee. Stop maar met reageren mensen.
pi_182233132
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:27 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik vind de timing best logisch, in deze tijd waarin invloedrijke mensen met de juiste connecties niet meer per definitie wegkomen met dit soort gedrag (denk aan #Metoo en het eindelijk erkennen van het decennialange kindermisbruik in de kerk).
Ik juich het ontmaskeren van dit soort viespeuken toe. Alleen in dit geval geloof ik dat de democraten #metoo gebruiken voor politiek gewin.
We zullen zien wat er gebeurt na het onderzoek.
Ik durf er een leuk bedrag op te verwedden dat als het onderzoek na een week niets heeft opgeleverd dat men gaat zeuren voor een langer onderzoek voor onbepaalde tijd.
pi_182233196
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:29 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat heeft Trump toch ook gewoon erkend bij de voordracht? Dat het zaak is er nu voor te zorgen dat er de komende decennia een republikeinse meerderheid in het Supreme Court zit.
Dat was inderdaad een heel belangrijk punt bij de republikeinen. Maar ook bij de democraten was dit een erg belangrijk punt. Kortom het is een politiek spel heel dat gedoe om de SC. Iets wat eigenlijk helemaal niet politiek zou moeten zijn.
pi_182233204
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik juich het ontmaskeren van dit soort viespeuken toe. Alleen in dit geval geloof ik dat de democraten #metoo gebruiken voor politiek gewin.
We zullen zien wat er gebeurt na het onderzoek.
Ik durf er een leuk bedrag op te verwedden dat als het onderzoek na een week niets heeft opgeleverd dat men gaat zeuren voor een langer onderzoek voor onbepaalde tijd.
Stel dat jouw dochter claimt te zijn misbruikt, wil je dan een onderzoek van een week waarin een goede vriend van de vermeende dader bepaalt wie er wel en niet mogen worden ondervraagd of lijken je dat niet de meest optimale omstandigheden om te achterhalen wat er is gebeurd?
pi_182233222
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een heel belangrijk punt bij de republikeinen. Maar ook bij de democraten was dit een erg belangrijk punt. Kortom het is een politiek spel heel dat gedoe om de SC. Iets wat eigenlijk helemaal niet politiek zou moeten zijn.
Maar het is dus een politiek spel, waarom verwijt je dat dan alleen de democraten?
pi_182233238
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:33 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Stel dat jouw dochter claimt te zijn misbruikt, wil je dan een onderzoek van een week waarin een goede vriend van de vermeende dader bepaalt wie er wel en niet mogen worden ondervraagd of lijken je dat niet de meest optimale omstandigheden om te achterhalen wat er is gebeurd?
Dan neemt hij het op voor de misbruiker, natuurlijk. Want opvallende timing.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_182233255
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:34 schreef OMG het volgende:

[..]

Dan neemt hij het op voor de misbruiker, natuurlijk. Want opvallende timing.
Zeker als de misbruiker een gelovig man is die altijd gezegd heeft fatsoenlijk te zijn.
pi_182233271
De Democraten hebben in die zin een probleem dat fatsoenlijke rechtstatelijke principes naleven onderdeel is van hun ideologie. Daarom zie je ook dat een Franken het vriendelijke doch dringende verzoek krijgt om te vertrekken, terwijl men aan Republikeinse kant mensen met veel serieuzere aantijgingen tegen zich doodleuk blijft steunen, zelfs Roy Moore.
Volstrekt verdorven die partij.
pi_182233347
quote:

[..]

Uiteraard. Dit is een politieke benoeming. Lijkt me nogal wiedes.
pi_182233381
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:35 schreef Monolith het volgende:
De Democraten hebben in die zin een probleem dat fatsoenlijke rechtstatelijke principes naleven onderdeel is van hun ideologie. Daarom zie je ook dat een Franken het vriendelijke doch dringende verzoek krijgt om te vertrekken, terwijl men aan Republikeinse kant mensen met veel serieuzere aantijgingen tegen zich doodleuk blijft steunen, zelfs Roy Moore.
Volstrekt verdorven die partij.
Bij de Republikeinen heiligt het doel de middelen, tot in extremis. Maar op die manier blijft er van het hele systeem niets meer over.
pi_182233413
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:33 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als mijn dochter zou zijn misbruikt heeft een maandenlang onderzoek weinig zin als het 36 jaar geleden gebeurt is.
Ik zou mijn dochter stimuleren om meteen de zaak op te biechten ipv te wachten tot de viespeuk een bepaalde benoeming krijgt.
De FBI kan in dit geval niet meer doen dan de mensen die aanwezig waren te interviewen.
En aangezien de getuigen al in het voordeel van Kavanaugh hebben gepleit zie ik niet in waarom een onderzoek maanden zou moeten duren.
pi_182233493
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:34 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar het is dus een politiek spel, waarom verwijt je dat dan alleen de democraten?
Dat doe ik helemaal niet, ik vind juist dat de rechtspraak onafhankelijk moet zijn van de politiek. Dat maakte de speech van Graham ook zo geweldig, ik was het totaal eens met wat hij te vertellen had. Hij begrijpt dat de rechtspraak onafhankelijk moet zijn en heeft dat ook bewezen door te stemmen voor rechters waar hij ideologisch niet aan verbonden was.
pi_182233650
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat doe ik helemaal niet, ik vind juist dat de rechtspraak onafhankelijk moet zijn van de politiek. Dat maakte de speech van Graham ook zo geweldig, ik was het totaal eens met wat hij te vertellen had. Hij begrijpt dat de rechtspraak onafhankelijk moet zijn en heeft dat ook bewezen door te stemmen voor rechters waar hij ideologisch niet aan verbonden was.
Rechters zoals Garland?
  zondag 30 september 2018 @ 17:48:24 #287
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182233677
Maar deze rechter heeft elke schijn van onpartijdigheid verloren door zijn belachelijke rants. Een links complot... Clinton werd zelfs van stal gehaald. Graham zou dus vanuit dat principe tegen deze benoeming moeten zijn.
pi_182233683
"There wasn't a crime that was committed. These are two teenagers - and she said no and he respected it and walked away." (Franklin Graham)

Als dat je uitgangspunt is, is er inderdaad weinig te onderzoeken. Godsamme.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_182233699
Echt, wat een matige troll. Steek er goddomme in ieder geval wat moeite in.
  zondag 30 september 2018 @ 17:50:02 #290
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182233738
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:48 schreef Monolith het volgende:
Echt, wat een matige troll. Steek er goddomme in ieder geval wat moeite in.
Nee, deze persoon denkt echt zo. Moet je zijn oeuvre in het Star Wars-topic maar eens bekijken :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182234583
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 17:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, deze persoon denkt echt zo. Moet je zijn oeuvre in het Star Wars-topic maar eens bekijken :').
Star wars topic?
I´m back.
pi_182235091
Overigens nog een kleine terzijde, via dit topic heb ik me verdiept in de Qanons BNW / Qanon en de strijd van Trump tegen de Cabal.
Mijn voorlopige conclusie is dat antisemitisme anno 2018 gewoon behoorlijk levendig is in de VS.
Nogmaals onderstreept dit wrs wel bepaalde punten van Goldhagen weliswaar over Dld, maar zover gezocht is het niet (LV is er ook weer, dan kan hij er meteen op reageren). (Dit is onjuist deze laatste bewering btw).

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 30-09-2018 18:51:53 ]
I´m back.
pi_182235535
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De FBI kan in dit geval niet meer doen dan de mensen die aanwezig waren te interviewen.
Is dat zo? Lijkt het je niet zinvol als ze bijvoorbeeld ook de vrouwen die Kavanaugh beschuldigen zouden interviewen?
pi_182235563
quote:

[..]

Dat doe ik helemaal niet, ik vind juist dat de rechtspraak onafhankelijk moet zijn van de politiek.
Dan is Kavanaugh sinds donderdag dus volstrekt ongeschikt, want die heeft met zijn beschuldigingen van complottheorieën aangetoond politiek verre van onafhankelijk en onpartijdig te zijn.
  zondag 30 september 2018 @ 19:04:35 #295
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182236001
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 18:31 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens nog een kleine terzijde, via dit topic heb ik me verdiept in de Qanons BNW / Qanon en de strijd van Trump tegen de Cabal.
Mijn voorlopige conclusie is dat antisemitisme anno 2018 gewoon behoorlijk levendig is in de VS.
Nogmaals onderstreept dit wrs wel bepaalde punten van Goldhagen weliswaar over Dld, maar zover gezocht is het niet (LV is er ook weer, dan kan hij er meteen op reageren). (Dit is onjuist deze laatste bewering btw).
Een opvallende voorlopige conclusie. Als je zo de Q Anon beweging weet te omschrijven dan ga je wel erg kort door de bocht. Gelukkig kunnen mensen zelf lezen tegenwoordig en dat doen er steeds meer.
pi_182236062
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:04 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Een opvallende voorlopige conclusie.Als je ze de Q Anon beweging weet te omschrijven dan ga je wel erg kort door de bocht. Gelukkig kunnen mensen zelf lezen tegenwoordig en dat doen er steeds meer.
Ingebed in fundamentalistisch christendom, of ben je het daar ook niet mee eens?
Verder magisch denken. Bill Maher zei daar ooit over: these ppl live in the middle ages.
Behoorlijk wat aansporingen tot geweld ook.
En dan een manicheïstisch wereldbeeld, de krachten van licht tegen duisternis, goed tegen kwaad.
Behoorlijk paranoïde ook ergens.
Anno 2018.
Gelukkig kunnen demense deze conclusies ook zelf trekken, linkjes staan in dat topic.
Mag hopen dat de gemiddelde NL'er iets verder ontwikkeld is dan dit btw.
I´m back.
pi_182236106
quote:

[..]

Jezuschristustehobbelpaard, ben je dronken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182236150
quote:

[..]

Dat doe ik helemaal niet, ik vind juist dat de rechtspraak onafhankelijk moet zijn van de politiek.
Werkelijk? Al in 2006 had de ABA twijfels over zijn onafhankelijkheid. Zijn laatste rant heeft daar niet echt aan meegeholpen.

pi_182236249
Misschien een idee om de Qanon onzin te houden waar het thuis hoort; in BNW.
pi_182236255
quote:

[..]

Dat was een sollicitatiespeech om trump te plezieren en zich te bewijzen als opvolger van Sessions.
All scripted.

# busted
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')