Daar pas ik dus sowieso beter tussen.quote:Op maandag 17 september 2018 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god nee, veel te stugge mensen daar.
Volgende keer mee nemen danquote:
Ja best welquote:Op maandag 17 september 2018 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je bewust een niet leuke had gekozen.
Yv!quote:Op maandag 17 september 2018 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je bewust een niet leuke had gekozen.
Hoe gaat ie daar?quote:
https://de.wikipedia.org/wiki/Roman_Geikequote:Op maandag 17 september 2018 14:10 schreef gianni61 het volgende:
op weet nog steeds niet wie die junk in de OP is..
hmm, nooit van gehoordquote:Op maandag 17 september 2018 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
https://de.wikipedia.org/wiki/Roman_Geike
+1. Trekt vast nog meer gekkies aan.quote:Op maandag 17 september 2018 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
Rex, wil je alsjeblieft dat plaatje uit de OP halen
Nog steeds zo'n druk leventje?quote:Op maandag 17 september 2018 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel okay. Moe voornamelijk. Vandaag gelukkig een redelijk rustig dagje.
Vooruit dan...quote:Op maandag 17 september 2018 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
Rex, wil je alsjeblieft dat plaatje uit de OP halen
Lijkt een beetje op Putin met vlechtjesquote:Op maandag 17 september 2018 14:10 schreef gianni61 het volgende:
op weet nog steeds niet wie die junk in de OP is..
mwa, dan ziet putin er toch wel beter uitquote:Op maandag 17 september 2018 14:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Putin met vlechtjes
Te druk met tortelduifje uithangen?quote:Op maandag 17 september 2018 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt maar wel een chronisch tijd te kort altijd
Dat helpt inderdaad niet qua tijdsindelingquote:Op maandag 17 september 2018 14:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Te druk met tortelduifje uithangen?![]()
Al wel een ijsje gegeten dit jaar?quote:Op maandag 17 september 2018 14:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad niet qua tijdsindeling
Jaquote:Op maandag 17 september 2018 14:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Al wel een ijsje gegeten dit jaar?
Sorry. Per wanneer moet je je oude sleutel inleveren?quote:Op maandag 17 september 2018 14:22 schreef TaMieke het volgende:
buurman en buurman is idd veel beter
![]()
En kunnen we t ergens anders over hebben dan het geklef van alle stelletjes hier
quote:Op maandag 17 september 2018 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry. Per wanneer moet je je oude sleutel inleveren?
Jaloersquote:Op maandag 17 september 2018 14:22 schreef TaMieke het volgende:
buurman en buurman is idd veel beter
![]()
En kunnen we t ergens anders over hebben dan het geklef van alle stelletjes hier
quote:
Ohw dat is wel lekker, geen tijdsdruk en makkelijker inrichten als niet alles super vol staat.quote:
Ja beetje wel uiteraard. Kan het niet ontkennenquote:Op maandag 17 september 2018 14:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jaloers![]()
![]()
Yv heeft er lang genoeg op moeten wachten, ze zou een eigen SC moeten krijgen
Waarop?quote:Op maandag 17 september 2018 14:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jaloers![]()
![]()
Yv heeft er lang genoeg op moeten wachten, ze zou een eigen SC moeten krijgen
Omdat het haar zo gegund isquote:Op maandag 17 september 2018 14:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja beetje wel uiteraard. Kan het niet ontkennen![]()
Een eigen SC omdat ze lang vrijgezel was? Wanneer kom je daarvoor in aanmerking?
We gunnen het jou ook hoorquote:Op maandag 17 september 2018 14:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik het haar niet gun??
Ik gun het iedereen
Alleen jezelf soms niet zo lijkt het.quote:Op maandag 17 september 2018 14:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik het haar niet gun??
Ik gun het iedereen
Bertje tegen jezelf lullen net zoals de rest van de dagquote:Op maandag 17 september 2018 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen jezelf soms niet zo lijkt het.
Nja een eigen SC klinkt ook helemaal niet gezellig.
quote:
Voor jezelf is dat toch een stuk lastigerquote:Op maandag 17 september 2018 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lijkt me eng.quote:Op maandag 17 september 2018 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heel je sc geïnfecteerd met klb-ersquote:Op maandag 17 september 2018 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me eng.
je weet nooit of er wel iemand in jouw sc wil komen posten
Hier word je toch ook aanbeden door ons?quote:Op maandag 17 september 2018 14:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
[..]
Voor jezelf is dat toch een stuk lastiger
Een hele SC waar je aanbeden wordt, wie wil dat nu niet
Nachtmerrie.quote:Op maandag 17 september 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heel je sc geïnfecteerd met klb-ers
oh, die zijn nu druk bezig onz-sc om zeep te helpen..quote:Op maandag 17 september 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heel je sc geïnfecteerd met klb-ers
Valt wel mee toch momenteel?quote:Op maandag 17 september 2018 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, die zijn nu druk bezig onz-sc om zeep te helpen..
Ow ja?quote:Op maandag 17 september 2018 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier word je toch ook aanbeden door ons?
heb je hem ooit echt nodig dan?quote:
quote:Op maandag 17 september 2018 14:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja?![]()
Jij misschien![]()
![]()
Maar ik hoef geen eigen SC hoor. Blijft vast heel stil en rustig daar.
als ik een eigen sc zou hebben zou ik wel ook mensen buiten willen kunnen houdenquote:Op maandag 17 september 2018 14:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja?![]()
Jij misschien![]()
![]()
Maar ik hoef geen eigen SC hoor. Blijft vast heel stil en rustig daar.
Ow ik kan wel wat mensen bedenken hoorquote:Op maandag 17 september 2018 14:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Wie hier vindt jou niet leuk dan?
quote:Op maandag 17 september 2018 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik een eigen sc zou hebben zou ik wel ook mensen buiten willen kunnen houden
Geen details, namen willen we.quote:Op maandag 17 september 2018 14:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik kan wel wat mensen bedenken hoor
Maar geen zin om in de details te treden.
Gekke mensen heb je altijdquote:Op maandag 17 september 2018 14:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alleen als je maar semi-dorstig bent.quote:Op maandag 17 september 2018 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je hem ooit echt nodig dan?
NAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja.quote:Op maandag 17 september 2018 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen druk aan het appen en dm'en met sappige roddels?
Wacht even, is er een roddel en/of rel op komst?quote:Op maandag 17 september 2018 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen druk aan het appen en dm'en met sappige roddels?
JA.quote:Op maandag 17 september 2018 14:56 schreef DrMarten het volgende:
Ik krijg niks. Word ik net als Koen buiten de groepsapp gehouden?
Ik zit er ook niet in hoor...quote:Op maandag 17 september 2018 14:56 schreef DrMarten het volgende:
Ik krijg niks. Word ik net als Koen buiten de groepsapp gehouden?
Ik snap er ook de ballen van. Scheelt.quote:Op maandag 17 september 2018 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Over jou mag het toch alleen in de app?
Nu ben ik in de war.
Ja hoe toevalligquote:Op maandag 17 september 2018 15:04 schreef TaMieke het volgende:
Als er kans is op een rel komen ze ineens allemaal tegelijk aanwaaien he?!
Matig vrouwentrekje ditquote:Op maandag 17 september 2018 14:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo ben ik. Als je iets fout hebt gedaan weet je dat heus wel en anders had je het moeten weten!quote:
Ah gelukkig, we zijn nog steeds vrienden dusquote:Op maandag 17 september 2018 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo ben ik. Als je iets fout hebt gedaan weet je dat heus wel en anders had je het moeten weten!
Wegwezen dan! bah!quote:Op maandag 17 september 2018 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee joh, heb nog een week vrij
We zijn nooit vrienden geweestquote:Op maandag 17 september 2018 15:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ah gelukkig, we zijn nog steeds vrienden dus
Vliegen, stront.quote:Op maandag 17 september 2018 15:04 schreef TaMieke het volgende:
Als er kans is op een rel komen ze ineens allemaal tegelijk aanwaaien he?!
* Ang3l motorboat hostiquote:Op maandag 17 september 2018 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
Zag dat iemand het over dikkerds had, dus kwam even hallo zeggen.
Maar dan krijg ik van jou geen tieten terugquote:Op maandag 17 september 2018 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet in hoor...
We kunnen wel samen appen? Dickpics en zo?
misschien heeft hij wel een zusje..quote:Op maandag 17 september 2018 15:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik van jou geen tieten terug
Dickpics, joh, dat is de rage. Tieten is zo 2017`quote:Op maandag 17 september 2018 15:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je was toch niet gekomenquote:Op maandag 17 september 2018 15:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan was je verhuizing en vloer leggen sneller gegaan
Ik doe niet aan ragesquote:Op maandag 17 september 2018 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dickpics, joh, dat is de rage. Tieten is zo 2017`
verander je dan ook in een kleine rapper?quote:
was het maar waar.quote:Op maandag 17 september 2018 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verander je dan ook in een kleine rapper?
Internet fame is alles wat ik nodig hebquote:Op maandag 17 september 2018 15:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je wil graag veranderen in rapper Sjors?
Yeah! Let's go
Heel veel (goede) foto's op IG plaatsen helpt soms ook.quote:Op maandag 17 september 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Internet fame is alles wat ik nodig heb
wel genoeg hashtags er bij plaatsen..quote:Op maandag 17 september 2018 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heel veel (goede) foto's op IG plaatsen helpt soms ook.
Nee werkte ook niet. Te lelijkquote:Op maandag 17 september 2018 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heel veel (goede) foto's op IG plaatsen helpt soms ook.
Ik gewoon in een kutwijf.quote:Op maandag 17 september 2018 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik verander altijd in Mr Bean als ik honger heb.
Uiteraard, anders werkt het nietquote:Op maandag 17 september 2018 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel genoeg hashtags er bij plaatsen..
Heul niet!quote:
Haha omg nee video van mezelf. brrrrquote:Op maandag 17 september 2018 15:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uiteraard, anders werkt het niet
[..]
Heul niet!
Anders gewoon gaan vloggen. Gewoon beetje interessant doen.
Bietenburger maken?quote:Op maandag 17 september 2018 15:52 schreef Samzz het volgende:
Nog een paar uur. Ik ben aan t bedenken wat ik moet eten, maar ik ben Toos inspiratieloos.
waarom?quote:Op maandag 17 september 2018 15:56 schreef Driepink het volgende:
Gewoon niets eten
Doe ik vanavond ook hoogstwaarschijnlijk..
Nah, wil iets met groente. Gisteren uiteten geweest en dan blijft de groente altijd wat achterquote:Op maandag 17 september 2018 15:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bietenburger maken?
falafel salade?
lasagne?
Ik noemde al 2 dingen met groentequote:Op maandag 17 september 2018 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, wil iets met groente. Gisteren uiteten geweest en dan blijft de groente altijd wat achter.
Een keer gehad. De hotdog met mango in Den Haag. Vriendin ging 's avonds van d'r stokje van de honger maar ik hoefde echt niks meer.quote:Op maandag 17 september 2018 15:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb nooit genoeg op om een maaltijd over te slaan
de spruitjes liggen weer in de winkelquote:Op maandag 17 september 2018 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, wil iets met groente. Gisteren uiteten geweest en dan blijft de groente altijd wat achter.
Ik wel hoor, maar betekent niet dat het gezond was (patatquote:Op maandag 17 september 2018 15:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb nooit genoeg op om een maaltijd over te slaan
Straks thuis eens kijken wat ik in de koelkast heb.quote:Op maandag 17 september 2018 15:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik noemde al 2 dingen met groente![]()
Gevulde courgette?
broccoli soep?
Binnenkort weer boerenkoolquote:Op maandag 17 september 2018 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de spruitjes liggen weer in de winkel
En maar zeggen dat je dik bentquote:Op maandag 17 september 2018 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een keer gehad. De hotdog met mango in Den Haag. Vriendin ging 's avonds van d'r stokje van de honger maar ik hoefde echt niks meer.
Oeh ja lekker uit de oven!quote:Op maandag 17 september 2018 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de spruitjes liggen weer in de winkel
jaquote:
Nee met spinazie vind ik het ook nooit zo.quote:Op maandag 17 september 2018 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
ik had zaterdag een boerenkool smoothie. dat was dan weer geen aanrader
appel hoort niet in gerechtenquote:
Nee een beetje doen alsof het lekker is om maar groente binnen te krijgenquote:Op maandag 17 september 2018 16:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb smoothies met groentes nooit zo goed begrepen eigenlijk
Taai taai ook?quote:Op maandag 17 september 2018 16:02 schreef Samzz het volgende:
Hier ligt t Sinterklaasmeuk in de winkels. Overdreven.
op zich heb ik daar geen moeite mee, maar die was volgens mij 30% appelsap en 20%komkommersap, en dan brokjes boerenkool. dat was gewoon raarquote:Op maandag 17 september 2018 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee met spinazie vind ik het ook nooit zo.
Brokjesquote:Op maandag 17 september 2018 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich heb ik daar geen moeite mee, maar die was volgens mij 30% appelsap en 20%komkommersap, en dan brokjes boerenkool. dat was gewoon raar
hell noquote:
nee, rode kool weiger ik sowieso te etenquote:
Een van de weinige groentes die ik lustquote:Op maandag 17 september 2018 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hell no
[..]
nee, rode kool weiger ik sowieso te eten
Ik heb de eerste zakken kruidnootjes al opquote:Op maandag 17 september 2018 16:02 schreef Samzz het volgende:
Hier ligt t Sinterklaasmeuk in de winkels. Overdreven.
op zich eet ik rode kool wel, al vind ik het niet heel lekker.quote:Op maandag 17 september 2018 16:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Een van de weinige groentes die ik lust
Ben ik eigenlijk met je eensquote:Op maandag 17 september 2018 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich eet ik rode kool wel, al vind ik het niet heel lekker.
maar met appel er door laat ik het fijn liggen
appel in salades snap ik meestal ook niet.quote:
Spinaziesalade met appel. Witlofsalade met appel.quote:Op maandag 17 september 2018 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
appel in salades snap ik meestal ook niet.
een pannenkoek hoort gewoon met spekquote:Op maandag 17 september 2018 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spinaziesalade met appel. Witlofsalade met appel.
Warme appel op pannenkoek
maar dan met kaas ipv appelquote:
Zo lekker met nachosquote:Op maandag 17 september 2018 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister sausje gemaakt van pesto met mayo.
Ik ga naar de dikkertjeshel.
quote:Op maandag 17 september 2018 16:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik had al honger en moet na werk nog boodschappen doen. Feest
Zit je nou alweer te eten?quote:Op maandag 17 september 2018 16:23 schreef CherryLips het volgende:
31% maar de koek is een beetje op.
Overstappen op chocoladequote:Op maandag 17 september 2018 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg net een chocolate chip cookie!quote:Op maandag 17 september 2018 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ja, puurquote:Op maandag 17 september 2018 16:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
slim!
nog tips? oh nee je bent van puur he?
Zieke geest.quote:Op maandag 17 september 2018 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kreeg net een chocolate chip cookie!
Meteen weer weggegeven.
Misschien gaf hij hem wel weg aan een lekkerequote:Op maandag 17 september 2018 16:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En hij snapt niet dat hij single is zeker?
Hoe kan iemand een koekje weggeven? Dat is niet helemaal ok. Daar is iets mis. Dat ziet iedereen.quote:Op maandag 17 september 2018 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien gaf hij hem wel weg aan een lekkereals een echte goede man.
Heb hem maar aan Henkie gegeven.quote:Op maandag 17 september 2018 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien gaf hij hem wel weg aan een lekkereals een echte goede man.
Aan mij weggeven.quote:Op maandag 17 september 2018 16:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe kan iemand een koekje weggeven? Dat is niet helemaal ok. Daar is iets mis. Dat ziet iedereen.
Het koekje delen is de enige juiste optie.
Heb jij daar ook een Henk?quote:Op maandag 17 september 2018 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd. Mijn Henk ontkent alles.
Heus wel. Alleen niet de mijnequote:Op maandag 17 september 2018 15:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
NPO?quote:Op maandag 17 september 2018 16:36 schreef TaMieke het volgende:
Hoeren site met levensgrote cookie melding maar waarbij ik niet op akkoord kan duwen![]()
Ik weet niet of het nodig is dit te zeggen maar ik gok dat niet veel vrouwen graag op een transformer-wc zouden willen zitten.quote:Op maandag 17 september 2018 16:48 schreef Faxie het volgende:
Wat is dit dan![]()
Ik moet dit hebben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DOE HET NIET!!!quote:Op maandag 17 september 2018 16:48 schreef Faxie het volgende:
Wat is dit dan![]()
Ik moet dit hebben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die komen hier toch nietquote:Op maandag 17 september 2018 16:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nodig is dit te zeggen maar ik gok dat niet veel vrouwen graag op een transformer-wc zouden willen zitten.
We know maar je hebt je daar nu definitief bij neergelegd dat ze helemaal nooit meer gaan langskomen?quote:
Ja snifquote:Op maandag 17 september 2018 17:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We know maar je hebt je daar nu definitief bij neergelegd dat ze helemaal nooit meer gaan langskomen?
Ben je daar niet (nog) wat jong voor? Om het helemaal op te geven?quote:
Dat kan ook niet meer als hij die wc koopt want geld opquote:Op maandag 17 september 2018 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je daar niet (nog) wat jong voor? Om het helemaal op te geven?
Wel fijn onbeperkt frietjes en chinees eten![]()
Die is daar heel goed in ja. Die pop-up van de radioplayer. Kun je niet op oke klikken, maar je kunt hem ook niet vergroten of verkleinen of wat dan ook zodat je er alsnog bij kuntquote:
Doenquote:Op maandag 17 september 2018 16:48 schreef Faxie het volgende:
Wat is dit dan![]()
Ik moet dit hebben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanmiddag in de kantine gehad. Gelukkig was er maggi want compleet smakeloosquote:
Ik ben bejaardquote:Op maandag 17 september 2018 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je daar niet (nog) wat jong voor? Om het helemaal op te geven?
Wel fijn onbeperkt frietjes en chinees eten![]()
Homer die de bosjes inkruipt.gifquote:Op maandag 17 september 2018 17:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hadden mannen jou eigenlijk nog 'aangevinkt' na de speeddate? Of werkt dat zo niet?
Hoor je toch alleen als er een match is? en volgens mij was ze zelf niet enthousiast over iemandquote:Op maandag 17 september 2018 17:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hadden mannen jou eigenlijk nog 'aangevinkt' na de speeddate? Of werkt dat zo niet?
Maar ze wil nietquote:Op maandag 17 september 2018 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij kan haar elke werkdag zien, dat telt niet.
Oh. ik wist wel dat zij niemand zag zitten maar is het niet gek dat je dan ook niet te horen krijgt wie jou wel/niet ziet zitten zodat je een beetje kan inschatten of jouw eigen indruk klopte.quote:Op maandag 17 september 2018 17:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoor je toch alleen als er een match is? en volgens mij was ze zelf niet enthousiast over iemand
Heb je nou helemaal niets van deze SC opgepikt? Gewoon in de bosjes gaan liggen als een echte man!quote:
Lijkt me voor de laagdrempeligheid.quote:Op maandag 17 september 2018 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh. ik wist wel dat zij niemand zag zitten maar is het niet gek dat je dan ook niet te horen krijgt wie jou wel/niet ziet zitten zodat je een beetje kan inschatten of jouw eigen indruk klopte.
In welke bosjes moet ik liggen om jou op te pikken?quote:Op maandag 17 september 2018 17:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je nou helemaal niets van deze SC opgepikt? Gewoon in de bosjes gaan liggen als een echte man!
Onbeantwoordeliefdestalkerssyndroomactiesquote:Op maandag 17 september 2018 17:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt me voor de laagdrempeligheid.
Zou zelf terughoudender zijn met aangeven wie leuk was als ze het te horen zouden krijgen.
Zo werkt het nietquote:Op maandag 17 september 2018 17:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt? Oh ik zou dat wel fijn vinden. Maar dan om de reden dat je soms twijfelt over hoe je overkomt en doordat je dan een ja/nee van iemand te horen krijgt dan heb je dat misschien ook wel meer duidelijk.quote:Op maandag 17 september 2018 17:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt me voor de laagdrempeligheid.
Zou zelf terughoudender zijn met aangeven wie leuk was als ze het te horen zouden krijgen.
Ja de kant van horen wie jou leuk vond is wel leuk. Maar andersom nietquote:Op maandag 17 september 2018 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt? Oh ik zou dat wel fijn vinden. Maar dan om de reden dat je soms twijfelt over hoe je overkomt en doordat je dan een ja/nee van iemand te horen krijgt dan heb je dat misschien ook wel meer duidelijk.
Maar jouw logica snap ik ook wel inderdaad.
In mijn geval zijn bosjes niet zo handig want ik woon niet op de begane grond.quote:Op maandag 17 september 2018 17:26 schreef MCH het volgende:
[..]
In welke bosjes moet ik liggen om jou op te pikken?
Ik.quote:Op maandag 17 september 2018 17:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je nou helemaal niets van deze SC opgepikt? Gewoon in de bosjes gaan liggen als een echte man!
Ik heb hier geen eens een wc met water.quote:Op maandag 17 september 2018 17:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een voorbeeld voor ons allen.
Heb jij een transformer wc?
Sexy.quote:Op maandag 17 september 2018 17:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb hier geen eens een wc met water.
Moet je ook niet in de wc doen.quote:Op maandag 17 september 2018 17:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien. Maar niet zo handig als je wil douchen.
Modder- of zaagsel bad en anders gewoon de zee of regen.quote:Op maandag 17 september 2018 17:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien. Maar niet zo handig als je wil douchen.
Niet zo nieuwerwets doen jij.quote:Op maandag 17 september 2018 17:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je ook niet in de wc doen.
Hoe duur?quote:Op maandag 17 september 2018 16:48 schreef Faxie het volgende:
Wat is dit dan![]()
Ik moet dit hebben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smakeloze kippensoepquote:Op maandag 17 september 2018 17:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
vanmiddag in de kantine gehad. Gelukkig was er maggi want compleet smakeloos
Vanavond courgettesoep en stokbrood
Nu eerst maar afsluiten. Ben al 3 kwartier aan het overwerken
Je zal wel even moeten bijkomen nu zeker?quote:Op maandag 17 september 2018 17:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Hal is helemaal geschilderd nu. Zo wit.
Zoveel werk kan dat toch niet zijn?quote:Op maandag 17 september 2018 17:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Hal is helemaal geschilderd nu. Zo wit.
quote:Op maandag 17 september 2018 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoveel werk kan dat toch niet zijn?
Kun je weer mooi fitgirls ontvangen.quote:Op maandag 17 september 2018 17:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk wel een 50m2 in trapopgang + plafond
Volgende week waarschijnlijk een datequote:Op maandag 17 september 2018 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je weer mooi fitgirls ontvangen.
Oh, zo'n trapopgang is wel klote jaquote:Op maandag 17 september 2018 17:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk wel een 50m2 in trapopgang + plafond
Leuk.quote:Op maandag 17 september 2018 17:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgende week waarschijnlijk een date
Slettebakquote:Op maandag 17 september 2018 17:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgende week waarschijnlijk een date
Wel een mooie. Ik vind het niet eens echt storend.quote:Op maandag 17 september 2018 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is dit dan?
[ afbeelding ]
Lekker een rookafvoer langs je bed
Serieusquote:Op maandag 17 september 2018 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een mooie. Ik vind het niet eens echt storend.
Ja dat is natuurlijk een betere optie, maar als het niet anders kan of uitkomt dan is dit toch ook geen ramp.quote:Op maandag 17 september 2018 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus
Ik heb ook een houtkachel, maar die is zo gepositioneerd dat de doorvoer uitkomt in een hoek van de slaapkamer waar dan weer een koker omheen is gezet.
Ja oke, maar het oog wil ook watquote:Op maandag 17 september 2018 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk een betere optie, maar als het niet anders kan of uitkomt dan is dit toch ook geen ramp.
Als het maar warm en droog is toch
Kelderquote:Op maandag 17 september 2018 18:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Waar is Sting eigenlijk, al tijdje niet gezien
De verIKEAsering van de maatschappijquote:Op maandag 17 september 2018 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
Wilde beetje inspiratie op doen voor een keuken, dus keek even op funda bij de verkochte huizen in de buurt. Iedereen heeft zo'n standaard saaie keuken
Ook lekker comfortabel tv kijken vanuit bed zo.quote:Op maandag 17 september 2018 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is dit dan?
[ afbeelding ]
Lekker een rookafvoer langs je bed
Kun jij het vragen, Danny heeft voor jullie veiligheid mijn dm uitgezetquote:Op maandag 17 september 2018 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kelder![]()
Nee. Geen idee. Stuur hem een DM als je hem mist. Zou hij vast waarderen
Daar ben jij dan toch voor?quote:Op maandag 17 september 2018 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar het oog wil ook wat
Hoge drempel met een afvoerputje in het midden zodat je er gewoon even met de hogedrukspuit doorheen kan.quote:Op maandag 17 september 2018 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zo weinig smaak, mijn enige eis aan een keuken zou zijn dat hij makkelijk is om schoon te maken.
Serieus? Jij stuurde ook dickpics?quote:Op maandag 17 september 2018 18:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Kun jij het vragen, Danny heeft voor jullie veiligheid mijn dm uitgezet
Niet eens per se. Maar gewoon zo'n standaard rechte keuken van 5 keukenblokken met witte kasten en zo. Er is er een met een keukeneiland, maar die is dan weer niet praktischquote:Op maandag 17 september 2018 18:06 schreef MCH het volgende:
[..]
De verIKEAsering van de maatschappij
Gvd, nu je het zegtquote:Op maandag 17 september 2018 18:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook lekker comfortabel tv kijken vanuit bed zo.
Praktischquote:Op maandag 17 september 2018 18:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoge drempel met een afvoerputje in het midden zodat je er gewoon even met de hogedrukspuit doorheen kan.
Wordt het uitgezet als je dickpics stuurt?quote:Op maandag 17 september 2018 18:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Serieus? Jij stuurde ook dickpics?
Quooker lijkt me wel wat al heb ik het extra geld er vast niet voor over, zunigerd welke ik benquote:Op maandag 17 september 2018 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zo weinig smaak, mijn enige eis aan een keuken zou zijn dat hij makkelijk is om schoon te maken.
Geen idee? Dat was mijn eerste gok. Misschien wel als mensen klagen over de inhoud? lol geen idee.quote:Op maandag 17 september 2018 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt het uitgezet als je dickpics stuurt?
Serieus geen idee meer waarvoor precies haha, geen dickpics iigquote:Op maandag 17 september 2018 18:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Serieus? Jij stuurde ook dickpics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |