Daar pas ik dus sowieso beter tussen.quote:Op maandag 17 september 2018 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god nee, veel te stugge mensen daar.
Volgende keer mee nemen danquote:
Ja best welquote:Op maandag 17 september 2018 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je bewust een niet leuke had gekozen.
Yv!quote:Op maandag 17 september 2018 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je bewust een niet leuke had gekozen.
Hoe gaat ie daar?quote:
https://de.wikipedia.org/wiki/Roman_Geikequote:Op maandag 17 september 2018 14:10 schreef gianni61 het volgende:
op weet nog steeds niet wie die junk in de OP is..
hmm, nooit van gehoordquote:Op maandag 17 september 2018 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
https://de.wikipedia.org/wiki/Roman_Geike
+1. Trekt vast nog meer gekkies aan.quote:Op maandag 17 september 2018 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
Rex, wil je alsjeblieft dat plaatje uit de OP halen
Nog steeds zo'n druk leventje?quote:Op maandag 17 september 2018 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel okay. Moe voornamelijk. Vandaag gelukkig een redelijk rustig dagje.
Vooruit dan...quote:Op maandag 17 september 2018 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
Rex, wil je alsjeblieft dat plaatje uit de OP halen
Lijkt een beetje op Putin met vlechtjesquote:Op maandag 17 september 2018 14:10 schreef gianni61 het volgende:
op weet nog steeds niet wie die junk in de OP is..
mwa, dan ziet putin er toch wel beter uitquote:Op maandag 17 september 2018 14:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Putin met vlechtjes
Te druk met tortelduifje uithangen?quote:Op maandag 17 september 2018 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt maar wel een chronisch tijd te kort altijd
Dat helpt inderdaad niet qua tijdsindelingquote:Op maandag 17 september 2018 14:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Te druk met tortelduifje uithangen?![]()
Al wel een ijsje gegeten dit jaar?quote:Op maandag 17 september 2018 14:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad niet qua tijdsindeling
Jaquote:Op maandag 17 september 2018 14:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Al wel een ijsje gegeten dit jaar?
Sorry. Per wanneer moet je je oude sleutel inleveren?quote:Op maandag 17 september 2018 14:22 schreef TaMieke het volgende:
buurman en buurman is idd veel beter
![]()
En kunnen we t ergens anders over hebben dan het geklef van alle stelletjes hier
quote:Op maandag 17 september 2018 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry. Per wanneer moet je je oude sleutel inleveren?
Jaloersquote:Op maandag 17 september 2018 14:22 schreef TaMieke het volgende:
buurman en buurman is idd veel beter
![]()
En kunnen we t ergens anders over hebben dan het geklef van alle stelletjes hier
quote:
Ohw dat is wel lekker, geen tijdsdruk en makkelijker inrichten als niet alles super vol staat.quote:
Ja beetje wel uiteraard. Kan het niet ontkennenquote:Op maandag 17 september 2018 14:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jaloers![]()
![]()
Yv heeft er lang genoeg op moeten wachten, ze zou een eigen SC moeten krijgen
Waarop?quote:Op maandag 17 september 2018 14:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jaloers![]()
![]()
Yv heeft er lang genoeg op moeten wachten, ze zou een eigen SC moeten krijgen
Omdat het haar zo gegund isquote:Op maandag 17 september 2018 14:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja beetje wel uiteraard. Kan het niet ontkennen![]()
Een eigen SC omdat ze lang vrijgezel was? Wanneer kom je daarvoor in aanmerking?
We gunnen het jou ook hoorquote:Op maandag 17 september 2018 14:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik het haar niet gun??
Ik gun het iedereen
Alleen jezelf soms niet zo lijkt het.quote:Op maandag 17 september 2018 14:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik het haar niet gun??
Ik gun het iedereen
Bertje tegen jezelf lullen net zoals de rest van de dagquote:Op maandag 17 september 2018 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen jezelf soms niet zo lijkt het.
Nja een eigen SC klinkt ook helemaal niet gezellig.
quote:
Voor jezelf is dat toch een stuk lastigerquote:Op maandag 17 september 2018 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lijkt me eng.quote:Op maandag 17 september 2018 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heel je sc geïnfecteerd met klb-ersquote:Op maandag 17 september 2018 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me eng.
je weet nooit of er wel iemand in jouw sc wil komen posten
Hier word je toch ook aanbeden door ons?quote:Op maandag 17 september 2018 14:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
[..]
Voor jezelf is dat toch een stuk lastiger
Een hele SC waar je aanbeden wordt, wie wil dat nu niet
Nachtmerrie.quote:Op maandag 17 september 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heel je sc geïnfecteerd met klb-ers
oh, die zijn nu druk bezig onz-sc om zeep te helpen..quote:Op maandag 17 september 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heel je sc geïnfecteerd met klb-ers
Valt wel mee toch momenteel?quote:Op maandag 17 september 2018 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, die zijn nu druk bezig onz-sc om zeep te helpen..
Ow ja?quote:Op maandag 17 september 2018 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier word je toch ook aanbeden door ons?
heb je hem ooit echt nodig dan?quote:
quote:Op maandag 17 september 2018 14:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja?![]()
Jij misschien![]()
![]()
Maar ik hoef geen eigen SC hoor. Blijft vast heel stil en rustig daar.
als ik een eigen sc zou hebben zou ik wel ook mensen buiten willen kunnen houdenquote:Op maandag 17 september 2018 14:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja?![]()
Jij misschien![]()
![]()
Maar ik hoef geen eigen SC hoor. Blijft vast heel stil en rustig daar.
Ow ik kan wel wat mensen bedenken hoorquote:Op maandag 17 september 2018 14:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Wie hier vindt jou niet leuk dan?
quote:Op maandag 17 september 2018 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik een eigen sc zou hebben zou ik wel ook mensen buiten willen kunnen houden
Geen details, namen willen we.quote:Op maandag 17 september 2018 14:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik kan wel wat mensen bedenken hoor
Maar geen zin om in de details te treden.
Gekke mensen heb je altijdquote:Op maandag 17 september 2018 14:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alleen als je maar semi-dorstig bent.quote:Op maandag 17 september 2018 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je hem ooit echt nodig dan?
NAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja.quote:Op maandag 17 september 2018 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen druk aan het appen en dm'en met sappige roddels?
Wacht even, is er een roddel en/of rel op komst?quote:Op maandag 17 september 2018 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen druk aan het appen en dm'en met sappige roddels?
JA.quote:Op maandag 17 september 2018 14:56 schreef DrMarten het volgende:
Ik krijg niks. Word ik net als Koen buiten de groepsapp gehouden?
Ik zit er ook niet in hoor...quote:Op maandag 17 september 2018 14:56 schreef DrMarten het volgende:
Ik krijg niks. Word ik net als Koen buiten de groepsapp gehouden?
Ik snap er ook de ballen van. Scheelt.quote:Op maandag 17 september 2018 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Over jou mag het toch alleen in de app?
Nu ben ik in de war.
Ja hoe toevalligquote:Op maandag 17 september 2018 15:04 schreef TaMieke het volgende:
Als er kans is op een rel komen ze ineens allemaal tegelijk aanwaaien he?!
Matig vrouwentrekje ditquote:Op maandag 17 september 2018 14:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo ben ik. Als je iets fout hebt gedaan weet je dat heus wel en anders had je het moeten weten!quote:
Ah gelukkig, we zijn nog steeds vrienden dusquote:Op maandag 17 september 2018 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo ben ik. Als je iets fout hebt gedaan weet je dat heus wel en anders had je het moeten weten!
Wegwezen dan! bah!quote:Op maandag 17 september 2018 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee joh, heb nog een week vrij
We zijn nooit vrienden geweestquote:Op maandag 17 september 2018 15:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ah gelukkig, we zijn nog steeds vrienden dus
Vliegen, stront.quote:Op maandag 17 september 2018 15:04 schreef TaMieke het volgende:
Als er kans is op een rel komen ze ineens allemaal tegelijk aanwaaien he?!
* Ang3l motorboat hostiquote:Op maandag 17 september 2018 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
Zag dat iemand het over dikkerds had, dus kwam even hallo zeggen.
Maar dan krijg ik van jou geen tieten terugquote:Op maandag 17 september 2018 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet in hoor...
We kunnen wel samen appen? Dickpics en zo?
misschien heeft hij wel een zusje..quote:Op maandag 17 september 2018 15:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik van jou geen tieten terug
Dickpics, joh, dat is de rage. Tieten is zo 2017`quote:Op maandag 17 september 2018 15:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik van jou geen tieten terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |