Daar pas ik dus sowieso beter tussen.quote:Op maandag 17 september 2018 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god nee, veel te stugge mensen daar.
Volgende keer mee nemen danquote:
Ja best welquote:Op maandag 17 september 2018 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je bewust een niet leuke had gekozen.
Yv!quote:Op maandag 17 september 2018 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je bewust een niet leuke had gekozen.
Hoe gaat ie daar?quote:
https://de.wikipedia.org/wiki/Roman_Geikequote:Op maandag 17 september 2018 14:10 schreef gianni61 het volgende:
op weet nog steeds niet wie die junk in de OP is..
hmm, nooit van gehoordquote:Op maandag 17 september 2018 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
https://de.wikipedia.org/wiki/Roman_Geike
+1. Trekt vast nog meer gekkies aan.quote:Op maandag 17 september 2018 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
Rex, wil je alsjeblieft dat plaatje uit de OP halen
Nog steeds zo'n druk leventje?quote:Op maandag 17 september 2018 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel okay. Moe voornamelijk. Vandaag gelukkig een redelijk rustig dagje.
Vooruit dan...quote:Op maandag 17 september 2018 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
Rex, wil je alsjeblieft dat plaatje uit de OP halen
Lijkt een beetje op Putin met vlechtjesquote:Op maandag 17 september 2018 14:10 schreef gianni61 het volgende:
op weet nog steeds niet wie die junk in de OP is..
mwa, dan ziet putin er toch wel beter uitquote:Op maandag 17 september 2018 14:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Putin met vlechtjes
Te druk met tortelduifje uithangen?quote:Op maandag 17 september 2018 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt maar wel een chronisch tijd te kort altijd
Dat helpt inderdaad niet qua tijdsindelingquote:Op maandag 17 september 2018 14:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Te druk met tortelduifje uithangen?![]()
Al wel een ijsje gegeten dit jaar?quote:Op maandag 17 september 2018 14:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad niet qua tijdsindeling
Jaquote:Op maandag 17 september 2018 14:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Al wel een ijsje gegeten dit jaar?
Sorry. Per wanneer moet je je oude sleutel inleveren?quote:Op maandag 17 september 2018 14:22 schreef TaMieke het volgende:
buurman en buurman is idd veel beter
![]()
En kunnen we t ergens anders over hebben dan het geklef van alle stelletjes hier
quote:Op maandag 17 september 2018 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry. Per wanneer moet je je oude sleutel inleveren?
Jaloersquote:Op maandag 17 september 2018 14:22 schreef TaMieke het volgende:
buurman en buurman is idd veel beter
![]()
En kunnen we t ergens anders over hebben dan het geklef van alle stelletjes hier
quote:
Ohw dat is wel lekker, geen tijdsdruk en makkelijker inrichten als niet alles super vol staat.quote:
Ja beetje wel uiteraard. Kan het niet ontkennenquote:Op maandag 17 september 2018 14:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jaloers![]()
![]()
Yv heeft er lang genoeg op moeten wachten, ze zou een eigen SC moeten krijgen
Waarop?quote:Op maandag 17 september 2018 14:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jaloers![]()
![]()
Yv heeft er lang genoeg op moeten wachten, ze zou een eigen SC moeten krijgen
Omdat het haar zo gegund isquote:Op maandag 17 september 2018 14:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja beetje wel uiteraard. Kan het niet ontkennen![]()
Een eigen SC omdat ze lang vrijgezel was? Wanneer kom je daarvoor in aanmerking?
We gunnen het jou ook hoorquote:Op maandag 17 september 2018 14:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik het haar niet gun??
Ik gun het iedereen
Alleen jezelf soms niet zo lijkt het.quote:Op maandag 17 september 2018 14:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik het haar niet gun??
Ik gun het iedereen
Bertje tegen jezelf lullen net zoals de rest van de dagquote:Op maandag 17 september 2018 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen jezelf soms niet zo lijkt het.
Nja een eigen SC klinkt ook helemaal niet gezellig.
quote:
Voor jezelf is dat toch een stuk lastigerquote:Op maandag 17 september 2018 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lijkt me eng.quote:Op maandag 17 september 2018 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heel je sc geïnfecteerd met klb-ersquote:Op maandag 17 september 2018 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me eng.
je weet nooit of er wel iemand in jouw sc wil komen posten
Hier word je toch ook aanbeden door ons?quote:Op maandag 17 september 2018 14:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
[..]
Voor jezelf is dat toch een stuk lastiger
Een hele SC waar je aanbeden wordt, wie wil dat nu niet
Nachtmerrie.quote:Op maandag 17 september 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heel je sc geïnfecteerd met klb-ers
oh, die zijn nu druk bezig onz-sc om zeep te helpen..quote:Op maandag 17 september 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heel je sc geïnfecteerd met klb-ers
Valt wel mee toch momenteel?quote:Op maandag 17 september 2018 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, die zijn nu druk bezig onz-sc om zeep te helpen..
Ow ja?quote:Op maandag 17 september 2018 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier word je toch ook aanbeden door ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |