Ik was niet opgeroepen hè....quote:Op maandag 3 september 2018 11:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben jij al geweest Leandra, heb jij al dna afgestaan?
Mss moet je even normaal doen in dit topic?quote:Op maandag 3 september 2018 11:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben jij al geweest Leandra, heb jij al dna afgestaan?
Laat ze eerst de beveiliging van hun systemen maar eens onder de loep nemenquote:Op maandag 3 september 2018 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, nog even en dat wordt je excuus om niet mee te doen aan het verwantschapsonderzoek.
Asociaal kutvolk die weigeraars, en dan hier ook nog een beetje allerlei bagger gaan zitten posten omdat weigeren goed te praten, hou toch op man.
Als je in een onderzoek als dit weigert ben je gewoon een asociaal stuk stront. Doe het er maar mee
Ja, want dat is een goede reden om je middelvinger op te steken naar de ouders van een dood kind.quote:Op maandag 3 september 2018 11:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Laat ze eerst de beveiliging van hun systemen maar eens onder de loep nemen
Hoe heeft men dat dan met de zussen van Jos gedaan, om op deze zijn dna uit te komen.quote:Op maandag 3 september 2018 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was niet opgeroepen hè....
Daarbij gaat het om de mannelijke lijn, dus hou maar op met je BS.
Dat heeft toch geen bal met het verwantschapsonderzoek inzake Nicky Verstappen te maken?quote:Op maandag 3 september 2018 11:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe heeft men dat dan met de zussen van Jos gedaan, om op deze zijn dna uit te komen.
En Jos kwam niet eens uit de buurt, mits het profiel van deze klopt.
Hoe wil je überhaupt van begin tot het einde van het onderzoek aanwezig zijn? Als dat een vereiste is, hoeft menig verdachte niet mee te werken.quote:Op maandag 3 september 2018 10:54 schreef john2406 het volgende:
Als ik niet tijdens het onderzoek van begin tot het einde erbij ben, verkrijgt men van mij niks, zie hoeveel fouten in dit topic alleen al voorkomen.
Het gaat door vele mensen handen hoor, wie zegt mij dat alles correct verlopen is?
Kind van zijn kamp vermist, gaat die ff kaarsje aansteken... Voor Nicky.quote:Op maandag 3 september 2018 11:11 schreef john2406 het volgende:
En wat die Joos betreft, gaat zogenaamd naar een begrafenis en poetst gelijk zijn kofferbak even goed schoon?
Hoezo zogenaamd? Er was toch een begrafenis van een knul van 18 waar hij naartoe ging?quote:Op maandag 3 september 2018 11:11 schreef john2406 het volgende:
En wat die Joos betreft, gaat zogenaamd naar een begrafenis en poetst gelijk zijn kofferbak even goed schoon?
Domme asociale meelopers die kennelijk niet willen inzien wat het belang is van degenen die de weigercampagne in de omgeving zo stug blijven steunen.quote:Op maandag 3 september 2018 11:11 schreef Physsic het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik in deze zaak geen DNA zou afstaan.
Maar dat is misschien makkelijk praten als je niet daadwerkelijk bent opgeroepen.
Leandra lal niet zo dom, mijn familie is geweest dus men heeft het al!quote:Op maandag 3 september 2018 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Domme asociale meelopers die kennelijk niet willen inzien wat het belang is van degenen die de weigercampagne in de omgeving zo stug blijven steunen.
Of ze weten natuurlijk wel wat voor types ze in de familie hebben maar vinden een dood kind van een ander er niet genoeg toe doen.
Flikker toch op met je excuses, nu kon jij weer weigeren omdat je familie al geweest wasquote:Op maandag 3 september 2018 11:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Leandra lal niet zo dom, mijn familie is geweest dus men heeft het al!
Ik spaar de schatkist alleen maar geld uit.
En uiteindelijk gaat blijken dat men op de verkeerde plaats gezocht heeft?!quote:Op maandag 3 september 2018 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker toch op met je excuses, nu kon jij weer weigeren omdat je familie al geweest was
Ja? Hoe weet jij dat? Er kan nog voldoende uit dat verwantschapsonderzoek komen.quote:Op maandag 3 september 2018 11:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
En uiteindelijk gaat blijken dat men op de verkeerde plaats gezocht heeft?!
En al dat dna materiaal gaat vernietigd worden, men tekende immers ervoor, alleen voor dit onderzoek.
Gelderlander heeft hetzelfde bericht:quote:Op maandag 3 september 2018 12:04 schreef Leandra het volgende:
Heb je daar ook een linkje bij? Thnx.
http://www.limburger.nl/c(...)-de-echte-criminelenquote:Op maandag 3 september 2018 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je daar ook een linkje bij? Thnx.
Lijkt me erg sterk, maar dit gaat niet om individuele gevallen.quote:Op maandag 3 september 2018 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want dat is een goede reden om je middelvinger op te steken naar de ouders van een dood kind.
Of heb je misschien toch familie wiens DNA op het lichaam kan worden aangetroffen?
quote:Op maandag 3 september 2018 06:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Waarom ga je daar steeds vanuit?
Waarom wel er van uitgaan dat een dader na 20 jaar z'n snavel te hebben gehouden, zomaar ineens gaat bekennen ?quote:Op maandag 3 september 2018 07:00 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.
Zwijgen is lastig en niet iedereen kan even goed en consequent liegen. Misschien komt de waarheid dus gewoon boven.
Die Joos ligt al 15 jaar in zijn graf, die weet niets meer.quote:Op maandag 3 september 2018 13:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik blijf denken dat er "iets" is gevonden op die harde schijf van Jos. En ik denk ook dat die Joos van meer weet
Goede insteek en mogelijk. Jos B maakt iig (veel?) foto's, ook gezien de SD kaartjes die hij bij zich had in Spanje. Niet ondenkbaar dat die (en je YT's) dupliceert op een harddisk.quote:Op maandag 3 september 2018 13:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik blijf denken dat er "iets" is gevonden op die harde schijf van Jos. En ik denk ook dat die Joos van meer weet
Thnx.quote:Op maandag 3 september 2018 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelderlander heeft hetzelfde bericht:
https://www.gelderlander.(...)voorarrest~abcfcc4f/
dit, en zet die man tijdens zijn voorarrest preventief apart.quote:Op maandag 3 september 2018 13:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Goede insteek en mogelijk. Jos B maakt iig (veel?) foto's, ook gezien de SD kaartjes die hij bij zich had in Spanje. Niet ondenkbaar dat die (en je YT's) dupliceert op een harddisk.
Foto van Joos (of gemeenschappelijke kennissen/omgeving of mogelijk zelfs NV) op de harde-schijf van Jos B..... waarbij het DNA-onderzoek gericht op Jos B versneld is uitgevoerd als primair bewijs.
Hoe dan ook, er moet meer zijn dan één (stukje verband houdend) bewijs.
We gaan het zien & meemaken of en hoe Jos B zijn where-abouts kan/gaat verklaren.
Ik hoop dat het hele circus serieus wat (?) gaat opleveren; en dat het niet uitloopt op een zeperd waarbij Jos B moet worden voorzien van een nieuwe identiteit en een schadevergoeding.
Eh ik vroeg waarom je er vanuit gaat dat er geen bewijs is? Je denkt dat Jan Eland liegt?quote:Op maandag 3 september 2018 13:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
[..]
Waarom wel er van uitgaan dat een dader na 20 jaar z'n snavel te hebben gehouden, zomaar ineens gaat bekennen ?
Omdat die verhoord wordt door een boze en een aardige rechercheur ? Een moment van verlichtende vergiffenis ? Of omdat er dan zg. een "last" van iemands schouder afvalt ?
Nee, zo iemand heeft 20 jaar de gelegenheid gehad alle scenario's te overdenken, inclusief die van een aanhouding. Er zijn talloze gelegenheden geweest zichzelf aan te geven.
Wanneer een dader gaat zingen zal dat zijn omdat het bewijs tegen hem (of haar) overweldigend aantoont dat alleen hij/zij het heeft (mee)gedaan. Een overtuigend & onweerlegbaar daderspoor is dan precies datgene wat daarvoor nodig is.
Dat een dader gaat zingen is vooral omdat hij/zij kennelijk inziet dat dit alles afwegend, in het belang is van "zichzelf". Een rechter zal "gezien je spijt" rekening houden met de strafmaat.
NB: De mens zal van nature allereerst de belangen van zichzelf en de zijnen beschermen ook in geval van schuld, wanneer daar een (weerzinwekkende) leugen voor nodig is zal hij/zij dat niet nalaten.
Zedendelinquenten worden apart gezet, zeker als het zo'n bekende zaak is. Zo ook Robert M. Dit is echt zo'n verhaal dat iedereen maar nablaat.quote:Op maandag 3 september 2018 13:53 schreef Black_Baron het volgende:
Ik weet dat kinderverkrachters en zo nogal laag op de ladder staan onder gedetineerden. Maar ik neem aan dat onze detentiecentra (incl die van voorarrest - waarbij nog niemand schuldig bevonden is) veilig genoeg zijn.
Want aan een dode Jos hebben we niets. En om nou blij te zijn dat allerlei mensen (ook zij die onschuldig zijn) het maar 'zwaar gaan krijgen' vind ik persoonlijk een beetje vreemd.
Moeilijke discussie wanneer je opmerkingen krijgt over de NotaBene voorwaarden waaronder je een eerdere uitspraak doet. Ik hou juist alle mogelijkheden open.quote:Op maandag 3 september 2018 14:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Eh ik vroeg waarom je er vanuit gaat dat er geen bewijs is? Je denkt dat Jan Eland liegt?
quote:Brech zou woensdag om 15:00 uur vertrekken vanuit Barcelona en worden begeleid door medewerkers van Interpol.
Mooi gepland. Om 17u30 (ruim 2 uur vliegen, tenzij ze een Cessna hebben afgehuurd) dus wellicht een persmoment. Wie gaat er liggen op Eindhoven, Venlo of Maastricht ?quote:Op maandag 3 september 2018 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nicky Verstappen-verdachte Jos Brech woensdag in Nederland.
[..]
Wedden dat hij er morgen al is ....quote:Op maandag 3 september 2018 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nicky Verstappen-verdachte Jos Brech woensdag in Nederland.
[..]
Jij gaat er dus vanuit dat dit een afleidingsmanoeuvre is, we zullen zien.quote:Op maandag 3 september 2018 15:22 schreef maily het volgende:
[..]
Wedden dat hij er morgen al is ....
Maakt niet uit waar hij gaat of staat Peter zal op hem wachtenquote:Op maandag 3 september 2018 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het meest voor de hand liggend is dat ze hem naar Sittard of Maastricht sturen.
Wel in de US : ConAir (leuke film trouwens) oftewel JPATS " Justice Prisoner and Alien Transportation System" bestaande uit 3 vliegtuigen. (wiki)quote:Op maandag 3 september 2018 15:35 schreef westwoodblvd het volgende:
Een speciaal vliegtuig? Speciaal voor criminelen? Bestaat zoiets?
Geweldig 👍🏻quote:Op maandag 3 september 2018 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien gaan Wimlex en Peter hem samen even ophalen, we weten het niet.
Denk niet dat Jos op een lijnvlucht gaat hoor !!quote:Op maandag 3 september 2018 16:46 schreef Snowbomb het volgende:
Gaan verschillende lijnvluchten naar Nederland woensdagmiddag. Transavia 15:25 naar Rotterdam en 15:55 naar Amsterdam. Vueling 15:30 naar Amsterdam.
Maar als hij naar Zuid-Limburg gaat is een Duits of Waals vliegveld misschien wel handiger. Ook qua Nederlanders...
Ze zullen voor Jos wel een stoel met extra beenruimte bij een nooduitgang hebben geboekt inderdaad..quote:Op maandag 3 september 2018 16:46 schreef Snowbomb het volgende:
Gaan verschillende lijnvluchten naar Nederland woensdagmiddag. Transavia 15:25 naar Rotterdam en 15:55 naar Amsterdam. Vueling 15:30 naar Amsterdam.
Maar als hij naar Zuid-Limburg gaat is een Duits of Waals vliegveld misschien wel handiger. Ook qua Nederlanders...
Zie inderdaad speciaal vliegtuig staan. Maar ik had hem gewoon op een lijnvlucht gezet. Stuk goedkoper.quote:Op maandag 3 september 2018 17:01 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Denk niet dat Jos op een lijnvlucht gaat hoor !!
Over het algemeen gewoon op lijnvluchten hoor, al kunnen ze vanwege de mediaandacht wellicht een uitzondering maken, maar ik denk het niet.quote:Op maandag 3 september 2018 17:01 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het er eerlijk aan toe gaat, zodat er alleen maar waarheid uit zijn mond gaat komen, en niks wat hem in de mond wordt gelegd.quote:Op maandag 3 september 2018 15:45 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar hij gaat of staat Peter zal op hem wachten
https://www.1limburg.nl/dna-bewijs-jos-brech-rechtmatig-verkregenquote:Uiteindelijk zijn twee mannen uit de vierde en vijfde familielijn gevraagd om vrijwillig dna af te staan in het onderzoek van Nicky Verstappen. Deze mannen werkten mee en er bleek een volledige match te zijn met de sporen die op het lichaam van Nicky Verstappen zijn aangetroffen", zegt hoofdofficier Jan Eland tegen L1.
Om het echt zeker te weten?quote:Op maandag 3 september 2018 17:38 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/dna-bewijs-jos-brech-rechtmatig-verkregen
Dit is ook onzin, indien je zuiver DNA verkregen via een wangslijm swap van een man uit de 4e familielijn hebt veilig gesteld, met welk doel zou je dan nog aan de slag gaan met iemand uit de 5e familielijn.
Idd in het algemeen wel ik heb ook aantal keren op lijnvlucht dat meegemaakt maar denk ze nu wel een uitzondering makenquote:Op maandag 3 september 2018 17:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Over het algemeen gewoon op lijnvluchten hoor, al kunnen ze vanwege de mediaandacht wellicht een uitzondering maken, maar ik denk het niet.
Waarom onzin? Als je al een sample uit de 5e lijn hebt, dan zeg je geen nee tegen iemand uit de 4e lijn die ook wangslijm wil afstaan.quote:Op maandag 3 september 2018 17:38 schreef Za het volgende:
[..]
Dit is ook onzin, indien je zuiver DNA verkregen via een wangslijm swap van een man uit de 4e familielijn hebt veilig gesteld, met welk doel zou je dan nog aan de slag gaan met iemand uit de 5e familielijn.
Mensen uit Simpelveld werden toch heel niet opgeroepen om dna af te staan?quote:Op maandag 3 september 2018 17:38 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat hij in het dossier voorkwam en eerdere oproepen had genegeerd.quote:Op maandag 3 september 2018 18:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mensen uit Simpelveld werden toch heel niet opgeroepen om dna af te staan?
https://www.google.com/im(...)QKHTh1C9YQMwh_KEEwQQ..i&w=800&h=450&bih=724&biw=1536&q=welke%20mensen%20oproep%20dna%20afstaan%20nicky%20verstappen&ved=0ahUKEwivp5PJnJ_dAhWS6qQKHTh1C9YQMwh_KEEwQQ&iact=mrc&uact=8
Tevens denk ik niet dat Brech in de buurt woonde toen het gebeurde?
Vanwaar die oproep aan deze om dna af te staan?
Dat is toch niet nodig indien de verwantschap met diegene uit de 4e lijn al 100 procent aangetoond is?quote:
Door die van de marechaussee, of waardoor?quote:Op maandag 3 september 2018 18:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Omdat hij in het dossier voorkwam en eerdere oproepen had genegeerd.
Het was geen open house situatie, mannen zijn specifiek benaderd.quote:Op maandag 3 september 2018 18:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Waarom onzin? Als je al een sample uit de 5e lijn hebt, dan zeg je geen nee tegen iemand uit de 4e lijn die ook wangslijm wil afstaan.
Bij verificatie is het wel handig als je 2 bronnen hebt, of weet jij op voorhand zeker dat zowel verdachte als 4de en 5de lijns personen geen andere vader hebben dan je dacht?quote:Op maandag 3 september 2018 18:38 schreef Za het volgende:
[..]
Het was geen open house situatie, mannen zijn specifiek benaderd.
Ik kan me ook nog wel voorstellen dat het gaat om verwanten uit twee verschillende ‘kanten’ van de familie.quote:Op maandag 3 september 2018 18:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom onzin? Als je al een sample uit de 5e lijn hebt, dan zeg je geen nee tegen iemand uit de 4e lijn die ook wangslijm wil afstaan.
Die moeten eerst Lili en Howick nog wegbrengenquote:Op maandag 3 september 2018 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien gaan Wimlex en Peter hem samen even ophalen, we weten het niet.
En waarom niet? Gewoon onder begeleiding van enkele agenten.quote:Op maandag 3 september 2018 17:01 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit om de mannelijke lijn.quote:Op maandag 3 september 2018 18:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog wel voorstellen dat het gaat om verwanten uit twee verschillende ‘kanten’ van de familie.
Waarom niet? Bang iemand tegen te komen die je wilt verkrachten, beroven of vermoorden?quote:Op maandag 3 september 2018 18:21 schreef john2406 het volgende:
Ik ben best wel een forse kerel dat weggetje echter voor de Heikop zou ik niet fietsen rond de avondklok en al helemaal niet 20 jr geleden!
quote:Op maandag 3 september 2018 20:18 schreef Woonbootjes het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 3 september 2018 19:28 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En waarom niet? Gewoon onder begeleiding van agenten
RIP. Met het risico voor zeikerd versleten te worden: Niet handig dat je degene die het lijk aantrof (Dinsdagavond 21u00), tot in de nacht daaropvolgend (00u30, toen Jos B daar fietste) gaat & blijft inzetten om de toegang tot de vindplek te bewaken waar het lijkje op dat moment (mogelijk, ter plaatse) nog aanwezig was.quote:Op maandag 3 september 2018 18:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Door die van de marechaussee, of waardoor?
Best een goede zet van die jongeman om zijn gegevens op te schrijven, jammer dat deze niet meer is.
https://www.msn.com/nl-nl(...)52525253Bocid=LENDHP
over dat fietsen - politie trok die verklaring na bij de scoutingquote:Op maandag 3 september 2018 20:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
RIP. Met het risico voor zeikerd versleten te worden: Niet handig dat je degene die het lijk aantrof (Dinsdagavond 21u00), tot in de nacht daaropvolgend (00u30, toen Jos B daar fietste) gaat & blijft inzetten om de toegang tot de vindplek te bewaken waar het lijkje op dat moment (mogelijk, ter plaatse) nog aanwezig was.
Ik denk aan o.a. spoor-contaminatie van vind(st)ers versus onderzoekers ter plaatse. In theorie kan het DNA van Jos B zo daar of bij het lijkje zijn gekomen onder "toeziend" oog van de marechaussee zelf. Van belang is nu iig op welk moment, het lijkje is weggehaald. Voor of nadat Jos B daar fietste !!!!
Ook jammer dat Jeroen de bewaker niet meer leeft. Met de kennis van nu dat Jos B verdacht wordt, had die mogelijk meer kunnen vertellen.
In het bericht kan je de uitlating "Het onderbuikgevoel dat Jeroen die avond had, blijkt nu te kloppen." natuurlijk negeren. We weten nog helemaal niet of Jos B (directe) betrokkenheid heeft om het gevoel kloppend te maken, laat staan dat je als ouder daarbij "apetrots" kunt zijn. Word een beetje moedeloos van die tendentieuze heldhaftige verdachtmakingen.
Ik begrijp uit het verhaal dat Jos B niet langsfietste maar (meermalen) heen -en weer fietste. Dit is in tegenspraak met een verhaal elders dat hij daar gewoon - omdat het warm was - aan het fietsen was en/of in die omgeving de post rond bracht. Voorts sws niet handig om als moordenaar je snufferd, laat staan meermalen, daar te laten zien. Maar goed, ik ben wellicht wat crimineler in mind.
Dat klopt.quote:Op maandag 3 september 2018 21:12 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
over dat fietsen - politie trok die verklaring na bij de scouting
Als reden voor zijn nachtelijke fietstocht gaf Brech aan dat hij brieven voor de scouting had bezorgd. Dat had hij ’s nachts gedaan omdat het overdag te warm was. De politie trok die verklaring na bij de scouting. Die omschreef Brech als een rare snuiter, maar bevestigde dat hij de gewoonte had brieven zelf te bezorgen om postzegelkosten te besparen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)edendelict~a8d0c74a/
Nepinformatie "lekken" en dan landen in Enschede of Eelde. Militair vliegveld kan ook nog, Woensdrecht of zo. En dan een dag eerder laten landen.quote:Op maandag 3 september 2018 15:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Mooi gepland. Om 17u30 (ruim 2 uur vliegen, tenzij ze een Cessna hebben afgehuurd) dus wellicht een persmoment. Wie gaat er liggen op Eindhoven, Venlo of Maastricht ?
Aangezien hij woensdag pas naar Nederland komt, lijkt mij daar sowieso geen sprake van.quote:Op maandag 3 september 2018 22:17 schreef woxxel het volgende:
Zouden we morgen te horen gaan krijgen wat jos te vertellen heeft of duurt dat nog een paar weken?
waarom zou justitie dat gelijk naar buiten brengen? Gaat nog wel een x-aantal dagen/weken/maanden overheen. Eerst de zaak volledig rondkrijgen voor bij de rechter., lijkt me.quote:Op maandag 3 september 2018 22:17 schreef woxxel het volgende:
Zouden we morgen te horen gaan krijgen wat jos te vertellen heeft of duurt dat nog een paar weken?
Die parkeerplaatsen daar stonden toen bekent als zwoele ontmoetingsplaatsen, of het daadwerkelijk zo was ik weet het niet?quote:Op maandag 3 september 2018 19:41 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Waarom niet? Bang iemand tegen te komen die je wilt verkrachten, beroven of vermoorden?
"s Nachts is dr geen hond op straat te vinden. Heerlijk rustig fietsen dus.
Je hebt geen enkel verstand van genetica. Ik heb geen zin om het uit te leggen, dus lees je eens in.quote:Op maandag 3 september 2018 17:38 schreef Za het volgende:
[..]
Wat is het doel van deze post precies?quote:Op maandag 3 september 2018 23:12 schreef Klaploper het volgende:
Je hebt geen enkel verstand van genetica. Ik heb geen zin om het uit te leggen, dus lees je eens in.
Kamelenteen kent die hele plek ook niet.quote:Op maandag 3 september 2018 23:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die parkeerplaatsen daar stonden toen bekent als zwoele ontmoetingsplaatsen, of het daadwerkelijk zo was ik weet het niet?
https://l1.nl/meer-agress(...)unssummerheide-64900
1 iemand doet niet veel, komt echter een groep al zijn het kinderen, denk ik dat ik het onderspit delf!
Bij mijn weten ook de parkeerplaatsen toen aan de slingerweg, toeristenweg dacht ik heet die slingerweg?quote:Op maandag 3 september 2018 23:54 schreef Gorraay het volgende:
De parkeerplaats en ontmoetingsplek waar het hier over gaat ligt iets meer dan een kilometer van de plek waar de tenten stonden. Niet echt vlakbij dus. Locatie: 50.9344, 6.0009.
Ik ben zelf niet in die omgeving bekend en haal mijn info uit wat er online of in het boek van Vuyk over te vinden is. Die slingerende weg (Vuyk noemt het een ventweg) heet inderdaad Toeristenweg. De informatie over de ontmoetingsplek vond ik in een artikel van 27 januari j.l. over de De Heikop en omgeving:quote:Op maandag 3 september 2018 23:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bij mijn weten ook de parkeerplaatsen toen aan de slingerweg, toeristenweg dacht ik heet die slingerweg?
Die andere locatie bij het pannenkoekhuis geloof ik, stap ik gewoon naar toe hoor.
Al zou ik niet weten hoe het daar in de nacht aan toe gaat.
Het eerste stuk heet anders geloof ik als men vanuit Brunssum naar Duitsland wil rijden?quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:21 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet in die omgeving bekend en haal mijn info uit wat er online of in het boek van Vuyk over te vinden is. Die slingerende weg (Vuyk noemt het een ventweg) heet inderdaad Toeristenweg.
Die locatie ligt mijlenver, 10 min fietsen noordelijk, van waar Nicky is gevonden (op de Schinvelderweg).quote:
????quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die locatie ligt mijlenver, 10 min fietsen noordelijk, van waar Nicky is gevonden (op de Schinvelderweg).
Nu je Duitsland noemt...... op nog geen kilometer afstand, zou daar al gezocht onderzoek zijn gedaan of is uitgesloten dat daar (mede)daders over de grens kunnen/zijn gekomen ?quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:23 schreef john2406 het volgende:
Het eerste stuk heet anders geloof ik als men vanuit Brunssum naar Duitsland wil rijden?
quote:Bron NOS Feb2018:
'Dader uit het zuiden'
Uiteindelijk hebben deskundigen naar mogelijke scenario's gekeken en geconcludeerd dat het aannemelijk is dat de dader uit de omgeving van of uit Landgraaf komt. Het lichaam van Nicky werd gevonden aan de zuidkant van de heide, waar ook Landgraaf ligt.
In een van de scenario's heeft de dader Nicky in die richting meegenomen. In een tweede scenario, waar meerdere aanwijzingen voor zijn, is hij enige tijd meegenomen en later teruggebracht naar de heide. "De meest waarschijnlijke terugrijroute is dan vanuit het zuiden", zei de officier van het OM.
Ik zou het niet weten, het enigste wat ik hoop is dat Brech, als het zou zijn dat deze iets weet of meer weet, zingt als een vogeltje. Hopelijk laat Peter hem eerst zingen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nu je Duitsland noemt...... op nog geen kilometer afstand, zou daar al gezocht onderzoek zijn gedaan of is uitgesloten dat daar (mede)daders over de grens kunnen/zijn gekomen ?
Ik weet dat Duitsland (terecht) een wat andere kijk heeft op DNA verwantschapsonderzoek.
Ik quote ter info met plattegrond locatie(s) nog even uit
[..]
Ja wat bedoel daarmee te zeggen ? Jouw locatie is een parkeerveldje in/aan de Nieuwenhagerenweg wat hemelsbreed ruim kilometer in het noord westelijk ligt van de Heikop en 2.5km van waar Nicky's lijkje (hier 50.918900, 6.010494) aan de Schinvelderweg is gevonden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
????
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=50.9344%2C+6.0009&gws_rd=ssl
Mijn locatie?quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:58 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ja wat bedoel daarmee te zeggen ? Jouw locatie is een parkeerveldje in/aan de Nieuwenhagerenweg wat hemelsbreed ruim kilometer in het noord westelijk ligt van de Heikop en 2.5km van waar Nicky's lijkje (hier 50.918900, 6.010494) is gevonden.
[ afbeelding ]
Daar geef ik die reactie op wat jij mijlenver noemen doet?quote:Op maandag 3 september 2018 23:54 schreef Gorraay het volgende:
De parkeerplaats en ontmoetingsplek waar het hier over gaat ligt iets meer dan een kilometer van de plek waar de tenten stonden. Niet echt vlakbij dus. Locatie: 50.9344, 6.0009.
Ken de plek inderdaad nietquote:Op maandag 3 september 2018 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kamelenteen kent die hele plek ook niet.
Ik zou er ook niet snel alleen gaan rondwandelen, en Jos B. zat zover ik weet ook niet op die verharde slingerweg maar op een van de paden in het bos.
Overdag OK, maar 's nachts ga je daar beter niet alleen rondhangen.
Ja, dat heb ik gelezen? Dan nog. moet je daar bang voor zijn dan?quote:Op maandag 3 september 2018 23:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die parkeerplaatsen daar stonden toen bekent als zwoele ontmoetingsplaatsen, of het daadwerkelijk zo was ik weet het niet?
https://l1.nl/meer-agress(...)unssummerheide-64900
1 iemand doet niet veel, komt echter een groep al zijn het kinderen, denk ik dat ik het onderspit delf!
Of er wordt geen melding van gedaan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:12 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen? Dan nog. moet je daar bang voor zijn dan?
Nog nooit gelezen dat homo's een fietser van zn fiets hebben gesleurd om 'm anaal te verkrachten. Volgens mij vallen verkrachtingen onder homo's verder ook wel mee ook trouwens.
Je bedoelt door getrouwde mannenquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Of er wordt geen melding van gedaan?
Zou men zo een persoon serieus nemen op het bureau?quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:16 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Je bedoelt door getrouwde mannen
Nah, ik denk dat ook een man die echt verkracht wordt, ook wel aangifte zou doen.
Zou niet weten waarom niet. Elke melding van een verkrachting moet serieus genomen worden, of die nu van een man of van een vrouw komt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou men zo een persoon serieus nemen op het bureau?
En ik bedoel niet getrouwde mannen maar mannen in het algemeen.
Heeft wat mij betreft niks van doen met getrouwd of ongetrouwd.
Klopt dat soort geeft het zich ook nog inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:22 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Getrouwd? Vaak heimelijk, vrouw mag het niet te weten komen want latente homo. Dat is haast onmogelijk om dan aangifte te doen zonder dat je vrouw het te weten komt dan.
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 september 2018 02:46 schreef Knip het volgende:
Wie is/was Kobie Meijers nu weer?
Waarom ligt zij achter het monument van NV begraven?
die eens een foto dan, kan me niet voorstellen dat het nu een natuurlijke begraafplaats is.quote:Op dinsdag 4 september 2018 03:44 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Geen idee.
Een monument in het dorpje Heibloem stuitte op veel weerstand van de dorpsbewoners en priester -die als een van de weinigen openlijk steun bood aan de familie en hen niet liet vallen- heeft toen gezegd dat het monument dan maar geplaatst mocht worden op het grondgebied van de kerk. Dat zou wellicht de reden kunnen zijn dat erachter een graf ligt.
Even gegoogled.
Kan me niet voorstellen dat daar serieus iemand ligt begraven. Dacht dat het op het terrein van de kerk was maar het is echt op de hei. Zal wel iemand grappig hebben gevonden ofzo?
https://martijnmastenbroe(...)ak-nicky-verstappen/quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
die eens een foto dan, kan me niet voorstellen dat het nu een natuurlijke begraafplaats is.
Er zijn twee monumenten, een in de tuin van de pastoor en een op de hei. Daarnaast nog zijn graf.
Ik denk dat dit onderzoek al miljoenen heeft gekost dus die paar duizend euro (of wat zal het zijn?) zal ook niet veel uitmaken.quote:Op maandag 3 september 2018 17:07 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Zie inderdaad speciaal vliegtuig staan. Maar ik had hem gewoon op een lijnvlucht gezet. Stuk goedkoper.
Dus iemand zet in een bos bij een boompje een "hier rust die en die" neer en dan doet we net alsof daar werkelijk iemand begraven is?quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:15 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
https://martijnmastenbroe(...)ak-nicky-verstappen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gaat natuurlijk allemaal een rol spelen straks in een evt Strafproces we gaan het allemaal meemaken al zal het best een tijdje duren voor er wat naar buiten komtquote:Op dinsdag 4 september 2018 19:59 schreef Za het volgende:
Even resumerend, als niet deskundige op velerlei vlak; in mei is een onderzoek ingesteld naar Jos B. op basis van "een gevoel" (hij was toen nog geen verdachte) waarbij zijn zussen zijn verzocht DNA af te staan, en waarin 4e en 5e graads familieleden zijn nagetrokken en benaderd met het verzoek om DNA af te staan.
Tevens is vriend/collega Erik benaderd en verzocht spullen van Jos B. te komen brengen voor DNA onderzoek (louter vanwege "een gevoel") dat weer onderdeel van was van een onderzoek waarbij de deelname vrijwillig was, en waarbij Erik niet de wettelijke beheerder was van de eigendommen van B.
Jos B. kwam pas als verdachte in beeld op 8 juni, toen DNA van zijn harde schijf, aangeleverd ivm zijn vermissing werd getoetst met sporen van de zaak NV, onrechtmatig verkregen DNA dus.
Tevens betrof de 100 DNA match 'slechts' 2 contactsporen, waarbij je niet kunt stellen dat "hier iemand heel wat uit te leggen heeft".
Ten gevolge hiervan is vervolgens (nav en dmv een bijna 1 uur durende persconferentie) een heksenjacht ontketend, geïnitieerd door de politie, waarin Jos B. wiens privacy gerespecteerd zou moeten worden gezien hij geen bekende Nederlander was en er evenmin acuut gevaar dreigde, zijn volledige naam openlijk werd verspreid icm afbeeldingen die tevens aangeleverd waren ivm zijn vermissing, videos, tal van persoonlijke informatie zoals geboorteplaats, mogelijke verblijfplaats, hobbies, werk, verleden etc.
Daarbij werd eea aangekondigd als DE grote doorbraak, waarbij de suggestie wordt gewekt dat Jos B zich daadwerkelijk schuldig zou hebben gemaakt aan het misbruiken en vermoorden van een kind.
Aan de gehele (hardhandige) aanhouding van deze Jos B. liggen onrechtmatigheden ten grondslag, ik vraag me oprecht af hoe en if so voor hoelang hij in bewaring kan worden gesteld.
Niet ter verdediging van B. maar vanwege de vraag in hoeverre de handelwijze van invloed gaat zijn.
Ik vroeg mij idd af of e.e.a georkestreerd was/is, Ik ga het artikel nog even teruglezen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:11 schreef Za het volgende:
Opmerkelijk is dat de zus en de 4e en 5e graads verwanten al gevraagd is DNA af te staan, voordat er een DNA profiel op de harde schijf naar voren was gekomen, dus voordat Jos B. als verdachte was aangemerkt. Ik meen dat Vallon zich dit afvroeg.
Ga er maar rustig van uit dat het vooral een zakelijke relatie betrof. Ja, dat Jos was vermist heeft hij zich ingezet om de man te vinden. Maar vanaf het moment dat hij op de hoogte was van het verleden van Jos is de stemming bij Erik echt wel omgeslagen. Sterker nog, hij heeft juist de politie kunnen helpen en van de in Frankrijk achtergelaten persoonlijke eigendommen van Jos kunnen voorzien.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:40 schreef Vallon het volgende:
Vriend "van 't Padje" (toepasselijk naam) zal zich - als vriend !! - ongemakkelijk voelen over zijn toeschietelijke rol. Wettelijk kan hij echter weinig anders, alleen directe familieleden kunnen zich beroepen op hun zwijgrecht.
Dan duikt ineens het verhaal op van Frank Peters en een artikeltje gevonden op delpher.nl uit 1985.(of dit over Jos Brech gaat is onduidelijk)quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:59 schreef Za het volgende:
Even resumerend, als niet deskundige op velerlei vlak; in mei is een onderzoek ingesteld naar Jos B. op basis van "een gevoel" (hij was toen nog geen verdachte) waarbij zijn zussen zijn verzocht DNA af te staan, en waarin 4e en 5e graads familieleden zijn nagetrokken en benaderd met het verzoek om DNA af te staan.
Tevens is vriend/collega Erik benaderd en verzocht spullen van Jos B. te komen brengen voor DNA onderzoek (louter vanwege "een gevoel") dat weer onderdeel van was van een onderzoek waarbij de deelname vrijwillig was, en waarbij Erik niet de wettelijke beheerder was van de eigendommen van B.
Jos B. kwam pas als verdachte in beeld op 8 juni, toen DNA van zijn harde schijf, aangeleverd ivm zijn vermissing werd getoetst met sporen van de zaak NV, onrechtmatig verkregen DNA dus.
Tevens betrof de 100 DNA match 'slechts' 2 contactsporen, waarbij je niet kunt stellen dat "hier iemand heel wat uit te leggen heeft".
Ten gevolge hiervan is vervolgens (nav en dmv een bijna 1 uur durende persconferentie) een heksenjacht ontketend, geïnitieerd door de politie, waarin Jos B. wiens privacy gerespecteerd zou moeten worden gezien hij geen bekende Nederlander was en er evenmin acuut gevaar dreigde, zijn volledige naam openlijk werd verspreid icm afbeeldingen die tevens aangeleverd waren ivm zijn vermissing, videos, tal van persoonlijke informatie zoals geboorteplaats, mogelijke verblijfplaats, hobbies, werk, verleden etc.
Daarbij werd eea aangekondigd als DE grote doorbraak, waarbij de suggestie wordt gewekt dat Jos B zich daadwerkelijk schuldig zou hebben gemaakt aan het misbruiken en vermoorden van een kind.
Aan de gehele (hardhandige) aanhouding van deze Jos B. liggen onrechtmatigheden ten grondslag, ik vraag me oprecht af hoe en if so voor hoelang hij in bewaring kan worden gesteld.
Niet ter verdediging van B. maar vanwege de vraag in hoeverre de handelwijze van invloed gaat zijn.
Daar wringt wel wat, zoals ook door Za geschreven.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ga er maar rustig van uit dat het vooral een zakelijke relatie betrof. Ja, dat Jos was vermist heeft hij zich ingezet om de man te vinden. Maar vanaf het moment dat hij op de hoogte was van het verleden van Jos is de stemming bij Erik echt wel omgeslagen. Sterker nog, hij heeft juist de politie kunnen helpen en van de in Frankrijk achtergelaten persoonlijke eigendommen van Jos kunnen voorzien.
Maar wat deed die Laptop en harde schijf dan bij Bushcraft Basecamp Old Crow?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:33 schreef Vallon het volgende:
[..]
Daar wringt wel wat, zoals ook door Za geschreven.
Wanneer ik spullen (in bewaring en in welke hoedanigheid) heb van iemand, mag ik dat dan zomaar aan de politie overhandigen ?..... let wel; er is geen huisonderzoek. Zakelijk van partners is het helemaal een discutabele zaak wanneer het een civiel-rechterlijke zaak is en kan duiden op pootje lichten. Al staat het bewijs op tafel, de politie mag dat zonder toestemming van een OvJ niet wegnemen..... tenzij zij het vrijwillig krijgen toegeschoven of publiekelijk aantreffen. Datzelfde geldt ook voor de huisdoorzoeking in de Vogezen waar van Pad de (mede)beheerder van was. Complicerend hier is DNA wat nog altijd van Jos B zelf is, ook als dat in bewaring wordt gegeven.
Enfin, het is letters kauwen maar wel een opeenstapeling waar een advocaat zich op zal - rechtmatigheid - richten. Dit nog los of Jos B wel/geen betrokkenheid heeft.
Zonder een veroordeling durf ik te stelen dat het ging om oneerbare voorstellen en mogelijk (daar twijfel ik aan) een - poging tot - betasting.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:32 schreef Woonbootjes het volgende:
In gesprek met Frank Peters heeft Jos Brech gezegd dat hij op jongens in de leeftijd van 10 tot 14 viel. Daarnaast zei Brech dat hij in het verleden een zedendelict had begaan. Peters: „Hij vertelde dat hij aan het fietsen was met zijn fotocamera en twee jongens passeerde. Bij het fotograferen was hij ’te ver gegaan’, zei hij. Ik weet niet wat hij daar precies mee bedoelde.”
Je hebt ook geen internet nodig om bijvoorbeeld gemaakte foto’s van je camera (via een laptop) op je harddisk te zetten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:41 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Maar wat deed die Laptop en harde schijf dan bij Bushcraft Basecamp Old Crow?
Daar zal toch geen internet zijn ?
Wellicht van de nieuwe generatie.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:41 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Maar wat deed die Laptop en harde schijf dan bij Bushcraft Basecamp Old Crow?
Daar zal toch geen internet zijn ?
Jawel maar op de website (die offline is) staat ook nog een email adres en die filmpjes moeten ook op You Tube gezet worden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:47 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wellicht van de nieuwe generatie.... een laptop kan je ook zonder internet gebruiken om... bijvoorbeeld foto/video's van plantjes te bewerken die je dan netjes dupliceert op een harde-schijf.
Het kan van alles zijn. Naar ik - eerder - begrepen had lag die harde-schijf bij zijn zus, wat verder voor de situatie overigens niet uitmaakt.
Waarom blijf je iets stellen dat buiten kijf staat?quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:40 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik vroeg mij idd af of e.e.a georkestreerd was/is, Ik ga het artikel nog even teruglezen.
Edit gelezen: Die Harde schijf blijft dus een primair verhaal houden. Men (OM/Politie) kan wel zeggen dat zij niet vanwege de vermissing om die schijf hebben gevraagd maar dat zijn nu slechts woorden. Lastig wordt/is hier dat er twee onderzoeksteams zijn die (natuurlijk) formeel niet hebben samengewerkt maar elkaar wel kunnen hebben (toe)gesproken.....doe jij dit zus... doe ik dat zo....
Vriend "van 't Padje" (toepasselijk naam) zal zich - als vriend !! - ongemakkelijk voelen over zijn toeschietelijke rol. Wettelijk kan hij echter weinig anders, alleen directe familieleden kunnen zich beroepen op hun zwijgrecht.
Ongeacht zegt de aanwezigheid van overeenkomend DNA nog weinig over de (in/directe) betrokkenheid van Jos B. Ik blijf stellen dat alleen DNA (sporen) tot niets zal leiden.
Pas wanneer het DNA door Jos B daar aantoonbaar is aangebracht terwijl Nicky (al of niet) nog leefde, is er een hardere zaak. Dat is vervelend voor de rechtsgang vanuit het lynchpubliek maar wel de wet die ons beschermd voor (vele) misstappen.
//
Verder hoop ik dat eenieder nog geen definitief oordeelt velt over Jos B voordat de rechter uitspraak heeft gedaan. Emoties en (wens)gedachten, ook van premium kranten, verstoren het denk & discussieproces.
Jos B komt straks naar NL in beperking. Ik weet niet of deze en gene weet wat dat inhoudt.
Kort gezegd: Jos B mag niets weten en ook zijn advocaat mag (feitelijk) niets zeggen en ook niet vertellen waarom Jos B is aangehouden en (straks) gearresteerd. Jos B zal afgezien van één uur luchten per dag, in de cel zitten of tussen 09u00 en middernacht verhoord (mogen) worden.
Ik zie ook ergens een tactisch spelletje om (eventueel) veel verhoortijd te winnen.
Jos B zal (als dat zo is) pas Woensdag terugkomen en formeel pas rond 17u30 worden gearresteerd op NL grondgebied. Na aankomst krijgt hij een eerste verhoor van maximaal 6 uur. Daarna, binnen 3 dagen en 15 uur gerekend van 09u00 (ja dat luistert precies) moet Jos B worden voorgeleid aan een rechter, dit kan (en mag) met 3 dagen worden verlengd wanneer er een weekend tussen zit (wat hier alsdan het geval is).
Jos B zal/kan zich dus buiten de Spaanse celtijd, nog 6 dagen wezenloos afvragen wat er aan de hand is. Wanneer hij eenmaal in de cel zit (in Nederland) mag Jos B ongeveer 14 uur per dag worden verhoord. En nogmaals, zijn advocaat mag nu (nog) feitelijk niets (mede)delen. Dat mag pas wanneer er een formele ten laste legging is èn/of Jos B niet (langer) in beperking zit.
De advocaat kan alleen toezien of het voorarrest volgens de regels verloopt. (bron: politie)
Jos B zal ook zeker niet ergens in bewaring worden gesteld waar hij gevaar loopt of dat hij mede contact heeft met andere gedetineerde(n) die hem iets over de strafzaak kunnen gaan (mede)delen.
In ben straks benieuwd naar het gevleugelde verslag van WimLex en Peter Air
Volunteer in Spain - Surrounded by forestsquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:52 schreef Woonbootjes het volgende:
http://a64.tinypic.com/3338jnc.jpg
Kort stukje vd labtop Jos
Lees: http://www.juridischkennisportaal.nl/wiki/strafrecht/dna/verweer-enkel-dna-spoor-is-onvoldoende-bewijs.htmquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Waarom blijf je iets stellen dat buiten kijf staat?
Dat zou zomaar kunnen idd het is precies in zijn straatje met plantenquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:01 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Volunteer in Spain - Surrounded by forests
Without villages in sight, or electric lines
In de zoekgeschiedenis stond waarschijnlijk deze url (link)
Come to la ENCANTADA to help with gardening, bio-construction and other projects! (near Castellterçol)
Dan verzinnen ze er een heel verhaal omheen, maar hij is volgens mij gevonden via die website.
Er is nog een aanvulling:quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:22 schreef Spectator19 het volgende:
Het strafbare feit is artikel 247SR (wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.)
Artikel 247SR : Seks met een bewusteloos slachtoffer (Artikel 247 sr Wetboek van Strafrecht)
Om kwetsbare personen te beschermen is het bij wet verboden seksuele handelingen te verrichten met iemand van wie je weet dat hij of zij in lichamelijke onmacht verkeert. Dit verbod omvat onder meer seks met een bewusteloos slachtoffer . Het seksueel binnendringen van een onmachtige of bewusteloze is een zedendelict en wordt als zodanig zwaar bestraft.Bron
Ja.quote:Peters "Uit zichzelf vertelde hij me dat hij een keer 'te ver' was gegaan toen hij aan het fietsen was met zijn fotocamera en twee jongens passeerde. Bij het fotograferen van de jongens op een bankje was hij 'te ver gegaan', zei hij. Wat hij daar precies mee bedoelde, weet ik niet", vertelde Peters.
(valt dit dan onder artikel 247SR?)
Daar zal zijn advocaat dan ook zeker opdracht toe geven.quote:Op woensdag 5 september 2018 02:27 schreef sig000 het volgende:
Wanneer Jos B zijn bek houdt kan het nog weleens een erg lastige zaak worden.
Dat vraag ik mij echt af of Jos B ontuchtige (in de zin van de wet) handelingen heeft verricht. Ik hou het op onzedelijke voorstellen (mag ik jullie fotograferen....).quote:Op woensdag 5 september 2018 02:05 schreef Za het volgende:
quote:
Peters "Uit zichzelf vertelde hij me dat hij een keer 'te ver' was gegaan toen hij aan het fietsen was met zijn fotocamera en twee jongens passeerde. Bij het fotograferen van de jongens op een bankje was hij 'te ver gegaan', zei hij. Wat hij daar precies mee bedoelde, weet ik niet", vertelde Peters.
(valt dit dan onder artikel 247SR?)
Ja.
https://www.zedenadvocaat(...)uchtige-handelingen/
Za verdraaid bewust feiten, dit doet die langzaam en door herhaaldelijk te posten. Niemand weet namelijk of Jos die spullen heeft achtergelaten, heeft weggegeven of voor oud vuil heeft weggegooid.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:33 schreef Vallon het volgende:
[..]
Daar wringt wel wat, zoals ook door Za geschreven.
Wanneer ik spullen (in bewaring en in welke hoedanigheid) heb van iemand, mag ik dat dan zomaar aan de politie overhandigen ?..... let wel; er is geen huisonderzoek. Zakelijk van partners is het helemaal een discutabele zaak wanneer het een civiel-rechterlijke zaak is en kan duiden op pootje lichten. Al staat het bewijs op tafel, de politie mag dat zonder toestemming van een OvJ niet wegnemen..... tenzij zij het vrijwillig krijgen toegeschoven of publiekelijk aantreffen. Datzelfde geldt ook voor de huisdoorzoeking in de Vogezen waar van Pad de (mede)beheerder van was. Complicerend hier is DNA wat nog altijd van Jos B zelf is, ook als dat in bewaring wordt gegeven.
Enfin, het is letters kauwen maar wel een opeenstapeling waar een advocaat zich op zal - rechtmatigheid - richten. Dit nog los of Jos B wel/geen betrokkenheid heeft.
Jos was beheerder in de Vogezen. Bij zijn vertrek (toen nog een wandeltocht) heeft hij spul achter gelaten. Ik meen me te herinneren dat zijn telefoon zelfs gewoon open en bloot op tafel lag.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Za verdraaid bewust feiten, dit doet die langzaam en door herhaaldelijk te posten. Niemand weet namelijk of Jos die spullen heeft achtergelaten, heeft weggegeven of voor oud vuil heeft weggegooid.
Het is daarom een aanname te denken dat die spullen onrechtmatig zijn verkregen.
17u30 (gokje) , kan het nog net mee met het acht uur journaal en 's avonds bij Pauw. De boulevard spotters van alle tijden zullen ons wel informeren. Ik ga trouwens benieuwd zijn of het OM het tijdstip of locatie, echt geheim zullen (gaan) houden voor de pers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De internationale afspraken/voorwaarden, luisteren nauw. Jos B wordt ws. door Interpol begeleid naar Nederland waar hij formeel zal worden aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de dood van Nicky Verstappen. Vervolgens zal hij (max) 6 uur worden verhoord waarna de hij tot 3 dagen in in beperking zal worden gehouden. Waarschijnlijk zal allereerst zijn DNA worden afgenomen waarna het NFI dat in een paar uur zal moeten (her)toetsen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |