Waarom niet? Bang iemand tegen te komen die je wilt verkrachten, beroven of vermoorden?quote:Op maandag 3 september 2018 18:21 schreef john2406 het volgende:
Ik ben best wel een forse kerel dat weggetje echter voor de Heikop zou ik niet fietsen rond de avondklok en al helemaal niet 20 jr geleden!
quote:Op maandag 3 september 2018 20:18 schreef Woonbootjes het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 3 september 2018 19:28 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En waarom niet? Gewoon onder begeleiding van agenten
RIP. Met het risico voor zeikerd versleten te worden: Niet handig dat je degene die het lijk aantrof (Dinsdagavond 21u00), tot in de nacht daaropvolgend (00u30, toen Jos B daar fietste) gaat & blijft inzetten om de toegang tot de vindplek te bewaken waar het lijkje op dat moment (mogelijk, ter plaatse) nog aanwezig was.quote:Op maandag 3 september 2018 18:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Door die van de marechaussee, of waardoor?
Best een goede zet van die jongeman om zijn gegevens op te schrijven, jammer dat deze niet meer is.
https://www.msn.com/nl-nl(...)52525253Bocid=LENDHP
over dat fietsen - politie trok die verklaring na bij de scoutingquote:Op maandag 3 september 2018 20:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
RIP. Met het risico voor zeikerd versleten te worden: Niet handig dat je degene die het lijk aantrof (Dinsdagavond 21u00), tot in de nacht daaropvolgend (00u30, toen Jos B daar fietste) gaat & blijft inzetten om de toegang tot de vindplek te bewaken waar het lijkje op dat moment (mogelijk, ter plaatse) nog aanwezig was.
Ik denk aan o.a. spoor-contaminatie van vind(st)ers versus onderzoekers ter plaatse. In theorie kan het DNA van Jos B zo daar of bij het lijkje zijn gekomen onder "toeziend" oog van de marechaussee zelf. Van belang is nu iig op welk moment, het lijkje is weggehaald. Voor of nadat Jos B daar fietste !!!!
Ook jammer dat Jeroen de bewaker niet meer leeft. Met de kennis van nu dat Jos B verdacht wordt, had die mogelijk meer kunnen vertellen.
In het bericht kan je de uitlating "Het onderbuikgevoel dat Jeroen die avond had, blijkt nu te kloppen." natuurlijk negeren. We weten nog helemaal niet of Jos B (directe) betrokkenheid heeft om het gevoel kloppend te maken, laat staan dat je als ouder daarbij "apetrots" kunt zijn. Word een beetje moedeloos van die tendentieuze heldhaftige verdachtmakingen.
Ik begrijp uit het verhaal dat Jos B niet langsfietste maar (meermalen) heen -en weer fietste. Dit is in tegenspraak met een verhaal elders dat hij daar gewoon - omdat het warm was - aan het fietsen was en/of in die omgeving de post rond bracht. Voorts sws niet handig om als moordenaar je snufferd, laat staan meermalen, daar te laten zien. Maar goed, ik ben wellicht wat crimineler in mind.
Dat klopt.quote:Op maandag 3 september 2018 21:12 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
over dat fietsen - politie trok die verklaring na bij de scouting
Als reden voor zijn nachtelijke fietstocht gaf Brech aan dat hij brieven voor de scouting had bezorgd. Dat had hij ’s nachts gedaan omdat het overdag te warm was. De politie trok die verklaring na bij de scouting. Die omschreef Brech als een rare snuiter, maar bevestigde dat hij de gewoonte had brieven zelf te bezorgen om postzegelkosten te besparen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)edendelict~a8d0c74a/
Nepinformatie "lekken" en dan landen in Enschede of Eelde. Militair vliegveld kan ook nog, Woensdrecht of zo. En dan een dag eerder laten landen.quote:Op maandag 3 september 2018 15:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Mooi gepland. Om 17u30 (ruim 2 uur vliegen, tenzij ze een Cessna hebben afgehuurd) dus wellicht een persmoment. Wie gaat er liggen op Eindhoven, Venlo of Maastricht ?
Aangezien hij woensdag pas naar Nederland komt, lijkt mij daar sowieso geen sprake van.quote:Op maandag 3 september 2018 22:17 schreef woxxel het volgende:
Zouden we morgen te horen gaan krijgen wat jos te vertellen heeft of duurt dat nog een paar weken?
waarom zou justitie dat gelijk naar buiten brengen? Gaat nog wel een x-aantal dagen/weken/maanden overheen. Eerst de zaak volledig rondkrijgen voor bij de rechter., lijkt me.quote:Op maandag 3 september 2018 22:17 schreef woxxel het volgende:
Zouden we morgen te horen gaan krijgen wat jos te vertellen heeft of duurt dat nog een paar weken?
Die parkeerplaatsen daar stonden toen bekent als zwoele ontmoetingsplaatsen, of het daadwerkelijk zo was ik weet het niet?quote:Op maandag 3 september 2018 19:41 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Waarom niet? Bang iemand tegen te komen die je wilt verkrachten, beroven of vermoorden?
"s Nachts is dr geen hond op straat te vinden. Heerlijk rustig fietsen dus.
Je hebt geen enkel verstand van genetica. Ik heb geen zin om het uit te leggen, dus lees je eens in.quote:Op maandag 3 september 2018 17:38 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/dna-bewijs-jos-brech-rechtmatig-verkregen
Dit is ook onzin, indien je zuiver DNA verkregen via een wangslijm swap van een man uit de 4e familielijn hebt veilig gesteld, met welk doel zou je dan nog aan de slag gaan met iemand uit de 5e familielijn.
Wat is het doel van deze post precies?quote:Op maandag 3 september 2018 23:12 schreef Klaploper het volgende:
Je hebt geen enkel verstand van genetica. Ik heb geen zin om het uit te leggen, dus lees je eens in.
Kamelenteen kent die hele plek ook niet.quote:Op maandag 3 september 2018 23:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die parkeerplaatsen daar stonden toen bekent als zwoele ontmoetingsplaatsen, of het daadwerkelijk zo was ik weet het niet?
https://l1.nl/meer-agress(...)unssummerheide-64900
1 iemand doet niet veel, komt echter een groep al zijn het kinderen, denk ik dat ik het onderspit delf!
Bij mijn weten ook de parkeerplaatsen toen aan de slingerweg, toeristenweg dacht ik heet die slingerweg?quote:Op maandag 3 september 2018 23:54 schreef Gorraay het volgende:
De parkeerplaats en ontmoetingsplek waar het hier over gaat ligt iets meer dan een kilometer van de plek waar de tenten stonden. Niet echt vlakbij dus. Locatie: 50.9344, 6.0009.
Ik ben zelf niet in die omgeving bekend en haal mijn info uit wat er online of in het boek van Vuyk over te vinden is. Die slingerende weg (Vuyk noemt het een ventweg) heet inderdaad Toeristenweg. De informatie over de ontmoetingsplek vond ik in een artikel van 27 januari j.l. over de De Heikop en omgeving:quote:Op maandag 3 september 2018 23:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bij mijn weten ook de parkeerplaatsen toen aan de slingerweg, toeristenweg dacht ik heet die slingerweg?
Die andere locatie bij het pannenkoekhuis geloof ik, stap ik gewoon naar toe hoor.
Al zou ik niet weten hoe het daar in de nacht aan toe gaat.
Het eerste stuk heet anders geloof ik als men vanuit Brunssum naar Duitsland wil rijden?quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:21 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet in die omgeving bekend en haal mijn info uit wat er online of in het boek van Vuyk over te vinden is. Die slingerende weg (Vuyk noemt het een ventweg) heet inderdaad Toeristenweg.
Die locatie ligt mijlenver, 10 min fietsen noordelijk, van waar Nicky is gevonden (op de Schinvelderweg).quote:
????quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die locatie ligt mijlenver, 10 min fietsen noordelijk, van waar Nicky is gevonden (op de Schinvelderweg).
Nu je Duitsland noemt...... op nog geen kilometer afstand, zou daar al gezocht onderzoek zijn gedaan of is uitgesloten dat daar (mede)daders over de grens kunnen/zijn gekomen ?quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:23 schreef john2406 het volgende:
Het eerste stuk heet anders geloof ik als men vanuit Brunssum naar Duitsland wil rijden?
quote:Bron NOS Feb2018:
'Dader uit het zuiden'
Uiteindelijk hebben deskundigen naar mogelijke scenario's gekeken en geconcludeerd dat het aannemelijk is dat de dader uit de omgeving van of uit Landgraaf komt. Het lichaam van Nicky werd gevonden aan de zuidkant van de heide, waar ook Landgraaf ligt.
In een van de scenario's heeft de dader Nicky in die richting meegenomen. In een tweede scenario, waar meerdere aanwijzingen voor zijn, is hij enige tijd meegenomen en later teruggebracht naar de heide. "De meest waarschijnlijke terugrijroute is dan vanuit het zuiden", zei de officier van het OM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |