En nu?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Saskia Belleman kreeg vorige week een rondleiding door de EBI in Vught, op de gewone afdeling kwam ze Jos B tegen.
Dat vroeg ik ook al, maar daar krijg je dan geen antwoord op. Mijn gok is, dat het zit in de 'gewone afdeling'. Dus dat Jos B. niet geketend in een buitencel zat, waar ze elke dag voor het slapen gaan koud water over hem heen gooien.quote:
Nee, sommige mensen doen soms wat anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al, maar daar krijg je dan geen antwoord op. Mijn gok is, dat het zit in de 'gewone afdeling'. Dus dat Jos B. niet geketend in een buitencel zat, waar ze elke dag voor het slapen gaan koud water over hem heen gooien.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik ook.
Bizar voor haar he
Ja en dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:38 schreef ootjekatootje het volgende:
En was bang dat hij haar zou herkennen.
Goed verhaalquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat vroeg zij zich dus ook af.
En bij goed gedrag kan hij na 16-2=14=7*2 jaar vrijkomen 🤪quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De helft van 16 is 8. Over een half jaar zit hij pas 6,5 + 0,5 = 7 jaar.
Nee dus, die 49 minuten van mijn leven kan ik beter bestedenquote:
Werd ook besproken in de eerste tien minuten maar fijn dat je weer je ware aard liet zien.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee dus, die 49 minuten van mijn leven kan ik beter besteden
Altijd leuk te lezen dat een Fok!ker mijn 'ware aard' denkt te kennenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Werd ook besproken in de eerste tien minuten maar fijn dat je weer je ware aard liet zien.
Zeg dan niks.
Altijd bijzonder om te zien hoe een fokker zich beter voor wil doen dan anderen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Altijd leuk te lezen dat een Fok!ker mijn 'ware aard' denkt te kennen
Wat dacht ze dan? Dat Jos B. op een EBI afdeling zat? Doorgaans zitten personen als Jos gewoon op een afdeling gemixed met zedendelinquenten en labielen, doorgaans deelt men de bevolking op in 4 groepen:quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Saskia Belleman kreeg vorige week een rondleiding door de EBI in Vught, op de gewone afdeling kwam ze Jos B tegen.
Ze had hem daar niet verwacht in die ruimte tijdens de rondleiding van journalisten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 04:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat dacht ze dan? Dat Jos B. op een EBI afdeling zat? Doorgaans zitten personen als Jos gewoon op een afdeling gemixed met zedendelinquenten en labielen, doorgaans deelt men de bevolking op in 4 groepen:
-Verslaafden
-Geweldadig/Kort lontje
-Zeden en Mentaal labiel.
-Doet gewoon de tijd.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 04:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat dacht ze dan? Dat Jos B. op een EBI afdeling zat? Doorgaans zitten personen als Jos gewoon op een afdeling gemixed met zedendelinquenten en labielen, doorgaans deelt men de bevolking op in 4 groepen:
-Verslaafden
-Geweldadig/Kort lontje
-Zeden en Mentaal labiel.
-Doet gewoon de tijd.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn gok is, dat het zit in de 'gewone afdeling'. Dus dat Jos B. niet geketend in een buitencel zat, waar ze elke dag voor het slapen gaan koud water over hem heen gooien.
.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Weet jij veel of er niet iemand anders in de buurt was ?
En hoezo bekende pedo ? Je doet het voorkomen of hij tig veroordelingen heeft gehad. Hij is lang geleden 1 x betrapt. Daarna helemaal niks meer misdaan op dat gebied. Daarmee wil ik niet zeggen dat hij daarom niet schuldig zou kunnen zijn. Het is best mogelijk dat hij dat idd is.
Het gaat er niet om wat ik denk dat hij mogelijker mis/gedaan heeft, maar gewoon om feitelijk bewijs waarop een veroordeling mag volgen. En dat bewijs is domweg niet voldoende. Veronderstellingen en versnipperd dna zijn volgens mij niet voldoende. Zeker niet om zo'n hoge straf te geven.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:32 schreef Nober het volgende:
Op 26 februari aanstaande zit Jos al op 6,5 jaar van de opgelegde 16 jaar. Hij zou over een half jaar dus al op de helft van zijn straf kunnen zitten.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De helft van 16 is 8. Over een half jaar zit hij pas 6,5 + 0,5 = 7 jaar.
quote:Hoe lang zit Jos B vast?
Het gerechtshof in Den Bosch veroordeelde Jos Brech in januari 2022 tot zestien jaar cel.
Daar blijft dus vijftien jaar en negen maanden van over.
De straf is nu definitief.
Er is geen beroep meer mogelijk.26 sep 2023
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |