Of een Rick Karsdorp in zijn goede dagenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Mazraoui voetballend vermogen. Maar het is geen van der Wiel in zijn begin tijd. En zeker geen Trabelsi.²
Mobiel haatquote:
Ach die 4 punten extra compenseren dat wel weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:48 schreef Themeparktommy het volgende:
goaltje voor de uefa zou wel lekker zijn..
Studio 100 Gert Verhulst godquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zelfde studio toch?
Vind het allebei niet veel.
Maar die hebben een man die magazijnmedewerker is. Die gaan met 1500 netto naar huis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:48 schreef Karina het volgende:
De vrouwelijke ajax supporters zijn iig niet supermooi zag ik.
Nou nou, je mag er best wezen hoor Corrie. Niet zo negatiefquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:48 schreef Karina het volgende:
De vrouwelijke ajax supporters zijn iig niet supermooi zag ik.
Goede username hiervoorquote:
schande idd dat je hierniet van kan winnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:48 schreef Themeparktommy het volgende:
goaltje voor de uefa zou wel lekker zijn..
Maar die zijn vast ook gelukkigquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar die hebben een man die magazijnmedewerker is. Die gaan met 1500 netto naar huis.²
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:49 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik vind bij blacked t altijd geil als ze van voren filmen dus dat je die chick haar gezicht ziet als zo'n niggerkapper zich helemaal uitleeft op haar puni
Ajax heeft niet gescoord, daarvoor dus ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Huntelaar heb je de afgelopen 20 minuten niets meer aan gehad...
PSV is het daar niet mee eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:49 schreef franklop het volgende:
Ik durf het nu wel te zeggen dat het echt niet meer mis kan gaan.
Ja nu durf je wel he!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:49 schreef franklop het volgende:
Ik durf het nu wel te zeggen dat het echt niet meer mis kan gaan.
r/nsfw_plowcamquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:49 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik vind bij blacked t altijd geil als ze van voren filmen dus dat je die chick haar gezicht ziet als zo'n niggerkapper zich helemaal uitleeft op haar puni
Schildkamp op Veronica is beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:50 schreef RipCity het volgende:
Sierd is wel in vorm he vanavond
Snap johan's haat af en toe wel
Niks mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schildkamp op Veronica is beter.
Suggereer jij dat hij een aap is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:52 schreef Coco. het volgende:
Onana schreeuwt alsof hij in de jungle is.
Circus Bananaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:52 schreef Coco. het volgende:
Onana schreeuwt alsof hij in de jungle is.
quote:
Ah joh alleen Ajax en PSV hebben er toch wat te zoeken, en die voorrondes in de zomer zijn wel prima vermaak eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:59 schreef skysherrif het volgende:
Tadi
[..]
Wel slecht voor Nederland op de lijst dat YB en AEK door zijn
GA JE RUKKENquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:58 schreef Regilio_ het volgende:
Geen bezwaar tegen deze reclame, als Hélène maar goed in beeld komt zo.
Zwitserland is niet zo'n gevaar toch. Nederland is Denemarken nu voorbij overigens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja zoveel 100% kansen ook weer niet gehad, maar een 0-2 overwinning had normaal geweest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:00 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit, maar wat maakt men het zich onnodig moeilijk zeg. Je had hier 0-5 kunnen winnen.
Niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zwitserland is niet zo'n gevaar toch. Nederland is Denemarken nu voorbij overigens.
Nee man, juist goed, in de CL hebben ze veel minder kans op punten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik zit nu ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
Toch maar even wezen schijten. Moest 4 x doortrekken en heel die binnenkant zat onder
Als Ajax maar minimaal 3e wordt in de poule.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet?
Nouja bovendien, nu hopen dat die clubs 4e worden en dan pakken ze miss wel minder punten dan dat ze ver kwamen in EL.
Zon hekel aan dat je maar blijft afvegen. Op een gegeven moment stop ik er gewoon mee fuck it.quote:
Nou, Tadic penalty, plus nog een kans in eerste helft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zoveel 100% kansen ook weer niet gehad, maar een 0-2 overwinning had normaal geweest.
Man utd en Inter kunnen er geen klote vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax maar minimaal 3e wordt in de poule.
Ik zie toch een poule Real, Man Utd, Internazionale aankomen.
Kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Man utd en Inter kunnen er geen klote van
Ja maar die gaan er nooit allemaal in, en als je voor komt dan wordt het spelbeeld ook weer andersquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou, Tadic penalty, plus nog een kans in eerste helft.
Huntelaar die lage voorzet, plus daarna 2 keer achter elkaar.
Vd beek.
Mazraoui
Vrije trap ziyech.
Nee oke, maar we hebben echt heel veel open kansne gehad die bizar naast gingen en veel paal en lat. Qua kansen niet mogen klagen hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die gaan er nooit allemaal in, en als je voor komt dan wordt het spelbeeld ook weer anders
Het was echt niet te gelovenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee oke, maar we hebben echt heel veel open kansne gehad die bizar naast gingen en veel paal en lat. Qua kansen niet mogen klagen hoor.
Nee voor hun moet het gevoeld hebben als Ajax in de EL-finale, het zat er totaal niet in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nooit echt het gevoel dat hunnie gingen scoren.
Flodder en BeanGODquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar maar maar.. Geen Flodder meer danEn pijltjes gooien met gehandicapten
Net als die keer dat er een theoretisch bizar zware poule mogelijk was, en dat vervolgens precies poule was die Ajax kreeg. Maar toen slachtte Siem Man Cityquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax maar minimaal 3e wordt in de poule.
Ik zie toch een poule Real, Man Utd, Internazionale aankomen.
De mooiste tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer na de middagsessiegenot
Eriksen als valse 9quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:06 schreef silverhill het volgende:
[..]
Net als die keer dat er een theoretisch bizar zware poule mogelijk was, en dat vervolgens precies poule was die Ajax kreeg. Maar toen slachtte Siem Man City
Ik herinner me nog die wedstrijd tegen Bulgarijequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die de Ligt overrated vonden. (lol)
tE LiGt mAaKt ElKe wEdStRIjD eEn fOuTquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
Darts kan weer terug naar SBS6 met Cuilenborg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar maar maar.. Geen Flodder meer danEn pijltjes gooien met gehandicapten
Elke speler heeft mindere wedstrijden. Het kan ook allemaal nog veel beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik herinner me nog die wedstrijd tegen Bulgarije
Klaas vond een maand geleden Van Beek beter dan De Ligt. Wat een clown.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
Doet het dit seizoen al wel echt fenomenaal, maar ja bovenstaand is misschien wat overdrevenquote:
Tchock vond Beugelsdijk en Vlaar een paar maanden geleden beter dan De Ligt (lol)quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klaas vond een maand geleden Van Beek beter dan De Ligt. Wat een clown.
Van zijn leeftijd bedoelde die, alhoewel er niet heel veel super goede verdedigers zijn in Europa. Ramos, V Dijk, vroeger Chiellini, wie nog meer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:08 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Doet het dit seizoen al wel echt fenomenaal, maar ja bovenstaand is misschien wat overdreven.
GodinGodquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van zijn leeftijd bedoelde die, alhoewel er niet heel veel super goede verdedigers zijn in Europa. Ramos, V Dijk, vroeger Chiellini, wie nog meer?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rip Maiertaidsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Darts kan weer terug naar SBS6 met Cuilenborg.
Van Beek begint zo langzamerhand wel een tragisch verhaal te worden. Die kan er echt geen klote meer van sinds die blessure.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Peppenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van zijn leeftijd bedoelde die, alhoewel er niet heel veel super goede verdedigers zijn in Europa. Ramos, V Dijk, vroeger Chiellini, wie nog meer?
Godin, Gimenez, Varane, Boateng iigquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ooit bijna naar Monacoquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Van Beek begint zo langzamerhand wel een tragisch verhaal te worden. Die kan er echt geen klote meer van sinds die blessure.
Varane. Rest geen wereldtop, net eronder. Godin veel te traag voor een superverdediger. Ramos is de standaard of V Dijk die belachelijk snel is voor zijn lengte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:10 schreef silverhill het volgende:
[..]
Godin, Gimenez, Varane, Boateng iig
Zal het wel zijn ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van zijn leeftijd bedoelde hij denk ik.
De rare situatie kan nog ontstaan doordat als psv verliest, niet de kampioen maar wel de nr 2 CL speelt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:02 schreef Liftdeur het volgende:
We hebben het geflikt.
Nu PSV nog en het lijkt eindelijk weer ergens op.
de vrij,skiriniar,umtiti enz enzquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Super als in compleet. Hij mist veel snelheid dus niet compleet. Wel belachelijk goed, maar geen Ramos of vroeger Chiellini of nu V Dijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Godin geen superverdediger, ergens in Sevilla hangt nu iemand in de gordijnen.
Ik vind hem verdedigend beter dan Ramos eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Super als in compleet. Hij mist veel snelheid dus niet compleet. Wel belachelijk goed, maar geen Ramos of vroeger Chiellini of nu V Dijk.
Daarvoor ook al niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Van Beek begint zo langzamerhand wel een tragisch verhaal te worden. Die kan er echt geen klote meer van sinds die blessure.
Was altijd wel een aardig talentjequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan zo geen andere cv van 19 opnoemen..Gomez van Liverpool ?
Lang geen FM gespeeld
vindt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
Als je het ten opzichte van NL ondankbaar vind moet je dubbele paspoorten niet toestaan koekoek.
R. WiebelGodquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan heeft morgen de mailbox weer vol.
Er zijn maar twee echte echte verdedigers geweest de afgelopen 20 jaar waar spitsen collectief van bagger scheten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Super als in compleet. Hij mist veel snelheid dus niet compleet. Wel belachelijk goed, maar geen Ramos of vroeger Chiellini of nu V Dijk.
neuk je moederquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan heeft morgen de mailbox weer vol.
Stam was geen wereldvoetballer. Maldini koekoek. Nestagod.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn maar twee echte echte verdedigers geweest de afgelopen 20 jaar waar spitsen collectief van bagger scheten.
Materazzi en Stam.
Op naar Armenië.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Paspoort van Poepz0r ook maar intrekken dan.
Cannavaro was ook wel een baasje hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn maar twee echte echte verdedigers geweest de afgelopen 20 jaar waar spitsen collectief van bagger scheten.
Materazzi en Stam.
En Thiago Silva. Is nu over z'n top.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:17 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Cannavaro was ook wel een baasje hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derksen staat boven alle wettenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef Regilio_ het volgende:
Derksen zou zich onsterfelijk belachelijk maken door nu weer Ten Hag af te gaan zeiken
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Ten Hag is underrated.Ik denk dat Ten Hag een betere trainer is dan Bosz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Beter niet zo zeer, maar realistischer. Bosz is zo belachelijk eigenwijs. Dat koste je ook een kans op de EL door Fellaini etc om niet je team om te zetten etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ten Hag een betere trainer is dan Bosz.
Dat wil ik nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het staat defensiever beter en Ajax kan beter de controle oppakken. Ook vind ik het in balbezit allemaal wel wat beter neergezet qua positiespel, waar Bosz zijn pressie juist gigantisch goed was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beter niet zo zeer, maar realistischer. Bosz is zo belachelijk eigenwijs. Dat koste je ook een kans op de EL door Fellaini etc om niet je team om te zetten etc.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz 0 prijzen genotquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat wil ik nog niet zeggen.
Ajax heeft met ten hag nog niet gespeeld tegen een team met fekir, tolisso en lacazette
Andere spelers ook, scheelt ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het staat defensiever beter en Ajax kan beter de controle oppakken. Ook vind ik het in balbezit allemaal wel wat beter neergezet qua positiespel, waar Bosz zijn pressie juist gigantisch goed was.
Oh maar niet op basis van opportunisme maar gewoon qua speelwijze.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat wil ik nog niet zeggen.
Ajax heeft met ten hag nog niet gespeeld tegen een team met fekir, tolisso en lacazette
Oew.. Ook heel goed idd. Maar dat is nog niet van het niveau van die 2.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:17 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Cannavaro was ook wel een baasje hoor.
daar gaat ie alweerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef Regilio_ het volgende:
Derksen zou zich onsterfelijk belachelijk maken door nu weer Ten Hag af te gaan zeiken
Denk je dat Bosz het slechter had gedaan met dit materiaal?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar niet op basis van opportunisme maar gewoon qua speelwijze.
Dit idd. En daarna naar de reclame.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het kut is ligt het aan de trainer en als het goed is aan de spelers
Kijk eens naar Rinus Israel die was pas hard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oew.. Ook heel idd. Maar dat is nog niet van het niveau van die 2.
Daar liep het bij de spitsen al dun door de broek zodra ze een hem aankeken. Materazzi was gewoon gek met z'n tikkies en ellebogen en Stam was Stam. Kwam je niet langs met bal.
Neuh, ook wel goed maar denk dat er nu nog meer variatie in het spel zit en het defensief ook wat stabieler staat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk je dat Bosz het slechter had gedaan met dit materiaal?
Rip.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:23 schreef De_Kraam het volgende:
SULEJMANI SULEJMANI SULEJMANI SULEJMANI
Rookt hij zware shag ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:23 schreef De_Kraam het volgende:
SULEJMANI SULEJMANI SULEJMANI SULEJMANI
Jos ziet liever Young Boys uitgeschakeld worden denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jos Brech juicht hard nu Young Boys door is.
Jos Brech is wel een voorstander van het Knock-out systeem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jos Brech juicht hard nu Young Boys door is.
Schijnt dat Zagreb hem gebeld heeft als ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jos ziet liever Young Boys uitgeschakeld worden denk ik.
Is er ergens een overzicht van die potten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sulejmani heeft best een paar aardige jaartjes gehad.
Hopelijk loot Ajax Young Boys
Loten gewoon Barca, Man United en Inter. 18 punten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sulejmani heeft best een paar aardige jaartjes gehad.
Hopelijk loot Ajax Young Boys
Ook nog eens 2 jaar ouder zie ik..quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was altijd wel een aardig talentjeMaar is ook vaak geblesseerd geweest, denk ook De Ligt daar een stuk beter nog zal zijn achterin bij Liverpool.
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2018.htmlquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er ergens een overzicht van die potten?
Nederlands Elftal duurste centrale duo ter wereld koekoekquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook nog eens 2 jaar ouder zie ik..
DeLigt-VanDijk
Oranje met die verdedigers met ook De Vrij er nog bij moet toch makkelijker erbij zijn op het EKquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook nog eens 2 jaar ouder zie ik..
DeLigt-VanDijk
De Vrij aub niet, altijd onzeker in NL, vaak foutjes etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oranje met die verdedigers met ook De Vrij er nog bij moet toch makkelijker erbij zijn op het EK
Ik ben nog steeds geen fan. Er zat vorig jaar ook geen verbetering in tov Keizer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dank, 3e plaats moet wel kunnen dus met een beetje geluk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2018.html
Straks verdedigers in de spits.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederlands Elftal duurste centrale duo ter wereld koekoek![]()
De Vrij is je beste spelerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Vrij aub niet, altijd onzeker in NL, vaak foutjes etc.
Langer dan 20 jaar terug.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk eens naar Rinus Israel die was pas hard.
1e ook is maar net hoe de bal roltquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank, 3e plaats moet wel kunnen dus met een beetje geluk.
Het zou fijn zijn als Salzburg het morgen nog even verkloot en Valencia doorschuift naar pot 3.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Muah dat heb ik hem nooit zo aangerekend want dat is ook nauwelijks te doen in zo'n halfjaar waar je al constant achter de feiten aanloopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds geen fan. Er zat vorig jaar ook geen verbetering in tov Keizer.
Benfica heeft ook een goede kans om eruit te gaan of maakt dat niks uit?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als Salzburg het morgen nog even verkloot en Valencia doorschuift naar pot 3.
Maakt geen fuck uit.Pakken ze allemaal. Wie is Barca danquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Benfica heeft ook een goede kans om eruit te gaan of maakt dat niks uit?
Als ik die Pot 2 ook zo bekijk kunnen we die ploegen thuis best hebben (wel lastig natuurlijk maar niet onmogelijk), alleen hopen dat Liverpool in pot 3 blijft want als Ajax daar tegen moet worden we geslacht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Man man man die angstquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik die Pot 2 ook zo bekijk kunnen we die ploegen thuis best hebben (wel lastig natuurlijk maar niet onmogelijk), alleen hopen dat Liverpool in pot 3 blijft want als Ajax daar tegen moet worden we geslacht.
Juist niet goed dus, want dan dus meer kans op Liverpool.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Materazzi was geen voetballer, maar een idioot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oew.. Ook heel goed idd. Maar dat is nog niet van het niveau van die 2.
Daar liep het bij de spitsen al dun door de broek zodra ze een hem aankeken. Materazzi was gewoon gek met z'n tikkies en ellebogen en Stam was Stam. Kwam je niet langs met bal.
Daar zie ik ze eigenlijk allemaal niet snel boven eindigen. Behalve Benfica/ Porto misschien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik die Pot 2 ook zo bekijk kunnen we die ploegen thuis best hebben (wel lastig natuurlijk maar niet onmogelijk), alleen hopen dat Liverpool in pot 3 blijft want als Ajax daar tegen moet worden we geslacht.
Dan schuift Valencia ook door. Maar dan schuift ook Liverpool naar pot 2 door en dat is weer minder gunstig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neuh wordt lastig natuurlijk, en Ajax moet echt een gigantisch goede dag hebben maar dan is het niet onmogelijk. We hebben best wat talenten die best hoog kunnen pieken in dat soort duels.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zie ik ze eigenlijk allemaal niet snel boven eindigen.
Maakt geen donder uit. 18 punten hopquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan schuift Valencia ook door. Maar dan schuift ook Liverpool naar pot 2 door en dat is weer minder gunstig.
Kijk even een paar posts boven je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waar zie je de voorlopige potindeling?
Pieken wel ja maar over 6 wedstrijden. Maar goed, Ajax hoeft niet weggespeeld te worden in de meeste gevallen. Zin in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh wordt lastig natuurlijk, en Ajax moet echt een gigantisch goede dag hebben maar dan is het niet onmogelijk. We hebben best wat talenten die best hoog kunnen pieken in dat soort duels.
Shaktar ook nog wel, die verloren dit seizoen al twee keer van Kiev.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zie ik ze eigenlijk allemaal niet snel boven eindigen. Behalve Benfica/ Porto misschien.
Dan wel ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Shaktar ook nog wel, die verloren dit seizoen al twee keer van Kiev.
Gewoon proberen thuis alles te winnen en dan uit ergens een puntje pakkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieken wel ja maar over 6 wedstrijden. Maar goed, Ajax hoeft niet weggespeeld te worden in de meeste gevallen. Zin in.
Je kan wel elke keer janken over de poules maar je zult er toch een keer doorheen moeten. Het is ieder jaar lastig dus gewoon slopen al is het Real Madrid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Man Utd is ook gewoon ruk hoor, heb je die verdediging gezien gisteren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je bent nooit kansloos en als je dat denkt moet je niet meedoen. Je wilt toch verder? Dan moet je gewoon proberen te winnen. Het word volgend jaar niet makkelijker ofzo. Het zal zo lastig blijven en aangezien we VEEL punten nodig hebben gewoon sloopstand.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen tegen de ploegen uit Pot 1 ben je wel zwaar kansloos, want Lokomotiv gaan we niet loten natuurlijk.
Waarom zitten die in Pot 1? (lol) Kampioen van Rusland of zo en daarom?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen tegen de ploegen uit Pot 1 ben je wel zwaar kansloos, want Lokomotiv gaan we niet loten natuurlijk.
Ja top-6 kampioenen en CL en EL winnaar in pot 1quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zitten die in Pot 1? (lol) Kampioen van Rusland of zo en daarom?
Lingaard, Herrara, Matic ... allemaal niet bijzonder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man Utd is ook gewoon ruk hoor, heb je die verdediging gezien gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |