Jos ziet liever Young Boys uitgeschakeld worden denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jos Brech juicht hard nu Young Boys door is.
Jos Brech is wel een voorstander van het Knock-out systeem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jos Brech juicht hard nu Young Boys door is.
Schijnt dat Zagreb hem gebeld heeft als ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jos ziet liever Young Boys uitgeschakeld worden denk ik.
Is er ergens een overzicht van die potten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sulejmani heeft best een paar aardige jaartjes gehad.
Hopelijk loot Ajax Young Boys
Loten gewoon Barca, Man United en Inter. 18 punten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sulejmani heeft best een paar aardige jaartjes gehad.
Hopelijk loot Ajax Young Boys
Ook nog eens 2 jaar ouder zie ik..quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was altijd wel een aardig talentjeMaar is ook vaak geblesseerd geweest, denk ook De Ligt daar een stuk beter nog zal zijn achterin bij Liverpool.
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2018.htmlquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er ergens een overzicht van die potten?
Nederlands Elftal duurste centrale duo ter wereld koekoekquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook nog eens 2 jaar ouder zie ik..
DeLigt-VanDijk
Oranje met die verdedigers met ook De Vrij er nog bij moet toch makkelijker erbij zijn op het EKquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook nog eens 2 jaar ouder zie ik..
DeLigt-VanDijk
De Vrij aub niet, altijd onzeker in NL, vaak foutjes etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oranje met die verdedigers met ook De Vrij er nog bij moet toch makkelijker erbij zijn op het EK
Ik ben nog steeds geen fan. Er zat vorig jaar ook geen verbetering in tov Keizer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ten Hag een betere trainer is dan Bosz.
Dank, 3e plaats moet wel kunnen dus met een beetje geluk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2018.html
Straks verdedigers in de spits.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederlands Elftal duurste centrale duo ter wereld koekoek![]()
De Vrij is je beste spelerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Vrij aub niet, altijd onzeker in NL, vaak foutjes etc.
Langer dan 20 jaar terug.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk eens naar Rinus Israel die was pas hard.
1e ook is maar net hoe de bal roltquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank, 3e plaats moet wel kunnen dus met een beetje geluk.
Het zou fijn zijn als Salzburg het morgen nog even verkloot en Valencia doorschuift naar pot 3.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Muah dat heb ik hem nooit zo aangerekend want dat is ook nauwelijks te doen in zo'n halfjaar waar je al constant achter de feiten aanloopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds geen fan. Er zat vorig jaar ook geen verbetering in tov Keizer.
Benfica heeft ook een goede kans om eruit te gaan of maakt dat niks uit?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als Salzburg het morgen nog even verkloot en Valencia doorschuift naar pot 3.
Maakt geen fuck uit.Pakken ze allemaal. Wie is Barca danquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Benfica heeft ook een goede kans om eruit te gaan of maakt dat niks uit?
Als ik die Pot 2 ook zo bekijk kunnen we die ploegen thuis best hebben (wel lastig natuurlijk maar niet onmogelijk), alleen hopen dat Liverpool in pot 3 blijft want als Ajax daar tegen moet worden we geslacht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |