Cannavaro was ook wel een baasje hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn maar twee echte echte verdedigers geweest de afgelopen 20 jaar waar spitsen collectief van bagger scheten.
Materazzi en Stam.
En Thiago Silva. Is nu over z'n top.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:17 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Cannavaro was ook wel een baasje hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derksen staat boven alle wettenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef Regilio_ het volgende:
Derksen zou zich onsterfelijk belachelijk maken door nu weer Ten Hag af te gaan zeiken
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Ten Hag is underrated.Ik denk dat Ten Hag een betere trainer is dan Bosz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Beter niet zo zeer, maar realistischer. Bosz is zo belachelijk eigenwijs. Dat koste je ook een kans op de EL door Fellaini etc om niet je team om te zetten etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ten Hag een betere trainer is dan Bosz.
Dat wil ik nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het staat defensiever beter en Ajax kan beter de controle oppakken. Ook vind ik het in balbezit allemaal wel wat beter neergezet qua positiespel, waar Bosz zijn pressie juist gigantisch goed was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beter niet zo zeer, maar realistischer. Bosz is zo belachelijk eigenwijs. Dat koste je ook een kans op de EL door Fellaini etc om niet je team om te zetten etc.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz 0 prijzen genotquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat wil ik nog niet zeggen.
Ajax heeft met ten hag nog niet gespeeld tegen een team met fekir, tolisso en lacazette
Andere spelers ook, scheelt ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het staat defensiever beter en Ajax kan beter de controle oppakken. Ook vind ik het in balbezit allemaal wel wat beter neergezet qua positiespel, waar Bosz zijn pressie juist gigantisch goed was.
Oh maar niet op basis van opportunisme maar gewoon qua speelwijze.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat wil ik nog niet zeggen.
Ajax heeft met ten hag nog niet gespeeld tegen een team met fekir, tolisso en lacazette
Oew.. Ook heel goed idd. Maar dat is nog niet van het niveau van die 2.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:17 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Cannavaro was ook wel een baasje hoor.
daar gaat ie alweerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef Regilio_ het volgende:
Derksen zou zich onsterfelijk belachelijk maken door nu weer Ten Hag af te gaan zeiken
Denk je dat Bosz het slechter had gedaan met dit materiaal?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar niet op basis van opportunisme maar gewoon qua speelwijze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |