R. WiebelGodquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan heeft morgen de mailbox weer vol.
Er zijn maar twee echte echte verdedigers geweest de afgelopen 20 jaar waar spitsen collectief van bagger scheten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Super als in compleet. Hij mist veel snelheid dus niet compleet. Wel belachelijk goed, maar geen Ramos of vroeger Chiellini of nu V Dijk.
neuk je moederquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan heeft morgen de mailbox weer vol.
Stam was geen wereldvoetballer. Maldini koekoek. Nestagod.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn maar twee echte echte verdedigers geweest de afgelopen 20 jaar waar spitsen collectief van bagger scheten.
Materazzi en Stam.
Op naar Armenië.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Paspoort van Poepz0r ook maar intrekken dan.
Cannavaro was ook wel een baasje hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn maar twee echte echte verdedigers geweest de afgelopen 20 jaar waar spitsen collectief van bagger scheten.
Materazzi en Stam.
En Thiago Silva. Is nu over z'n top.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:17 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Cannavaro was ook wel een baasje hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derksen staat boven alle wettenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef Regilio_ het volgende:
Derksen zou zich onsterfelijk belachelijk maken door nu weer Ten Hag af te gaan zeiken
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Ten Hag is underrated.Ik denk dat Ten Hag een betere trainer is dan Bosz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Beter niet zo zeer, maar realistischer. Bosz is zo belachelijk eigenwijs. Dat koste je ook een kans op de EL door Fellaini etc om niet je team om te zetten etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ten Hag een betere trainer is dan Bosz.
Dat wil ik nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het staat defensiever beter en Ajax kan beter de controle oppakken. Ook vind ik het in balbezit allemaal wel wat beter neergezet qua positiespel, waar Bosz zijn pressie juist gigantisch goed was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beter niet zo zeer, maar realistischer. Bosz is zo belachelijk eigenwijs. Dat koste je ook een kans op de EL door Fellaini etc om niet je team om te zetten etc.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |