Eriksen als valse 9quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:06 schreef silverhill het volgende:
[..]
Net als die keer dat er een theoretisch bizar zware poule mogelijk was, en dat vervolgens precies poule was die Ajax kreeg. Maar toen slachtte Siem Man City
Ik herinner me nog die wedstrijd tegen Bulgarijequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die de Ligt overrated vonden. (lol)
tE LiGt mAaKt ElKe wEdStRIjD eEn fOuTquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
Darts kan weer terug naar SBS6 met Cuilenborg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar maar maar.. Geen Flodder meer danEn pijltjes gooien met gehandicapten
Elke speler heeft mindere wedstrijden. Het kan ook allemaal nog veel beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik herinner me nog die wedstrijd tegen Bulgarije
Klaas vond een maand geleden Van Beek beter dan De Ligt. Wat een clown.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
Doet het dit seizoen al wel echt fenomenaal, maar ja bovenstaand is misschien wat overdrevenquote:
Tchock vond Beugelsdijk en Vlaar een paar maanden geleden beter dan De Ligt (lol)quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klaas vond een maand geleden Van Beek beter dan De Ligt. Wat een clown.
Van zijn leeftijd bedoelde die, alhoewel er niet heel veel super goede verdedigers zijn in Europa. Ramos, V Dijk, vroeger Chiellini, wie nog meer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:08 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Doet het dit seizoen al wel echt fenomenaal, maar ja bovenstaand is misschien wat overdreven.
GodinGodquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van zijn leeftijd bedoelde die, alhoewel er niet heel veel super goede verdedigers zijn in Europa. Ramos, V Dijk, vroeger Chiellini, wie nog meer?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rip Maiertaidsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Darts kan weer terug naar SBS6 met Cuilenborg.
Van Beek begint zo langzamerhand wel een tragisch verhaal te worden. Die kan er echt geen klote meer van sinds die blessure.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Peppenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van zijn leeftijd bedoelde die, alhoewel er niet heel veel super goede verdedigers zijn in Europa. Ramos, V Dijk, vroeger Chiellini, wie nog meer?
Godin, Gimenez, Varane, Boateng iigquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ooit bijna naar Monacoquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Van Beek begint zo langzamerhand wel een tragisch verhaal te worden. Die kan er echt geen klote meer van sinds die blessure.
Varane. Rest geen wereldtop, net eronder. Godin veel te traag voor een superverdediger. Ramos is de standaard of V Dijk die belachelijk snel is voor zijn lengte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:10 schreef silverhill het volgende:
[..]
Godin, Gimenez, Varane, Boateng iig
Zal het wel zijn ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van zijn leeftijd bedoelde hij denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |