Of een Rick Karsdorp in zijn goede dagenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Mazraoui voetballend vermogen. Maar het is geen van der Wiel in zijn begin tijd. En zeker geen Trabelsi.²
Mobiel haatquote:
Ach die 4 punten extra compenseren dat wel weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:48 schreef Themeparktommy het volgende:
goaltje voor de uefa zou wel lekker zijn..
Studio 100 Gert Verhulst godquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zelfde studio toch?
Vind het allebei niet veel.
Maar die hebben een man die magazijnmedewerker is. Die gaan met 1500 netto naar huis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:48 schreef Karina het volgende:
De vrouwelijke ajax supporters zijn iig niet supermooi zag ik.
Nou nou, je mag er best wezen hoor Corrie. Niet zo negatiefquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:48 schreef Karina het volgende:
De vrouwelijke ajax supporters zijn iig niet supermooi zag ik.
Goede username hiervoorquote:
schande idd dat je hierniet van kan winnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:48 schreef Themeparktommy het volgende:
goaltje voor de uefa zou wel lekker zijn..
Maar die zijn vast ook gelukkigquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar die hebben een man die magazijnmedewerker is. Die gaan met 1500 netto naar huis.²
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:49 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik vind bij blacked t altijd geil als ze van voren filmen dus dat je die chick haar gezicht ziet als zo'n niggerkapper zich helemaal uitleeft op haar puni
Ajax heeft niet gescoord, daarvoor dus ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Huntelaar heb je de afgelopen 20 minuten niets meer aan gehad...
PSV is het daar niet mee eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:49 schreef franklop het volgende:
Ik durf het nu wel te zeggen dat het echt niet meer mis kan gaan.
Ja nu durf je wel he!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:49 schreef franklop het volgende:
Ik durf het nu wel te zeggen dat het echt niet meer mis kan gaan.
r/nsfw_plowcamquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:49 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik vind bij blacked t altijd geil als ze van voren filmen dus dat je die chick haar gezicht ziet als zo'n niggerkapper zich helemaal uitleeft op haar puni
Schildkamp op Veronica is beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:50 schreef RipCity het volgende:
Sierd is wel in vorm he vanavond
Snap johan's haat af en toe wel
Niks mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schildkamp op Veronica is beter.
Suggereer jij dat hij een aap is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:52 schreef Coco. het volgende:
Onana schreeuwt alsof hij in de jungle is.
Circus Bananaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:52 schreef Coco. het volgende:
Onana schreeuwt alsof hij in de jungle is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |