(lol)quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:12 schreef Elan het volgende:
Mooiste was toen GGMM de SC op slot gooide en iedereen moest huilen.
We hadden vorig jaar al iets georganiseerd voor je jubileum van 15 jaar, maar toen had je een ban.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:07 schreef GGMM het volgende:
Volgende week donderdag zit ik precies 16 jaar op FOK!
Ben best wel benieuwd wat jullie georganiseerd hebben...
Kinderfeestje...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 2 bioscooptickets gereserveerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:07 schreef GGMM het volgende:
Mijn 10-jarig jubileum viel in het water dankzij, jaja, de fokstokquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar al iets georganiseerd voor je jubileum van 15 jaar, maar toen had je een ban.
Dagje apenheul voor jou.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:07 schreef GGMM het volgende:
Balen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn 10-jarig jubileum viel in het water dankzij, jaja, de fokstokIk zat toen samen met 40/45 anderen een ban uit van een maand ofzo
Later werd ik weer moderator en heb ik dat topic achter de schermen doorgelezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn 10-jarig jubileum viel in het water dankzij, jaja, de fokstokIk zat toen samen met 40/45 anderen een ban uit van een maand ofzo
Tijdens de mooiste periode van FOK zat jij bij de blauwenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Later werd ik weer moderator en heb ik dat topic achter de schermen doorgelezen.
Dat was érg vermakelijk.
hij was wel een goeie modquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijdens de mooiste periode van FOK zat jij bij de blauwenWat een waardeloos stuk vreten was je ook zeg.
Net in de lounge kwam er een meidje van cathay naar ons toe om ons om te boeken naar een vlucht eerder.quote:
ik was wel een goeie modquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijdens de mooiste periode van FOK zat jij bij de blauwenWat een waardeloos stuk vreten was je ook zeg.
Ik trollde niet als mod, dom varken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij was een trollende mod. Waardelozer ga je ze niet vinden.
nog beterquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Net in de lounge kwam er een meidje van cathay naar ons toe om ons om te boeken naar een vlucht eerder.
en ernaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik trollde niet als mod, dom varken.
Dat beeld bestond alleen van mij, omdat ik daarvoor zo veel trollde.
Beterquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Net in de lounge kwam er een meidje van cathay naar ons toe om ons om te boeken naar een vlucht eerder.
Adblocker tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
Wat een TYFUSreclame op FOKOnderin zit zo'n balk en dan wil je met je muis naar dat kruisje gaan om hem te sluiten en dan wordt hij NET ALS JE BIJNA BIJ DAT KRUISJE BENT GROTER.
DAARDOOR KAN JE DUS NOOIT OP DAT KRUISJE KLIKKEN
Godverdomme wat ben ik woedend.
Abonnementgenotquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
Wat een TYFUSreclame op FOKOnderin zit zo'n balk en dan wil je met je muis naar dat kruisje gaan om hem te sluiten en dan wordt hij NET ALS JE BIJNA BIJ DAT KRUISJE BENT GROTER.
Hoofdletters zijn niet nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
Samen met Jojoortje ja.quote:
Gezellig, ben benieuwd of de mods dat nu ook nog doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Samen met Jojoortje ja.
We hadden ook een wekelijkse bespreking bij haar thuis, als haar vriend moest werken.
Stond ze nou echt wel eens in de wei te grazen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Samen met Jojoortje ja.
We hadden ook een wekelijkse bespreking bij haar thuis, als haar vriend moest werken.
Met filterkoffie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Samen met Jojoortje ja.
2 kapsalons.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond ze nou echt wel eens in de wei te grazen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Samen met Jojoortje ja.
Er komt binnenkort een Burger King hier in de buurt. Met een vriend ga ik een wedstrijdje aan :quote:
Ik dacht dat jij een keer advies had gevraagd aan een voedingsdeskundigequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een Burger King hier in de buurt. Met een vriend ga ik een wedstrijdje aan :
4 Big King XXL's, last man standing
Smerig varken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een Burger King hier in de buurt. Met een vriend ga ik een wedstrijdje aan :
ben niet zo van de burgers maar die fastfood dingen al helemaal nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Dat zijn dus 4 van deze jongens
[ afbeelding ]
Wat een proleet ben jij toch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie burger niet? Kan toch wel erg lekker zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben niet zo van de burgers maar die fastfood dingen al helemaal niet
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:25 schreef GGMM het volgende:
Charlotte vraagt mijn aandacht in ONZ
Ik negeer haar gewoon
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:25 schreef GGMM het volgende:
Charlotte vraagt mijn aandacht in ONZ
Ik negeer haar gewoon
jawel maar het brood erbij vind ik meestal niet zo lekkerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Goeie burger niet? Kan toch wel erg lekker zijn
Enige kutte vind ik die brioche broodjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel maar het brood erbij vind ik meestal niet zo lekker
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Goeie burger niet? Kan toch wel erg lekker zijn
Jij hebt zeker veel cathay gevlogen. Tot nu toe erg prettig grond personeel, veel pro actiever dan westerse maatschappijen.quote:
Lekker renequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga 4 XXL-burgers eten, vette mongool.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Lekker rene
Hij kan beter een voorbeeld nemen aan jou
Huilen over 1 cheatday in de maand. Jij moet zelf je bek houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga 4 XXL-burgers eten, vette mongool.
Goed bezig. Al geef ik zelf de voorkeur aan langere fasting periodes. Maar voor iedereen natuurlijk andersquote:
Ah boehoe het is maar 1 dagje in de maandquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Huilen over 1 cheatday in de maand. Jij moet zelf je bek houden.
Zal zaterdag eens kijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zit je op 6% of zo? (Afhankelijk van welk goor dik lichaam je afkwam natuurlijk)
Gewoon, omdat het kanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Waarom zou je vier burgers eten op je cheat day
Omdat onlo een eetstoornis heeft, dus als hij zichzelf iets toestaat, dan gaat het ook meteen van dik hout.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Omdat proleten het stoer vinden dat ze heel veel gore troep in een korte tijd naar binnen kunnen werken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
quote:
Lekker maatquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zelf ben ik vele kilo's aangekomen en is mijn bmi ruim boven de 20!
21 oid
haha madquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou je niets verbazen of het zou je oprecht niet verbazen.
ja al waren ze vroeger beter, toen hadden ze nog veel crew uit heel Azië, nu is het bijna allemaal Chineesquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker veel cathay gevlogen. Tot nu toe erg prettig grond personeel, veel pro actiever dan westerse maatschappijen.
En vele Vega gerechten in lounge en mocktails. Voor mij de hemel
6% dat is wel heel weinigquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zit je op 6% of zo? (Afhankelijk van welk goor dik lichaam je afkwam natuurlijk)
Als je een half jaar IF doet dan kom je daar wel aan. Afhankelijk van waar je begon natuurlijk.quote:
Aldus iemand zonder ervaring omdat hij IF niet zou volhouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een half jaar IF doet dan kom je daar wel aan. Afhankelijk van waar je begon natuurlijk.
Wat heeft IF met afvallen te maken? Als je nog te veel calorieen of het verkeerde eet dan verlies je geen vet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een half jaar IF doet dan kom je daar wel aan. Afhankelijk van waar je begon natuurlijk.
If is geen dieet dus zegt niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De insteek van GGMM is dat wel, gezien zijn eerdere postsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft IF met afvallen te maken? Als je nog te veel calorieen of het verkeerde eet dan verlies je geen vet.
vamquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat ik wel 20% heb ofzoVroegah zal het sowieso iets vam 8% zijn geweest.
Als jij 105 bent heb ik slecht nieuwsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat ik wel 20% heb ofzoVroegah zal het sowieso iets van 8% zijn geweest.
hangt er ook wel vanaf wat je eet als je wel eetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
weet niet wat dat isquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:45 schreef onlogisch het volgende:
JC, hoeveel Big King XXL's kan jij op denk je?
We hebben het over GGMM. Leaner vind je ze niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt er ook wel vanaf wat je eet als je wel eet
En niemand gaat natuurlijk zes maanden afvallen als je geen overgewicht hebtquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt er ook wel vanaf wat je eet als je wel eet
geen idee, als hij zo lean was/is hoeft hij dat IF niet te doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben het over GGMM. Leaner vind je ze niet.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee, als hij zo lean was/is hoeft hij dat IF niet te doen
Verdiep je eens in de materie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee, als hij zo lean was/is hoeft hij dat IF niet te doen
ik 40-45quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:53 schreef O_o_ het volgende:
Ik denk dat ik op 30% vetpercentage zit.
20 maar? .. vetklepquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat ik wel 20% heb ofzoVroegah zal het sowieso iets van 8% zijn geweest.
Goddomme twee typvauten in die ene zin. Ik bedoelde 30%.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als jij 105 bent heb ik slecht nieuws
Jezus manquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goddomme twee typvauten in die ene zin. Ik bedoelde 30%.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:54 schreef Masterminded het volgende:
Zo, vanmiddag IKEA Catalogussen rondbrengen. Nu al zin in.
Nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:56 schreef O_o_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je ze in zo'n trolley?
niet echt zin in, de zoveelste weg die naar Rome leidt, als jij je er goed bij voelt is het toch primaquote:
OORDEEL DAN NIETquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet echt zin in, de zoveelste weg die naar Rome leidt, als jij je er goed bij voelt is het toch prima
Zodra GGMM mad wordt, dan haalt hij dingen door elkaar of gaat hij taalfouten maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik beoordeel, dat is toch wat anders
Nee, alhoewel ik snap dat je dit graag wil, aangezien mijn opmerkingen over jouw eetpatroon je duidelijk dwars zitten, maar ik geef slechts aan dat mensen die zich niet in de materie verdiepen niet moeten oordelen. (of beoordelen).quote:
GGMM is heel labiel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zodra GGMM mad wordt, dan haalt hij dingen door elkaar of gaat hij taalfouten maken.
Dat willen Volkskrant en Trouw niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:02 schreef Elan het volgende:
Waarom mag je geen Volkskrant of Trouw-artikelen posten op FOK!
Soms is het zo simpel hequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat willen Volkskrant en Trouw niet.
Ik ben vanmiddag nog op pad zoals je eerder had kunnen lezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Klaar voor vanavond?
Jij bent heel erg labiel. Laat je opnemen in een inrichting.quote:
Nou ja, de grap is natuurlijk dat iemand mij labiel noemt en ik dat ontken maar tegelijkertijd erg labiel reageer.quote:
En onlo is jellyquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Charlotte heeft privé foto's gezien van Drizzt.
Lekker zacht buikje om je hoofd op neer te leggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand jaloers zijn op een vetpercentage van 30%
Wil je je vraagstellingen voortaan afsluiten met een vraagteken, asjeblaf? Dank je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand jaloers zijn op een vetpercentage van 30%
Hier zingt hij over haar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:21 schreef Elan het volgende:
GGMM heb je nou eigenlijk al een vriendin?
Godverdomme man. Prima teksten wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier zingt hij over haar.
https://www.vkmag.com/mag(...)ar_boven_op_die_berg
Of toch deze?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier zingt hij over haar.
https://www.vkmag.com/mag(...)ar_boven_op_die_berg
Dit is geen antwoord op mijn vraag makker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jij had nooit zin in andere vrouwen, of had jouw vrouw zin in andere mannen?
Het antwoord zit in mijn antwoord besloten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag makker.
met het eerste wel eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Daarbij is monogamie een leugen. Vrijgezel blijven
Daar ben ik zeer succesvol inquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Totdat je de liefde van je leven tegen komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Oke hoor lieveling, HAHAHAHAquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee we hadden het ook over Nederland.
Hahahahaha![]()
Oh man, ik kom niet meer bij.
Wat romantischquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Totdat je de liefde van je leven tegen komt.
en dan nog, monogamie is een uitvinding van de kerkquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat romantisch
Maar nee. Daar geloof ik al helemaal niet in. Daarbij klinkt het ook al zo vermoeiend
Je was wel even gelukkig met je ex-partner toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat romantisch
Maar nee. Daar geloof ik al helemaal niet in. Daarbij klinkt het ook al zo vermoeiend
Hoef je tenminste niet meer zelf te stofzuigen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat romantisch
Juist. De kerkquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan nog, monogamie is een uitvinding van de kerk
Deze houdt haar muil én hoeft geen gtst te kijken en stofzuigt terwijl ik niet thuis ben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoef je tenminste niet meer zelf te stofzuigen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze houdt haar muil én hoeft geen gtst te kijken en stofzuigt terwijl ik niet thuis ben.
Hij probeert z'n ex te verdringen, jij haalt wonden op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je was wel even gelukkig met je ex-partner toch?
Verdringen zal wel meevallen. Moeder van Onlo jr hè.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hij probeert z'n ex te verdringen, jij haalt wonden op.
Wat onaardig van je.
Die jongen kan rustig 5 minuutjes in z'n eentje wachten bij de benzinepomp, en de alimentatie kan automatisch worden overgemaakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verdringen zal wel meevallen. Moeder van Onlo jr hè.
Alimentatie is zulke onzin hequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:57 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die jongen kan rustig 5 minuutjes in z'n eentje wachten bij de benzinepomp, en de alimentatie kan automatisch worden overgemaakt.
voor je kind(eren) vind ik het wel vrij normaal, voor een ex absurdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alimentatie is zulke onzin he
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVÉquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verdringen zal wel meevallen. Moeder van Onlo jr hè.
Monogamie is juist evolutionair extreem logisch. Vooral voor vrouwenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan nog, monogamie is een uitvinding van de kerk
Voor kinderen is het logisch ja, tenzij je echt 50/50 hebt, dan is het niet nodig. Voor een ex is het idd absurd, een of ander wijf waar je niks meer mee te maken wil hebben kan braaf maandelijks haar handje ophouden om geld van je te vangen, flikker toch opquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor je kind(eren) vind ik het wel vrij normaal, voor een ex absurd
zit je nou nog in die lounge? het is tegennatuurlijk net als het celibaat, ook zo'n nette kerkuitvindingquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Monogamie is juist evolutionair extreem logisch. Vooral voor vrouwen
Betaal jij je kinderen nog steeds alimentatie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor je kind(eren) vind ik het wel vrij normaal, voor een ex absurd
Nee gate. Tis drama.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit je nou nog in die lounge? het is tegennatuurlijk net als het celibaat, ook zo'n nette kerkuitvinding
nee, tenminste niet meer in die zin het is inmiddels zakgeld, maar was verplicht tot hun 21equote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Betaal jij je kinderen nog steeds alimentatie?
ja maar de man die bij hun is heeft niet altijd de beste genen dus je evolutie verhaal gaat niet opquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee gate. Tis drama.
En nee, het is juist niet tegen natuurlijk. Vooral vrouwen hebben er biologisch gezien altijd belang bij gehad dat een man er niet van tussen ging
Evolutie gaat ook niet over de beste genen maar over de meest aangepaste genen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar de man die bij hun is heeft niet altijd de beste genen dus je evolutie verhaal gaat niet op
ga jij maar lekker vliegenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Evolutie gaat ook niet over de beste genen maar over de meest aangepaste genen.
Een polygame alpha zou in de prehistorie weinig genen hebben doorgegeven omdat z'n kinderen de pijp uit gingen
Ik krijg ook nog steeds geld elke maand van m'n vader, terwijl ik het geld al lang en breed niet meer nodig heb, maar hij wil mij dat geld gewoon toestoppen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, tenminste niet meer in die zin het is inmiddels zakgeld, maar was verplicht tot hun 21e
Interessant verhaal zeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:10 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog steeds geld elke maand van m'n vader, terwijl ik het geld al lang en breed niet meer nodig heb, maar hij wil mij dat geld gewoon toestoppen.
Ik pot het inmiddels op om in de toekomst weer eens met hem op vakantie te gaan of hem een cadeau te geven na zijn pensionering, iets in die trant. Een extra spaarpot, zeg maar.
Ik bedacht mij net, zit die kat van jou ook aan de IF ofzo? Een keer in de week een blikje? Ik heb dat veel te dunne mormel nog steeds op mijn netvlies.quote:
Mijn kat let op z'n eten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik bedacht mij net, zit die kat van jou ook aan de IF ofzo? Een keer in de week een blikje? Ik heb dat veel te dunne mormel nog steeds op mij netvlies.
1-1 denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor Roland.
Al ben ik er nog niet helemaal gerust op hoor.Wat jij?
Wutquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
2019quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer ga jij trouwen? Zijn wij uitgenodigd? Zo ja, waarom niet?
Kijk dat ga ik natuurlijk niet hier verkondigen omdat sommige users denken dat ze uitgenodigd zullen worden, maar dat zeker niet zal gebeuren.quote:
Alleen bij veel risico op infanticidequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat is al rap. Huwelijksreis naar japan?quote:
Enneuh… word ik dan uitgenodigd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk dat ga ik natuurlijk niet hier verkondigen omdat sommige users denken dat ze uitgenodigd zullen worden, maar dat zeker niet zal gebeuren.
Tegen die tijd uitnodigingen in dm
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is al rap. Huwelijksreis naar japan?
Kindermoord is zelfs een apart wetsartikelquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen bij veel risico op infanticide
gewoon daar trouwen ook, scheelt weer een hoop gezeurquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Okinawa. Lekker tropisch eilandje. Niks mis mee.
Gisteren aflevering Parts Unknown op tv over Okinawa. Staat nog wel op uitzending gemistquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Okinawa. Lekker tropisch eilandje. Niks mis mee.
Ik zit nu in de trein en ja godverdomme nogal logischquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kindermoord is zelfs een apart wetsartikel
Hou je dm in de gaten.quote:
Daar kun je op rekenen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hou je dm in de gaten.
Maar je vergroot je kansen wel door voortaan altijd voor mij te kiezen in discussies.
Zou wel mn droom zijn als ze in een bruidskimono tevoorschijn komt ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon daar trouwen ook, scheelt weer een hoop gezeur
Hoe heten die dingen die mannen dragen op bruiloften daar? Of is kimono unisexquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou wel mn droom zijn als ze in een bruidskimono tevoorschijn komt ja.
oeh thanksquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Gisteren aflevering Parts Unknown op tv over Okinawa. Staat nog wel op uitzending gemist
24kitchen
Weet niet precies. Ik weet niet eens of de kimono op bruioften wel kimno heet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe heten die dingen die mannen dragen op bruiloften daar? Of is kimono unisex
Zou wel helemaal van deze tijd zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe heten die dingen die mannen dragen op bruiloften daar? Of is kimono unisex
Ik ga het goed maken met hem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, gek he? Als jij deze wond even open scheurt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Moet mn vriendin wel leren om zo netjes de knieen naar onder te vouwen en dan een uur stil blijven zitten.
Botquote:
Wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Haags is niet zo van 'Minaj-billen'
De nieuwe Karina. Wees maar lief Knut.quote:
Mwah, ik vind Minaj sowieso erg lelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Haags is niet zo van 'Minaj-billen'
Alsof je Karina kan vervangenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De nieuwe Karina. Wees maar lief Knut.
budget karinaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De nieuwe Karina. Wees maar lief Knut.
Bij Cachet werkte dat niet zo lekker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens versier ik alle vrouwen door ze af te stoten. Kunnen ze niet weerstaan. Deze gimmick geef ik nooit op.
JLO daarentegenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Minaj sowieso erg lelijk.
Lees de uitzondering.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij Cachet werkte dat niet zo lekker.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof je Karina kan vervangen
quote:
Nog steeds!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
15 jaar geleden wel ja.
nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
15 jaar geleden wel ja.
Tjacka heeft haar geschopt in de Arena.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat was er met Tjacka en xcachet aan de hand
Idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lavenderr en Karina gaan 100% naar de hemel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor LAvenderr zou ik mijn plekje opgeven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lavenderr en Karina gaan 100% naar de hemel.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor mij is karyu pamyu pamyu de ster die ik wil doen
Nee, dit gaat een lang projectje worden. Timmerman moet ook komen. Zijn wat dingen verrot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haai, zijn ze al klaar met de verf?
chou tzuyu voor mij bohhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor mij is karyu pamyu pamyu de ster die ik wil doen
Ja, dat is kut. Hier geen jaren 30 woning maar bewust over gestapt op kunststof. Verrot sneller dan je denkt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dit gaat een lang projectje worden. Timmerman moet ook komen. Zijn wat dingen verrot.
Bohhhh. Nadeeltje van een jaren 30 woning hoor.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:25 schreef napoleonfour het volgende:
https://video.dailymail.c(...)7150536999915242.mp4
Jezus :")quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:25 schreef napoleonfour het volgende:
https://video.dailymail.c(...)7150536999915242.mp4
Ben benieuwd. We hebben dus een vaste prijsafspraak. Mogen ze daar zomaar van afwijken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat is kut. Hier geen jaren 30 woning maar bewust over gestapt op kunststof. Verrot sneller dan je denkt.
Wel goed bezig trouwens, al 6 afrikaanse landen gaan na de brexit een overeenkomst aan met GBquote:
je piemel schoonmaken dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bedankt het Saind
Nu maar the clash voor de schoonmaak
Tot over 10 minuten
(mannenschoonmaak)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bedankt het Saind
Nu maar the clash voor de schoonmaak
Tot over 10 minuten
(mannenschoonmaak)
lijkt mij niet, zonder overleg met jou.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben benieuwd. We hebben dus een vaste prijsafspraak. Mogen ze daar zomaar van afwijken?
Gewoon beetje met schoonmaakmiddel spuiten, zodat ze het ruikt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik doe schoonmaken altijd precies genoeg dat mn vriendin zo ziet ZO ZO DIE HEEFT IETS GEDAAN HOOR, maar dat ze het dan zelf nog een keer echt schoonmaakt.
En wc eend in de wc en vooral niet doorspoelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon beetje met schoonmaakmiddel spuiten, zodat ze het ruikt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En wc eend in de wc en vooral niet doorspoelen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En wc eend in de wc en vooral niet doorspoelen
Allemaal hetzelfde..quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik doe schoonmaken altijd precies genoeg dat mn vriendin zo ziet ZO ZO DIE HEEFT IETS GEDAAN HOOR, maar dat ze het dan zelf nog een keer echt schoonmaakt.
Ja beft, met u?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Hoe is het maat? Tong al bijna ingehaald?
Wel een beetje oud.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een lekker wijf. En goed karakter volgens mij. (Ja, dat is ook belangrijk)
zekerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een lekker wijf. En goed karakter volgens mij. (Ja, dat is ook belangrijk)
Aftellen! Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker, bijna vakantie.
Nouja nog 3 weken
Karina is onvervangbaar voor mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
net als Hans Nijland.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina is onvervangbaar voor mij
Als je mij Joke gaat noemen, mag je helemaal optyfen uiteraard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Sorry Joke, dat was herkenbaar vanuit thuis.
Thailand en Bali. Echt zinquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aftellen! Waar ga je heen?
20 jaar jonger maar zou het wel door de vingers zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor mijn normen wel, geen idee hoe oud jij bent verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |