Kindermoord is zelfs een apart wetsartikelquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen bij veel risico op infanticide
gewoon daar trouwen ook, scheelt weer een hoop gezeurquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Okinawa. Lekker tropisch eilandje. Niks mis mee.
Gisteren aflevering Parts Unknown op tv over Okinawa. Staat nog wel op uitzending gemistquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Okinawa. Lekker tropisch eilandje. Niks mis mee.
Ik zit nu in de trein en ja godverdomme nogal logischquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kindermoord is zelfs een apart wetsartikel
Hou je dm in de gaten.quote:
Daar kun je op rekenen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hou je dm in de gaten.
Maar je vergroot je kansen wel door voortaan altijd voor mij te kiezen in discussies.
Zou wel mn droom zijn als ze in een bruidskimono tevoorschijn komt ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon daar trouwen ook, scheelt weer een hoop gezeur
Hoe heten die dingen die mannen dragen op bruiloften daar? Of is kimono unisexquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou wel mn droom zijn als ze in een bruidskimono tevoorschijn komt ja.
oeh thanksquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Gisteren aflevering Parts Unknown op tv over Okinawa. Staat nog wel op uitzending gemist
24kitchen
Weet niet precies. Ik weet niet eens of de kimono op bruioften wel kimno heet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe heten die dingen die mannen dragen op bruiloften daar? Of is kimono unisex
Zou wel helemaal van deze tijd zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe heten die dingen die mannen dragen op bruiloften daar? Of is kimono unisex
Ik ga het goed maken met hem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, gek he? Als jij deze wond even open scheurt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Moet mn vriendin wel leren om zo netjes de knieen naar onder te vouwen en dan een uur stil blijven zitten.
Botquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |