nee, tenminste niet meer in die zin het is inmiddels zakgeld, maar was verplicht tot hun 21equote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Betaal jij je kinderen nog steeds alimentatie?
ja maar de man die bij hun is heeft niet altijd de beste genen dus je evolutie verhaal gaat niet opquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee gate. Tis drama.
En nee, het is juist niet tegen natuurlijk. Vooral vrouwen hebben er biologisch gezien altijd belang bij gehad dat een man er niet van tussen ging
Evolutie gaat ook niet over de beste genen maar over de meest aangepaste genen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar de man die bij hun is heeft niet altijd de beste genen dus je evolutie verhaal gaat niet op
ga jij maar lekker vliegenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Evolutie gaat ook niet over de beste genen maar over de meest aangepaste genen.
Een polygame alpha zou in de prehistorie weinig genen hebben doorgegeven omdat z'n kinderen de pijp uit gingen
Ik krijg ook nog steeds geld elke maand van m'n vader, terwijl ik het geld al lang en breed niet meer nodig heb, maar hij wil mij dat geld gewoon toestoppen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, tenminste niet meer in die zin het is inmiddels zakgeld, maar was verplicht tot hun 21e
Interessant verhaal zeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:10 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog steeds geld elke maand van m'n vader, terwijl ik het geld al lang en breed niet meer nodig heb, maar hij wil mij dat geld gewoon toestoppen.
Ik pot het inmiddels op om in de toekomst weer eens met hem op vakantie te gaan of hem een cadeau te geven na zijn pensionering, iets in die trant. Een extra spaarpot, zeg maar.
Ik bedacht mij net, zit die kat van jou ook aan de IF ofzo? Een keer in de week een blikje? Ik heb dat veel te dunne mormel nog steeds op mijn netvlies.quote:
Mijn kat let op z'n eten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik bedacht mij net, zit die kat van jou ook aan de IF ofzo? Een keer in de week een blikje? Ik heb dat veel te dunne mormel nog steeds op mij netvlies.
1-1 denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor Roland.
Al ben ik er nog niet helemaal gerust op hoor.Wat jij?
Wutquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Monogamie is juist evolutionair extreem logisch. Vooral voor vrouwen
2019quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer ga jij trouwen? Zijn wij uitgenodigd? Zo ja, waarom niet?
Kijk dat ga ik natuurlijk niet hier verkondigen omdat sommige users denken dat ze uitgenodigd zullen worden, maar dat zeker niet zal gebeuren.quote:
Alleen bij veel risico op infanticidequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Monogamie is juist evolutionair extreem logisch. Vooral voor vrouwen
Dat is al rap. Huwelijksreis naar japan?quote:
Enneuh… word ik dan uitgenodigd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk dat ga ik natuurlijk niet hier verkondigen omdat sommige users denken dat ze uitgenodigd zullen worden, maar dat zeker niet zal gebeuren.
Tegen die tijd uitnodigingen in dm
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is al rap. Huwelijksreis naar japan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |