met het eerste wel eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Daarbij is monogamie een leugen. Vrijgezel blijven
Daar ben ik zeer succesvol inquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Totdat je de liefde van je leven tegen komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Oke hoor lieveling, HAHAHAHAquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee we hadden het ook over Nederland.
Hahahahaha![]()
Oh man, ik kom niet meer bij.
Wat romantischquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Totdat je de liefde van je leven tegen komt.
en dan nog, monogamie is een uitvinding van de kerkquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat romantisch
Maar nee. Daar geloof ik al helemaal niet in. Daarbij klinkt het ook al zo vermoeiend
Je was wel even gelukkig met je ex-partner toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat romantisch
Maar nee. Daar geloof ik al helemaal niet in. Daarbij klinkt het ook al zo vermoeiend
Hoef je tenminste niet meer zelf te stofzuigen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat romantisch
Juist. De kerkquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan nog, monogamie is een uitvinding van de kerk
Deze houdt haar muil én hoeft geen gtst te kijken en stofzuigt terwijl ik niet thuis ben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoef je tenminste niet meer zelf te stofzuigen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze houdt haar muil én hoeft geen gtst te kijken en stofzuigt terwijl ik niet thuis ben.
Hij probeert z'n ex te verdringen, jij haalt wonden op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je was wel even gelukkig met je ex-partner toch?
Verdringen zal wel meevallen. Moeder van Onlo jr hè.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hij probeert z'n ex te verdringen, jij haalt wonden op.
Wat onaardig van je.
Die jongen kan rustig 5 minuutjes in z'n eentje wachten bij de benzinepomp, en de alimentatie kan automatisch worden overgemaakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verdringen zal wel meevallen. Moeder van Onlo jr hè.
Alimentatie is zulke onzin hequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:57 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die jongen kan rustig 5 minuutjes in z'n eentje wachten bij de benzinepomp, en de alimentatie kan automatisch worden overgemaakt.
voor je kind(eren) vind ik het wel vrij normaal, voor een ex absurdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alimentatie is zulke onzin he
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVÉquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verdringen zal wel meevallen. Moeder van Onlo jr hè.
Monogamie is juist evolutionair extreem logisch. Vooral voor vrouwenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan nog, monogamie is een uitvinding van de kerk
Voor kinderen is het logisch ja, tenzij je echt 50/50 hebt, dan is het niet nodig. Voor een ex is het idd absurd, een of ander wijf waar je niks meer mee te maken wil hebben kan braaf maandelijks haar handje ophouden om geld van je te vangen, flikker toch opquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor je kind(eren) vind ik het wel vrij normaal, voor een ex absurd
zit je nou nog in die lounge? het is tegennatuurlijk net als het celibaat, ook zo'n nette kerkuitvindingquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Monogamie is juist evolutionair extreem logisch. Vooral voor vrouwen
Betaal jij je kinderen nog steeds alimentatie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor je kind(eren) vind ik het wel vrij normaal, voor een ex absurd
Nee gate. Tis drama.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit je nou nog in die lounge? het is tegennatuurlijk net als het celibaat, ook zo'n nette kerkuitvinding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |