(lol)quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:12 schreef Elan het volgende:
Mooiste was toen GGMM de SC op slot gooide en iedereen moest huilen.
We hadden vorig jaar al iets georganiseerd voor je jubileum van 15 jaar, maar toen had je een ban.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:07 schreef GGMM het volgende:
Volgende week donderdag zit ik precies 16 jaar op FOK!
Ben best wel benieuwd wat jullie georganiseerd hebben...
Kinderfeestje...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 2 bioscooptickets gereserveerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:07 schreef GGMM het volgende:
Mijn 10-jarig jubileum viel in het water dankzij, jaja, de fokstokquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar al iets georganiseerd voor je jubileum van 15 jaar, maar toen had je een ban.
Dagje apenheul voor jou.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:07 schreef GGMM het volgende:
Balen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn 10-jarig jubileum viel in het water dankzij, jaja, de fokstokIk zat toen samen met 40/45 anderen een ban uit van een maand ofzo
Later werd ik weer moderator en heb ik dat topic achter de schermen doorgelezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn 10-jarig jubileum viel in het water dankzij, jaja, de fokstokIk zat toen samen met 40/45 anderen een ban uit van een maand ofzo
Tijdens de mooiste periode van FOK zat jij bij de blauwenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Later werd ik weer moderator en heb ik dat topic achter de schermen doorgelezen.
Dat was érg vermakelijk.
hij was wel een goeie modquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijdens de mooiste periode van FOK zat jij bij de blauwenWat een waardeloos stuk vreten was je ook zeg.
Net in de lounge kwam er een meidje van cathay naar ons toe om ons om te boeken naar een vlucht eerder.quote:
ik was wel een goeie modquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijdens de mooiste periode van FOK zat jij bij de blauwenWat een waardeloos stuk vreten was je ook zeg.
Ik trollde niet als mod, dom varken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij was een trollende mod. Waardelozer ga je ze niet vinden.
nog beterquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Net in de lounge kwam er een meidje van cathay naar ons toe om ons om te boeken naar een vlucht eerder.
en ernaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik trollde niet als mod, dom varken.
Dat beeld bestond alleen van mij, omdat ik daarvoor zo veel trollde.
Beterquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Net in de lounge kwam er een meidje van cathay naar ons toe om ons om te boeken naar een vlucht eerder.
Adblocker tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
Wat een TYFUSreclame op FOKOnderin zit zo'n balk en dan wil je met je muis naar dat kruisje gaan om hem te sluiten en dan wordt hij NET ALS JE BIJNA BIJ DAT KRUISJE BENT GROTER.
DAARDOOR KAN JE DUS NOOIT OP DAT KRUISJE KLIKKEN
Godverdomme wat ben ik woedend.
Abonnementgenotquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
Wat een TYFUSreclame op FOKOnderin zit zo'n balk en dan wil je met je muis naar dat kruisje gaan om hem te sluiten en dan wordt hij NET ALS JE BIJNA BIJ DAT KRUISJE BENT GROTER.
Hoofdletters zijn niet nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
Samen met Jojoortje ja.quote:
Gezellig, ben benieuwd of de mods dat nu ook nog doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Samen met Jojoortje ja.
We hadden ook een wekelijkse bespreking bij haar thuis, als haar vriend moest werken.
Stond ze nou echt wel eens in de wei te grazen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Samen met Jojoortje ja.
We hadden ook een wekelijkse bespreking bij haar thuis, als haar vriend moest werken.
Met filterkoffie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Samen met Jojoortje ja.
2 kapsalons.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond ze nou echt wel eens in de wei te grazen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Samen met Jojoortje ja.
Er komt binnenkort een Burger King hier in de buurt. Met een vriend ga ik een wedstrijdje aan :quote:
Ik dacht dat jij een keer advies had gevraagd aan een voedingsdeskundigequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een Burger King hier in de buurt. Met een vriend ga ik een wedstrijdje aan :
4 Big King XXL's, last man standing
Smerig varken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een Burger King hier in de buurt. Met een vriend ga ik een wedstrijdje aan :
ben niet zo van de burgers maar die fastfood dingen al helemaal nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Dat zijn dus 4 van deze jongens
[ afbeelding ]
Wat een proleet ben jij toch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie burger niet? Kan toch wel erg lekker zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben niet zo van de burgers maar die fastfood dingen al helemaal niet
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:25 schreef GGMM het volgende:
Charlotte vraagt mijn aandacht in ONZ
Ik negeer haar gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |