haha madquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou je niets verbazen of het zou je oprecht niet verbazen.
ja al waren ze vroeger beter, toen hadden ze nog veel crew uit heel Azië, nu is het bijna allemaal Chineesquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker veel cathay gevlogen. Tot nu toe erg prettig grond personeel, veel pro actiever dan westerse maatschappijen.
En vele Vega gerechten in lounge en mocktails. Voor mij de hemel
6% dat is wel heel weinigquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zit je op 6% of zo? (Afhankelijk van welk goor dik lichaam je afkwam natuurlijk)
Als je een half jaar IF doet dan kom je daar wel aan. Afhankelijk van waar je begon natuurlijk.quote:
Aldus iemand zonder ervaring omdat hij IF niet zou volhouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een half jaar IF doet dan kom je daar wel aan. Afhankelijk van waar je begon natuurlijk.
Wat heeft IF met afvallen te maken? Als je nog te veel calorieen of het verkeerde eet dan verlies je geen vet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een half jaar IF doet dan kom je daar wel aan. Afhankelijk van waar je begon natuurlijk.
If is geen dieet dus zegt niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De insteek van GGMM is dat wel, gezien zijn eerdere postsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft IF met afvallen te maken? Als je nog te veel calorieen of het verkeerde eet dan verlies je geen vet.
vamquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat ik wel 20% heb ofzoVroegah zal het sowieso iets vam 8% zijn geweest.
Als jij 105 bent heb ik slecht nieuwsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat ik wel 20% heb ofzoVroegah zal het sowieso iets van 8% zijn geweest.
hangt er ook wel vanaf wat je eet als je wel eetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
weet niet wat dat isquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:45 schreef onlogisch het volgende:
JC, hoeveel Big King XXL's kan jij op denk je?
We hebben het over GGMM. Leaner vind je ze niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt er ook wel vanaf wat je eet als je wel eet
En niemand gaat natuurlijk zes maanden afvallen als je geen overgewicht hebtquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt er ook wel vanaf wat je eet als je wel eet
geen idee, als hij zo lean was/is hoeft hij dat IF niet te doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben het over GGMM. Leaner vind je ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |