Dat willen Volkskrant en Trouw niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:02 schreef Elan het volgende:
Waarom mag je geen Volkskrant of Trouw-artikelen posten op FOK!
Soms is het zo simpel hequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat willen Volkskrant en Trouw niet.
Ik ben vanmiddag nog op pad zoals je eerder had kunnen lezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Klaar voor vanavond?
Jij bent heel erg labiel. Laat je opnemen in een inrichting.quote:
Nou ja, de grap is natuurlijk dat iemand mij labiel noemt en ik dat ontken maar tegelijkertijd erg labiel reageer.quote:
En onlo is jellyquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Charlotte heeft privé foto's gezien van Drizzt.
Lekker zacht buikje om je hoofd op neer te leggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand jaloers zijn op een vetpercentage van 30%
Wil je je vraagstellingen voortaan afsluiten met een vraagteken, asjeblaf? Dank je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand jaloers zijn op een vetpercentage van 30%
Hier zingt hij over haar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:21 schreef Elan het volgende:
GGMM heb je nou eigenlijk al een vriendin?
Godverdomme man. Prima teksten wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier zingt hij over haar.
https://www.vkmag.com/mag(...)ar_boven_op_die_berg
Of toch deze?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier zingt hij over haar.
https://www.vkmag.com/mag(...)ar_boven_op_die_berg
Dit is geen antwoord op mijn vraag makker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jij had nooit zin in andere vrouwen, of had jouw vrouw zin in andere mannen?
Het antwoord zit in mijn antwoord besloten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag makker.
met het eerste wel eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Daarbij is monogamie een leugen. Vrijgezel blijven
Daar ben ik zeer succesvol inquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Totdat je de liefde van je leven tegen komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Oke hoor lieveling, HAHAHAHAquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee we hadden het ook over Nederland.
Hahahahaha![]()
Oh man, ik kom niet meer bij.
Wat romantischquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Totdat je de liefde van je leven tegen komt.
en dan nog, monogamie is een uitvinding van de kerkquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat romantisch
Maar nee. Daar geloof ik al helemaal niet in. Daarbij klinkt het ook al zo vermoeiend
Je was wel even gelukkig met je ex-partner toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat romantisch
Maar nee. Daar geloof ik al helemaal niet in. Daarbij klinkt het ook al zo vermoeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |