picsquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:33 schreef Samzz het volgende:
Nog drie weken en dan komt mijn nieuwe bank.
Keep us updated. 🤜🏼quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:33 schreef Samzz het volgende:
Duurt langquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:33 schreef Samzz het volgende:
Je hebt er ook pas 6 weken op zitten ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:43 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik heb nog maar 4 dagen vakantie 😭
Kan niet wachten tot dat gejank van haar wat minder wordt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er ook pas 6 weken op zitten ofzo
Wowquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als zij erop gaat zitten wel
Maar goed dat ik weinig gegeten heb anders lag het nu op de grond.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als zij erop gaat zitten wel
Duurt nog even denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot dat gejank van haar wat minder wordt.
🤣 dat gaat ook wel wat verquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze dood moet om het te laten stoppen? Ja zit ook wel wat in.
Heb na volgende week geen tijd meer voor jullie dus geniet er nog maar even vanquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze dood moet om het te laten stoppen? Ja zit ook wel wat in.
Zoals je nu bent geniet ik niet van jequote:Op zondag 26 augustus 2018 14:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb na volgende week geen tijd meer voor jullie dus geniet er nog maar even van
Dit is de beste versie van mezelfquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zoals je nu bent geniet ik niet van je
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dit is de beste versie van mezelf
wauw mooi, heb je huisdieren? leren banken en nagels zijn namelijk geen goede vriendenquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit model is het. Mijne wordt donkerbruin. En leer.
Ja twee honden. En gaat helemaal goed komen. Dit was volgens de dealer de beste keuze. Leer is erg sterk en het is geborsteld, dus krassen zie je niet. Daarnaast liggen de meneren op een kleedjequote:Op zondag 26 augustus 2018 14:58 schreef Amavi het volgende:
[..]
wauw mooi, heb je huisdieren? leren banken en nagels zijn namelijk geen goede vrienden
nicequote:Op zondag 26 augustus 2018 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit model is het. Mijne wordt donkerbruin. En leer.
Yesquote:
ah okequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja twee honden. En gaat helemaal goed komen. Dit was volgens de dealer de beste keuze. Leer is erg sterk en het is geborsteld, dus krassen zie je niet. Daarnaast liggen de meneren op een kleedje.
Ja daarom mogen die van mij gewoon op de bankquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:05 schreef Amavi het volgende:
[..]
ah okeik dacht ook dat mijn hond op de mat op de vloer sliep, totdat ik elke ochtend zwarte haren op de bank aantrof en de bank gewoon nog warm was
mevrouw sliep gewoon stiekem op de bank en ging gauw heel schijnheilig op de grond liggen als er iemand naar beneden kwam. wel leuk hoe slim ze eigenlijk zijn.
Can he do it on...quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:13 schreef McGrath het volgende:
Het wordt wel tijd voor een grand prix in Stoke en dat ie dan op woensdagavond gereden wordt.
okeequote:
jij hebt zkr net zoveel iq punten als dat je chromosomen hebtquote:
klasse amavi, pak hemquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:16 schreef Amavi het volgende:
[..]
jij hebt zkr net zoveel iq punten als dat je chromosomen hebt
okeequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:16 schreef Amavi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kom op mijn piemel zitten aub
valt reuze meequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
Dima en amavi zijn wel match made in heaven
haha dima heeft 120 chromosomenquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:16 schreef Amavi het volgende:
[..]
Zeker nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:33 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
heb je nog drankjes gedaan?
Wat is er aan de hand?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:35 schreef KanyeKardashian het volgende:
voel t echt al dagen aanzwellen, dat wordt tomatensoep met balletjes 😫
Oh die negerinquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:36 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
meen iets las over een dame maar kan me vergissen
Jammerquote:
als ik smoke wordt het wel weer contracted zeg maar, maar anders lijkt t net of t open wil als een klaproosquote:
Oei, wanneer ga je smoken?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:41 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
als ik smoke wordt het wel weer contracted zeg maar, maar anders lijkt t net of t open wil als een klaproos
Ja soms is ze echt vermoeiend hequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:42 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
meteen afgunstig als de mannen even een onderonsje hebben hoor
Hoe durf je haar geen aandacht te gevenquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:42 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nu en voel het al weer gezonde spanning krijgen. anders straks aambei en tomatensoep met balletjes 😫quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe durf je haar geen aandacht te geven
Aambei is wel heavy shit altijd jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:44 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nu en voel het al weer gezonde spanning krijgen. anders straks aambei en tomatensoep met balletjes 😫
maar dat het me raakt zegt toch een hoop over mijn gevoelens voor haar, maar dat zal ik nooit zeggen waar ze bij isquote:
Je hebt me ook meteen weer doorquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:42 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
Snap ik welquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:45 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
maar dat het me raakt zegt toch een hoop over mijn gevoelens voor haar, maar dat zal ik nooit zeggen waar ze bij is
nee hoeft niet meer, ga nu voor een carrière, geen plek voor liefdequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Snap ik wel
Hoop dat jullie er ooit uitkomen samen
Vanwaar deze keuze? Heeft ze je pijn gedaan?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:50 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nee hoeft niet meer, ga nu voor een carrière, geen plek voor liefde
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:50 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nee hoeft niet meer, ga nu voor een carrière, geen plek voor liefde
Waar zit je mee jongen?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
mn familie is teruggekome uit turkije vakantie
mn ma vraagt of ik ook mee kom
ik ga maar mee
om mijn gedachten even te verzetten
nee ze wil open relationshipquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vanwaar deze keuze? Heeft ze je pijn gedaan?
Walgelijk gedragquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:52 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nee ze wil open relationship
Sowquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik ook, kom je bij mij in bed perenijs eten
heb je ook twister ijsquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
dat is zeker waar, ik ben ook niet de braafste. maar ik bedoe, het huwelijk is een heilig verbondquote:
Hij mag geen varkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dat is zoquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:55 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
dat is zeker waar, ik ben ook niet de braafste. maar ik bedoe, het huwelijk is een heilig verbond
nee ga nu focus op career en sociaal stijgen, ontmoet onderweg naar de top vast wel een vrouw die me wel trouw wil zijn voor m'n liefde of voor m'n geld.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is zo
Maar misschien komt die tijd voor jullie nog
Had eerst een verschrikkelijke doodsverwensing getypt maar ik sta onder verscherpt toezicht dus ik zie het voor deze keer door de vingersquote:
dit maakt ook weinig impact, zeg dan niksquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Had eerst een verschrikkelijke doodsverwensing getypt maar ik sta onder verscherpt toezicht dus ik zie het voor deze keer door de vingers
Volgens mij zijn jullie gewoon m2b hoorquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:57 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nee ga nu focus op career en sociaal stijgen, ontmoet onderweg naar de top vast wel een vrouw die me wel trouw wil zijn voor m'n liefde of voor m'n geld.
Ben van slag door wat ik hier allemaal leesquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:58 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
dit maakt ook weinig impact, zeg dan niks
Trek het je niet zo aanquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben van slag door wat ik hier allemaal lees
dacht ik ook lange tijd, maar in m'n eentje heeft dat weinig zin. ik heb het achter me gelaten, voel niet eens rancune, ik ben oke, i've moved onquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie gewoon m2b hoor
Het doet me goed om te lezen dat je gewoon verder kunt met je levenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:01 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
dacht ik ook lange tijd, maar in m'n eentje heeft dat weinig zin. ik heb het achter me gelaten, voel niet eens rancune, ik ben oke, i've moved on
Dan zou hij mijn hart niet hebben gebroken hoorquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie gewoon m2b hoor
Waarom zijn jullie allebei zo gevoelig?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dan zou hij mijn hart niet hebben gebroken hoor
Van Drug?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Misschien ben je zwanger, ik had dit laatst ook
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Misschien ben je zwanger, ik had dit laatst ook
Ga ik niet doenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik raad iedereen aan om dit te halen bij de Action.
Dat ziet er blij uit.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn ze niet grijs?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je George Sandquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Doe niet zo moeilijk Amaranthaquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf geen ja of nee te zeggen.
Denk dat je daar meer aan hebt dan happy hippoquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf geen ja of nee te zeggen.
Haha.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Denk dat je daar meer aan hebt dan happy hippo
Ik ken je niet als iemand die moeilijk doet hoorquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal.. Je kent me toch.
Ohquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ken je niet als iemand die moeilijk doet hoor
Waarom niet?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier doe ik geen uitspraken over.
Jammerquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Héél soms zijn er dingen waar ik op FOK! niet over praat.
Zonde, had het met plezier gelezen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Had eerst een verschrikkelijke doodsverwensing getypt maar ik sta onder verscherpt toezicht dus ik zie het voor deze keer door de vingers
Je bent de zuurstof die ik inadem.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en dat ook. Damn stiekem ben ik best veel.
Wow jeetje. Ben sprakeloos.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent de zuurstof die ik inademt.
Je bent zeker high want je maakt een fout.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent de zuurstof die ik inademt.
Autocorrectquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent zeker high want je maakt een fout.
Oh oke, niets van gemerktquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben een vriendelijke jongeman die met iedereen het beste voor heeft.
Hmmm ik heb geen zin om t huis uit te gaan om wat te halenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We hebben broodjes knakworst en mosterdmayonaise gehaald
Kut chloro
Terecht wel.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik durf mezelf hier niet bloot te stellen, bang om gekwetst te worden.
Waarom ben je zo onzeker?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik durf mezelf hier niet bloot te stellen, bang om gekwetst te worden.
Sommigen hier zijn als een stel hyena's. Klaar om gezamenlijk aan te vallen als ik een teken van zwakte geef.quote:
Wow hahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sommigen hier zijn als een stel hyena's. Klaar om gezamenlijk aan te vallen als ik een teken van zwakte geef.
Dat is waarquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sommigen hier zijn als een stel hyena's. Klaar om gezamenlijk aan te vallen als ik een teken van zwakte geef.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik niet hoor. Ben altijd aardig tegen iedereen.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ben een van de vriendelijkste users hier
Ach iemand moet het doenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we een hyena
blijf het maar zo vaak zeggen tot we het gaan gelovenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ook, kan goed luisteren en leef mij altijd erg in.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
Lezen wij t zelfde topicquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ben je op je achterhoofd gevallenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ben je goede rebound denk je?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ook, kan goed luisteren en leef mij altijd erg in.
Ik vind je niet echt vriendelijk of zo. Soms wel, maar meestal niet.quote:
zeker te vaak afgewezenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je niet echt vriendelijk of zo. Soms wel, maar meestal niet.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:52 schreef VanderWoodsen het volgende:
Snap niet waar dit allemaal vandaan komt hoor
https://www.cosmopolitan.(...)673/rebound-relatie/quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:50 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben je goede rebound denk je?
Net 10k gerend, ben je trots?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je niet echt vriendelijk of zo. Soms wel, maar meestal niet.
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Net 10k gerend, ben je trots?
Ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga straks m'n haar maar eens fohnen en stijlen.
Wie moet ik slaanquote:
Maar jij bent zo'n schatjequote:
Gaarquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef Zosk het volgende:
Ik lag tot half 2 op bed en sindsdien lig ik op de bank, moet eigenlijk boodschappen doen maar echt geen zin in
Gelukkig ben jij enkel door Aber afgewezen danquote:
Hoe kan jij boodschappen doen op zondag in refolandquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef Zosk het volgende:
Ik lag tot half 2 op bed en sindsdien lig ik op de bank, moet eigenlijk boodschappen doen maar echt geen zin in
Andere stadquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kan jij boodschappen doen op zondag in refoland
Kom, we bestellen gewoon pizzaquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef Zosk het volgende:
Maar supermarkt is toch dicht in gehucht van je op zondag?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef Zosk het volgende:
Klinkt als teveel moeite, zou gewoon koekjes eten en morgen gaanquote:
Ja maar wel lekker toch.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet nodig, je wordt er wel moe van hoor haha
Doen ze weer naar tegen je?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zou zeggen alle mannen hier maar daar doe je ze alleen maar een plezier mee
Had eerst een verschrikkelijke doodsverwensing getypt maar ik sta onder verscherpt toezicht dus ik zie het voor deze keer door de vingersquote:
Ja ik denk dat ik morgen een poging ga wagenquote:
Mietjequote:Op zondag 26 augustus 2018 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pas wel op he, eerst met zijwieltjes.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik morgen een poging ga wagen.
Kun jij wel door die dikke worstenvingers kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was een quote van dat gedrocht waar jij ooit een oogje op had hoor.quote:
Ja, ga heel kort doen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas wel op he, eerst met zijwieltjes.
Zosk noemde me kutwijf, catkiller een varken en drug heeft me gedumptquote:
Ik heet geen Aber dus snap niet waarom je over worstenvingers begint.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun jij wel door die dikke worstenvingers kijken
Hier wel iddquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar supermarkt is toch dicht in gehucht van je op zondag?
Ja gijquote:
Drug komt wel weer terug hoorquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zosk noemde me kutwijf, catkiller een varken en drug heeft me gedumpt
Ja zoiets iddquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klinkt als teveel moeite, zou gewoon koekjes eten en morgen gaan
Ah fijn, heb niks naars gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zosk noemde me kutwijf, catkiller een varken en drug heeft me gedumpt
Bedoelde worstenbroodjesquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heet geen Aber dus snap niet waarom je over worstenvingers begint.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah fijn, heb niks naars gezegd.
Je ui is back yaayyyquote:
Haha ja UI was dezelfde dag al terugquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je ui is back yaayyy![]()
Of bedoel je andere nieuwe pic
Dat was toen ze nog een leuke kwieke vrolijke meid was, drie jaar geleden ofzo dus hahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was een quote van dat gedrocht waar jij ooit een oogje op had hoor.
As ifquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat was toen ze nog een leuke kwieke vrolijke meid was, drie jaar geleden ofzo dus haha
Echt he lolquote:
Zal zo ff kijken, heb appjes maar geen zin om te lezen en als ik wa open, opent ie volgens mij meteen dat gesprekquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja UI was dezelfde dag al terug
Ja wa
Hehehequote:Op zondag 26 augustus 2018 17:18 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik heb voor 3000 kcal gegeten bij de snackbar, nu zit ik wel even half uurtje vol.
Huh hoezo, je kan toch gewoon whatsapp los openenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal zo ff kijken, heb appjes maar geen zin om te lezen en als ik wa open, opent ie volgens mij meteen dat gesprek
Watquote:
Ze komt toch in dat gesprek als ze het opent snap jij nou helemaal niksquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Huh hoezo, je kan toch gewoon whatsapp los openen
Als je net met iemand zit te appen en je opent daarna weer dan opent ie vaak toch meteen dat gesprek waar je in zitquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Huh hoezo, je kan toch gewoon whatsapp los openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |