nee hoeft niet meer, ga nu voor een carrière, geen plek voor liefdequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Snap ik wel
Hoop dat jullie er ooit uitkomen samen
Vanwaar deze keuze? Heeft ze je pijn gedaan?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:50 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nee hoeft niet meer, ga nu voor een carrière, geen plek voor liefde
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:50 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nee hoeft niet meer, ga nu voor een carrière, geen plek voor liefde
Waar zit je mee jongen?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
mn familie is teruggekome uit turkije vakantie
mn ma vraagt of ik ook mee kom
ik ga maar mee
om mijn gedachten even te verzetten
nee ze wil open relationshipquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vanwaar deze keuze? Heeft ze je pijn gedaan?
Walgelijk gedragquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:52 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nee ze wil open relationship
Sowquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik ook, kom je bij mij in bed perenijs eten
heb je ook twister ijsquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
dat is zeker waar, ik ben ook niet de braafste. maar ik bedoe, het huwelijk is een heilig verbondquote:
Hij mag geen varkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dat is zoquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:55 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
dat is zeker waar, ik ben ook niet de braafste. maar ik bedoe, het huwelijk is een heilig verbond
nee ga nu focus op career en sociaal stijgen, ontmoet onderweg naar de top vast wel een vrouw die me wel trouw wil zijn voor m'n liefde of voor m'n geld.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is zo
Maar misschien komt die tijd voor jullie nog
Had eerst een verschrikkelijke doodsverwensing getypt maar ik sta onder verscherpt toezicht dus ik zie het voor deze keer door de vingersquote:
dit maakt ook weinig impact, zeg dan niksquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Had eerst een verschrikkelijke doodsverwensing getypt maar ik sta onder verscherpt toezicht dus ik zie het voor deze keer door de vingers
Volgens mij zijn jullie gewoon m2b hoorquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:57 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nee ga nu focus op career en sociaal stijgen, ontmoet onderweg naar de top vast wel een vrouw die me wel trouw wil zijn voor m'n liefde of voor m'n geld.
Ben van slag door wat ik hier allemaal leesquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:58 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
dit maakt ook weinig impact, zeg dan niks
Trek het je niet zo aanquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben van slag door wat ik hier allemaal lees
dacht ik ook lange tijd, maar in m'n eentje heeft dat weinig zin. ik heb het achter me gelaten, voel niet eens rancune, ik ben oke, i've moved onquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie gewoon m2b hoor
Het doet me goed om te lezen dat je gewoon verder kunt met je levenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:01 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
dacht ik ook lange tijd, maar in m'n eentje heeft dat weinig zin. ik heb het achter me gelaten, voel niet eens rancune, ik ben oke, i've moved on
Dan zou hij mijn hart niet hebben gebroken hoorquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie gewoon m2b hoor
Waarom zijn jullie allebei zo gevoelig?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dan zou hij mijn hart niet hebben gebroken hoor
Van Drug?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Misschien ben je zwanger, ik had dit laatst ook
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Misschien ben je zwanger, ik had dit laatst ook
Ga ik niet doenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik raad iedereen aan om dit te halen bij de Action.
Dat ziet er blij uit.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn ze niet grijs?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je George Sandquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Doe niet zo moeilijk Amaranthaquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf geen ja of nee te zeggen.
Denk dat je daar meer aan hebt dan happy hippoquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf geen ja of nee te zeggen.
Haha.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Denk dat je daar meer aan hebt dan happy hippo
Ik ken je niet als iemand die moeilijk doet hoorquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal.. Je kent me toch.
Ohquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ken je niet als iemand die moeilijk doet hoor
Waarom niet?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier doe ik geen uitspraken over.
Jammerquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Héél soms zijn er dingen waar ik op FOK! niet over praat.
Zonde, had het met plezier gelezen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Had eerst een verschrikkelijke doodsverwensing getypt maar ik sta onder verscherpt toezicht dus ik zie het voor deze keer door de vingers
Je bent de zuurstof die ik inadem.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en dat ook. Damn stiekem ben ik best veel.
Wow jeetje. Ben sprakeloos.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent de zuurstof die ik inademt.
Je bent zeker high want je maakt een fout.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent de zuurstof die ik inademt.
Autocorrectquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent zeker high want je maakt een fout.
Oh oke, niets van gemerktquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben een vriendelijke jongeman die met iedereen het beste voor heeft.
Hmmm ik heb geen zin om t huis uit te gaan om wat te halenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We hebben broodjes knakworst en mosterdmayonaise gehaald
Kut chloro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |