nee hoeft niet meer, ga nu voor een carrière, geen plek voor liefdequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Snap ik wel
Hoop dat jullie er ooit uitkomen samen
Vanwaar deze keuze? Heeft ze je pijn gedaan?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:50 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nee hoeft niet meer, ga nu voor een carrière, geen plek voor liefde
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:50 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nee hoeft niet meer, ga nu voor een carrière, geen plek voor liefde
Waar zit je mee jongen?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
mn familie is teruggekome uit turkije vakantie
mn ma vraagt of ik ook mee kom
ik ga maar mee
om mijn gedachten even te verzetten
nee ze wil open relationshipquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vanwaar deze keuze? Heeft ze je pijn gedaan?
Walgelijk gedragquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:52 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nee ze wil open relationship
Sowquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik ook, kom je bij mij in bed perenijs eten
heb je ook twister ijsquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
dat is zeker waar, ik ben ook niet de braafste. maar ik bedoe, het huwelijk is een heilig verbondquote:
Hij mag geen varkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dat is zoquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:55 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
dat is zeker waar, ik ben ook niet de braafste. maar ik bedoe, het huwelijk is een heilig verbond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |