valt reuze meequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
Dima en amavi zijn wel match made in heaven
haha dima heeft 120 chromosomenquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:16 schreef Amavi het volgende:
[..]
jij hebt zkr net zoveel iq punten als dat je chromosomen hebt
Zeker nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:33 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
heb je nog drankjes gedaan?
Wat is er aan de hand?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:35 schreef KanyeKardashian het volgende:
voel t echt al dagen aanzwellen, dat wordt tomatensoep met balletjes 😫
Oh die negerinquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:36 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
meen iets las over een dame maar kan me vergissen
Jammerquote:
als ik smoke wordt het wel weer contracted zeg maar, maar anders lijkt t net of t open wil als een klaproosquote:
Oei, wanneer ga je smoken?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:41 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
als ik smoke wordt het wel weer contracted zeg maar, maar anders lijkt t net of t open wil als een klaproos
Ja soms is ze echt vermoeiend hequote:Op zondag 26 augustus 2018 15:42 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
meteen afgunstig als de mannen even een onderonsje hebben hoor
Hoe durf je haar geen aandacht te gevenquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:42 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nu en voel het al weer gezonde spanning krijgen. anders straks aambei en tomatensoep met balletjes 😫quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe durf je haar geen aandacht te geven
Aambei is wel heavy shit altijd jaquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:44 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nu en voel het al weer gezonde spanning krijgen. anders straks aambei en tomatensoep met balletjes 😫
maar dat het me raakt zegt toch een hoop over mijn gevoelens voor haar, maar dat zal ik nooit zeggen waar ze bij isquote:
Je hebt me ook meteen weer doorquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:42 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
Snap ik welquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:45 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
maar dat het me raakt zegt toch een hoop over mijn gevoelens voor haar, maar dat zal ik nooit zeggen waar ze bij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |